Pokud je mi známo, tak výpovědní lhůta (alespoň u pevné linky) je jeden měsíc. Ale jak známo všechno se mění a kobyla, která dodělává, kolem sebe nejvíc kope.
Jistě, výpovědní lhůta je jeden měsíc, nicméně tato lhůta začíná běžet od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi. Takže když doručíte výpověď 1.4., smlouva bude ukončena k 31.5.
Je možné "dočasně odpojit číslo"? A ví o této možnosti i zaměstnanci na prodejnách O2 nebo jenom jejich tiskové oddělení? Zrovna cca před měsícem jsem rušil CDMA a odpověď dotyčného pracovníka O2 na otázku proč službu nelze zrušit ihned? - "Technicky to samozřejmě možné odpojit je hned, ale ve smluvních podmínkách je ... Ale můžu vám snížit tarif, aby jste neplatil tolik". O možnosti "dočasného odpojení" nepadla ani zmínka.
Takže ke spokojenosti O2 platím 2 měsíce za službu, kterou nevyužívám.