Srovnávací reklama opět zakázána. Tentokrát T-Mobilu

Podle předběžného opatření soudu nesmí T-Mobile nadále používat reklamu, v níž srovnává své tarify T300 a T600 s tarify 300 a 500 Naplno z nabídky konkurenčního Vodafonu. Reklama byla publikována v denním tisku. Není to poprvé, kdy u soudu skončily srovnávací reklamní kampaně a skoro vždy bylo vydáno podobné předběžné opatření. (Finanční noviny)

Podle předběžného opatření soudu nesmí T-Mobile nadále používat reklamu, v níž srovnává své tarify T300 a T600 s tarify 300 a 500 Naplno z nabídky konkurenčního Vodafonu. Reklama byla publikována v denním tisku. Není to poprvé, kdy u soudu skončily srovnávací reklamní kampaně a skoro vždy bylo vydáno podobné předběžné opatření. (Finanční noviny)

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »