Hlavní navigace

Srovnávací kampaň UPC s O2 byla podle soudu klamavá

Jiří Macich ml.

Vrchní soud v Praze zakázal kabelovému operátorovi UPC používat reklamní kampaň, v níž srovnává svou nabídku s nabídkou konkurenčního poskytovatele Telefónica O2. O verdiktu informuje list Marketing & Media. Obě firmy se o spornou kampaň přetahují již delší dobu. S reklamou se dnes už nesetkáte, protože soud ji předběžným opatřením zakázal již loni v létě a UPC tedy s předmětnou kampaní skončilo.

Vrchní soud v Praze zakázal kabelovému operátorovi UPC používat reklamní kampaň, v níž srovnává svou nabídku s nabídkou konkurenčního poskytovatele Telefónica O2. O verdiktu informuje list Marketing & Media. Obě firmy se o spornou kampaň přetahují již delší dobu. S reklamou se dnes už nesetkáte, protože soud ji předběžným opatřením zakázal již loni v létě a UPC tedy s předmětnou kampaní skončilo.

Srovnání bylo klamavé, neobjektivní a nekorektní a subjektivně ukazovalo UPC jako poskytovatele výhodnějšího, což bylo zhodnoceno jako klamavé sdělení způsobilé oklamat zákazníky a poškodit O2, uvedl Martin Žabka, tiskový mluvčí Telefóniky O2.  Čekáme na písemné doručení rozsudku, který budeme samozřejmě respektovat, řekl František Malina, tiskový mluvčí UPC.

Našli jste v článku chybu?