Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

mno
mno (neregistrovaný)
15. 9. 2008 7:26 Nový

Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
No, jde taky o to, kdo ty desítky MBitů využije. Skoro nikdo? :-) Kde jsou jaký služby, který jsou k tomu vhodný - kromě P2P, kde i tak je to stejně sporný, i když odhlídneme od legality, právě vzhledem k naprosto nepoměrnýmu uploadu? Jako zvýšení downloadu na několik MBitů je dobrý (velký videa, a obecně stahování), upload byl setsakra potřeba už (nahrávání kamkoliv čehokoliv), ale download nad 8 MBit využije jen zlomek lidí.
Proč není třeba Starter 4 MBit/512 za 3 čenta?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 7:47 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
No, předpokládám, že značná část nákladů (odpisy, elektrická energie, údržba, kontrola, ale také fakturace, podpora (i když ta je speciálně u UPC dost sporná :( )u nejnižšího tarifu bude nezávislá od způsobu využití "linky" (ať si pod tím představíme cokoliv, telefonní linku nebo televizní kabel) a samozřejmě také musí firma generovat nějaký zisk a tím si určitě nepředstavují pár desítek korun na zákazníka :(

Já bych za 3 stovky bral i rychlost poloviční, ale obávám se, že to asi těžko někdo nabídne. Spíš bych viděl naději na nějaké zajímavější balíčky, co třeba volné kanály v kabelové TV k Internetu zdarma?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:22 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
512 - 180 Kc, 1 M - 250 Kc - oboji optika, nabidka regionalniho providera... dost pochybuju, ze v UPC maji naklady vyssi na jednoho zakaznika, kdyz logicky vyteznost musi byt v praze vetsi nez v meste do dvou desitek tisic obyvatel..
Kritik
Kritik (neregistrovaný)
15. 9. 2008 11:26 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
No tak 1 Mb/s je už dnes opravdu těžce nedostačující. To je leda tak na prohlížení webu a mailování a i to s velkou rezervou.
z
z (neregistrovaný)
15. 9. 2008 11:52 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
lol, na web naprosto bohate postaci 256kbit, pokud je to opravdu 256.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 21:38 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Už jsem to k UCP dříve psal. Proč pro lidi, kteří mají telefon a TV nejsou ochotnu pustit nějakou mini rychlost netu třeba za kilíčko. Stejně je v tom bytě všechno instalovaný (modem) a v součtu by to něco hodilo. Navíc se dá tušit, že by řada z nich dostala chuť zrychlit a připlatit
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:25 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Myslis treba CRa Premium telefon, DSL 64/64?

Ja myslim ze i UPC by mohli, ovsem zavazek 24 mesicu by se take nikomu neklibil a na mensi dobu se jim to proste NEVY PLATI
z
z (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:42 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Protoze by jim pak volalo 100x vic tupcu, ze jim nejde internet, nacez by se zjistilo ze maj zboreny widle/zavirovano/.... a nasledovalo by dohadovani se, kdo zaplati tech 10k za vyjezd a cas technika.

Uvedomte si, ze kabelovka zije predevsim ze stovek tisich lidi, kteri plati minimalni nabidku a neni treba se o ne vubec starat. Internet, pripadne vyssi TV nabidku, ma tusim neco kolem 10% klientu.
Michal H
17. 9. 2008 0:08 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Je videt ze v tom nedelas a tak kecas naproste nesmysli... jako o.zastupce mam jak stak predstavu o tom jaky procento lidi ma co.. urcite to neni neco kolem 10% klientu.
z
z (neregistrovaný)
17. 9. 2008 10:53 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Je videt ze vis prd, protoze sem pro ne rozesilal nabidky a ruzne pozdravy o zmenach cen coz samozrejme znamenalo, ze jsem videl kompletni DB klientu vcetne jejich aktualnich programu.

BTW: O cemsi svedci i to, ze neumis ceskI.
Martin
Martin (neregistrovaný)
29. 12. 2008 8:50 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
256 stačí k prohlížení. K plnému využití (stream videa,ip-telefonie) je zapotřebí 2M. Vím to, mám totiž 1M ;-) Osobně bych víc jak 2M nepotřeboval. Bohužel v u mě víc jak 1M nejde.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 16:14 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Ale houby :D :D To jsou ale kravoviny, co pises :D
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:13 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
presne tak, na beznou praci a i na dvesni online video obsah v pohode staci 2000/512 a to naprosto s rezervou, na 99 aplikaci a v mnoha pripadech to utahne klidne 5 pocitacu...

vsak se podivejte, kolik ma prumerny zakaznik (resp. 90% z nich) mesicni traffic :-))

nicmene take bojuji za rychlejsi net, je dobre mit rezervo kdyz neco rychle potrebujes a tech 8Mbit standard je docela dobry...
pomsta jouzovy
pomsta jouzovy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 8:02 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Protože by to bylo moc levné, tak to prostě je - od velkých hráčů na internetovém trhu prostě nečekám, že by šli s cenou dolů. Vždy raději navýší rychlost (která je vlastně nic nestojí, protože ani já ani vy nezačneme sosat výrazně více, když budeme mít rychlejší linku - to streamované video poběží pořád stejně rychle, vyřízní bankovních operací taky sežere stejná počet kb atd .. atd ...)

ANO ANO ANO, taky by se mi líbilo něco jako 4000/512 nebo 2/1 za pár šupů, ale to se dočkáte fakt jen u různých místních wifi-providerů, kteří operují právě s cenou cca 300 kč, ale kvalita jejich připojení je mnohdy značně kolísavá.
Opravte mne jestli se mýlím.
NN
NN (neregistrovaný)
15. 9. 2008 8:14 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
take si este nepocul ze zdielane pripojenie v ramci domacnosti na viacerych compoch? 10Mb nie je nix xtra pre 2-3 compy a dnes nie je domacnost s 2 compami uz nic xtra, ked maju min. 1 domaci a 1 notebook

ad ceny - len sa dorovnali slovenske (neakciove) ceny, 10Mb u nas stoji bez akejkolvek akcie 650Sk uz pradavno, tak si to preratajte na Kc aku revolucnu ponuku UPC prinasa, ten vyssi balik je u nas urcite po prepocte lacnejsi
Jan Bauch aura:44
15. 9. 2008 12:18 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
No nevim, 10M pro 3 PC je v pohode. I 3M jsou v pohode. Pokud je to v rodine, da se zaridit, aby nikdo nestahoval plnou rychlosti a v pripade bezne internetove prace pak rychlost staci i pro 10pc :) Problem nastava, kdyz nekdo pusti stream a nekdo by rad neco stahnul.. :)
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:16 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
hehe tahali jsme 3 notebooky pres jeden GPRS telefon 40Kbit (pres router ASUS-WIFI), sice to byl porod ale lepsi jak nic!!!

Navic to GPRS unlimited mam skoro zadarmiko takze se to hodi, ale vsude uz mam tlustou linku i na chalupe takze to pouzivam opravdu jen v nouzi nejvyssi (jak je to pomaly)
internet.blog.lupa.cz
internet.blog.lupa.cz (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:31 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Můžete si koupit WIA adsl 8 mbit za 290 Kč plus DPH (http://dsl.wia.cz)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 20:37 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Je to ůplná blbost takhle moc zvyšovat rychlost. Já mám cca 6MB_s a bohatě to stačí. Problém je v tom co stahovat ? Filmy na DVD jsou k mání ale za vše se musí platit a není to zrovna právně "čisté". Proto se také divím proč to ??? Raději ať nabídnou třeba 5MB_s a upload 512 třeba za 200 kaček !!!
Michal H
17. 9. 2008 0:15 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
TAdy se furt keca jak ma firma furt neco udelat a jak by to resili oni, tak proc davno uz nemate nejakou firmu, treba pekarnu a neprodavate pul rohliku za 50haleru!!! No protoze by se to nikomu nevyplatilo... Tak se vzpamatujte. Jestli vyuzijete cele pasmo 10Mb nebo ne je ciste na vas... Nikdo vas nenuti, uz si to uvedomte, NIKDO VAS NENUTI. Cena zustava stejna, pokud nekdo ma na pc za 20tis a najednou se mu zda platit 490kc mesicne jako moc, tak at si usporada priority. A urcite tu nejvic kecaj ti co maj min.prumernej cr plat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
9. 3. 2009 21:22 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Máte velice objektivní názor..
Joey
Joey (neregistrovaný)
28. 10. 2008 13:25 Nový

Re: Je to k něčemu dneska? Není

celé vlákno
Není to u UPC k ničemu, protože shape-ují P2P (torrenty). IMHO se jim začnou lidé stahovat do levnějšího tarifu nebo odhcázet, protože ten vyšší je tímto nevyužitelný.
Lojza
Lojza (neregistrovaný)
10. 11. 2008 12:48 Nový

Re: Je to k něčemu dneska? Není

celé vlákno
Už sem dal výpověď přecházím na levnější služby a kvalitnější.
Lojza
Lojza (neregistrovaný)
10. 11. 2008 12:46 Nový

Re: Je to k něčemu dneska?

celé vlákno
Podle mého názoru to je dnes úplně k ničemu taková rychlost.
Zajímavá může být pro firmy, které využívají Internetu pro své obchody.
Já osobně po nemilé skušenosti kdy mě UPC odpojilo Internet bez důvodně sem dal výpověď. Raději budu mít Internet pomalejší ale spolehlivější.Bez jakéhokoliv varování člověka odpojí,protože někdo udělal chybnou smlouvu.Nehledě na to že když potřebujete se dovolat do zákaznického centra tak to stojí nemalé peníze.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 8:06 Nový

UPC...

celé vlákno
... by radsi mela odpovidat na telefony nasranych zakazniku driv nez za nekolik hodin stravenych se sluchatkem u ucha. UPC nikdy!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:33 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
na to nemaji kapacity.. vsichni jejich zamestnanci otravuji po domech internetove uzivatele s nabidkou uzasne veci - jakesi televize... u me uz ti zmrdi (omlouvam se lupe za vulgarismus, ale je zcela na miste) byli 2x...
Michal H
17. 9. 2008 0:21 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Jak je videt slusnosti Vas nikdo nenaucil... Asi ste nezamestnany a stale drepite doma u pc ci televize, je zajimave ze v Brne je taky X obchodnich zastupcu, ale v zivote sem zadneho doma nepotkal, jak je to mozne? Asi to bude tim ze makam od rana do vecera. Pokud na vas nekdo takle zazvoni da se rict prominte mam sice od vas (mozna) sluzby ale tetka nemam cas ci nebudu nic menit. Toto je slusna forma, potkal jsem arogantni blbecky kteri si zacali vyskakovat a vybijez si jejich ego. Tito lide jsou pouzi ubozaci spolecnosti a ja byt na moíste toho obchodaku, rozhodne bych jim nic ani nenabidl. upc.brno@centrum.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 0:26 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
tak ja ti neco povim ty smejde, narozdil od tebe nejsem nezamestnany ani zbytecne zamestnany, ale prave proto, ze me tato vase banda jednou vzbudila po nocni praci, tak prave proto slusne slova pouzivat odmitam.. a jestli prijdou jeste jednou, tak at se opravdu nedivi, ze zrovna budu umyvat podlahu na chodbe a kybl vody poleti tak rychle, ze si ani nestacim vsimnout, ze tam stoji nejaci trotlove z UPC
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 0:34 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
pokud omylem pouzivam mnozne cislo, tak to je mozne, tech individui diky otevirajicim duchodcum se tu bohuzel vystridalo v dome uz vice a nevim, ktera firma mela solistu a ktera tlupu..

ti posledni dokonce vlezli do domu pod falesnou zaminkou a pak zacali sirit sve reklamni zvasty, tak ty jsem rovnou vyhnal, ze jeden po prvnim zarvani pelasil z domu jak kralik a druhy vzdoroval s tiky v obliceji i nohach a nakonec cupital take..

Jak by to asi vypadalo, kdyby si kazda firma, co chce neco prodat usmyslela, ze muze zvonit na koho se ji zlibi ? To bych asi cely den nedelal nic jineho nez oteviral a slusne ve vsi zdvorilosti zaviral dvere.. Jen jsi me presvedcil, ze slovo na z bylo pouzito spravne.
upc.brno
upc.brno (neregistrovaný)
17. 9. 2008 0:45 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
nejsme trotlove a nikdo prede dvermi nevi ze za dvermi nekdo ma po nocni... pokud vas tak naramne otravuje zvonek u dveri tak si ho vypnete. Ale muze se vam treba stat to ze az se neco stane a budou evakuovat budovu tak se na vas nedozvoni a vy treba uhorite. Vy kdyz zvednete telefon a nekomu volate tak jste si na 100procent jist ze ten dany clovek treba nespi, nebo ze ho nevyrusite z nejake dulezite cinosti? a to je presne ten pripad i s tim zvonenim u vasich dveri.

Peknou noc preji a at uz vas chudacku nikdo nikdy nezbudi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 0:52 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Svedci Jehovovi prestali chodit pote, co jsem jim dvakrat sdelil, ze jsem hemofilik a specham na transfuzi. Ale agenti UPC a Tele2, to je jeste daleko horsi nez tenhle pambickarskej mor, uz ani nespocitam, kolikrat jsem je vyhodil a za par tydnu jsou zpatky. Asi bude treba pritvrdit, priste to vidim na kybl s ledovou vodou a kopanec do zadku.
upc.brno
upc.brno (neregistrovaný)
17. 9. 2008 1:01 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
No nechci se hadat, jelikoz vim jak to chodi, oz dostane pridelenou lokalitu na cca 3mesice a jde vchod od vchodu, nejak se me nezda, ze by jeden obchodak sel tolikrat do jednoho vchodu, bud bydlite ve vezaku kterej se za jedno odpoledne neprojde nebo bydlite hned dole a kazdej na vas zvoni at nekomu otevrete. Ja jedu jeden dum jeden den, nikdo jiny behem mich trech mesicu tam nema co delat a pak se vracim uz jen za klienty kteri me osobne zavolaji ze maj zajem o sluzby.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 1:08 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Lezou sem v prumeru jednou za dva mesice stridave tupci od Tele2 vydavajici se za techniky Telecomu (pardon, nyni O2) a agenti UPC. Mezi tim obcas opruzuji pojistovaci se zivotnim pojistenim, nejlepe ve chvili, kdyz clovek nese do popelnice kos s odpadky. Patrne to bude hrozne rizikova cinnost nebo nevim, jak si to vysvetlit. Asi bude potreba na dvere vylepit ceduli "Pozor, zly pes, zere podomni obchodniky!" nebo uz nevim, jak se tehle lidi zbavit.
Michal H
17. 9. 2008 1:11 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Nechci vas jeste vice vytoci, ale pokud vim tak Tele 2 skoncila pred asi uz rokem jelikoz ji koupili ceske radiokominikace, cili netusim o kom mluvite. Jak uz sem jednou napsal, za posledni 3roky jsem doma potkal obchodaka od t-mpbilu a postacku. Tak nevim...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 4:53 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
anonymu je nas tu vice s podobnymi zkusenostmi... u me byla 2x upc TV a jeste par dalsich hnupu... nemaji stud se vecpat do baraku ani pod falesnou zaminkou opravare apod.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 9. 2008 8:58 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Kdyby byli jen trochu inteligentní, tak si udělají databázi adres, kde byli vyhozeni. Ušetřili by si spoustu času a zbytečného běhání. Jenže ono je to nejspíš o tom, že když jsem si naběhl já, tak ať si naběhnou i ostatní. A potom se všichni diví, že všude dostávají držkovou bez talíře!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 7:09 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Jo, tak voni se radsi nechali prodat. No to jsem vazne dosud nezaregistroval, protoze se jeste nikdy nedostali dal nez za vetu "Dobry den, my jsme od Telecomu/O2...", po niz nasleduje prasknuti dverma. :P
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 13:52 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
tak to upc zacina obvykle vetou, jde vam internet ? na coz jsem jim poprve dvermi nepraskl, protoze jsem netusil co to ma znamenat a sel se podivat, jestli jsem pripojen, a az pak z nich vypadlo, vyborne tak jeste by vam mohla jit televize ! no podruhe uz jsem to "prokoukl" tak jsem je vyhnal, po treti jen reknu momentik, potrebuji se oblict a pujdu napustit kybl..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 4:50 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
co ty jsi za samopopiraciho kretena, to uz jsem fakt dlouho nevidel: normalni navsteva je vitana v kteroukoliv dobu narozdil od jiz drive odmitnute opakujici se chodici reklamy, navic navstevy vedi co a jak, kdyby se bralo jako normalni, ze firmy delaji obchuzky tak se zvonek nezastavi..

prave pro ty normalni navstevy si ten zvonek nevypnu, nevitany ses jen ty a tobe podobni

to same plati pro telefon, volajici reklemu posilam do stejnych mist jako reklamni obchuzkare..

kybl uz ceka..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 5:00 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
a na nahodna cisla ci ciselne rady orpavdu nevolam, jsou dokonce zeme, kde je to protizakonne..
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 9. 2008 8:53 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Já už je taky několikrát vyhazoval, vždy se slovy: Přijďte, až to budete mít zadarmo. Internet už mám zadarmo třetí rok, za VoIP telefon jsem zaplatil za 18 měsíců provozu něco málo přes devět stovek a devět programů DBTV chytám na kus drátu za televizí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 9. 2008 9:48 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Jenze to, ze si socka, platej ostatni uzivatele te site.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
9. 3. 2009 21:28 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Pánové nevím bydlím na Praze 4 a net mete 11mbit/s a není s ním žádnej problém jsem naopak velce spokojenej.Doposavad jsem měl zkušenost s wifi připojením ale cabel má taky něco dosebe.
Kaacz
Kaacz (neregistrovaný)
15. 9. 2008 8:17 Nový

sdilene medium

celé vlákno
-- "To v kabelové síti by takovéto problémy nastávat neměly. A to i přesto, že z hlediska obousměrných datových přenosů je kabelová síť sdíleným médiem (a nikoli vyhrazeným, jako ADSL na místních smyčkách)." --
Tak nevím, buď jste se spletl, nebo jsem vás nepochopil. Z hlediska obousměrných datových přenosů je ADSL na místních smyčkách sdíleným mediem. Oba směry provozu jdou po stejné (sdílené) dvojlince (dvojdrátu, prostě JEDEN pár).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 8:24 Nový

Re: sdilene medium

celé vlákno
Jde o to, že u ADSL má každý zákazník "vlastní drát", zatímco u kabelovky jedou všichni po jednom společném.
Jaromír Adámek aura:37
15. 9. 2008 8:20 Nový

O2 "zatopil" všem

celé vlákno
O2 "zatopil" všem, i mě se zrychlí ADSL (u Českých Radiokomunikací) z 4048/512 kb na 20480/1024 kb (jen si musím koupit nový ADSL2+ modem).

Jen tak dál :). Kdo by si pomyslel, že budu mít doma 20 Mb :), před 10ti lety jsem začínal na 16kb Wifi :). Super!
NN
NN (neregistrovaný)
15. 9. 2008 11:16 Nový

Re: O2 "zatopil" všem

celé vlákno
to si nejaky divny lebo pred 10 rokmi iste nebol problem mat 28.8/33.6k a o cosi neskor aj 56k cez dial-up
Jaromír Adámek aura:37
15. 9. 2008 11:23 Nový

Re: O2 "zatopil" všem

celé vlákno
A platit za minuty :) ?

Když děláš na Internetu, co je výhodnější zaplatit tisícovku za 16kb Wifi (a přes 20k za zařízení) a nebo 60 Kč za hodinu v silném provozu za 56k modem... Si to spočítej. Ne všichni dělají jen v noci, kdy byl modem levný. Jsem potřeboval být připojený přes den a platit 10k měsíčně za tel. je trochu moc.
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:32 Nový

TROCHA HISTORIE

celé vlákno
mas pravdu jaromire, ja takove moznosti nemel (wifi tehdy stalo 20.000 Kc a nikdo - ISP - nebyl ochoten pripojit za rozumne ceny, to meli snad jen zamestnanci ISP solidni moznosti)

takze jsem pronajal od SPT Telecom baseband - pronajaty okruh (1890/mes. bez DPH) - tedy drat bod-bod a od ISP za 2400Kc mesicne konektivitu na 33,6Kbit rychlosti (dva modemy USR nebo Microcom na LeasedLine proti sobe) :-)

Celkovy naklad na 33,6 Kbit byl 1890+2400=4290 Kc bez DPH 5%a to bylo relativne VELMI dobra cena (zkuste najit ceniky 10 let zpet!!), protoze takova permanentni konektivita se prodavala mnohem draze.

Navic predtim DIalup vychazel na jeste vice penez!!

Protoze ISP za bezdrat chtel nehorazne penize, objednalo se koncem roku 2001 TELE2 FreeLine 64 za 4900 Kc (licencovane breeze 3,5GHz)

Od 2003 byla cena 1750Kc za 192 Kbit...

V lednu 2005 se sluzba TELE2 odhlasila a preslo se na "jine technologie".

Takze tolik k historii
Jaromír Adámek aura:37
15. 9. 2008 20:30 Nový

Re: TROCHA HISTORIE

celé vlákno
Já jsem si tu WiFi koupil, stála mě (PCMCIA karta, adaptér, kabely a anténa) 23k, jsem si spočetl, že se mi to zaplatí za dva roky a pak už jen platil za garantovanou 16ti kilobitovou linku myslím 840 s DPH, takže pohoda, oproti modemu, kde člověk platil 60 Kč za hodinu lahoda.

5k měsíčně bych nedal, to je skoro 60k za rok, příliš drahé.

Navíc tu Wifi mám pořád na komíně a můžu jí kdykoliv zase využít, oproti kabelu od Telecomu (O2), který jim zůstane.

Ale kabel byl rozhodně lepší řešení, co se týká spolehlivosti, i kdysi v "pravěku" ta má Wifi padala, škoda mluvit (hlavně o některých víkendech), jinak to připojení ale nemělo chybu, bylo naprosto skvělé a jsem si ho velmi užíval :).
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:29 Nový

Re: TROCHA HISTORIE

celé vlákno
ano, pokud jste se mel ke komu za smesnych 840 Kc pripojit, tak souhlas (Praha?).

Ja ale ne. Zadny takovy ISP bohuzel v okoli nebyl.

Kdyby byl, tak cokoliv i do 4000 by se vyplatilo :-))

Jenze to se nedalo az do 2003 nic takoveho sehnat!

Ten garantovany 3,GHz pak byl celkem stabilni, vypadaval jen obcas (tak 3x za rok)
Jaromír Adámek aura:37
16. 9. 2008 16:55 Nový

Re: TROCHA HISTORIE

celé vlákno
Kdepak Praha :), Třinec.

Byla to tehdy nová firma a já byl její myslím třetí zákazník.

Jo kde jsou ty doby připojování přes modem a hledání alternativ. Je super si dnes za pakatel koupit ADSL, WiFi, optiku atd.

S nostalgií vzpomínam na ConnectionMeter a mou analogovou ústřednu :). A pak na Wifi. Teď je to vyložená pohoda.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 8:26 Nový

:-(

celé vlákno
Takže zase jen obchodní tah, jako u telekomu. Protože na nejrychlejším 20 mbps připojení se málokdy přehoupne stahování jednoho souboru přes 1 MB/s (což je 8 Mbps). Čili když člověk nepoužívá multilinkové metody stahování, tak je jedno, jestli sedí na 8, 12, 16, 20 nebo 30 mbps lince, jelikož mu to stejně pojede vždycky jen maximálně do deseti...
Za další - už nyní mají zákazníci bývalého karnevalu místo zmínovaných 1472 kbps jen 1000, takže zvýšování uploadu nehrozí.
Jaký je tedy přínos??? Nulový !
GoldDragon
GoldDragon (neregistrovaný)
15. 9. 2008 9:24 Nový

Re: :-(

celé vlákno
No on je hlavně problém v tom, že ta síť už větší upload neutáhne, chce to novou technologii Eurodocsis 3, ale ta je zatím v nedohlednu, ačkoliv v cizích zemích se u UPC již testuje.

To, že kdysi UPC dal možnost dát 2mbit upload (Uploadbooster) byl špatný tah, protože zjistili, že jejich kapacita sítě na to opravdu nemá.

Ačkoliv je pravda, že chvíli jsem byl uživatelem 2mbitového uploadu,(reálně to bylo 240kB), ale vydrželo to zhruba 3 týdny, než mi to vrátili zpět.

Pro autora článku menší chyba: UPC Classic rozhodně není s uploadem 1,4, ani u zákazníků bývalého Karnevalu.

Jinak co se týče názoru na změny: opět ostrouhají ti co jsou stálými zákazníky, hold je to trend, raději pochytat nové "ovečky" na novou nabídku, než si vážit těch stálých.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 10:01 Nový

Re: :-(

celé vlákno
Přesně, okolo toho bude ještě docela solidní humbuk, že UPC nabízí (a také si nechá platit za) služby, které není schopno poskytnout v určitých lokalitách. Jsem si jistý, že naprostá většina lidí ani netuší, že mají upload jen 1000 kbps.
Suchý čert aura:85
15. 9. 2008 11:33 Nový

Re: :-(

celé vlákno
Tak to nevím, já bez problémů dosahuji inzerované rychlosti i při stahování pomocí jednoho spojení.

lftp sunsite.ms.mff.cuni.cz:/MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso> get Fedora-9-x86_64-DVD.iso
`Fedora-9-x86_64-DVD.iso' at 867913824 (20%) 2.49M/s eta:21m [Receiving data]

(UPC Extreme)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 16:18 Nový

Re: :-(

celé vlákno
lftp sunsite.ms.mff.cuni.cz:/MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso> get Fedora-9-x86_64-DVD.iso `Fedora-9-x86_64-DVD.iso' at 40684416 (0%) 1.01M/s eta:73m [Receiving data]

(UPC Proffesional)
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
15. 9. 2008 16:24 Nový

Re: :-(

celé vlákno
Já mám teda podobné zkušenosti... viz níže:


lftp sunsite.ms.mff.cuni.cz:/MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso>

get Fedora-9-x86_64-DVD.iso

`Fedora-9-x86_64-DVD.iso' at 332304488 (7%) 1.10M/s eta:58m

UPC Extreme
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:43 Nový

Re: :-(

celé vlákno
NESMITE tahat najednou, vzdyt je to AGREGOVANY :-DD


Samozrejme zalezi z vetsi casti na lokalite
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 9:46 Nový

Re: :-(

celé vlákno
To je sice pěkné, že záleží na lokalitě, ale ten člověk tam platí stejné prachy co já a má dva a půl krát větší rychlost. Trvale, protože já se skutečně jednolinkově přes 10 Mbps nedostanu.
Libor Chocholaty
26. 9. 2008 13:19 Nový

Re: na cuni.cz to neni agregovany

celé vlákno
$ wget -O /dev/null ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso/Fedora-9-x86_64-DVD.iso
--13:18:12-- ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso/Fedora-9-x86_64-DVD.iso
=> `/dev/null'
Resolving sunsite.ms.mff.cuni.cz... 195.113.15.26
Connecting to sunsite.ms.mff.cuni.cz|195.113.15.26|:21... connected.
Logging in as anonymous ... Logged in!
==> SYST ... done. ==> PWD ... done.
==> TYPE I ... done. ==> CWD /MIRRORS/fedora.redhat.com/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso ... done.
==> SIZE Fedora-9-x86_64-DVD.iso ... 4163696640
==> PASV ... done. ==> RETR Fedora-9-x86_64-DVD.iso ... done.
Length: 4163696640 (3.9G)

5% [=> ] 215,357,992 7.48M/s eta 8m 39s
astray
astray (neregistrovaný)
15. 9. 2008 9:09 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Výborně. Přejdu s analogovou televizí do DVB-T a snížím internetový tarif na Starter. Úspora 3800 Kč/rok - 2000 Kč pořiz. náklady STB a antény - 200 Kč elektřina pro STB/rok.
mno
mno (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:22 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
analogovou televizí do DVB-T
= No, to je výhra, moct se dívat a nahrávat jenom jeden a ten samej pořad :-)
Josef
Josef (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:35 Nový

DVB-T nemá zrovna extra kvalitu

celé vlákno
Ale nejhorší je Digi TV. Nedávno jsem se dopustil faux pas, když jsem se u známých kouknul na plazmovku a nahlas jsem poznamenal něco jako "Jenom je škoda, že to má analogový zdroj signálu, ale digitál vám to zvedne."

Měli Digi TV, samozřejmě.
astray
astray (neregistrovaný)
15. 9. 2008 14:30 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Dá se nahrávat jakýkoliv v právě sledovaném multiplexu. Kdyby mě zajímalo nahrávání, tak napíchám USB STB do počítače a nahrávám všechny přijímané multiplexy v nepřetržité smyčce na hdd a pak si vybírám. Ale stejně se dívám akorát jednou za den na zprávy na ČT24, víc nestíhám.
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:46 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
HLAVNE ZE STIHAS RESIT BLBINY, NAHRAVAT :-))

CT24 si muzes prece prehravat z netu, ja to tak delam, na nejake home nahravani jsem rezignoval.
astray
astray (neregistrovaný)
15. 9. 2008 20:46 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Dovol, abych si sám rozhodl, co je pro mě dobré a co blbnina. ČT24 bych nenahrával. Zkus si to přečíst ještě jednou a pomalu, když máš problémy s porozuměním textu.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:37 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
ale vsechny porady CT a vetsina i komercnich TV jsou na netu, sice ne v PALu, ale staci to.

A filmy z TV nemusim.

Takze co si nahravas, ze jinde neni?
Peppa1
Peppa1 (neregistrovaný)
15. 9. 2008 9:17 Nový

nyní UPS dříve ...

celé vlákno
Zajímalo by mne, co se bude dít ve vztahu k zákazníkům nedávno spolknutých firem.
Borek
Borek (neregistrovaný)
15. 9. 2008 9:39 Nový

Classic vs 20M

celé vlákno
Mám: UPC Classic, 8/1 Mbps, 1300 Kč měsíčně
Nový zákazník bude mít: UPC 20M, 20/1.5 Mbps, 800 Kč měsíčně

To se mi FAKT nelíbí. Šel by internet na mé jméno zrušit a na stejné adrese ho zařídit třeba na přítelkyni? To je jediná možnost, co mě napadá...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 9:47 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Asi by chtelo precist si lepe clanek, budes mit 25000/1500 kbit/s za tech ~1300. Ale vzhledem k tomu, ze ani to opravdu neni zadne terno, nechapu proc si chces znovu neco zrizovat od UPC.

Na zaklade zkusenosti mych znamych (z valne vetsiny jiz byvalych) zakazniku UPC doporucuju napsat pisemnou vypoved a poslat doporucene, oni ti normalni cenu nabidnou sami, az se ti ozvou. (Na volani na jejich "helpline" zapomen, provolas pripadnou usporu na nekolik let dopredu.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 10:12 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Protože do 1.1.2009 dá peníze navíc firmě, která se nesnaží cenit si zákazníky, kteří je živí.

Myslím si, že každý by raději přešel na tarify nových zákazníků, než čekat na "spasení" do nového roku. Proto si myslím, že se ptá na zrušení smlouvy a nové navázání smlouvy.
Borek
Borek (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:13 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
UPC 20M má o 50% rychlejší upload než Classic, o 20% pomalejší download (což je ale při rychlostech přes 20Mbps skoro jedno), takže je UPC 20M v mých očích daleko lepší než Classic a přesto stojí o 500Kč měsíčně míň. Štve mě, že ho jako stávající zákazník nemůžu mít.
Kritik
Kritik (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:07 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
No taky se mi to moc nelíbí - Light 18 Mb/s za 794 Kč a nový zákazník 20 Mb/s za 800 Kč. 6 Kč za 2 Mb/s navíc?
Borek
Borek (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:16 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
To je ještě pohoda :) Já za horší službu budu platit o 500 Kč měsíčně víc.
Kritik
Kritik (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:18 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
V tom případě by měla být umožněna migrace stávajících zákazníků na nové tarify, pokud by o to požádali. Ale to asi nepůjde. :-((
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 10:23 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Jj nepůjde více oficiální vyjádření na Parabole.cz

Cituji:
Současní zákazníci mohou,pokud si budou přát, přejít na
vlastní žádost na nové služby UPC 10M a UPC 20M od 1.1.2009.


http://www.parabola.cz/clanky/3237/upc-prichazi-s-novou-internetovou-nabidkou-upc-10m-a-upc-20m/
Kritik
Kritik (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:28 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
No a balíček služeb UPC 10M + digitální kabelová televize (nabídka Standard)+ digitální videorekordér (DVR) za 790 Kč včetně DPH. To je televize za 300 Kč a DVR k tomu v ceně, normálně za 150 Kč měs. Fakt skvělá nabídka.
CZbrandy
CZbrandy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 12:22 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Dnes jsem si chtel objednat balicek INTERNET 10M + Digi kabelovka STANDART + DVR box za 790,- mesicne ale UPC tuto akci stahlo ...
tomas
tomas (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:40 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
zadnou vypoved nepsat. ta uz je moc oficialni.

staci mit dobre nervy a zavolat na jejich linku. Rict, ze vas sere, ze stavajici maji min nez novy zakaznici....a ze chcete odejit. Uvidite, jak operator rychle zareaguje a novy tarif vam da :)
Jenom se to nesmi delat ofc., aby to pak nechtel kazdej...

Pamatuju dobu, kdy jsem jeste ja UPC mel. Kdyz jsem ho chtel zrusit, ze je ADSL levnejsi (cca 5 lez zpet), tak mi primo na lince rekla, ze mi dava 20% slevu na tarif :D
peep
peep (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:04 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
nepodíval ses na upstream, za ten se teď doplácí upload booster, trumbero!
z
z (neregistrovaný)
15. 9. 2008 11:59 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Pokud ti nevadi, ze budes 1/2 roku bez netu, tak chute do toho...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 12:44 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
proc pul roku ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 18:00 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Jistě půjde to.
Zavolej si tam.
Řekni, že chceš přejít na nový tarif.
Stávající vypovíš a necháš si zavést nový.
Já to řeším přes bývalý Karneval, tak že pohoda.
Tam to jde samo :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 21:40 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
Prosím Tě jak přes KARNEVAL?
Michal H
17. 9. 2008 0:27 Nový

Re: Classic vs 20M

celé vlákno
upc.brno@centrum.cz
Petr
Petr (neregistrovaný)
15. 9. 2008 9:47 Nový

A jak je spolehlivé ?

celé vlákno
Jak vám funguje kabel? Kolega má UPC, a stěžuje si, že mu často vypadává, nebo laguje - při gamingu celkem potíž. Je to častější ? Mně teda ADSL jede bez výpadků, možná mám kliku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 9:56 Nový

Re: A jak je spolehlivé ?

celé vlákno
Funguje celkem fajn. Výpadky jsou minimální (většinou z důvodu špatné funkce UPC DHCP serveru, který přiděluje IPčka), ale jak si v poslední době hodně lidí stěžuje na neoficiálním fóru UPC, tak dosti laguje a do zahraničí jsou vysoké pingy. Zkušenost vlastní nemám.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 20:25 Nový

Re: A jak je spolehlivé ?

celé vlákno
Co se týče her, tak některé servery prostě nechtějí tahat packety.
Někde je ping 30 a vedle 300, ale to je spíše příšerným serverem.
Nechápu jak někdo může platit peníze za tak špatný server.
Pletron
Pletron (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:36 Nový

Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
Prosím, může mi někdo, kdo ma ADSL + O2-TV změřit svůj ping tímto příkazem s parametrem:

ping gamepark.cz -l 1600

Od té doby, co mám O2 TV se mi zvednul ping o 30 ms. Ten parametr 1600 v pingu je tam úmyslně. Já mám výsledný "ping" 67 až 68 ms.

Myslím, že za to může ta TV...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 14:59 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
Od té doby, co mám O2 TV se mi zvednul ping o 30 ms.
Ano, to je zcela normalni a muze za to IPTV (nastaveny rezim "Interleaved" misto "Fast"). Ping se nesnizi, dokud O2TV zase nezrusis.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 17:35 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
Microsoft Windows [Verze 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Všechna práva
C:\Users\Milan>ping gamepark.cz -l 1600

Příkaz PING na gamepark.cz [82.208.14.97] - 1600 bajtů dat:
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=22ms TTL=117
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=24ms TTL=117
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=22ms TTL=117
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=23ms TTL=117

Statistika ping pro 82.208.14.97:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 22ms, Maximum = 24ms, Průměr = 22ms
doctorX
doctorX (neregistrovaný)
16. 9. 2008 23:59 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
MOJE WIFI

ume doma, 16Mb/16Mb , moje pc, pres nekolik skoku, celou sit jsem naprojktova a stavim a spriznici.

PING 82.208.14.97 (82.208.14.97) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=1 ttl=117 time=6.61 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=2 ttl=117 time=6.98 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=3 ttl=117 time=5.55 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=4 ttl=117 time=7.15 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=5 ttl=117 time=7.60 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=6 ttl=117 time=5.76 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=7 ttl=117 time=6.94 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=8 ttl=117 time=6.42 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=9 ttl=117 time=6.18 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=10 ttl=117 time=7.09 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=11 ttl=117 time=5.56 ms
64 bytes from 82.208.14.97: icmp_seq=12 ttl=117 time=6.36 ms

--- 82.208.14.97 ping statistics ---
12 packets transmitted, 12 received, 0% packet loss, time 11000ms
rtt min/avg/max/mdev = 5.555/6.520/7.605/0.647 ms
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:38 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
linux guru :-)) anebo pingas z routeru?

jeste rekni, ze mas vyhrazeny garantovany za 200/mesic i s dani :-))

jestli mas ping 6 nebo 15 je podle me uplne jedno, na nezatizene lince ma i O2 obvykle vyrazne pod 15 ms (na adsl2+) (pokud nema iptv)
NEO
NEO (neregistrovaný)
26. 9. 2008 4:01 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
Urcite je to 15 ms na tento server? Me to ukazuje od 50 do 110 ms, podle velikosti paketu. (A na 1600 mi to neprojde, nejvice 1450 byte.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 9. 2008 14:23 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno
C:\Documents and Settings\pavel>ping gamepark.cz -l 1600

Příkaz PING na gamepark.cz [82.208.14.97] s délkou 1600 bajtů:

Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=18ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=18ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=19ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=19ms TTL=120

Statistika ping pro 82.208.14.97:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 18ms, Maximum = 19ms, Průměr = 18ms
Hovadak
Hovadak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 12. 2010 2:08 Nový

Re: Prosím o změření rychlosti

celé vlákno

Příkaz PING na gamepark.cz [82.208.14.97] s délkou 1600 bajtů:

Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=13ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=11ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=16ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=11ms TTL=120

Statistika ping pro 82.208.14.97:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 11ms, Maximum = 16ms, Průměr = 12ms

.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.......

a kolik mate na eurobattle.net ...

Příkaz PING na eurobattle.net [188.40.70.172] s délkou 1600 bajtů:

Odpověď od 188.40.70.172: bajty=1600 čas=25ms TTL=51
Odpověď od 188.40.70.172: bajty=1600 čas=29ms TTL=51
Odpověď od 188.40.70.172: bajty=1600 čas=24ms TTL=51
Odpověď od 188.40.70.172: bajty=1600 čas=25ms TTL=51

Statistika ping pro 188.40.70.172:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 24ms, Maximum = 29ms, Průměr = 25ms

uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 9:53 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Když je v textu napsáno, že teoretická rychlost uploadu je až 27mbit? Může mi prosím někdo objasnit, jak UPC dělí mezi své zákazníky upload, či popř. když má tak vysokou hodnotu teoreticky, proč by nemohl dát třeba 2mbit upload? Někde bude zřejmě háček ne? Díky za objasnění. :-) BTW: vydalo už UPC oficiální zprávu? Či se jedná o soukromý zdroj autora?
čtenář
čtenář (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:27 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Jde o to, že těch 27Mb je teoretická maximální hodnota, kterou modem umí v laboratoři. V praxi to pak je tak, že čím horší síť, tím se používá horší modulace, aby to vůbec chodilo. Jelikož kvalita kabelových sítí UPC je opravdu mizerná s děsivým odstupem C/N, musí se používat nejnižší modulace, kde pak v praxi nedosáhnete více jak 1,5Mb v uploadu....
z
z (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:48 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
27Mbit je samozrejme pitomost, protoze UPC nepouziva euroDOCSIS 2.0 ale euroDOCSIS 1.x. Autor clanku ma bud mylne nebo neoverene informace.

http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS

55.62 (50) Mbit/s 10.24 (9) Mbit/s

A !!! jde o pasmo SDILENE !!! (plati ve vsech variantach).
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 19:20 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Hmmm někde jsem četl oficiální rozhovor s někým ještě z Karnevalu a ten říkal že vše je na euroDOCSIS 2.0 ale fakt netuším jestli nekecal. Každopádně ten modem jsem nezkoušel sejmout, i když prej to de, uvnitř je VxWorks a po USBčku se prej dá flashnout.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:18 Nový

takže abych to měl, tak musím vypovědět smlouvu a znovu objednat ?

celé vlákno
to si snad dělají srandu ? UPC je fakt úplně pojebaná firma..
GoldDragon
GoldDragon (neregistrovaný)
15. 9. 2008 11:28 Nový

Re: takže abych to měl, tak musím vypovědět smlouvu a znovu objednat ?

celé vlákno
Když vyčkáš odměnou ti bude to, že budeš mít vyšší rychlost 25mbit-30mbit od 1.1.2009, který stejně nevyužiješ, aneb krásná to odměna stálým zákazníkům UPC :))

Na ty jejich drahé tarify s vyššími rychlostmi, které člověk nevyužije, stejně nebude nikdo chtít :)

Ať žije logika vedení managementu UPC.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:46 Nový

Re: takže abych to měl, tak musím vypovědět smlouvu a znovu objednat ?

celé vlákno
přísahám, že při první možnosti nabídnuté alternativy připojení od nich už z principu odejdu.. už mě fakt vytáčí jak si s námi se zákazníky vytírají prdel... na zákaznické lince mají asi jednoho operátora, na objednávkové lince jich je snad 1000, stalým platícím zákazníkům dají nižší rychlost než nových... tak fajn. Když si chtějí budovat pověst firmy takovým chováním, fajn. Ale jestli si myslí, že touha se pomstít (odejít) časem vyprchá, tak to se pletou. Vždy budu ve střehu a jakmile to půjde... a časem určitě konkurence bude více, tak frrrrrr pryč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 17:21 Nový

Re: takže abych to měl, tak musím vypovědět smlouvu a znovu objednat ?

celé vlákno
Vypovezeno dnes! ja cekat jako vovce do pristiho roku nebudu. Tecka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:48 Nový

Jde to!

celé vlákno
nechcete vysoké rychlosti a neomezený internet!? Proberte se, věční stěžovatelé a ufňukánci. Já beru rychlý a neomezený internet za 20 euro měsíčně. Možná to mají v cizině levnější, ale česká realita je taková a lepší připojení po dráťe než od UPC nemám šanci dostat.
Není to tak dlouho, co se tady nadávalo, že chceme opravdu neomezený internet. Teď ho máme a nadává se, že je moc rychlý? :) Jděte se vycpat.
Na druhou stranu UPC a jejich fousatá malina je arogance sama. Komunikace se zákazníky je stále tragická. Hlavně u TV je cena dost vysoká. Přes 200 korun jen za základní programy? Děkuji pěkně. Tady ale reálná konkurence existuje a jde jim úspěšně po krku pomocí satelitu.

Hal.
Joey
Joey (neregistrovaný)
28. 10. 2008 13:34 Nový

Re: Jde to!

celé vlákno
Kde sezenu neomezeny internet za tech 800Kc/mesic? Opravdu me to zajima. Diky za info.

BTW UPC skutecne NEnabizi NEomezeny internet. Overil jsem si to sam (jsem jejich zakaznik).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 11:48 Nový

Výpověď smlouvy

celé vlákno
jaká je vlastně teď lhůta ? 3 měsíce ?
TNT
TNT (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:30 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Výpověď jen po uplynutí 3 měsíců od nabytí účinosti smlouvy a výpovědní lhůta je 35 dnů a začíná plynout dnem následujícím po dni doručení písemné výpovědi. Mělo by to jít taky odhlásit přes webový formulář s tím, že byste měli dostat potvrzení o odhlášení, respektive je to jen potvrzení o příjmu z jejich strany! (Raději bych po pár dnech znovu psal dotaz, jestli je účet,smlouvy ve výpovědi a od kdy běží - zase vše písemně!) Hlavně nezapomeňte odhlašovat jen to co chcete odhlásit, aby neodhlásili vše, i když to nechcete (TV, Internet, Telefon). ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 12:42 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
díky za info. Musel bych být blázen, kdybych si vůbec zřizoval telefon či TV od UPC, takže odhlášení toho, co nemám nehrozí :)
TNT
TNT (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:47 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Zavolal jsem si na linku (4 minuty v lajně). Stačí odhlásit pomocí webového formuláře, dojde zpětně potvrzení. Druhý den začne platit výpovědní lhůta. Po překročení období splatnosti (zůčtovací období, SIPO platiči ho mají flexibilní), platí se jen poměrová část, to co zbývá do konce výpobědi. Je třeba si pohlídat den ukončení výpovědi, protože by se mělo volal zákaznickou linku a zjistit termín, kdy příjde technik (48 h před výjezdem technika) to kvůli odevzdání modemu (nezeptal jsem se jestli se to odevzdává proti podpisu technika, vždy je třeba mít něco v ruce pro pozdější reklamace!). Pozdější odevzdání modemu něco stojí (výjezd technika) nebo to poslat poštou.......
TNT
TNT (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:51 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
technik přijede kvůli odpojení lajny, a na to nemusíte být doma,pokud je router ve veřejně přístupných prostorech.... musíte se starat o termín příjezdu technika, když mu chcete dát ten modem :-) to pro upřesnění textu výše
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 21:31 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Nedávno jsem UPC odhlašovala, taky přes webový formulář, úplně v pohodě, akorát telefonicky otravovali, jestli si to nechci rozmyslet a byli připraveni nabídnout mi nějaké výhody. Technik přijel s už vyplněným formulářem, podepsala jsem, předala a bylo to.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
2. 12. 2009 23:18 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Žádám o výpověd smlouvy u společnosti UPC. Miloš Pinl Hrdlovská 650 Osek u Duchcova 41705 Důvod¨¨¨ Přecházím k jiné společnosti.Předem děkuji za kladné vyřízení.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
5. 8. 2010 11:09 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
DAVAM VYPOVED OD SMLOUVY-TELEFON Z DUVODU FINANCNICH.FRANTISKA FOLTINKOVA Č.SMLOUVY-15054720 BYDLISTE:SVORNOSTI-18/2316 OSTRAVA-ZABREH PSČ:70030 DEKUJI ZA POCHOPENI.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 13:01 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
To je vtip, ne? Takže když se člověk třeba stěhuje, musí ještě 3 měsíce platit internet, i když už bydlí někde jinde?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 16:18 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
nikoho nezajima, kde bydlite a jestli jste mel cas sluzbu vypovedet nebo jste na to kaslal. Pokud jste ji uzavrel dobrovolne, ocekava se, ze ji dodrzite a nikoho nezajima, ze se chcete ted hned odstehovat a nevypovedel jste sluzbu v predstihu.

To je totez jako kdybyste pronajimal byt a najemnik vam prestal platit, i kdyz ma smlouvu, protoze bude tvrdit, ze uz tam nebydli.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 17:33 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Každé normální firmě stačí výpovědní lhůta 30 dní.

UPC ale normální není, takže mě spíš překvapuje, že není výpovědní lhůta 1 rok :)

Mimochodem, kolego, žádnou smlouvu s UPC jsem nepodepisoval. Podepsal jsem smlouvu s Karnevalem a ve smlouvě mám výpovědní lhůtu 30 dní....
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 20:02 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Ty jsi trouba, viď?

Každý jiný operátor má minimální dobu užívání 12, Volny.cz třeba ale 24 měsíců!!

Tak jestli má UPC jen 3 měsíce, pak výpovědní doba 3 měsíce je NAPROSTO V POŘÁDKU = můžete službu čerpat jen 6 měsíců!

To u Volny.cz byste si za těchto okolností doplatili jako pokutu 18x měsíčních paušálů!!!

Navíc 3 měsíce je implicitní zákonná výp. lhůta v případech, kdy výpovědní lhůta není smluvně sjednána!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 21:13 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
Musíš se podívat do smlouvy, na délku minimální užívací lhůty. Standardně je 3 měsíce, v případě využití některé nabídky se zvýhodněnou cenou MŮŽE být AŽ 12 měsíců. Mluvím o minimální užívací lhůtě, to je doba od počátku smlouvy...Po této minimální lhůtě začne běžet výpovědní lhůta 35 dní od doručení písemné výpovědi...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 12:28 Nový

Re: Výpověď smlouvy - monopol UPC

celé vlákno
Mám UPC, resp. Karneval, tuším od roku 2001. Nevím, proč mám čekat 3 měsíce na výpověď.

Každá normální firma má výpovědní lhůtu 30 dní.

Tady je vidět, že UPC se chová jako monopol, podobně jako Telekom.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:18 Nový

Re: Výpověď smlouvy - monopol UPC

celé vlákno
No aby taky ne, když mu antimonopolní úřad schvaluje skoupit všechny menší kabelovky. Nevím proč se pak jmenuje antimonopolní, no ale budiž, každý má svou cenu... Za pár mega, které mi zajistí důstojné žití až do konce života bez práce taky podepíšu cokoliv.
TZ
TZ (neregistrovaný)
23. 11. 2008 17:12 Nový

Re: Výpověď smlouvy - monopol UPC

celé vlákno
Cau vsem, cetl jsem si vase nazory. Chci si to jen ujasnit. Rekneme,ze jsem smlouvu podepsal na zacatku mesice(prvniho). Zapojeni internetu probehlo az 18.ho listopadu. Smlouva teda plati jiz od prvniho? Dalsi otazka...tri mesice musim cekat a pak to muzu zrusit,to znamena nejakych 90 dni cekat a pote dat vypovedni lhutu ( i kdyz mam smlouvu pouze na tri mesice) jinak mi bude internet bezet dal(internet a televize,presneji) za plnou cenu? Ted je totiz akce internet 50procent sleva a televize 25procent. Diky vsem za reakce. T
tucnak
tucnak (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
29. 7. 2010 19:56 Nový

Re: Výpověď smlouvy - monopol UPC

celé vlákno
PRECTETE SI VSEOBECNE PODMINKY SMLOUVY UPC (http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf). ZADNE 3 MESICE VYPOVEDNI LHUTA !!! ZADNYCH 35 DNI !!

1. VYPOVEDNI LHUTA JE JEDEN MESIC OD 1. DNE DALSIHO MESICE. = STANDARD !!! ZADNY NAZNAK CHOVANI MONOPOLU.
2. TY 3 MESICE SE TYKAJI MINIMALNI DOBY UZIVANI, POKUD TO NENI VE SMLOUVE UVEDENO JINAK NEBO VUBEC, NEBOT PISOU VIZ VSEOBECNE PODMINKY SMLOUVY UPC A TAM TO TAK STOJI.
TAKZE POKUD MAS SMLOUVU NA DOBU NEURCITOU A CHCES SMLOUVU VYPOVEDET DRIV NEZ ZA PRVNI 3 MESICE TRVANI SMLOUVY = OD ZACATKU, SO TI INTERNET DOMU ZAVEDLI, MUSIS JEN POCKAT, AZ UPLYNOUTY PRVNI TRI MESICE. to nema jinak nic spolecnyho s vypovedni lhutou.
3. TAKZE POZADAS 20. PROSINCEO INTERNET. oNI PRIJDOU NAPRIKLAD AZ 1. LEDNA, TAK SMLOUVA TRVA OD 1. LEDNA. CHCES - LI UZ V UNORU ALE SMLOUVU VYPOVEDET, MUSIS TEDY POCKAT TYTO 3 MESICE = TZN. DO 31.BREZNA. ANO. ALE JINAK, KDYKOLI POTE, SMLOUVU VYPOVIDAS S 30 DENNI LHUTOU.
TEDY - PODAS VYPOVED 25. SRPNA,TZN. OD 1. ZARI BEZI VYPOVIDACI LHUTA JEDEN MESIC, TAKZE PLATIS JESTE CELY ZARI A KONEC.

OK???? SUPER. TO SU RADA.
tucnak
tucnak (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
29. 7. 2010 19:57 Nový

Re: Výpověď smlouvy

celé vlákno
PRECTETE SI VSEOBECNE PODMINKY SMLOUVY UPC (http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf). ZADNE 3 MESICE VYPOVEDNI LHUTA !!! ZADNYCH 35 DNI !!

1. VYPOVEDNI LHUTA JE JEDEN MESIC OD 1. DNE DALSIHO MESICE. = STANDARD !!! ZADNY NAZNAK CHOVANI MONOPOLU.
2. TY 3 MESICE SE TYKAJI MINIMALNI DOBY UZIVANI, POKUD TO NENI VE SMLOUVE UVEDENO JINAK NEBO VUBEC, NEBOT PISOU VIZ VSEOBECNE PODMINKY SMLOUVY UPC A TAM TO TAK STOJI.
TAKZE POKUD MAS SMLOUVU NA DOBU NEURCITOU A CHCES SMLOUVU VYPOVEDET DRIV NEZ ZA PRVNI 3 MESICE TRVANI SMLOUVY = OD ZACATKU, SO TI INTERNET DOMU ZAVEDLI, MUSIS JEN POCKAT, AZ UPLYNOUTY PRVNI TRI MESICE. to nema jinak nic spolecnyho s vypovedni lhutou.
3. TAKZE POZADAS 20. PROSINCEO INTERNET. oNI PRIJDOU NAPRIKLAD AZ 1. LEDNA, TAK SMLOUVA TRVA OD 1. LEDNA. CHCES - LI UZ V UNORU ALE SMLOUVU VYPOVEDET, MUSIS TEDY POCKAT TYTO 3 MESICE = TZN. DO 31.BREZNA. ANO. ALE JINAK, KDYKOLI POTE, SMLOUVU VYPOVIDAS S 30 DENNI LHUTOU.
TEDY - PODAS VYPOVED 25. SRPNA,TZN. OD 1. ZARI BEZI VYPOVIDACI LHUTA JEDEN MESIC, TAKZE PLATIS JESTE CELY ZARI A KONEC.

OK???? SUPER. TO SU RADA.
VM
VM (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:20 Nový

upload

celé vlákno
Zrychlení je vítané, beru to jako zrychlení z 256kbps na 1Mbps - když kopírujete data mezi dvěma počítači na téhle síti, jede to právě těmihle rychlostmi.

Netušíte, proč to nemůžou zrychlit víc? Normální síťová zařízení zvládají přenos oběma směry stejně rychle. A docela by to pomohlo - na těch 256kbps se ani nedá telefonovat, pustí-li tam člověk nějaký datový přenos (přesvědčit modem k priotitnímu přeposílání hlasových paketů se mi nepodařilo), o posílání faxů ani nemluvě.

Jinak připojení od UPC je na české poměry slušné, ovšem jejich telefonická podpora příšerná.
z
z (neregistrovaný)
15. 9. 2008 12:50 Nový

Re: upload

celé vlákno
Viz posty v teto diskusi, protoze ta technologie je od prirody navrhovana na stream k uzivateli. Je to totiz predevsim na sireni TV a zpetny kanal je jen takove "OK, da se to pouzit".
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 20:03 Nový

Re: upload

celé vlákno
tak se pripoj do czfree, tam nemas podporu vubec zadnou :-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 12:32 Nový

UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
Předpokládám, že zrychlování internetu UPC přímo souvisí s každodenními mikrovýpadky, které už přes rok zaznamenávám (po pohlcení Karnevalu)

http://www.lupa.cz/diskuse/683/

Kdyby se raději UPC zaměřilo na stížnosti klientů a řešilo je.

Uvažuji, že si snad i pořídím linku Telekomu, pokud bude jejich připojení stabilnější. Nevadí mi ani pomalejší rychlost, nemohu ale kvůli práci trpět občas i 6 hodinové výpadky.
Kritik
Kritik (neregistrovaný)
15. 9. 2008 16:28 Nový

Re: UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
Ale jděte. Žádné takové výpadky UPC nemá.
mno
mno (neregistrovaný)
15. 9. 2008 17:15 Nový

Re: UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
Podle zkušenosti má, ale jenom někdo, a někde :-) Příp. některý města nebo části měst.
Jenomže to jsme na tom samym, jako u ADSL. Někde je to naprostá pohoda, bez výpadků, a někde se na údržbu a výměny kabelů kálí, a pak je z toho místo Internetu tragédie co vypadává každou hodinu.
Franta
Franta (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:16 Nový

Re: UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
Tak to udelejte hned, ja to udelal jiz v Kvetnu, presel jsem k O2 a jsem spokojeny, vypadky nejsou a ja nemusim trpet jak pes. UPC bych si jiz neporidil a to jsem byl jejich zakaznikem 3 roky, zakaznicka linka des a kvalita posledni rok a pul hruza!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 12:29 Nový

Re: UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
Já jsem klientem UPC resp. Karnevalu 7 let. Ale to co se děje poslední rok a půl je neřízený teror vůči klientům.

Bohužel alternativa UPC neexistuje, má monopol.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:36 Nový

Re: UPC - každodenní výpadky

celé vlákno
existuje ale za jiny prachy :-))
kmitocet
kmitocet (neregistrovaný)
15. 9. 2008 13:59 Nový

tahaji z lidi penize

celé vlákno
ja uz se jen smeji, kdyz vidim, jak jsou k nam poskytovatele "vstricni", a neustale nam navysuji rychlost, div ze ne az na 100mbit. je mi to celkem k nicemu. rad bych mel 128/64kbps za 50-100kc, nebo klidne 64kbps za 50-100kc. na freebsd updaty, email a web mi to proste staci. je to jen dalsi bouda. nepotrebuji tahat filmy (at oficialne, ci neoficialne), ani hudbu, a kdyz budu chtit, poridim si tedy pripojeni za 800kc. ne, proste ne, takove pripojeni, ktere by si mohl dovolit kazdy, neni. takhle je to se vsim. vsichni jsou velmi nenajedeni, a chteji ze spotrebitelu za kazdou cenu urvat kazdy mesic dil z jeho platu. jestli to potrebuje, nebo ne, jestli je to ekologicke a setrne, na tom nesejde. manazeri musi mit v autech kuzi, protoze kuze je lepsi. museji mit benzin zadarmo, kazdy zamestnanec mobilni telefon, takze mame naraz vsichni doma dva, jsou taci, kteri maji i tri. jen vesele navysovat, nejlepe vsechno, jen co to jde. vsude sama vyhoda a sleva, az je cloveku z toho smutno.
BobTheBuilder
BobTheBuilder (neregistrovaný)
15. 9. 2008 19:51 Nový

Re: tahaji z lidi penize

celé vlákno
Problém asi bude v tom, že poslední míle (dráty do domu) něco stojí, zřízení i údržba. O2 kasíruje kolem 200 za drát (poplatek při LLU), dá se čekat, že ta kabelovka bude mít náklady podobné. No, asi menší, protože je zpravidla pouze v hustěji obydlených oblastech, dráty O2 vedou skoro kamkoliv.

Takže z jakéhokoliv tarifu dečtěte 200 a zbytek je poplatek za konektivitu, a ceny začnou dávat smysl, včetně slev na double play apod.
dufy
dufy (neregistrovaný)
15. 9. 2008 20:04 Nový

Re: tahaji z lidi penize

celé vlákno
jojo vy jste ukazka nespokojencu :-)) nikdy se nezavdecite vsem, my jsme platili pred deseti lety 5000 mesicne za tu 64Kbit rychlost :-))
z
z (neregistrovaný)
16. 9. 2008 15:04 Nový

Re: tahaji z lidi penize

celé vlákno
Pokud mi odprisahnes na smrt svy rodiny, ze nikdy nebudes volat ani nic jinyho chtit, tak ti za 100Kc tu 64ku dam (a to 1:1).
mat
mat (neregistrovaný)
26. 11. 2008 8:39 Nový

Re: tahaji z lidi penize

celé vlákno
Pokud ti internet staci jen na emaily, Tak si je jdi prohlizet do internetove kavarny. A nebrec tady.
já
(neregistrovaný)
15. 9. 2008 14:05 Nový

a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Super... :-(((((( Takže platím 570 Kč za 4/256... Rychlost stávajícím zákazníkům začnou zvedat od prvního ledna... Do té doby budu platit o osmdesát korun víc, než noví, za rychlost, která se s novou srovnat nedá... A pak? Za to samé dál o osmdesát korun měsíčně víc... Jestli píšou, že má UPC milion klientů, tak to se jim musí sakra vyplatit... UPC, ne klientům, samozřejmě...
TNT
TNT (neregistrovaný)
15. 9. 2008 14:12 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Zavolej si UPC a žádej o převod na ty nové tarify, uvidíš že ti dají 50% slevu na současné připojení od 1.10. a od 1.1.2009 ti to automaticky zmigrují! Právě jsem tam volal, tak to vím ;-). Kdo se neozve, tak má smůlu!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 14:32 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Tak tomu, ze to zmigruji od 1.1.2009 bych neveril ani ve snu. To zas bude plizive pomaloucke zrychlovani, tak jak ho v minulosti predvedli uz mnohokrat.
Realne dosazeni rychlosti, kterou budou mit novi zakaznici uz ted, ocekavam u stavajicich zakazniku nejdriv za 1/2 roku.
TNT
TNT (neregistrovaný)
15. 9. 2008 14:42 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Pravda, stačí se podívat do různých fór jak si UPC zákazníci stěžují na rychlosti a hlavně na častou nedostupnost. Mě termín migrace na ty rychlosti nevadí, současné rychlosti 7/1 mi bohatě stačí, hlavně, že to budu mít za cenu nového M10 (mě šlo hlavně o to snížit cenu). A vzhledem k tomu, že tu slevu dávají na rok, tak to s tou migrací asi opravdu nebude tak horké. ;-)
josephino
josephino (neregistrovaný)
15. 9. 2008 14:38 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Dík za tip, to hned až dorazím domů vyzkouším :)
já
(neregistrovaný)
15. 9. 2008 15:43 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Zkusím to... Ale moc tomu nevěřím... :-(
paWELL
paWELL (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:28 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Ja zadal o prechod na novy tarif pres webovy formular a dostal jsem takovou odpoved:

Rádi bychom Vás touto cestou informovali, že tarif 10M je v současné době pro nové přípojky.
Stávající klienti zůstávají na stávajících tarifech a balíčcích. Přechod na nové služby je možný až od 1.1.2009 a to na vlastní žádost, jinak Vám bude navýšena rychlost a to průběžně od 1.1.2009.
VT
VT (neregistrovaný)
17. 9. 2008 12:44 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Jsem přesně ve stejné situaci mám tarif UPC Easy za 570 Kč. Právě jsem volal na UPC s dotazem jestli mohu dostat zatím slevu jak už tu někdo psal. Leda houby :-(
Ještě jsem se zeptal na to zda budu po 1. lednu 2009 při přechodu na nový tarif 10M za 490,- Kč měsíčne platit ten poplatek 350,- Kč za přechod na nižší tarif nebo ne. Paní se musela jít zeptat šéfa. prý se na to zatím ještě nikdo neptal, a výsledek? Samozřejmě budu ho muset zaplatit, neboť to není myšleno při snížení rychlosti, ale ceny :-)
Zavěr je: kdo bude chtít po 1.1.2009 přejít na nový tarif a platil by poté měsíčně méně než dosud bude muset jednorázově zaplatit 350,- Kč za snížení služby! Navíc na tu změnu mají 30 dní a protože nemůžete požádat dříve než 1. ledna, tak se vám to promítne až cca. v únoru. Na druhou stranu máte garantováno, kdy vám tu rychlost (snad) upraví.
TNT
TNT (neregistrovaný)
17. 9. 2008 17:39 Nový

Re: a to (ne)vyplatí...

celé vlákno
Co jeden den zrušit službu internetu (za zrušení není žádný poplatek) a druhý den si ji objednat po novu, divil bych se, že by na to UPC nereagovalo. Nikde není napsané, že to tak nemůžete udělat.

já plánoval odhlášení a ke konci platnosti smlouvy bych žádal o připojení jako nový klient (se všemi spojenými výhodami, neplatil bych downgrade a získal bych 50% na první 4 měsíce, není to zas tak málo peněz), bohužel mě sami UPC překvapili s nabídkou placení poloviny ceny UPC Light (mám to s upload boosterem, ale to se platí samostatně jako doplněk). Teprve až po další fakturaci uvidím, co mi s tím ve skutečnosti udělali. Kdyby se na to vykašlali, tak si linku zruším.
q
q (neregistrovaný)
15. 9. 2008 17:13 Nový

Pane Peterko,

celé vlákno
polemizuji s vaší větou "Významným aspektem popisovaných změn u společnosti UPC je i schopnost kabelové sítě skutečně dostát inzerované (a placené) rychlosti."
U inzerované služby UPC 10M garantuje UPC toto: "UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 6 655kbps."
U služby UPC 20M : "UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 12 998kbps."
jakub
jakub (neregistrovaný)
15. 9. 2008 21:27 Nový

Re: Pane Peterko,

celé vlákno
tim garantuji naproste kulove. To by mohl ADSL TO2 garantovat svoji rychlost mezi PC a interfacem modemu. CMTS neni internet. To je jak to kdyz nekdo garantuje po ethernetu pristup k internetove GW.
Zdrazeni
Zdrazeni (neregistrovaný)
15. 9. 2008 20:31 Nový

Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Mrchy v UPC zdražují pevnou IP na 200Kč/měs. Nechutné výpalné pro lidi, co potřebují pevnou IP např. kvůli VPN :-X
Reálně tak lidem co mají nízký tarif Internet paradoxně ZDRAŽÍ.
Dan Ohnesorg aura:100
15. 9. 2008 21:25 Nový

Re: Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Kdyby jen to, jeden ze zakazniku o pevnou IP zahadne prisel a UPC neni schopne mu ji vratit. Resime to od zacatku srpna a standarni odpoved je stale, mame technicke potize, ktere snad vyresime v prubehu zari. Pritom nam by stacila jakakoliv pevna IP, netrvame na tom, ze musime dostat zpet puvodni.

Dokazu pochopit, ze nekdo zapomene zalohovat konfigurak od DHCP a pri padu serveru se mu smaze, ale co na tom resi 6 tydnu nechapu. Navic ztratu konfiguraku DHCP bezne nikdo nepozna, protoze kdyz klient zada o IP, tak rekne, jakou pouzival dosud a DHCP mu ji zase prideli a poznamena si to.
z
z (neregistrovaný)
16. 9. 2008 15:10 Nový

Re: Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Ja vam to vysvetlim :D.

UPC prechazi na "novy uzasny system", ktery vybrali a koupili managori. Pred tim pouzivali neco "samorobo" a ono to kupodivu +- fungovalo. Tudiz to co predtim slo resit mrknutim oka zapisem jedine radky se ted musi klipat do onoho systemu, kde je to 100x pomalejsi a cluster je pro nej sprosty slovo.

Toz se nedivte, ze vyrobit jeden zaznam v DHCP je nekonecnej problem. Jop, ten zacatek srpna sedi do puntiku, tam se to preklapelo.
peep
peep (neregistrovaný)
16. 9. 2008 9:43 Nový

Re: Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Dobrá rada nad zlato: mám UPC cca 11 měsíců v nové lokalitě v Brně - já i moje přítelkyně v jiné části Brna máme stále stejnou IP adresu v dynamickém bloku. Platit za to měsíční poplatek může jen blázen.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 10:23 Nový

Re: Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Hehe, navíc, jak jsem se dočetl na jednom webu, kde si stěžoval uživatel platící si pevnou IP, ta jejich "pevná IP" neni zase až tak úplně pevná, tj. JE MOŽNÝ, ŽE JI OBČAS ZMĚNÍ. Informují vás o případné změně e-mailem, což je patrně jediný rozdíl oproti uživateli s dynamickou IP (protože ta se taky nějak extra často nemění, mně se za 5 měsíců, co UPC mám, taky ještě nezměnila).
Motyka
Motyka (neregistrovaný)
6. 10. 2008 17:52 Nový

Re: Mrchy v UPC zdrazuji pevnou IP na 200/mes.

celé vlákno
Budte rad, zrhuba cca mesic az 2 zpet pozoruji zmeny IP adres naprosto nedeterministicky, nekdy i 2x za den, pak treba tyden nic. Drive vydrzela i pul roku.

Pruser je v tom, ze ty CUNATKA, nemaji nastavene poradne DHCP, takze po zmene IP, musite VYTAHNOUT ze zasuvky jejich modem, jinak se proste neobnovi IP a visi tam puvodni, v te dobe jiz neplatna - naprosta katastrofa, drive kdyz se obnovila, tak sama a bez teto manualni silenosti.
jakub
jakub (neregistrovaný)
15. 9. 2008 21:18 Nový

zahranici

celé vlákno
Zajimalo by me, kde chce upc brat rychlost. Vzdyt uz dnes jim naprosto zahranicni kapacita nestaci. Youtube skoro nejede a to je jen frankfurt. Do usa je na 20 mbitu rychlost do 400 kbps, do Francie sotva 4. Fakt kvalita. Zvysovat rychlosti muzu, pokud na to mam. Nebudu je zvysovat na ukor kvality. To co ted delaji podle me bude znamenat pretizeni zahranicni kapacity.
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 9:56 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Jojo zahraničí to je bída, někam mám tak 256-512kbit/s. Někdy dokonce tranzitní spojení úplně stojí :-), ale za ty prachy co jim dávám se tak moc nedivím. NIX samozřejmě jede OK, taky je to pro ně skoro zadarmo narozdíl od tranzitu. V podmínkách služby je garantovaná rychlost uvnitř sítě UPC, nikoliv ven. Nicméně při rychlém ohledání se zdá že mají vlastní linku do N.Y. (us-nyc01b-rd1-10ge-3-0) N.Y. City (10Gbit optika?)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 10:04 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
... nejlepší jsou pátrači amatéři ...
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:22 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Jo jde to i lépe, předhoďte podrobnější popis ... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 16:22 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Proboha proc? Je zbytecne rozhazovat perly. UPC ma do zahranici kapacity fury a pokud si to nemuite zjistit, tak je to Vas problem.
TNT
TNT (neregistrovaný)
16. 9. 2008 17:13 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
A lze si udělat částečně novou trasu přes proxy nebo VPN....
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 18:16 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Omlouvám se super odborníkovi, je nejlepší a nejůžasnější na celém světě :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 18:33 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Netreba se omlouvat, staci, kdyz se budete informovat pred tim, nez zacnete placat blbosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 16:20 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Kdyby jste nebyl hlupák, tak by jste věděl jednu podstatnou věc. Youtube.com je dost často offline a nebo přitížené.
S tím by vám nepomohlo ani 300 Mbit připojení.
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 19:02 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Možná by jste neměl bejt na lidi hrubej a dělat z nich hlupáky. Vaše reakce nic nemění na faktu že na mnoho míst(datových center) ve světě se to plazí. :-) Můžete tu nadávat do hlupáků komu chcete, tak to prostě je. Jestli je to problém u Level3, AT&T, AOL či jiných přesouvačů dat je podružné. Každopádně je sympatických i těch 20Mbit po ČR. Na ostrov Togo se to prostě bude plazit :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 19:23 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
To, ze google neni schopen zajistit pro youTube dostatecnou konektivitu je vseobecne znamo (to je ostatne jeden z duvodu, proc jsou ta videa porad s opravdu mizernym bitratem).

Stejne tak je vseobecne znamo, ze kdyz druha strana nema dost kapacity, tak proste komunikujete takovou rychlosti, ktera je k dispozici.

Jasne, muzete si mastit svoje ego tim, ze se Vam nedostalo informaci tak, aby neutrepla Vase sebeucta, ale na veci to nic nemeni.
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 19:40 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
Masírování ega mě nebere, od toho sou tu jiní :-D. Youtube to má fakt řešení dost divně, předpokládám že to časem vyřeší lépe. Vlastně je divný že to takhle funguje, akamai je přeci jen o trošku lepší.
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:43 Nový

Re: zahranici

celé vlákno
AKAMAI ALE NEPOSKYTUJE SLUZBY ZDARMA :-d

To bude ten duvod, ze? Google musi vydelavat a ne utracet nesmyslne sumy, ktere se ji nevrati, za konektivitu Youtube.

Pouzivejte stream.cz nebo si postavte vlastni server do telehousu at vite, co to stoji.
Liam Aiken
Liam Aiken (neregistrovaný)
16. 9. 2008 0:21 Nový

UPC

celé vlákno
LAZYjohn
LAZYjohn (neregistrovaný)
16. 9. 2008 9:02 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Parchanti hnusní "Je nám líto, ale u stávajících klientů bude možná změna na nový tarif až od 1. 1. 2009." Takže budu do ledna platit za vergelo internet.(Rychlost mi stačí akorát mě ser* že jiní boudou platit méně a budou mít více.)
Chvíli jsem přemýšlel že odstoupím od smlouvy, ale na to nemám nervy ani čas.
peep
peep (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:01 Nový

kvalita UPC

celé vlákno
Jsem u UPC s menší přestávkou díky stěhování asi 5 let. Výpadky jsem zažil do tuctu za celou dobu a pouze asi 3 trvaly déle než hodinu.

Rychlost downstreamu se podstatně zlepšila, běžně stahuju 700kB/s na Lightu, mám příplatek za 2x upstream.

Pevnou adresu jsem zrušil, protože se mi dynamická už rok díky jejich DHCP nezměnila. Mám to potvrzeno na 3 místech, že se to tak v Brně chová stejně.

Na infolinku se opravdu dá dovolat až po cca 20 minutách, ale potřeboval jsem to max. 5x za těch 5 let.

Jestli si tady někdo pořád stěžuje na to, jak je to nekvalitní, ať jde klidně do řiti :)

U známýho s ADSL od O2 nefunguje 6M net 10x do týdne a technikům se sice dovoláte zdarma, ale stejně to neopraví.

Tak teď babo raď!
janforman.com
janforman.com (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:36 Nový

Re: kvalita UPC

celé vlákno
S tím souhlasím. Infolinka je otřesná, ale jinak za celou dobu v podstatě žádný velký problém. Dynamická IP je taky skoro statická. Rychlost za ty prachy slušná. U nás jsou lidi prostě zvyklí brblat že je všechno špatně, ale sami by to neudělali lépe.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:36 Nový

Re: kvalita UPC

celé vlákno
mas 100% pravdu, viz nase naklady na net 33,6Kbit pred deseti lety (5000 Kc/mesic :-)

jediny postesk snad jen nad unfair chovanim k loajalnim zakaznikum, pak se ISP divi, ze maji fluktuaci, kdyzt v prvni rade se soustredi na lakani novych, misto udrzeni stavajicich = maji nas, platicio zakazniky za blbce.

Bohuzel ale se jim to vyplaci.
PT
PT (neregistrovaný)
16. 9. 2008 15:55 Nový

stavajici zakaznici

celé vlákno
No ja mam tu sluzbu easy (4Mb, 570Kc) coz znamena, ze budu mit 1500 upload coz mi pripadne vcelku fer oproti 490,- a 1000 upload. Skoro az takovy sweet spot, je to vlastne nejlevnejsi sluzba z 1,5 Mb nahoru :) Skoda ze to bude az od ledna...
upc.brno
upc.brno (neregistrovaný)
17. 9. 2008 0:39 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
OD 15.9. prisla zmena na internet v podobe nabizeni pro nove zakazniky dve rychlosti UPC 10Mb (490kc) a UPC 20Mb (800kc), pro stavajici zakazniky to bude reseno prechodne tak jak to bylo i s minulym navysovanim, cili postupne a to nejpozdeji od 1.1.2009.

Psat sem takove nesmysly typu proc to neni hned a pro vsechny, prosta odpoved no proto.

Jako OZ taky bych rad byl kdybych mel 20Mb pasmo, ale budu si muset pockat. Lidi co nadavj ze jim vecne nejede net netusim co snim maji, me jede uz nekolik let a to bez problemu, mozna obcas prestartuji modem ato je tak vse.

Pokud nekdo ma zajem o info ohledne upc int,ctv, tel at pisne na: upc.brno@centrum.cz , rad mu pomuzu se sluzbami.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 0:41 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Prestan tady spamovat, agente s teplou vodou!
Michal H
17. 9. 2008 0:54 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Nesnasis pravdu? Tak je to pro tebe spam? Jasne kazdej umi na nekoho hazet spinu, ale jak se nekdo ozve tak ho co nejdrive umlcime s nejakym trapnym prohlasenim. A nejsem agent s teplou vodou. By me zajimalo s cim vy se zivite? radsi uplne zustavate v anonymite, ja se nemam za co stydet. A to ze tu chci pomoct nekomu kdo by mel nejaky dotaz, samozrejme hned by me nekteri jedinci ukamenovali.

JJ je pravda ze clovek ktery si zavola takoveho agenta do domu a chce snim v klidu domova cokoliv probrat se chova uplne jinak nez clovek ktery je doma pristizen v nedbalkach a s dirou v ponozce.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 0:57 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Ano, to je opravdu prekvapeni, kdyz se bez ohlaseni nakybluju k nekomu do bytu a zacnu mu horem dolem vnucovat asi podesate predrazenou nekvalitni sluzbu, tak neni nadsen. Kdybych chodil doma s ponozkama deravejma jako reseto a v trenyrkach s dirou na prdeli, tak tobe a podobnym agentum s teplou vodou je do toho velky kulovy.
Michal H
17. 9. 2008 1:05 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Nejste ing nebo nekdo podobny s titulem na dverich? Je zajimave ze za tu dobu co to delam sem si vsiml ze clovek s titulem na dverich se chova nejvic arogantne a namyslene a jeste k tomu doda popripade - vy jste se neohlasil (starej komunista, jak jsem se dozvedel od sousedky pod nim) nez bez titulu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 7:19 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Ne, nejsem inzenyr, a titul nemam ani na vizitkach. O podomni prodej nemam zajem, coz ovsem jedinci s omezenou mozkovou kapacitou (napr. agenti UPC) bohuzel obtizne chapou. A komunisty si laskave nech od cesty, agente s teplou vodou, nez se vazne naseru. Rodice kvuli komunistum nevzali na VS a kazde ctyri roky jim chodilo na dvere bouchat stranicke komando, proc nesli "volit".
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 9. 2008 13:00 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Chlapecku, bud moc rad, ze nejsi muj podrizeny. Protoze bys letel jak namydleny blesk za poskozovani dobreho jmena firmy!
upc
upc (neregistrovaný)
17. 9. 2008 16:56 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
nevim cim co jsem napsal poskozuji dobre jmeno firmy. Ale jedine pozitivum vase reakce ma pisete ze bych poskozoval DOBRE JMENO fm. Cili po vsech spinach co se hazi na Upc ma jeste dobre jmeno. To jsem rad.
melkor
melkor (neregistrovaný)
18. 9. 2008 13:30 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Dobre jmeno firmy je takova zvlastni vec. Da se jen poskozovat - a vzdy poskozuje strana zalovana.

A pokud to nechapete, pak ukazte tuto diskuzi svemu nadrizenemu. On ti to uz rychle objasni. Jo, nezapomen si sbalit veci, at usetris praci byvalym kolegum ...
upc.brno@centrum.cz
upc.brno@centrum.cz (neregistrovaný)
19. 9. 2008 1:41 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
Asi jste uplne mimo misu... Dejte me jedinou vetu kterou sem rekl ktera by mohla, nebo poskozuje dobre jmeno firmy. Ale pokud vim tak tu firmu zatim dost branim pred lidmi co na ni hazi spinu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 9. 2008 12:40 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
No tak ty mas dost. Dobre jmeno firmy poskozuje to, ze se chovas v diskusi (a evidentne nejen tam) jako buran, ktery vylezl v zahnojenych holinkach z chliva a jal se poucovat ostatni o hygiene. Ale jak uz bylo receno, dej sve prispevky precist nadrizenemu a on ti to vysvetli nejlepe. :P
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 13:56 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
ja si zase vsimam, ze nejvetsi pakaz uz davno jsou tzv. antikomunisti..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 14:03 Nový

Re: UPC...

celé vlákno
To víš no, oblbovat vysokoškoláka není tak jednoduché jako některé jiné, ty statistiku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 6:44 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
no to tu nic neřeší NETBOX to je jine kafe 30MB Down. a 8MB Uploa. za 999 kc
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:47 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
jo a pokryti je 6 ulic v praze... :-))

ja sedim na NIXu a mam 3x10Gbit :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 8:13 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
Popište topologii nebo přestaňte lhát.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 17:09 Nový

1600 vs. 800 Kc ...

celé vlákno
Nyni mam UPC Extreme za cca 1600 a dost se mi nelibi, ze novou sluzbu se stejnymi paramtery - UPC 20 M chteji 800. Psal jsem jim pres ten webovy formular o zmenu sluzby/snizeni ceny a nejaka pani mi pouze odpovedela, ze od ledna 2009 dojde k navyseni rychlosti u UPC Extreme ... ale o moznosti zmeny nebo snizeni ceny ani tuk ... me asi chteji dopalit ...
dufy
dufy (neregistrovaný)
18. 9. 2008 3:45 Nový

Re: 1600 vs. 800 Kc ...

celé vlákno
zavolej jim, budes platit 50% davaji to na pul roku kdo si rekne :_D
LS
LS (neregistrovaný)
18. 9. 2008 11:45 Nový

Re: 1600 vs. 800 Kc ...

celé vlákno
Presne tak, taky jsem tam zavolal, jeden den tam byli nejaci arogantni mladici, kdy me poslali nekam, ze to je psane na mou pritelkyni a se mnou se bavit nebudou. Druhy den, uz s pritelkyni vedle me jsem tam zavolal (prekvapive, s ni ani nechteli mluvit, zvlastni, ze jeden den to nejde a druhy den to muzu vyridit), zeptal jsem se, zda je mozne navysit rychlost, snizit tarif, pripadne vypovedet smlouvu, mi bylo sdeleno, ze navyseni rychlosti neni mozne z duvodu kapacity, ale ze mi nabizeji 50% zlevneni sluzby UPC Easy, takze platim 285Kc. A ta cena mi plati hned od toho dne, co jsem tam zavolal. Sice to je stale nevyhodna cena, oproti novym zakaznikum, ale lepsi nez dratem do oka. A volal jsem kolem desate a vubec jsem necekal v poradi a hned me spojili. Asi to chce chytit proste nejakou dobrou dobu.
oooo
oooo (neregistrovaný)
30. 9. 2008 20:36 Nový

speedtest na www.zrychlujeme.cz

celé vlákno
tak jsem si vsiml, ze tam pridali speedtest na www.zrychlujeme.cz docela OK to je
Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 1. 2009 21:09 Nový

jen lžou

celé vlákno
reálné rychlosti nadále nejsou, jako ostatně u UPC nikdy nebyly víc než poloviční. PRo upřesnění kvalitu připojení tohoto providera sleduji od úplně první komerční nabídky ještě pod hlavičkou předchůdce upc před mnoha a mnoha lety a mnoho se nemění: tč.mám dle upc 13M, ovšem naměřit dnld speed větší než 3M je opravdu vyjímečný zážitek, a to si mnu ruce, neboť tak dobře nikdy dříve u upc nebylo (po převzetí od KabelPlus(196/56M na lince deklarované jako 256/64) byl při v začátcích upc dnld kolem 105M max!:). S UPLOADem je to ale horší, deklarovaných 1500M se drží trvale pod hranicí 128M /pod 64M ve špičce, což je už k nežití a hodnota nepovyrostla nejméně deset let/. Jediné co mají v UPC dokonalé je marketing a customer care...ikdyž slovo care tam má fakt převrácený význam, srovnatelný možná s tím čemu říkali gestapáci v koncentračních táborech "péče" o vězně. Samozrejme nejde o technicke limity ani zadne jine nesmysly, ktere se vam bude snazit namluvit help-line i nasledne dorazivší technici-nekolikrat v dobe vypadku omezovani rychlosti na strane providera vyskocily rychlosti prechodne na mnohonasobek smluvnich, vysoko k technologickym moznostem pouzivaneho HW. Smutné, že Lupa téhle odporné a lživé propagaci a byznysu přispívá formou podobných reklamních článků...
jarek
jarek (neregistrovaný) ---.20.broadband2.iol.cz
20. 2. 2009 13:53 Nový

RE: Stalo se: UPC odpovídá na AžDSL

celé vlákno
jak mohu zablokovat prichozi volani jednomu uzivateli na bezdratovem telefonim pristroji samsung
tohkaht
tohkaht (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 13:25 Nový

UPC Classic vs Fiber50

celé vlákno
Když se tak dívám na ceník UPC inetrnetu, tak mě tak napadá, že Classic, který je za 1239Kč by mohl odpovídat novému tarifu Fiber50 a Extreme (1693Kč) by pak odpovídala Fiber100. Když se nad tím zamyslíte, tak z vyjádření p.Maliny z UPC, že Fiber100 bude pod 1800Kč, by to tak mohlo být. Když je tarif 30M (850Kč) a Classic (25M za 1239Kč), tak mě přichází divné, proč by měl být Classic dražší než 30M, když nabízí menší rychlosti. Možná by na podzim nebo od začátku příštího roku mohli provést převod tarifu Classic na Fiber50 a Extreme na Fiber100 stejně, jako se převáděl tarif 20M na 30M.
Hovadak
Hovadak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 12. 2010 1:50 Nový

Lagujici UPC

celé vlákno

Příkaz PING na gamepark.cz [82.208.14.97] s délkou 1600 bajtů:

Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=13ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=11ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=16ms TTL=120
Odpověď od 82.208.14.97: bajty=1600 čas=11ms TTL=120

Statistika ping pro 82.208.14.97:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 11ms, Maximum = 16ms, Průměr = 12ms

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem