Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Starzone.cz - příliš brzy narozené dítě

liba
liba (neregistrovaný)
14. 7. 2004 9:13 Nový

Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Uvedená kritika je jeden subjektivní pohled a na veškeré argumenty pana autora se dá najít proti argument.

Portál Starzone.cz je poměrně inovátorský projekt pro všechny telekomunikační operátory a to v evropském měřítku.
Napadáte jej po jeho narození, kdy se učí vstát a lidé si na něj teprve zvykají.
Vaše kritika je postavena na vašem subjektivním názoru jednoho uživatele, který má zkušenosti s nelegálním stahováním filmů z P2P sítí (pro vás tento portál určen asi nebude).

Dále jste neuvedl jediný příklad stejného či obdobného projektu, takže vaše srovnání nemají žádnou vypovýdající hodnotu.

To že jde především o obsah služby je naprosto samozřejmé a tím jste nesdělil nic nového. Navíc právě na uváděné tiskovce snad oznamovali jeho rozšíření, takže obsah se zvětšuje. A dle šílenení ze Superstar soudím, že o obsah pro velké množství zájemců.

Poznámka pro autora: nejsem placen telecomem a nemám za příspěvek ani autorský honorář.

Pouze nesnáším zabedněnost a zatvrzelost myšlení popírající uznání zajímavého projektu i třeba od nepopulární firmy.
runner
runner (neregistrovaný)
14. 7. 2004 9:29 Nový

rozdelit a prodat

celé vlákno
Nevsiml jsem si, ze by pan Krsek popiral zajmavost tohoto projektu. Pouze si mimo jine dovolil upozornit na absurditu a schizofrenii podnikani Ceskeho Telecomu, ktereho cast zuby nehty brani rozsireni broadbandu a pritom jina cast by z neho soucasne chtela profitovat. Nabizeni stahovani videa za aktualniho stavu broadbandu v CR je vysmechem.

ROZDELIT A PRODAT!

r.
J
J (neregistrovaný)
14. 7. 2004 9:36 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Ja bych to videl spis tak, ze lidi se precijen uz naucili uvazovat ekonomicky a platit 30Kc/pisnicku pochybne kvality je trochu dost. Pri 10 - 15 skladbach na CD to vyjde v nelepsim stejne, v nekterych pripadech draz nez si jit koupit CD vcetne bookletu (prictete si laskave cenu za stazeni, kterou take plati zakaznik).

30Kc je mozna dobra cena za hit, ale za beznou skladbu bych to videl nekde na urovni 5Kc max. Pak by se mozna naslo dost lidi.

Navic je tu jeden a to velmi podstatny problem - sluzbu provozuje CTc, ktery se muze stavet na hlavu, ale cokoli nabidne bude zavrzeno jako podvod nebo pokus zase nekoho odrit.

BTW: 2autor - pokud to vydelalo 70kKc, tak bych ty ztraty nevidel tak zhave, to by mohlo byt +- na nule v provoznich nakladech.
MedvídekPů
MedvídekPů (neregistrovaný)
14. 7. 2004 9:42 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Na nule v provozních nákladech? Pár nul přidat by to chtělo :)
JOuda
JOuda (neregistrovaný)
14. 7. 2004 13:54 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Von jim na to Eurotel vydela, co by s tolika penezi navic delali, ze?
grepinn
grepinn (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:04 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
"...který má zkušenosti s nelegálním stahováním filmů z P2P sítí..."
Stahování filmů přes Starzone je asi tak stejně legální/nelegální jako přes P2P;)). Nelegální je pouze nabízení nelicencovaného obsahu, stahování, pokud nejde o software, je u nás zcela free;)...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:06 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Dobry den,
samozrejme, ze je kritika postavena na subjektivnim nazoru. Ja pisu komentare a ty jsou vzdy subjektivni. Trosku bych Vam oponoval v oblasti zkusenosti s P2P sitemi. Troufam si tvrdit, ze mam mnohem vice zkusenosti s provozem klasickeho video on demand (rekneme od roku 1998-9) nez s P2P sitemi.

Netusim (a ani nepopiram fakt), jestli je Starzone "pomerne inovatorsky projekt pro vsechny telekomunikacni operatory". Naproti tomu vim, ze existuje mnoho portalu, provozovanych jinymi subjekty (v hudbe muzeme vzit jako priklad proflaknute iTunes, ale jsou desiky dalsich).

Pokud se tyce hlavniho problemu, ten jsem snad zminil dostatecne - jde o nedostatecnou zakaznickou zakladnu. Pokud to ze clanku neni zrejme, tak se omlouvam.

Pokud se tyce hodnoceni, projekt je jiste zajimavy jako technologicka demonstrace toho, ze DRM funguje v realnem svete.

J
J (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:25 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
K poslednimu odstavci. Ja mam naopak pocit, ze je to demonstrace toho, ze to nefunguje. Srry, ale to ze se pri sledovani filmu po siti prerusi datovy tok a ja musim zaplatit znovu mi prijde jako vrchol neschopnosti.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:38 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
V jistem smyslu mate pravdu. Je to demonstrace neceho, co nefunguje. Nicmene v tomto pripade nejde o nefunkcnost konceptu DRM nebo Video on demand. Jde proste o to, ze rychlost v soucasne dobe nabizena sluzbou Internet Express proste neni dostatecna pro kvalitni distribuci domaci zabavy zalozene na prenosech videa.
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:29 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Proč mi přijde ten článek zbytečný...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 13:51 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
To netusim. Ale zkuste se s nami podelit o sve dojmy. Nepochybuji o tom, ze budou zajimave.
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
14. 7. 2004 15:05 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Projektu věřím a pracuji na tom, aby se vyléčil z dětských nemocí.

Některé připomínky beru, u jiných si myslím, že jsou mimo mísu, ale to je asi tím, že tu takový portál zatím nikdo neudělal, ale všichni jsou na to odborníci a "oni" by to udělali jinak a lépe.

Nedostatků ve funkcionalitě se postupně zbavujeme - současnost je základní verze, abychom vyzkoušeli technologie a reakce zákazníků. Postupně budeme upravovat a vylepšovat design i ovládání.

Zároveň postupně navýšíme obsah. Není to zas tak snadné jako nabízet záznam z "mezinárodní konference Chlamidyové infekce", nebo bezkonkurenční trhák "Sjezd KDU-ČSL 2003". Záznamy z Tiskovek o IT a přednášky VŠ mohou být zajímavé pro pár čtenářů lupy, ale nebude to nikdy placený obsah. Už třeba proto, že je někde zadarmo...

Myslím si, že nebude trvat dlouho a bude Starzone plnohodnotným portálem se zajímavou nabídkou. Chce to jen svůj čas.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 15:34 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Dobry den,
co myslite tim, "takovy portal nikdo nedelal"? Myslite obecne videoportal nebo videoportal kde se za filmy plati?

Pokud se tyce odpovidajiciho obsahu, dnes najdete zadarmo napriklad koncert Divokeho Billa nebo Dana Barty (na Livebox), zaznamy z finale tenisoveho turnaje ATP (Live Atlas) nebo kompletni zaznamy poradu Popularis a Diagnoza (videoarchiv CESNETu) - nahodny vyber. A to pomijim videoarchiv N@vy. Troufam si tvrdit, ze vetsina z toho je hodnotnejsi nez Prima varecka. Samozrejme chapu falesnost takoveho prirovnani, nicmene tim chci jen dokazat, ze neni spravne ho pouzit.

Nevim, cemu rikate plnohodnotny portal se zajimavou nabidkou, nicmene pokud nemate zakazniky (a ty neziskate dokud bud nezmenite politiku a nebudete obsah nabizet vsem uzivatelum nebo dokud CTc nezmeni nabidku ADSL, tak aby byla skutecne zajimava) nemuzete delat celkem nic.

Troufam si tvrdit, ze starzone.cz mirne ujizdi vlak. Ona neni na spici, ona je na chvoste. Pokud nebudete schopni konkurovat iTunes, tak Vas asi zavrou v okamziku, kdy iTunes uvolni obsah take pro CR. Za iTunes muzete dosadit jakykoliv velky portal, ktery prodava hudbu/video. Nekteri novinari mozna skoci na to, ze delate neco, co jini telco nedelaji. Jenze tady to neni o tom, ze souperite s ostatnimi telco. Tady souperite s temi, kteri nabizeji obsah. A tempo sesti novych filmu za tyden, ktere jste avizovali na tiskovce, je skutecne ohromujici.

Trosku jsem se zamyslel, co vlastne overujete. Reakci zakazniku urcite ne - tomu neodpovida nulova propagace. Technologii DRM asi take ne, to je system, ktery je siroce pouzivan. Internet Express taky ne, doporucujete download misto streamingu. Mozna overujete to, jak se data dostanou za starzone do vaseho billingu - pak byste ale meli zajem mit co nejvice zaznamu (co kazdy den jeden film za korunu)?

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
14. 7. 2004 18:42 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Pokud se tyce odpovidajiciho obsahu, dnes najdete zadarmo napriklad koncert Divokeho Billa nebo Dana Barty (na Livebox), zaznamy z finale tenisoveho turnaje ATP (Live Atlas) nebo kompletni zaznamy poradu Popularis a Diagnoza (videoarchiv CESNETu) - nahodny vyber. A to pomijim videoarchiv N@vy. Troufam si tvrdit, ze vetsina z toho je hodnotnejsi nez Prima varecka. Samozrejme chapu falesnost takoveho prirovnani, nicmene tim chci jen dokazat, ze neni spravne ho pouzit.
sracka, sracka a zase jen sracka... u te jde o porady u nichz neni potreba jednat o autorskych pravech.. ale to samozrejme neni znamka nizke kvality obsahu...

a proto test.. kde se podivam legalne na Futuramu?

...
... (neregistrovaný)
14. 7. 2004 19:19 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
na foxu a na pro7 :)
(btw: porad nechapu proc pouzivat slovo legalne? kdyz si u vetnamce koupim "znackove" triko taky me za to nikdo nezavre)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 23:29 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Nevim, kde se kouknete legalne na Futuramu. Ale je samozrejme Vase preference, na co koukate. Znam lidi, ktere velmi potesil zaznam koncertu Dana Barty nebo Divokeho Billa. Znam lidi, ktere potesi TELE TELE. Znam dalsi, ktere potesi dobre porno. Vas potesi Futurama. Me treba potesi Casablanca. Kazdy mame jine preference, ale me by nenapadlo hodnotit obsah pod vlastnich preferenci.
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
15. 7. 2004 9:12 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
ja si jsem vedom vasi zcela zbytecne hyperkorektnosti...
Satan
Satan (neregistrovaný)
14. 7. 2004 16:13 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Nedostatky v designu a ovladani jsou ted naprosto nepodstatne ! Klicove dva problemy jsou:
1. cenove i geograficky dostupne sirokopasmove pripojeni bez limitu nebo s limity nedegradujicimi sluzbu (a tim mam na mysli skutecny broadband, ne "czech made" broadband)
2. obsahova nabidka zajimava kvantitativne i kvalitativne (v tomto stadiu rozhodne kvantitativne)
Problem c. 1 je bohuzel nejvetsi brzdou.
Satan
Satan (neregistrovaný)
14. 7. 2004 16:20 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
A jeste dodam, ze problem c. 1 bude bohuzel fatalni i pro hrace velikosti iTunes.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 16:25 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Nezapominejte prosim na to, ze iTunes mohou dosahnout i mezi zakazniky kabelovek nebo na VS koleje. Paklize ma starzone dnes pod 20.000 potencialnich klientu, iTunes maji potencialni trh vice nez 100.000 lidi.
Satan
Satan (neregistrovaný)
14. 7. 2004 17:21 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
To mate samozrejme pravdu, nicmene pokud by to bylo dejme tomu 2 000 000 sirokopasmovych pripojeni, tedy pomerove zhruba jako v "internetove civilizovanych" zemich, tak je to daleko zajimavejsi (smysluplnejsi) podnikani.
Co se tyce VS koleji, nejsem takovy optimista. Nemyslim, ze vetsina studentu na kolejich ma tolik penez nazbyt. A navic s jejich "lokalnimi alternativnimi" moznostmi nebudou zrovna vyhledavat placeny obsah :-) I kdyz uznavam, ze pausal muze dokazat i v takovemto segmentu zakazniku divy.
A naopak - pokud uz ma nekdo tolik penez, aby si poridil broadband domu, ...
vrabcak
vrabcak (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:53 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
DRM nefunguje a ani fungovat nemůže. Viz http://www.dashes.com/anil/stuff/doctorow-drm-ms.html

Starzone je toho zářným příkladem.
Alex
Alex (neregistrovaný)
14. 7. 2004 12:24 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Nechtěl bys odletět zpátky na svou planetu...
anoňim
anoňim (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:20 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Se neomlouvejte, z článku "to" je patrné ;-) A... obecně - souhlasím s Vaším pohledem na celou věc. Dobrý článek.
Karl
Karl (neregistrovaný)
14. 7. 2004 20:35 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Vzal jste v uvahu taky tu skutecnost (pokud je to skutecnost :-) ze zejmena v pripade filmu je pro normalni domacnost dalsi velka prekazka zobrazovaci jednotka? "Vsichni" maji doma TV, vetsina asi vetsi a novejsi TV nez Pluto a Merkur ale myslim si ze naprosta vetsina domacnosti ma pouze 15ti palcovy (nebo mensi) monitor nekde v rohu loznice nebo pracovny. Na film se bezne fungujici rodina chce divat v obyvaku, ne v rohu na male chrchle. (Programatori co u toho sedi 14 hodin denne jsou samozrejme vyjimka). Ja treba jsem ochoten dat za DVD 300 Kc protoze mam sestavu na to aby to stalo za to, ale prestoze mam 19 palcovou Sonku G430, tak bych "do PC" nic nekupoval. Zadarmo to preziju ;-)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 23:23 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Do uvahy jsem to vzal, nicmene ten clanek se netyka problemu video on demand, ale pouze jednoho portalu. Dokonce si dovolim odhad, ze ta prava penetrace neprijde tak, ze si lide koupi velke monitory, ale tak, ze propoji PC s televizi (a je ted celkem jedno jestli je PC v bezove krabici v pracovne a dela centrum digitalni domacnosti a nebo je to cerny ci stribrny set top box). Tusim na toto tema vysel pred par mesici take jeden z mych komentaru :-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
15. 7. 2004 13:48 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
No spise je problem se na zaznam urceny kvalitove na PAL televizi neda divat na necem jinem (sorry, ale uz i koni scam je casto lepsi) - treba monitoru - filtry dokazi hodne veci, ale to uz radsi DivX ci XVID ve stejne kvalite a velikost bude mozna i radove mensi...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
15. 7. 2004 13:50 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Pri "stejne kvalite" se bude velikost Windows Media 9 a AVI s XVID ci DivX kodekem lisit maximalne o nejake dve ci tri desitky procent.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
15. 7. 2004 13:50 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
... a to obema smery :-)
vaclav maly
vaclav maly (neregistrovaný)
14. 7. 2004 12:31 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
stahovani hudby a filmu z P2P siti pro osobni potrebu
je legalni. muzete toho mit plny harddisk, nic se nedeje.
nelegalni je tyto filmy sdilet.

to vam rekne kazdy pravnik.

venca
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
14. 7. 2004 13:13 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Mily anonyme, nez podobne zvasty, doporucil bych Vasi ctene pozornosti spise aktivity, ktere na podobnem poli vyviji treba britska BBC, mozna puknete zavisti i Vy.
pan Ho
pan Ho (neregistrovaný)
14. 7. 2004 20:19 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
ale ve sve podstate je to samozrejme pravda. Pro svou potrebu si muzu filmy stahovat jak chci stejne jako si nahravam filmy na video. Nesmim poradat verejne produkce a jinak tyhle filmy sdilet . Tohle je vseobecne znamy fakt, ktery se na vsech moznych serverech s pravniky pretrasa nekonecne dlouho.
Takze asi mas pomale pripojeni a zavidis ? :)
pavel
pavel (neregistrovaný)
14. 7. 2004 23:07 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
pls mrknete se na stranky t-online (tam to funguje pres ms drm uz mozna rok,) slovinskeho telekomu (ten ma i nekolik tv kanalu po adsl - asi maji prebytek kapacity)

