StartupYard potřetí prodal podíl, tentokrát na firmě Travelatus z ročníku 2013

Travelatus se totiž celý prodal jiné firmě, podobně zaměřené, a to pouhého půl roku od přijetí do StartupYardu. Hodnotu obchodu se obě strany rozhodly uvést pouze jako „šest číslic v dolarech“.

StartupYard dnes oznámil, že se mu podařilo prodat podíl v první firmě z ročníku 2013. Pro StartupYard je to třetí „výstup“. Prodej podílů, anebo podíl na výnosech firem, je způsob, jak by si na sebe měl StartupYard postupně vydělávat.

Tentokrát se ruská firma Travelatus celá prodala německé firmě Excursiopedia a tříčlenný tým Travelatu se nyní přestěhuje do Mnichova. Podle zakladatelů byl brzký prodej nejlepší možností jak nadále růst.

Travelatus pomáhá cestovatelům z celého světa s vyhledáváním a objednáváním hudebních, sportovních a dalších akcí. Excursiopedia je internetové tržiště zájezdů a turistických akcí, založené třemi bývalými vlastníky cestovních kanceláří, rovněž Rusy, uvádí ve vydané zprávě StartupYard.

Travelatus byl založen v Moskvě v roce 2011 a do StartupYardu byl přijat na jaře 2013. Nikola Rafaj, PR zástupce StartupYardu, prozradil Lupě, že Travelatus dotáhl celé jednání o prodeji od prvního kontaktu po podpis za pouhý měsíc.

CIF16

Valentin Dombrovskij se v Excursiopedii stane viceprezidentem pro inovace, zatímco další dva spoluzakladatelé Travelatu povedou vývojové týmy, vyplývá z článku na Tnooz.

Není zveřejněna přesná částka, za kolik se mladá tříčlenná firma prodala. Valentin Dombrovskij vzkázal Lupě, že se rozhodli uvádět pouze to, že cena byla ve výši „šestimístné částky v dolarech“.

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »