Hlavní navigace

České a slovenské startupy se setkají v červnu v pražské Lucerně

24. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dočkáme se někdy českého nebo slovenského Facebooku, Instagramu či Zyngy? Na čem pracují naši mladí i starší inovátoři a jak podle nich vypadá budoucnost internetu, sociálních sítí nebo podnikání? Jak si vůbec Česko a Slovensko vedou na globální startupové scéně? Patnáctého června se v pražské Lucerně uskuteční první Startup Summit — setkání českých a slovenských startupistů, jejich fanoušků, investorů, organizátorů startupových akcí a dalších.

Dočkáme se někdy českého nebo slovenského Facebooku, Instagramu či Zyngy? Na čem pracují naši mladí i starší inovátoři a jak podle nich vypadá budoucnost internetu, sociálních sítí nebo podnikání? Jak si vůbec Česko a Slovensko vedou na globální startupové scéně?

Patnáctého června se v pražské Lucerně uskuteční první Startup Summit — setkání českých a slovenských startupistů, jejich fanoušků, investorů, organizátorů startupových akcí a dalších.

Úvodní řeči se za slovenskou a českou scénu zhostí pánové Rado Grežo (Startup­Camp) a Olda Neuberger (Global Startups) svými pohledy na to, jak na tom vlastně jsme. Následně si v řízené diskuzi budou povídat Ondřejové Bartoš (Credo Ventures) a Raška (Miton) o tom, zda dnes ještě má smysl dělat projekty lokální, nebo je povinností každého startupisty myslet globálně.

Pod dohledem Lenky Kučerové (CzechAccelerator) pak dojde na téma získávání peněz a roli státu v něm — těšit se můžete na zástupce chystaného státního seed fondu a na investory Martina KasuJana Bartu. Další témata zahrnují pohled na různé přístupy k budování firmy (Rastislav Turek, Jakub Mach) nebo vztah startupů a vysokých škol (Jan Šedivý, Jaroslav Lupták). O své nápady ke startupové propagaci se podělí Socialbakers a dojde i na ukázku síly česko‑slovenského designu a gamingu.

BRAND24

Soutěžně se představí pět českých a pět slovenských startupů, které budou moci diváci rovnou ohodnotit. Moderování se zhostí Matej Ftáčnik. Aby se však na pódiu nepotili jen startupisté, vyzkoušejí si pak organizátoři ak­celerátorů, inkubátorů, soutěží a setkání startupů sami „prodat“ své služby.

Každý, kdo chce získat zpětnou vazbu na svůj nápad, bude jej moci ve zvláštní zóně zkusit představit přímo investorovi.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).