nej me stve, kdyz se cumim na satelit a sleduji ty reklam na adsl (dnes uz vdsl) - ceny a sluzby - tak byt telekomakem vratim se na strom
V tehle republice obecne me stve jak si porad nalhavame jak jsme v nejake sluzbe napred (napr. mobilaci - kde mame i-mode apod???, edge, a hlavne ten super net od et???) a pritom dreme rypakem o zem (ze Skromachu,)
kdyz si chci koupit fotak, ktery se 150km na jih ve Vidni prodava uz 4 mesice, tak me ve firemni prodejne reknou ze mozna koncem prazdnin budou prvni kousky, jsme porad bananova republika nejen v telekomunikacich (tam je to nej. videt)
Karel
Karel (neregistrovaný)
15. 7. 2004 11:04 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Nechci do toho kecat, ale Slovinsko je vyhlášeno jako země, kde se nejvíce šíří tv kanály pirátsky.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
15. 7. 2004 13:48 Nový

Re: Trochu zabedněný článek

celé vlákno
Ano a zasadni rozdil je, ze se snazi vydelat tim zpusobem, ze nabidnou zajimavy obsah nebo prijemne ceny, ne jako tady v Kocourkove, kde akorat vseci umi buzerovat ostatni...
hx
hx (neregistrovaný)
14. 7. 2004 9:52 Nový

Mit neco v ruce, tomu se nic nevyrovna

celé vlákno
Videl bych obdobu u elektronickych knih - presto, ze se tomu predpovidala budoucnost, lide stejne radeji kupuji klasicke tistene knihy. S filmy to bude podobne - pro film na DVD si proste skocim do pujcovny. Vidim to tak, ze lide nechteji platit za neco nehmatatelneho (tj.soubor na disku).
Mem
Mem (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:52 Nový

Re: Mit neco v ruce, tomu se nic nevyrovna

celé vlákno
Ja bych ale odlisil samotnou technologii elektronickych knih a jejich komercni vyuziti. Ja napr. ve svem PDA pouzivam mnoho "eBooks", ktere jsem si treba sam prevedl z naskenovanych textu nebo volne dostupnych materialu (prirucky, reference), a je to pro cteni velmi uzitecny format (a radove pouzitelnejsi nez treba kapesni Acrobat Reader, pokud ma pracovat s neuzpusobenymi pdf z PC).
Kero
Kero (neregistrovaný)
15. 7. 2004 20:35 Nový

Re: Mit neco v ruce, tomu se nic nevyrovna

celé vlákno
rekl bych, ze je docela rozdil mezi tim mit v ruce knihu a cist si neco na obrazovce, cetl jsem tak uz nekolik tisic stranek a pokud je jina moznost, tak radeji papir. Zatimco u videa nemusite vubec poznat, jestli to jede z hdd nebo z nejakeho dvd.
Karl
Karl (neregistrovaný)
18. 7. 2004 1:57 Nový

Re: Mit neco v ruce, tomu se nic nevyrovna

celé vlákno
Kniha je i o vuni a hmatu...
Datel
Datel (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:27 Nový

Noticka

celé vlákno
Co znamena ta noticka na konci clanku? Ze by mel autor uz z drivejska nejaky konflikt se zlutym reditelem? :-)))
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2004 10:40 Nový

Re: Noticka

celé vlákno
Jde o reakci na to, ze pan reditel v rozhovoru pro LUPU jaksi naznacil, ze nekteri autori maji majetkovy prospech z psani o Ceskem Telecomu. Nejsem sice novinar, nicmene jsem citil potrebu tuto informaci p. Berdarovi timto zpusobem sdelit.

Viz rozhovor s p. reditelem Berdarem na LUPE nebo starsi clanek na blogu Marigold.

Datel
Datel (neregistrovaný)
14. 7. 2004 17:09 Nový

Re: Noticka

celé vlákno
ajotakleee, uz mi dosla pointa, diky :-)
noname
noname (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:26 Nový

Re: Noticka

celé vlákno
přečtěte si rozhovor s Berdárem z předminulého týdne
Karel
Karel (neregistrovaný)
14. 7. 2004 11:35 Nový

Proč to kupovat ?

celé vlákno
Proč kupavat písničku za 30,-Kč? Vždyť v radiích je plno písníček. Mážná někdo po tom touží, ale já patřím mezi ty, kterým stačí rádio. Navíc se dozvím nějaké zprávy z regionu a kde se co děje.

A filmy? Raději se cestou domu stavím ve videopůjčovně, kde si pohledem na zdi plné videokazet rozhodně dříve vyberu, než čekat a čumět do monitoru. Navíc tam mohu potkat nějakou příjemnou slečnu a... :-)

PS: ADSL a ani ISDN(toho strašáka po smrti), nemám, jedu na bezdrát a HŘEJE mě u srdce, že kromě daní (obloukem) ode mě nejdou žádné prachy do toho molochu !

Karel
Karel (neregistrovaný)
14. 7. 2004 15:09 Nový

Re: Proč to kupovat ?

celé vlákno
Myslím, že i ta Videopůjčovna je zbytečnost, vždyť to přece dávají v TV a navíc je tam i regionální zpravodajství a kina bych úplně zrušil, vždyť je to hovno potřeba...
Melkor
Melkor (neregistrovaný)
14. 7. 2004 18:54 Nový

Re: Proč to kupovat ?

celé vlákno
On Telecom dostava nejake penize z dani? Zajimava novinka ...
Pokud tedy nemate na mysli to, ze poskytuje sluzby statni sprave. Ovsem pak zije z dani cca 1/2 CR :-)))
Lei
Lei (neregistrovaný)
14. 7. 2004 12:32 Nový

Jedna zajimavost na starzone.cz

celé vlákno
Mozna to znate, je to starsi vec, ale porad funguje.
Dejte si na starzone v levem menu TV Porady.
- vyberte Nikdo neni dokonaly
- zobrazte si info o nekterem z tech poradu
- v prohlizeci dejte 2x zpet
- znovu klepnete na Nikdo neni dokonaly
...
Dokonale, ze? :o)
Moulos
Moulos (neregistrovaný)
14. 7. 2004 14:35 Nový

Re: Jedna zajimavost na starzone.cz

celé vlákno
Naprosto dokonalé :-)
Tralalak
Tralalak (neregistrovaný)
14. 7. 2004 16:27 Nový

Re: Jedna zajimavost na starzone.cz

celé vlákno
to neni bug to je featura :)))
nadseny ctenar lupy
nadseny ctenar lupy (neregistrovaný)
14. 7. 2004 18:14 Nový

Re: Jedna zajimavost na starzone.cz

celé vlákno
http://www.starzone.cz/?ItemID=23
http://www.starzone.cz/?ItemID=24
http://www.starzone.cz/?ItemID=25

pro ty co nechteji klikat :)
xxx-video-man
xxx-video-man (neregistrovaný)
14. 7. 2004 18:39 Nový

video

celé vlákno
mrkněte na http://www.video2home.cz/ nalezeno na http://g.knez.cz/
Vlado
Vlado (neregistrovaný)
14. 7. 2004 20:25 Nový

Znám lepší "Starzone"

celé vlákno
Jako levicově-marxisticko-korejsky orientovaný člověk se zajimám o komunistickou Severní Koreu a přišel jsem na lepší portál než je ten chválený Starzone. Každý den si mohu do počítače nastahovat až 100 Gb videa až je mi z toho na zvracení, a přesto nemusím vytahovat z peněženky ani halíř. Každý den vstupuji na portál, který spravují korejci z obou částí korejského poloostrova a mohu se rozhodnout, zda-li si stáhnu video_zpravodajství severokorejské televize anebo zda-li si stáhnu recept na nějaké korejské jídlo od jihokorejské televize Arirang. Jelikož je ten server aj tak přetížený, rychlost downloadu se pohybuje od 13,50 do 41 kb/s. Takže pokud chcete vědět přesnou adresu domény, napište mi prosím mail a já vám emailem pošlu zmíněnou doménu.
Výhodou je také to, že není nutná žádná registrace ani měsíční poplatky. Mimochodem, minulý týden jsem si stáhnul z tzv. severokorejského portálu Starzone pamětní film věnovaný diktátorovi Kim ir senovi, který zemřel v roce 1994 a jež je otcem Kim čong ila, tento filmeček je trošku zkomprimován do formátu *.asf a lze jej přehrát pouze přes Windows Media Player nebo také Winampem a velikost tohoto filmečku je cca 164 Mb. Stahoval jsem jej cca 40 minut přes ADSL.
Jak už jsem řekl, je zkompriovaný a mírně rozmazaný, kdyby byl v kvalitě DVD, bylo by to přes 700 Mb.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem