Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Stalo se: UPC ruší objemové limity (doplněno)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 8:35 Nový

hezky

celé vlákno
Preji UPC hodne spokojenych zakazniku, a blahopreji ke kroku vpred, sem zvedavej jak bude reagovat OUUUUUtuuu ale to je vlastne jedno pac ti nikdy neudelaj poradnou konkurence schopnou nabidku. Ale je parada ze reaguje vic ISP :-)
pj
pj (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:36 Nový

Re: hezky

celé vlákno
proc teda UPC (kdyz je tak super a o2 tak spatny) nezvysil limity uz davno, proc vsichni cekaji az co udela o2? tyka se jak zvysovani rychlosti, tak limitu!
jouda
jouda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:05 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Presne tak, podle me UPCcku O2 docela zatapi a tak proste nemuze nereagovat. Proc to tedy neudela jeste pred O2? Je to prave O2, kdo smeruje trh s broadbandem :)
dr_x
dr_x (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:28 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Zatápí? Čím? Cenou? Rychlostí? Množstvím přenesených dat? Neznám nikoho, kdo by dobrovolně přešel od UPC k O2. Obráceně migruje spousta lidí, když mají tu možnost.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
2. 7. 2007 17:49 Nový

Re: hezky

celé vlákno
ok.a kdo scel tarif bez FUPu tak ale musel prejit jinam...O2 je ma uz dlouho,neberu v potaz cenu,proste kdo by ho scel prejit musel,O2 byla mozna varianta.

MMike
BrainLess
BrainLess (neregistrovaný)
2. 7. 2007 23:25 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Proboha tohle muze napsat pouze nejakej lamer. Jak muze O2 zatapet UPC ? Mozna tim ze O2 ma vetsi pokryti ale to je tak vsechno.

Mam UPC uz hodne dlouho Light za 799kc(inc vat) a je to 5Mbit/512Kbit nyni bez limitu .. a bez agregace ( z principu fungovani "kabelu" ). Kde vidite nejakou konkureni od O2 ?

Rodice bohuzel vybublanej zlutej mor musej pouzivat ( neni alternativa ). Takze nejaky 4Mbit ( neni podstatny na mail/browse) ale ta cena !! Pod 1000Kc se nemate u O2 sanci dostat diky jejich vypecenymu budnlovani ..
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
3. 7. 2007 10:57 Nový

Re: hezky

celé vlákno
> Mam UPC uz hodne dlouho Light za 799kc(inc vat) a je to 5Mbit/512Kbit nyni bez limitu .. a bez agregace ( z principu fungovani "kabelu" )

Kabel je na rozdíl od telefonní dvojlinky přenosové médium sdílené stovkami účastníků daného segmentu, takže agregace je tam TECHNICKY nutná. U DSL se agregace provádí také, administrativně na DSLAMu, aby se ušetřilo na kapacitě uplinku.

Snížit agregaci u DSL je poměrně triviální, stačí navýšit uplink. Snížit agregaci u kabelu je možné jen rozdělením segmentu na polovinu a přivedením druhé poloviny na separátní CMTS, což znamená buď koupi dalšího CMTS a položení dodatečných kabelů, nebo rovnou vybudování nového node.
Bennie aura:73
3. 7. 2007 13:14 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Dovolte nezasvěcený dotaz: u kabelu nejde navýšit uplink? Technicky? Limity ADSL (1,2) jsou celkem známé, ale limity "kabelů"? Na rozdíl od běžné telefonní dvojlinky (která je často jen obyč. kus drátu), kabeláž UPC je dimenzována kvalitativně o několik tříd výš ne? Takže agregace zřejmě nebude nutná, protože za přípojným bodem segmentu dál (řekněme panelák nebo kus sídliště) už jsme průtokem i infrastrukturou úplně někde jinde, a nikoliv na limitní dvolince, která pak vede až do ústředny třeba dalších x kilometrů.
J
J (neregistrovaný)
3. 7. 2007 21:39 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Pokud vim nejde ani tak o kabely jako o modemy a vubec technologii u zakazniku (posledni mile) jako takovou. Je to proste postaveny tak, ze zakaznik sosa. Obousmerna komunikace nebyla v dobe kdy se tyhle veci navrhovaly v mode. Jinak to technicky problem neni, drat ma nejakou kapacitu a v jakym pomeru se rozdeli pro Up a Down je jen otazka nastaveni. Tam kde do baraku vede optika a je tam rozveden ethernet je to samo o necem jinem.
Adam
Adam (neregistrovaný)
4. 7. 2007 10:01 Nový

Re: hezky

celé vlákno
S tím že by O2 zatápěla ve smyslu své "lepší" nabídky jste mne opravdu pobavil, již dlouho jsem se po ránu tak skvěle nezasmál...:-)

O2 zatápí maximálně tak svým zákazníkům ať už koncovým nebo těm co prodává kapacity, ale to hovoří proti O2, nikoli pro...
Hawkey
Hawkey (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:37 Nový

Re: hezky

celé vlákno
:-)))) tak to mě opravdu pobavilo. O2 trh s broadbandem naopak brzdí, jejich nabídka a limity jsou tragické. Jejich velkoobchodní nabídka je naprostá ostuda ČTÚ, že to vůbec připustí.
toNic
toNic (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:53 Nový

Re: hezky

celé vlákno
UPC mam jiz 5 let a preji jim, aby se o sve zakazniky zacali starat. Mohli by pro zacatek zridit bezplatnou telefonni linku s vice operatory, ne jako je tomu ted, kdy pul hodiny cekate v poradi a to tim zpusobem, ze z prvniho mista nepochopitelne spadnete na devate a toto se nekolikrat opakuje! Kdyz vas cekani uz nebavi neb pocit, ze to tam zkratka nikdo nezvedne je cim dal vetsi, tak dostanete na zaver prijemne ohodnoceni v podobe ceny za telefonat.
Cili za 200 Kc a 1/2 hodiny casu nevyridite vubec nic a internet vam nefunguje. Takhle se UPC stara o sve zakazniky.
Prihoda "Jak jsem vracel modem UPC" priste ;-)
Hawkey
Hawkey (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:39 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Ale no tak, lobbisté za kyslíkáře, vždyť je to trapné. 200 Kč za půl hodiny? To máte nějaký prachmizerný tarif na mobilu, že platíte tolik?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 22:07 Nový

Re: hezky

celé vlákno
O ne, je videt, ze jste nikdy nemusel komunikovat s UPC.
Pokud jde o kvalitu a cenu Internetu, neni jim temer co vytknout, ale jakykoliv pokus o komunikaci s UPC je cira tragedie - neexistuje emailovy kontakt, zaslane emaily rovnou mazou, neschopna infolinka a odpovedi pres "kontaktni formular" prichazeji po nekolika dnech - zmatene a mimo misu.

V tomhle si skutecne nezadaji s "kvalitou" podpory Telecomu :-(
Beholder
Beholder (neregistrovaný)
4. 7. 2007 7:35 Nový

Re: hezky

celé vlákno
mám tedy s UPC naprosto jiné zkušenosti- všechno funguje výborně a pokud něco potřebuji, vždy se dovolám a problém je rychle a zdvořile vyřešen. Jen ta cena není zrovna nejnižší, to je pravda.
UPC NE-spokojený zákazník
UPC NE-spokojený zákazník (neregistrovaný)
10. 8. 2007 2:30 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Naprosto souhlasím!
Dokud to funguje jste happy. Ale jakmile se něco po**** tak je lepší změnit ISP než se snažit něco vyřešit. Příhody jako "technik přišel po čtyřech dnech omlouvání ale bez měřiče" jsou prostě k pláči. Pak vymění modem a 'hopla' v modemu to není. Musíme zavolat druhe gestapo. To přijde po dalších 3 dnech...pokud přijde.

A když to spraví tam někde venku ani Vám nedají vědět.

Tel. a e-mail podpora není už ani k plaáči ale k smíchu, protože takhle se k zákazníkům nechová ani telecom..

UPC čistě řečeno vystupuje jako malá garážová firma.

btw píšu po výpadku netu, už druhý v řadě v 2:06-2:10
profix
profix (neregistrovaný)
3. 7. 2007 2:39 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Dokud vse u UPC funguje, je to parada (rychlost, latence, vse ok), ale jakmile to fungovat prestane, prakticky nemate dovolani, naposled jsem byl 15-ty v poradi a doba cekani pres 20 min.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
10. 8. 2007 11:00 Nový

Re: hezky

celé vlákno
to sis dal kafe aspon ne ? :o) jako doma mam O2,nemam s tim problem a kdyz uz byl ( ne vinnou O2),tak sem nejdele cekal cca. 35 minut,to byl rekord a uz se nikdy zatim neopakoval.Ono to bude asi vsude,nekdo trefi na operatora v nalade a nekdo ne,pokud bych ja na nekoho takoveho narazil,okamzite pisi mail - dopis na vedeni a hlasim cas volani atd. a vylicim aroganci daneho operatora.Verim ze reakce by jiste nejaka byla.Reknete mi nekdo proc treba u TM se toho prakticky nestava ? Tam slusnost nastesti je na 1 miste,resp.za 5 let co mam TM - Paegas jsem nemel s jejich operatory ani sebemensi naznak problemu.

MMike
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
3. 7. 2007 18:27 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Moje zkusenost je absolutne jina. Dovolavam se pravidelne na prvni pokus (ledaze je ohromny vypadek a ten pamatuji za par let snad jen 2x). Obsluha vesmes schopna, prijemna. Tuhle jsem k nim volal po 22. hodine a v pohode jsem se dovolal. Jestli se mi na UPC prave neco libi, tak to jsou jejich operatori na telefonu.
Pavel aura:96
4. 7. 2007 11:48 Nový

Re: hezky

celé vlákno
Ono to je jak kdy. Chtěl jsem zrušit hlasovou schránku na UPC telefonu - nelze přes kontaktní formulář, musí se volat. Čekal jsem 28 minut (naštěstí volaní z UPC telefonu je zadáčo) a zrušeno to bylo za 10 sekund. Kdybych měl volat to číslo z pevný nebo mobilu, vyšlo by to svinsky draho.
Na druhou stranu loni na podzim mi vypadával internet, hodinu šel, pak jsem musel restartovat modem. Bylo to v sobotu odpoledne, už byl jen záznamník, nahlásil jsem co se děje a co je v logu modemu. Za 10 minut mi volal na mobil technik, ještě se zeptal na sílu signálu, poprosil, abych mu, až to zase spadne zavolal na jeho telefon. Za hoďku to spadlo, zavolal jsem mu na mobil a v pondělí to přijeli opravit (výměna modemu).
webdev
webdev (neregistrovaný)
2. 7. 2007 8:40 Nový

No nevim....

celé vlákno
... karneval zase stahnul onu nabidku! Vsak se podivejte
http://karneval.cz/internet.aspx
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 8:43 Nový

Potlesk pro UPC/Karneval!!

celé vlákno
Pochvala za odvahu. I když se v současné době vejdu do 10 GB, tak je to dobrá zpráva. V budoucnu se to může hodit.

vn
MajorR
MajorR (neregistrovaný)
6. 7. 2007 10:37 Nový

Re: Potlesk pro UPC/Karneval!!

celé vlákno
Já také tleskám protože jejich služby využívám. Vysoká rychlost a stabilita je u UPC samozřejmost. Držím jim palce aby co nejdříve zatočily s O2 !
Glassman
Glassman (neregistrovaný)
2. 7. 2007 8:45 Nový

je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
zda se, ze linkovanou stranku u Karnevalu znovu preklopili na puvodni verzi, tedy stare nastaveni limitu..

http://www.karneval.cz/internet.aspx
Jimmy
Jimmy (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:00 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
Linkovaná stránka je sice překlopená na původní ale na titulní stránce www.karneval.cz ve zdrojovém kódu je je stále k nalezení tento text :
... style="MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-BOTTOM: 0px"><!-- káco, smaž tyto znaky vlevo ... href="/internet.aspx" ... Zrušili jsme datové limity!...
KÁCO, SMAŽ TYTO ZNAKY VPRAVO-->...

(smazány formátovací značky zakázané zde na lupě)
Pitel
Pitel (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:31 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
Je 9.30, a Kaca smazal(a) tak akorat ty komentare a limity zustavaji.
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:34 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
Asi to nějak upravujou za letu. Na UPC už jsou limity BEZ OMEZENÍ, stále tam však pod tou tabulkou je odkaz na FUP. A když se podíváte dovnitř, je tam článek, který ty limity definuje.

Kde je pravda? Myslím si, že upravili jen tabulku a zapomněli na tento řádek.
Tomáš Siničák
2. 7. 2007 10:02 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
KARNEVALE - opravdu zrušené limity???

Právě jsem volal na zákaznickou linku Karneval, ptal jsem se jak je to s tarifem EASY a bylo mi řešeno že limit u tohoto tarifu je 20GB, o tom že by byly zrušeny limity nikdo nic neví :-(

Jen pro informaci: ptal jsem se taky na přesun přípojky od KARNEVALu pod UPC (plánujeme stěhování, a v místě budoucího bydliště je pouze UPC), slečna mi říkala, že prozatím je nutné vypovědět smlouvu s KARNEVALem a zřídit novou u UPC, že prozatím fungují jako oddělené společnosti a sloučení ještě nějaký ten měsíc potrvá.
Xentar
Xentar (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:52 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
to zní jako kravina, po oznámení spojení obou operátorů jsem měl nový tarif pod hlavičkou UPC už druhý den
HK Maly aura:61
4. 7. 2007 7:57 Nový

Re: je 8:45 a u Karnevalu jsou puvodni limity..

celé vlákno
IMHO to zni jako ze slecna ten presun neumi. Pri slucovani muze byt pekny bordel ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 9:04 Nový

JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
Skvělé, odpověděli lépe, než jsem čekala, tomu říkám sledování konkurence, s takovou u O2 za chvíli nikdo nezůstane. UPC pomalu buduje síť v každém městě. Všechny služby má cenově přijatelnější a hlavně zde není povinné výpalné za pevnou linku :-))
josef
josef (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:26 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
A o tom to je. Nejde o konkurenci na urovni sluzeb, ale na urovni infrastruktury. Pokud se podari kabelarum vybudovat paralelni sit, tak je velmi pravdepodobne ze i O2 ztrati dominanci u CTU nasledne i cenovou regulaci a pak zacne boj na ostro.
Ovsem pochybuji, ze by se to stalo, pac Brusel na to dohledne, aby to bylo vse dle jeho predstav.

No jen tak dal...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 10:31 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
Zase vyprávíme pohádky o monopolu a zlém odštěpném závodu TO2 jménem ČTU? Myslel jsem, že z toho český internet už vyrostl. Evidentně asi ne:-(
fusekle
fusekle (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:38 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
Mimoto paradoxní je, že ve skutečnosti ČTÚ vůbec na ruku O2 nejde, spíš naopak.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 7. 2007 15:14 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
No, jaké že jsou podmínky pro LLU v ČR a v Německu?

Bohužel, ony to nejsou pohádky. Nad regulací telekomunikačního trhu v ČR se pozastavuje kde kdo, EU počínaje a OECD konče. To, že mnoho providerů je schopno a ochotno pomocí WiFi nabídnout lepší služby, než TO2 pomocí své kabeláže (takže 66% všech WiFi přípojek k Internetu v celé EU se používá v ČR, která má 2 % obyvatel...

A minutově počítané ADSL, to nemá ani Jemen... A podle ČTÚ je vše OK...
Dan
Dan (neregistrovaný)
2. 7. 2007 17:41 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
Proboha, kde má UPC cenově přijatelnější služby ???? naše kabelovka má jen třetinové ceny proti UPC, více programů a mnohem lepší podmínky na net. UPC jsou akorát zloději jako O2.To jste si ani nevšimli, že u služby Starter, kterou má 90% zákazníků, nechali limity ??? Sítě UPC už dávno nebuduje, máte nějaké staré informace.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
2. 7. 2007 17:59 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
neverim ze sit uz nerozsiruje,stale vznikaj sidliste a to je velice lakave,moznost pokryt hned treba 40 bytu jednim tahem v jednom dome.spis aby to nebyl boj kohoutu na smetisti,mysleno treba netbox / upc :o)))

MMike
Fang
Fang (neregistrovaný)
2. 7. 2007 21:40 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
Ziju na sidlisti o cca 3000 obyvatelich, optika UPC a karnevalu je cca 1 KM. Kdyz se tu pred nekolika lety resil net (nebylo zde NIC krome ISDN a vytaceneho spojeni) tak mesto poslalo tenkrat Karnevalu a UPC zvlast dopis jestli by to sem nenatahli.... odpoved byla celkem jednoznacna... "musi vas byt aspon 10 K aby se nam to vplatilo" a pak ze chteji kabelovi operatori stavet site. A este vtipnejsi je fakt ze na kazdem druhem okne vysi satelit UPC a kabel sem proste nezavedou.
an
an (neregistrovaný)
4. 7. 2007 15:52 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
No, nechci je uplne srazet, ale mit sidliste plny satelitu a zakazniku platicich za sluzbu, ktera k nim jde vzduchem a pro me bez namahy... asi bych taky nechtel moc budovat normalni sit.
HK Maly aura:61
4. 7. 2007 8:02 Nový

Re: JASNÁ ODPOVĚĎ TELEFONICE O2 !!

celé vlákno
No nevim kolik % zakazniku ma ten ubohy starter (a kolik ho ma na kratsi dobu nez 12 mesicu, protoze podle mailu co UPC posila u tarifu Starter platí objem pro přenos dat bez omezení v případě uzavření smlouvy na 12 měsíců. V případě uzavření smlouvy bez ročního závazku platí objem pro přenos dat 20 GB/měsíc.) ale ja mam lepsi pripojeni takze uz jsem v pohode :-).

UPC ma cenove prijatelnejsi ceny nez telekom/O2. Vase kabelovka ma asi moc male pokryti aby se brala do uvahy ...
Jirka Hronec
Jirka Hronec (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:09 Nový

Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Tak jedééém! Rozdávám Joost pozvánky ( internetová televize http://www.joost.com ), stačí napsat svůj email.

Teď když nemáme limity, můžeme konečně denně koukat na joost televizi (cca 320 MB/hod down a 110 MB/hod up) a poslouchat internetová rádia (cca 20 MB/hod down dle kvality)!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 9:19 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
tpytlik@centrum.cz
Katoda
Katoda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:19 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Na Joost už pozvánky nejsou třeba.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 9:21 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
vakusol@centrum.cz ... diky:)
skunkworker
skunkworker (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:26 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
skunkworker@seznam.cz dikec
franta
franta (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:32 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
franta.komarek@gmail.com dikyyyyyyy
Eso
Eso (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:48 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
esoeso@gmail.com

Diky :)
Ritchy
Ritchy (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:56 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Pls, take jednu: ritchy123@seznam.cz
brukeke@seznam.cz
brukeke@seznam.cz (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:21 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
nasla by se jeste jedna? brukeke@seznam.cz
dik! ;-)
Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:53 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
kocourek@inmail.cz

Díky moc :-))
RD
RD (neregistrovaný)
2. 7. 2007 12:54 Nový

Joost je již jen na registraci

celé vlákno
Na Joost už opravdu nejsou pozvánky třeba, stačí jít na www.joost.com, kliknout na obrázek "Get Joost" a zaregistrovat se.
Martin Soukup
Martin Soukup (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:04 Nový

Re: Joost je již jen na registraci

celé vlákno
To není tak docela pravda. Teď jsem to udělal a jen mi poděkovali za registraci s tím, že se mi někdy možná ozvou. Oproti tomu po pozvání kamarádem přijde hned mail s download linkem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 13:18 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
t*r*i*p*x*@seznam.cz

pozor kuli robotum a spamu vkladam hvezdicky ty prosim vymazat


diky moc
MartinezZ
MartinezZ (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:42 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
kdyby byla ještě jedna, tak o ní také prosím:

spam_je@mizera.cz (nedělám si srandu, bážně je to funkční mail ;) )
MartinezZ
MartinezZ (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:04 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Díky...
petr
petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:37 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Předem moc děkuji: loopz@email.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 15:05 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
colos@seznam.cz - díky
MasterCZ
MasterCZ (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:35 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
michal2002@seznam.cz diky moc.
NoJo
NoJo (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:08 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Take bych prosil jednu: nojo@post.cz

Diky.
Radek
Radek (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:27 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
radcol@quick.cz Moc děkuji.
Genstiade
Genstiade (neregistrovaný)
2. 7. 2007 18:16 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
genstiade@lanzone.cz Mockerat ThXno..
skopy
skopy (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:19 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
pošli mi taky jednu prosim :-)

jerenovski@seznam.cz
phx
phx (neregistrovaný)
2. 7. 2007 21:17 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
aki999@gmail.com díky!
Akrap
Akrap (neregistrovaný)
2. 7. 2007 22:29 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
akrapovic@inmail.cz dekuji moc :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 7. 2007 12:56 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
taky bych jednu prosil..dekuji...

charass@email.cz
Radek
Radek (neregistrovaný)
3. 7. 2007 13:43 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Děkuji moc.
mag21
mag21 (neregistrovaný)
3. 7. 2007 14:46 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
mag21@seznam.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 7. 2007 21:57 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
prazaj1@seznam.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 7. 2007 17:58 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Zbyla jeste nejaka? Jestli jo, prosim na adresu:

joost zavinac latal.info

diky moc
Petr Hekos
Petr Hekos (neregistrovaný)
15. 7. 2007 15:20 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Prosím o pozvánku na hekadan@seznam.cz Díky moc
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 8. 2007 11:53 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Ahoj,

prosím o pozvánku na vyky.vyky@volny.cz

díky :-)
the.v
the.v (neregistrovaný)
31. 7. 2007 17:56 Nový

Re: Nabízím zdarma Joost pozvánky

celé vlákno
Jestli je to jeste mozne, prosim posli na the.v ZAVINAC centrum.cz. Diky!
Pitel
Pitel (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:15 Nový

Kdy?

celé vlákno
Tak to jsem zvedavy, od kdy si budu moct zacit uzivat snad konecne neomezeneho internetu.
Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:15 Nový

Nic není zadarmo - Volný

celé vlákno
Rád bych reagoval na zvýšení datových limitů u společnosti Volný. Má koupeno ADSL od Volného, využívající technologie O2 (mimochodem stále mi nebyla navýšena rychlost z dosavadních 2MB/s na 4 MB/s. Volný navýšení neustále odkládá a vymyšlí si další a další termíny zvýšení rychlosti). I mě přišla mailová zpráva o navýšení limitů. Hned jsem se zaradoval, ale jenom na dochvíle co jsem zjistil, že nejenom že si o zvýšení musím žádat, ale také že musím změnit moji dosavadní smouvu, a tato změna zahrnuje i prodloužení minimální doby trvání smlouvy.Takže jinými slovy, bych se musel upsat Volnému na další 2 roky, jenom proto, že chci navýšit datový limit. Hezký obchodní tah.

Petr
josef
josef (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:29 Nový

Re: Nic není zadarmo - Volný

celé vlákno
Staci odejit k jinemu ISP. Volny neni jediny...
Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:41 Nový

Re: Nic není zadarmo - Volný

celé vlákno
To je pravda, ale pokud mi slouva vyprší až za 6 měsíců a do té doby nemůžu využívat větších datových limitů, pouze v případě že bych se upsal na další 2 roky, tak je to docela blbé.
taky Petr
taky Petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:04 Nový

Re: Nic není zadarmo - Volný

celé vlákno
Stejné rozčarování - půjdu se podívat, jak je to u UPC. Smlouvu už mám naštěstí vypršelou!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 9:56 Nový

Konecne dostali rozum

celé vlákno
Konecne dostali rozum, kdyz zavedli limity tak jsem se s UPC rozloucil. Zpet se uz ale nevratim, to by museli jeste navysit upload a snizit ceny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 10:59 Nový

Re: Konecne dostali rozum

celé vlákno
a nechtel bys to treba zadarmo? se podivej na www.katastrofy.com , si poctes.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 7. 2007 8:00 Nový

Re: Konecne dostali rozum

celé vlákno
uploade 10% downloadu je opravdu spatne - podivejte se na tabulku na zacatku tak nechapu jak muze nekdo reagovat **** nechtel by jste to zadarmo?**** - JSTE HLUPAK
ds
ds (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:08 Nový

Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Nabídka produktů
Ceník download (kb/s) upload (kb/s) FUP instalační poplatek měsíční poplatek
UPC
Flex** 2048 256 20GB /12 hodin 1 Kč* 35 Kč/12hod
UPC
Starter 2048 256 20 GB/měsíc 1 Kč 475 Kč
UPC
Easy 3072 256 bez omezení 1 Kč 555 Kč
UPC
Light 5120 512 bez omezení 1 Kč 779 Kč
UPC
Classic 8192 1024 bez omezení 1 Kč 1 224 Kč
UPC
Extreme 12288 1024 bez omezení 1 Kč 1 678 Kč
UPC
Professional 16384 1024 bez omezení 1 Kč 4 533 Kč
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:14 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Sem vazne zvedav, jak rychle to bude sosat az nekdo nataha behem prvniho tydne 500GB (odpovida 8Mbitum).
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:23 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Mně by zajímalo :
- co smysluplného chceš natahat v 500GB týdně?
- na jaké médium to chceš uložit?
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:33 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Chci se treba divat na TV/Filmy a nemam potrebu to ukladat, proste se podivam na stream. A koupit dneska 4x 500GB disk neni zadna velka dira do rozpoctu, pokud dobre vidim 2TB = cca 12kKc. Dale jsou mezi nami taci, kteri foti a foky potrebuji posilat (k cemuze je toto diky up stejne nepouzitelne) nebo stahovat. A ona takova jedna 6Mpx fotka v rawu taky neni zrovna nejmensi, a kdyz se jich posila/stahuje stovky tydne...

Osobne to vidim tak, ze pokud mam potrebu mit 8Mbit linku, pak je minimalni rozumne mnoztvi prenesenych dat prave nekde kolem tech 500GB/mesicne, optimalni kolem 1TB. Pokud chci prenest dat vice, ma smys uvazovat o rychlejsi lince, pokud mene, nepotrebuju 8Mbit. A reci o tom ze "se tech 50MB prenese driv" si nechte od cesty, bud chci prenaset data po netu, treba proto ze je to levne, a pak mi az tak na nejake hodine nesejde, nebo chci ty data "hned" a pak poslu disk kuryrem.
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 12:39 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Tohle všechno dělám taky. Dívám se na streamované video, dokonce tahám betaverze linuxových distribucí (většinou DVD) nebo jiných programů (jsem redaktor v tištěném časopise), fotky z digitálu nebo HDD kamery taky přenáším a nijak se neomezuju. Hraju i online hry (nejvíce Track Mania Nations). Z limitu jsem nikdy nevytekl.

V čem je problém? Prostě mi přijde 500 GB i za měsíc (natož za zde uváděný týden), strašlivé množství dat. Ta data znamenají, že mám puštěno PC 24 hodin denně 30 dní v měsíci (průměrně). Proč? Pokud ano, jsem profík a pak mám UPC Professional, který jediný mi umožní používat toto připojení legálně (všechny tarify vyjma Professional je možno používat jen doma a nelze je objednat na firmu). A pokud jsem profík, je to nekde úplně jinde.

Pojďme se bavit o normálním řadovém domácím uživateli. Jak natahá za týden smysluplných 500 GB dat a stihne s nimi pracovat (prohlížet si video, zpracovávat data atd.)?
dr_x
dr_x (neregistrovaný)
2. 7. 2007 12:54 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Proč se pořád někdo snaží definovat nějaké normální/nenormální uživatele? To je jako by mi někdo tvrdil, že když svým autem nenajedu 2000km/měsíc tak jsem magor a mám si koupit tříkolku. Pro mě za mě, ať si každý stahuje třeba 2TB za týden, je to jen jeho a jeho věc, pokud pro to najde využití a neporuší tím žádné smluvní podmínky. Na providerovi je to, aby každému nabídl to co mu vyhovuje za konkurenceschopnou cenu.
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 12:58 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Ne já nechci uživatele dělit na normální/nenormální. Já si jen se snažím představit, co v tom sakra balíku dat asi tak bude. Prostě neumím si představit 2 TB smysluplných dat...
dr_x
dr_x (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:11 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Já taky ne, ale pro každého může být smysluplné něco jiného. Stejně tak si neumím představit, že jsou lidi, kteří měsíčně protelefonují 15kKč a přesto takoví existují.
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:14 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Podivete se kolem sebe, existuje spousta veci, ktere by slo provozovat po netu, bylo by to pohodlnejsi, ale narazi to prave na ruzne zhuverilosti typu FUP, omezeni dat, "zli stahovaci" a podobne.

Dovedu si klidne predstavit online videopujcovnu. Nevidim zadny rozdil v tom, jestli si pro placku dojdu do kamene pujcovny a pripadne si ji prepalim nebo jesli si za stejnych 30Kc DVD stahnu z netu a pripadne si jej vypalim. Podotykam, ze ono prepaleni je naprosto v souladu se zakonem a platim za tu moznost krvavou dan v cene vseho na co se da ulozit par bytu dat - napr za firemni disky v serverech, flash ve fotacich ... tudiz nemam ani zadne moralni zabrany a kdo ma je hlupak.

Toto samo vyzaduje dostatecne rychlou a neomezenou linku. No a kdyz si vemere 4 clenou rodinu a kazdy shledne jedno DVD/den tak to mame uz 32GB dene.

Jop, k tem sluzbam, tezko muzete zabranit firme aby si koupila sluzbu urcenou "pro domacnost", jelikoz vystavit danovy doklad je povinost ze zakona a ten si samozrejme do nakladu dat muzu, a poskytovateli sluzby do toho nic neni.
jouda
jouda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:25 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Jasne 1 DVD denne. Kde na to berete cas? :)
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:55 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Nesleduju TV, protoze tam nic zajimeho neni, tak si najdu dene 2 hodky pred spanim na film. (prumer je pry neco kolem 3h/cloveka dene pred bednou, takze bych to mel jeste napravit a pridat aspon nejaky idiotsky serial)

BTW: Co vy vite, treba patrim k tem prumernym obcanum CR, kteri maji 150M rocnich prijmu aniz by museli pracovat ;D.
Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:06 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Asi nejsem normální, protože dívám se tak na jeden HD film za den a mám tak průměrně přes 34 GB denně, bohužel nemám internet doma jen pro sebe a přes síť se nedívám jen na nějaké film. Myslím, že dokáži vytížit libovolnou linku i několika Gbitovou, stačí si zapnout swap přes síť nebo jen něco distribuovaně počítat nebo posílat nekomprimované video :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 23:39 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
S tim ale nesouhlasim, na afirmu lze pouzivat i ostatni tarify,
od UPC dostavam zcela OK danovy doklad vcetne ICO-DIC/Light/, prave kvuli tomu mam rozdelenou kabelovku-soukroma faktura a internet-na jmeno me firmy. Doklad zcela nepochybne splnuje nalezitosti danoveho dokladu,
Jirka
Petr Andrš aura:98
3. 7. 2007 11:46 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
Všechny tarify lze na firmu, od Light nahoru lze do nebytových prostor, to co říkáte mám pocit platilo někdy v minulosti, proto mi kdysi díky možnosti odpočtu DPH vyšlo lépe ADSL.

Professional je dostatečné pro firmu o 20 lidech, pokud jsem OSVČ a dělám doma, tak naprosto s přehledem je dostatečné něco mezi Light a Extreme. Teď po zrušení FUP je varianta Professional celkem mimo mísu.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
3. 7. 2007 11:58 Nový

Re: Nabidka UPC myslim rika vse :)

celé vlákno
profesional je jisty v tom ze nehrozi ze by byl na nem jakykoliv limit / omezeni.ono takova firma dovede udelat dost velke toky a na k tomu jeste na 16mbit. lince...

pokud a verim ze ano se zavede nejake omezeni na beznych tarifech jako napr. XX GB/den...

profesional je proste drahe ale jiste bezlimitni bez omezeni pripojeni,cena myslim je dobra.Taky bych i veril ze v pripadnych problemech je dostupnejsi help line,nez na nizsich tarifech.

MMike
dr_x
dr_x (neregistrovaný)
2. 7. 2007 10:49 Nový

Potvrzeno...

celé vlákno
MMike
MMike (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:06 Nový

no fup

celé vlákno
dost se divim ... pokud zhlednete nabidku : UPc extreme a profesional... rozdil v cene veliky,v datech maly...silne nevyhodne pro tento okamzik...

zruseni FUP...co ale predchazelo jeho zavedeni ?

vytazek z upc.cz
_________________________________________________
Co vás vedlo ke stanovení povoleného objemu přenesených dat?
Určitá skupina internetových klientů přenáší extrémní množství dat a to v objemu řádově desítek a stovek GB dat měsíčně. Právě pro ně je určeno a následně realizováno varování vycházející z oprávnění společnosti omezit tok dat tak, aby nepoškozovali kvalitu připojení u ostatních klientů. Na službu internetu se tak vztahují, obdobně jako je tomu u i jiných provozovatelů, pravidla Fair Use Policy (FUP). Při případném přenosu objemu dat nad obvyklý standard během jednoho měsíce, dochází ke zpomalení připojení na rychlost 64/64 kbit/s. Klient je však stále připojen, může službu využívat a nemění se ani pevný poplatek

_________________________________________________

oni uz sosalove vymreli ci co se do dneska zmenilo ???

silacke reci o zadnem QoS myslim ze take brzy naberou jiny smer...

tezko si nechaj libit ze by jim napr. pulka mesta vyzirala 1Gbit na P2P a ze je takovych sosalu na UPC / Karneval hafo to ani nemusim rikat.

Jen otazka casu...po vecirku prijde vystrizliveni...

MMike
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:17 Nový

Re: no fup

celé vlákno
Heh, jen bledá závist tvá...

Já to beru jako jasný signál, že dozrála doba k tomu, vyašlat se na to, kolik a co každý tahá, pokud to nepřekročí nějakou únosnou (hodně vysokou) mez. V tiskovém prohlášení se jasně píše, že ustaovení o FUP se ve všeobecných podmínkách stále nachází tj. notorický stahovač může (ale nemusí) být FUPem zkrouhnut. Už po nových limitech jsem zjistil, že se jim ani nepřibližuji, takže je mi celkem jedno zda FUP ano či ne.

Pro mně je to jen jasný signál toho, že internet od UPC je opravdu "bez omezení" a nějakým způsobem se budou řešit pouze extrémy. Já s tím problém nemám. Oni už si to na UPC pohlídají...
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:38 Nový

Re: no fup

celé vlákno
A to je prave ten problem, osobne preferuju sluzby, kde jsou pravidla, ac trebas nesmyslna, ale definovana. Tyhle reci typu "muze a nemusi" = nikdo nic nevi. Takze klidne muzou za unosnou mez tento mesic povazovat 100GB a pristi trebas 10GB.
HK Maly aura:61
4. 7. 2007 8:14 Nový

Re: no fup

celé vlákno
Nojo, ale proc omezovat kazdy mesic na minimum, kdyz to neni nutne ? Ono totiz to neni tak, ze by si hodili kolik bude tenhle mesic unosne, ono to bude spis tak ze kdyz jim zacnou dochazet kapacity na segmentu tak najdou nejvetsi sosace a zkrouhnou je. A pravdepodobne si veri ze jim nebudou dochazet casto.
svatas
svatas (neregistrovaný)
2. 7. 2007 12:41 Nový

Re: no fup

celé vlákno
Jinak rozdíl mezi Extreme a Professional je v tom, že Extreme si mohou objednat jen a pouze dommácí uživatelé, kdežto Professional je pro všechny (tedy i firmy). V tom je ten hlavní rozdíl.
MisakT
MisakT (neregistrovaný)
8. 11. 2007 18:54 Nový

Re: no fup

celé vlákno
Ja bych rekl ze uz prislo. p2p je uz nepouzitelne :(
Pavel aura:96
2. 7. 2007 11:39 Nový

Uvidíme

celé vlákno
Uvidíme, jestli na tom nakonec neprodělají. Mraky lidí si platilo vyšší tarif jen kvůli FUP, takže pokud jen sosají, tak můžou klidně přejít o jeden (či dva) níž. Leda že by teď tahali z několika různých serverů najednou :-).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 13:14 Nový

Re: Uvidíme

celé vlákno
Zase ale nesmis zappomenout ze to hodne lidi prilaka,takze se jim to kompenzuje....
Pavel aura:96
2. 7. 2007 15:49 Nový

Re: Uvidíme

celé vlákno
Hej, na tom něco taky je. Nebo si jeden člověk koupí rychlé připojení a roztahá ho po paneláku dalším 8 lidem.
HK Maly aura:61
4. 7. 2007 8:15 Nový

Re: Uvidíme

celé vlákno
No mozna by mohli, ale je s tim prace a uz si zvykli na vetsi rychlost ... IMHO jich tolik prechazet nebude.
JB
JB (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:40 Nový

A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Je hezké že je neomezený datový limit, ale kdy se sníží ceny ?

Člověk co potřebuje internet pouze na (Email, Web a VPN) tak mu bohatě stačí 1024kbit/s a na takovéto uživatele UPC nemyslí. Ne každý denně hraje Online hry a táha kvanta dat.

Nepotřebuji 2048/256 kbit/s za 475,-
Rád bych 1024/128 kbit/s za 150,- kč
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
2. 7. 2007 11:44 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
1024/128 za 150kc nikdy nedaj,na tomto by silne prodelali...

holt troškama se nebudou zabyvat,tak si vem se sousedem na pul samo ze neofic. 2048/256 a vyjde te to na 238kc :o) hodne lidi to tak dela.
MMike
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
3. 7. 2007 0:09 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
U takhle "nizke" pripojky tvori konektivita minimum nakladu ... tam pak vetsinu nakladu je servis, udrzba site a podobne .... Takze i kdyby nabizeli treba jen 64/64 tak by to pod nejake 300-400 asi nebylo
Xentar
Xentar (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:18 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
fakt je komický sledovat, jak by lidi strašně rádi diktovali firmám, jakým způsobem mají podnikat.

Když jsou nízké limity a operátor je zvedne, je to špatně, protože tam jsou pořád limity, které s edají rychle vyčerpat

Když je nízká rychlost a operátor ji zvedne, je to špatně, protože zůstal nízký upload/datový limit (nehodící se škrtněte)

Když operátor zvýší rychlost down i up, je to špatně, protože tam jsou datové limity.

Když operátor zvýší rychlost up i down a zruší limity, je to špatně, protože jsou jeho služby drahé.
Jamele
Jamele (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:14 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
No a kdo jiný než zákazník by si měl diktovat podmínky, hm? :-)
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:16 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Asi netusite jak funguje trh, Trh je o tom, ze firma nabizi to, co chteji zakaznici a ne to co by chtela nabizet. To samozrejme u nas v pripade telekomunikaci (a i jinde) moc nefunguje, protoze konkurence tu je neznamy pojem.
Eso
Eso (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:25 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
To je ovsem bohuzel pouze teorie.

Napriklad v obchode bych si jako zakaznik pral prijemne a znale prodavace a kvalitni sluzby.

Presto to je u nas porad spis vyjimka.
Etel
Etel (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:28 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Nojo,ale když firmy diktují co mají lidi kupovat tak to je socialismus -ne?!
Xentar
Xentar (neregistrovaný)
2. 7. 2007 15:18 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Zásadní omyl, kapitalismus nefunguje tak, že zákazník diktuje a firma poslouchá. Zákon poptávky a nabídky popisuje něco trochu jiného.

Základem kapitalismu jsou soukromé firmy, jejichž cílem je generovat zisk. Na základě různých parametrů s efirma rozhodne nabízet zboží nebo služby s různou kvalitou a cenou. Cenu a parametry může (ale nemusí) upravovat v závislosti na potřebách trhu a rovnováze nabídy a poptávky.

Neexistuje však jediný důvod, aby kvůli existenci poptávky musela nabízet poptávanou službu, když se jí to nevyplatí. V takovém případě prostě diktát zákazníka nefunguje, protože cílem kapitalisty je vytvářet zisk.

Navíc si poletete pojmy a dojmy. Socialismem pravděpodobně mmyslíte model centrálně řízeného hospodářství typický pro země s komunistickou (levicovou) vládou. Ani za takového uspořádání firmy nediktují, co si mají lidi kupovat. Jen nějaký centrální orgán řídí nabídku včetně cenové politiky.
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:03 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Pokud trh skutencne funguje = existuje konkurencni prostredi = existuji desitky ale spise stovky subjektu pusobicich na stejnem "pisecku", pak na 99% drtiva vetsina z nich akceptuje pozadavky zakazniku. V nasem pripade co nejrychlejsi net bez dalsich omezeni za co nejnizsi cenu.

Pokud ale existuje stav jako v CR, kde dominantni hrac na trhu stanovi vsemozna omezeni, tak se mu ostatni prizpusobi. Proc by meli poskytovat radove lepsi sluzbu, kdyz mohou poskytnou sluzbu jen o kousek lepsi a zakaznik stejne nema kam jit ?

Kdyz vam reznik odnaproti proda plesnive maso, pravdepodobne uz u nej nikdy nic nekoupite (a odradite i vsechny zname a pribuzne). Budete radsi chodit k reznikovi o dve ulice dal. Kdyz ale nebudete mit na vyber a jedina dalsi varianta bude market, kde prodavaj plesnive maso jako standard, budete si rikat "ten reznik stoji za prd, ale ten market je jeste horsi". Viz situace ten ISP XY stoji za prd, ale O2 je jeste horsi.
Štěpán
Štěpán (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:06 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
konkurenční prostředí existuje, opravdu se dnes už nedá říct, že b tu byl v oblasti telekomunikačních služeb monopol nebo oligopol. Můžeme za to poděkovat wifi, přestože osobně mám na tento způsob připojení alergii. UPC/karneval ale patří dlouhodobě (a to od svého vzniku) k nejlepšímposkystovatelům internetového připojení.Zvyšování kvality služeb (i se snižováním cen, jak je popsané v článku) výrazně přispělo k navýšení kvality ADSL služeb u nás.
Za této situace je opravdu směšné sledovat "nespokojené" stávající či potenciální zákazníky, kterým žádná úprava parametrů nabízených služeb není dobrá. Protože UPC nemá monopol (a nemá ho zdaaaaaaaaaalka kvůli omezené geografické dostupnosti), kdokoliv, komu jeho služby nevyhovují, může jít jinam. UPC/Karneval fakt nemůže za to, že drtivá většina služeb jiných operátorů je v poměru kvalita/cena výrazně horší.

Učitě se dá najít "levné" wifi s nízkou rychlostí, tak proč do toho nutit někoho, kdo nabízí vysokou kvalitu a nechává si ji z mého pohledu velice rozumě zaplatit?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 7. 2007 15:53 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
IMHO v oblasti telekomunikačních služeb máme trh, kde jeden z účastníků silně zneužívá svoji dominantní pozici a příslušný regulátor s tím nic nedělá. A když má v ruce nástroj, kterým by mohl pomoci konkurenčnímu prostředí, tak toho nevyužívá (viz např. ceny za LLU).

Ano, ještě že máme WiFi (66% všech WiFi přípojek v EU je mezi Ašem a Břeclaví). Jen TO2 dokáže "zprzdnit" kabelové technologie tak, že bezdrát je pro takovou masu lidí (i ve městech) výhodnější. A ČTÚ se tváří, že to je všechno v naprostém pořádku...
JB
JB (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:11 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
To není o diktování firmám, ale o tom, že jsou i skromní zákaznící co vystačí s minimem, lidé pracující co mají internet pouze k práci a ostatní čas věnují rodině. Chápu že je těžké v dnešní době pochopit, že někdo chce něčeho málo, mít něco akorát aby to využil a zbytečně neplýtval. Dnes je moderní mít vše nejlepší, nejrychlejí a pokud možno aby to žralo co nejvíce elektřiny a co nejvíce se plýtvalo výkonem.

Pro takové je zbytečné mít xx-mbitovou rychlost, neomezené limity apod. Těm stačí běžná rychlost 512kbit nebo 1024kbit za nějaký malý pěníz.
Za měsíc prosurfuji cca 500MB z limitu 20GB (teď už bez limitu) a platím za to 475,- kč.
Linku zatěžuji cca 2 hodiny denně, proto jsou to pro mě zbytečně vyhozené peníze za něco co nevyužiji.

Jak to, že před dvěma roky mi stačila 512kbit linka, proč najednou (podle toho jak UPC usoudí) potřebuji 3mbit ? K čemu ?

Když to tedy nejde u UPC s klidem přejdu jinam, ale je snad jiná volba v Praze v paneláku ?
Kde dostanu 1024kbit/s za 150,- ? (pominu-li na černo linku se sousedy!)

Ať si UPC podníká jak chce, rád přejdu ke konkurenci když nějaká bude, ale když není, tak by měl monopol uspokojit "všechny" zákazníky.
Štěpán
Štěpán (neregistrovaný)
2. 7. 2007 21:19 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Ale já chápu, že někdo má minimální nároky a nechce moc platit, to je v pořádku. Ale v případě UPC je tohle fakt mimo - zvyšování kvality (rychlosti a datových objemů) probíhá tři rok bez zvyšování cen. To není chování, kterým by se vyznačoval monopol.

To, že ve vašem paneláku nemáte nebo neznáte výhodnější alternativu není problém UPC. A vaše otázka je i odpovědí - nabídka UPC je v podstatě bezkonkurenční.

UPC rozhodně nemá monopol, určitě máte doma telefonní linku nebo možnost jejího zavedení. Je to nevýhodné? Opět plus pro UPC, tlačte na Telecom, ať zruší poplatek za telefonní linku při používání služeb ADSL a zavede ještě levnější tarify.

A ještě jednou - monopol není k tomu, aby uspokojil všechny zákazníky. Monopol je systém, kde určitou službu nebo typ služeb nabízí pouze jeden hráč. A cílem monopolu je opět maximalizace zisku. Plést si monopol s charitativní organizací je velký omyl, ale to v podstatě platí pro každou komerční firmu.
Petr Andrš aura:98
3. 7. 2007 11:59 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
prostě většina nákladů je fixních, rozvody, jejich údržba, modem, fakturace.

Jediná šance jsou komunitní sítě jako czfree, lidi si sami postavili pár přístupových bodů, sami si nakoupili zařízení a sami si to spravují, sami si to mezi sebou vyúčtovávají, nějaký velký ISP jen natáhne tlustý drát ne jedno místo, další si řeší členové. Pokud se jim to podělá, musí si to sami spravit. Taky nemají instalaci, klientský HW a 1. dva měsíce zadarmo. Konektivita se pak může dostat na 150 za 1Mbit, ovšem přístupovou síť si musí řešit sami ve vlastní režii.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
3. 7. 2007 12:10 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
150 / 1 mbit ? a kde... pri jakem odberu ? 50mbit ? mozna ve velkych mestech,jine je situace drsnejsi,bezna cena za 4-8mbit nejde pod 10 000,- pro sit o cca. do 100 lidi.Zakonite musi byt zavedena pravidla sosani apod.

dejte si vedle sebe nabidky v / u prahy ci jineho mesta a nejake mensi...mozna vam zacno podat i oci z dulku,velike rozdily...

MMike
J
J (neregistrovaný)
3. 7. 2007 21:47 Nový

Re: A kdy půjdou dolů ceny ?

celé vlákno
Predrecnik nejspis mluvil o tzv "ceskem mbitu" (nejspi si to slovni spojeni necham patentovat :D), coz je Mbit zakaznikovi sice smluvne prodany, ale zaroven ten stejny je prodany jeste alespon 10ti dalsim :D.

To je samo OK, pokud si to zakaznici uvedomuji, coz uz tak caste neni. Mbit se da koupit pod 1k pri rozumnem odberu (ja sem momentalne nekde na 1k5) ale ani komunita to urcite svym oveckam nedotuje, ledaze provozuji u nas oblibeny sport vylamovani bankomatu ;0).

Za 150 se da tak max 64kbit (a to jeste trpim exotickou chorobou => nechci zaplatit ani technologii).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 12:43 Nový

MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST

celé vlákno
Hrdě prohlašuji, že jsem spokojeným zákazníkem UPC. Mám od nich všechny 3 služby a už se těším, až začnou nabízet digitální kabelovou televizi. UPC na rozdíl od O2 sleduje trh a nebojí se riskovat. Zákazníci jsou spokojení a nedusí se jako u O2. Kyslík není kyslíkem, ale otravným plynem. UPC nedusí zákazníka přehnanými 12-ti měsíčními závazky, poplatky za to a za ono. Doufám, že tento trend v UPC vydrží, protože je to jejich silná stránka.
Ben
Ben (neregistrovaný)
2. 7. 2007 17:47 Nový

Re: MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST

celé vlákno
Zase jeden prodejce UPC nebo blbec....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 22:59 Nový

Re: MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST

celé vlákno
Blbec je ten, kdo zustava u O2. Pokud není jiná možnost, než si vybrat mezi těmito dvěma společnostmi, tak logicky volím UPC.
mm
mm (neregistrovaný)
2. 7. 2007 21:06 Nový

Re: MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST

celé vlákno
Digitalni kabelovou televizi uz nabizeji.
deepnote
deepnote (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:21 Nový

a u nás

celé vlákno
a u nás:

Typ služby
Rychlost ( down / up )
Veřejná IP adresa
Agregace
Datový limit
Cena s 19% DPH

----------------
SelfNET Home*
444 kbps / 100 kbps
Ano
1:1
Ne
444 Kč

---------------
SelfNET Basic
1.000 kbps / 200 kbps
Ano
1:1
Ne
594 Kč

---------------
SelfNET Lite
2.000 kbps / 250 kbps
Ano
1:1
Ne
990 Kč
-------------
SelfNET Office
4.000 kbps / 500 kbps
Ano
1:1
Ne
1.390 Kč
nonreg
nonreg (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:52 Nový

Re: a u nás

celé vlákno
Typ služby
Rychlost ( down / up )
Veřejná IP adresa
Agregace
Datový limit
Cena s 19% DPH

----------------
UPC*
8192 kbps / 1024 kbps
Ano
?:?
Ne
1244 Kč
BooT
BooT (neregistrovaný)
2. 7. 2007 13:28 Nový

Karneval v tom ma hokej

celé vlákno
Vcera na svych strankach zverejnil nove FUP a tabulky, kde to bylo zruseno, ovsem asi se nekdo uklepl, nebo bylo potreba, aby medialne bylo prvni U PC a tak dnes opet na strankach karnevalu maji stare tabulky vcetne puvodniho FUP.....asi nekdo byl priliz horlivy v nedeli :)
VM
VM (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:22 Nový

Radsi bych kvalitu

celé vlákno
Spis bych uvital funkcni QoS - bez nej mi ve spickach spatne chodi i takove VoIP prenosy, ktere jedou na pouhych 32kbps. QoS nabizi UPC jen se svym predrazenym UPC telefonem, ktery opravdu nechci. Nevite nekdo, co s tim?
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:07 Nový

Re: Radsi bych kvalitu

celé vlákno
Mozna ten jejich telefon markuje pakety = omarkovat si je sam, ale neverim tomu ze to bude fungovat. Mimochodem, mam to chapat tak, ze pri prenosu 32kbit mate tak desnou latenci (vysoko nad 100ms), ze se to neda pouzit ? No potes.
VM
VM (neregistrovaný)
3. 7. 2007 11:33 Nový

Re: Radsi bych kvalitu

celé vlákno
Markovani standardnimi zpusoby nepomaha. Spis nez na latenci bych to videl na vypadky paketu - hlas je nesrozumitelny a prerusovany. Jinak ping funguje jak ma, a mereni rychlosti prenosu pres TCP je taky OK. Takze to vypada na vysoke procento ztrat UDP paketu (pres ty to pokud vim jede..)
Pavel aura:96
3. 7. 2007 13:33 Nový

Re: Radsi bych kvalitu

celé vlákno
Tak třeb mně VoIP (Skype i FAYN via SIP) naopak jde úplně čistě (UPC Classic), kdežto UPC telefon (promoakce 6 měsíců po koruně, v srpnu ho ruším) šumí jak sviňa (možná je o tím přístrojem).
J
J (neregistrovaný)
3. 7. 2007 21:50 Nový

Re: Radsi bych kvalitu

celé vlákno
To by ovsem bylo na reklamaci, UDP je soucast IP protokolu. Otestujte udp/tcp nejak jinak, ping pouziva standardne ICMP a ten muze byt uprednostnovan. Pripadne alespon vetsi nez zakladni pakety. PL pri vetsich paketech dokaze rust vcelku velmi rychle.
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 14:46 Nový

Jen aby to udejchali

celé vlákno
Osobně mám měsiční přenos skoro vždy pod 5GB, takže limit mohli klidně nechat. Už před zrušením objemových limitů měli ale dost v háji konektivitu, zejména zahraniční.

Jestli současně se zrušením limitů SILŇE nenavýší kapacitu sítě, šlápli právě do pěkného H...
J
J (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:08 Nový

Re: Jen aby to udejchali

celé vlákno
A mate nekde ve smlouve nejak osetrenou latenci ? :D Treba alespon do Nixu ? Vdyt prece to je takovy nepodstatny parametr ;).
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 17:29 Nový

Re: Jen aby to udejchali

celé vlákno
Pro službu kterou mohu do jednoho měsíce vypovědět nepotřebuju garanci. Až se zhorší natolik že mi přestane vyhovovat, jednoduše ji odhlásím.

Teď pingy sice lítají, ale jen navečer, a ještě v relativně rozumných mezích. Uvidím co se bude dít až se "stahovači" urvou z řetězu, třeba se ještě rád vrátím zpátky k DSL.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 16:00 Nový

Nadšení nesdílím

celé vlákno
Když sečtu všechno kolem, služby které bych mohl využít, televizi, internet, telefon, nezdá se mi to vůbec levné. Další příplatky za pevnou IP a za dovíco ještě. Řek bych jednoznačně, nebrat.
dr_x
dr_x (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:04 Nový

Re: Nadšení nesdílím

celé vlákno
UPC nikdy netvrdilo, že chce být levné. Tvrdí, že chtějí mít co nejlepší poměr cena/výkon, v čemž mezi VELKÝMI českými providery jednoznačně vedou.
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
2. 7. 2007 18:22 Nový

Re: Nadšení nesdílím

celé vlákno
Doktore, tohle není o 8===*, u providera na velikosti nezáleží.
HK Maly aura:61
4. 7. 2007 8:24 Nový

Re: Nadšení nesdílím

celé vlákno
Jo, priplatek za pevnou IP je hrozna vec. Musim ale priznat, ze bych se rozciloval vic, kdybych ho platil, nebo kdyby se mi bez nej ta IP menila nejak casto ... kdyz uz zustava pres rok stejna, tak jsem ochotny se smirit s tim ze to mam bez zaruky.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
4. 7. 2007 9:01 Nový

Re: Nadšení nesdílím

celé vlákno
u O2 taky nemam pevnou IP ve smyslu na furt,taky se mi muze zmenit,ale za 2 roky co mam adsl se zmenila 1x :o) i kdyby byla jina obmesic,nevadi mi to...

MMike
Wee
Wee (neregistrovaný)
2. 7. 2007 16:08 Nový

Reklama?

celé vlákno
Na svém účtu u karnevalu mám stále počítadlo s limitem. Takže je to rušení limitů klamavá reklama, nebo ty limity budou odbourávat postupně?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 16:55 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
Dnes jsem tam volal, novy zakaznici budou mit neomezeny data ihned po aktivaci sluzby a stavajici do 10-ti dnu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 18:06 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
Pocitadlo tam mas, ale po prekroceni te to neomezi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 19:00 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
POZOR na BEZ LIMITU a BEZ OMEZENI

Starter 2 048 / 256 20GB 475
Easy 3 072 / 256 bez limitu 555
Light 5 120 / 512 bez limitu 779
Classic 8 192 / 1024 bez limitu 1 224
Extreme 12 288 / 1 024 bez limitu 1 678
Professional 16 384 / 1 024 bez omezení 4 533
Wee
Wee (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:39 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
A jaký je rozdíl mezi BEZ LIMITU a BEZ OMEZENI? (kromě ceny)
Wee
Wee (neregistrovaný)
2. 7. 2007 20:37 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
Počítadlo mi nevadí. Vadí mi, co se stane po překročení limitu. Ten je tam zatím taky, ale chápu, že to technicky asi není možné změnit všem v jeden den. A tomu, že se po překročení nestane nic věřit nelze. Tedy spolehnout se na to nelze. Doufám tedy, že ten limit zmizí a s ním i odpočet, kolik zbývá do jeho vyčerpání.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 20:48 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
Je to tak, nekteri to jiz vyzkouseli prekrocit a opravdu to neomezuje. Pocitadlo je tam na to abys vedel kolik uz mas stazeno.
Mrkni na http://www.karnevalzone.cz/viewtopic.php?p=16060
kde se o tomto diskutuje.
Wee
Wee (neregistrovaný)
3. 7. 2007 21:27 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
No fakt. Počítadlo sice jede, ale odpočítávání se zastavilo, takže překročení limitu, který se zatím ještě zobrazuje, nehrozí.
Wee
Wee (neregistrovaný)
8. 7. 2007 22:55 Nový

Re: Reklama?

celé vlákno
Pro úplnost ještě doplním, že na svém účtu mám již v kolonce datový limit: NEOMEZENO.
Tomix
Tomix (neregistrovaný)
2. 7. 2007 21:57 Nový

Upload

celé vlákno
Ještě by to chtělo podstatně navýšit rychlost uploadu.
Petr Andrš aura:98
3. 7. 2007 12:06 Nový

Re: Upload

celé vlákno
Proti ADSL je ten upload luxusní, přávě přecházím ADSL 6144/384 za 886Kč na UPC Light + UploadBooster 5120/1024 za 879Kč.
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
3. 7. 2007 12:31 Nový

Re: Upload

celé vlákno
a na co to potrebujes az takovy upload ?

mimochodem,upload alespon polovicni nebo v pomeru 1:1 s DL dneska po kabelu realny snad ani neni...ci se pletu ?

v tomto se mi libilo wifi,kdyz jsem jeste byl jinde...2/2mbit a uz to ficelo,to se to uploadovalo :o)))

MMike
Petr Andrš aura:98
3. 7. 2007 12:48 Nový

Re: Upload

celé vlákno
Poslat fotky do labu, nedávno sem kupoval pro sestru muziku na internetu, nemá mezinárodní kartu, takže bylo nejjednodušší to koupit, stáhnout následně jí to někam hodit ke stažení, 1 album ve FLAC, cca 400MB. S uploadem 256kbit/s to byl porod. Prostě odeslat jakákoliv data je touhle rychlostí katastrofa, nepotřebuju 5Mbit symetricky, ale 5Mbit/1Mbit mi přijde tak akorát, poměr 16:1 co předvádí Telefonica je fakt tragédie.
rosta
rosta (neregistrovaný)
3. 7. 2007 15:20 Nový

21 stoleti a 256kbs s 1GB limitem....

celé vlákno
Neni nad t-mobile "4G". Za petikilo mate jen 256 kbs a 1 GB fup limit... a navic jim to funguje uplne z pr... Na tom si ted uzivam ja, pac pevnou nemam a kabelovku taky nikdo ke me tahat nebude. Takhle vypada 21. stoleti dle tmobile
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
3. 7. 2007 16:50 Nový

Re: 21 stoleti a 256kbs s 1GB limitem....

celé vlákno
nikdo te nenuti jet skrz 4G,mas tu jeste EDGE s 2B FUP ale rychlost kolisava silne...pak CDMA,lokalni wifi...

4G jede tak nejak z vlastni zkusenosti prumerne.pokud jde o tarif s maximem 512,rychlost do dnesniho dne nevylezla nad 350kbit.coz i tak povazuji za uspech.UL 56 - 140kbit.

ujde to.lokalita : praha - florenc.Signal 1,nekdy 2 carky.

MMike
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
4. 7. 2007 9:05 Nový

FUP trva

celé vlákno
tak ted sem z nudy koukl na karneval web,kde sem nasel :

Provoz připojení k internetu se řídí pravidly FUP (Fair Usage Policy). Více informací na www.karneval.cz/fup (pdf, 121KB). Pokud není uvedeno jinak, jsou ceny uvedeny měsíčně.


a link na : http://www.karneval.cz/storage/att/Fair_usage_policy.pdf

:o)))))) no co by tam asi tak mohlo byt,datove limity k jednotlivym tarifum,tak jak to je s tim fupem teda ? :o))) nejak se v tom asi zamotavam bud ja nebo karneval.

na UPC je v podstate to sameeee...

MMike
mobilemikedotorg
mobilemikedotorg (neregistrovaný)
4. 7. 2007 9:24 Nový

fup

celé vlákno
infolinka karnevalu je zmatena jak goro u tokya :o)))

dle slecny novi zakaznici nemaj limity vubec,stari si pry musi zazadat ale o co,to jsem se nejak nedozvedel...

na otazku co se stane sosnu li s tarifem Easy 50GB mi odpovedela,ze se mi po 20gb snizi rychlost na 64kbit.

dopedele tak kde je ten internet bez limitu ? :-/

MMike
Xeelee
5. 7. 2007 20:43 Nový

Re: fup

celé vlákno
FrnaK
FrnaK (neregistrovaný)
26. 9. 2007 11:09 Nový

UPC - kvalita sluzeb zakaznikum - KATASTROFA!

celé vlákno
K UPC jen tolik. Rozhodl jsem se zmenit poskytovatele internetu na UPC. A vysledek?
1.) Misto UPC Light mi zapojili UPC EASY
2.) Kdyz jsem to zjistil a chtel pozadovat zmenu dle objednavky, tak jsem 17x !!!!! volal na jejich linku, kde jsem se ANI JEDNOU nedostal k operatorovi. Naprosto sproste vam hovor ukonci po hlasce "Vsichni operatori hovori" a tu tuu tuut uut uu konec, muzete volat znovu!!!! Kdo mi to uhradi?! UPC???
3.) Na posledni pokus o kontaktovani pres formular na strankach UPC mi ani po 14 dnech neprisla odpoved!!!!!

Takze pokud si chce usetrit nervy, bud se modlete aby vas vse fungovalo a nebo proboha neberte internet od UPC!!!!!

A verte, ze nejsem sam, kdo ma tenhle problem! BOHUZEL!
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem