trapně se vymlouvat na to, že je to jen "první číslo" a se to rozjede (jakože jsou na prodej již i druhé, třetí a jánevím kolikáté... ala prihlédněte, prosím k tomu, je to vždy lepší a lepší) ...
to vše je manýra českých zoufalců s myšlením postsocialistických vyžírků typu Česká televize apod.: "Dejte nám šanci, je to jen první díl - ono se to rozjede!"
V zahraničním = západním byznysu se NIC nerozjede. Buď se vám podaří hned napoprvé, a proto se dělá pilotní díl a pilotní číslo, a nebo jdete od válu. Výjimkou jsou projekty, kdy se dumpingovým způsobem odrovná konkurence a prosby o poshověním s kvalitou "rozjezdového prvnho dílu! jsou jen zastíracím manévrem.
Vaše žebrání typu "Dejte našemu měsíčníku ještě šanci"... je doslova trapné a ponižující.
Vám by měli dát pouze jedinou šanci" vybrat si vhodné Sběrné suroviny.