Šťastný a úspěšný nový rok!

I v případě, že kalendáři jinak nepřikládáte žádnou váhu, posledního dne v roce jste si včera nejspíš všimli. Využíváme tedy všeobecně soustředěné pozornosti a rádi bychom vám, našim čtenářům, předali vzkazy vybraných autorů i redakce Lupy do nového roku.

Do nového roku přeji čtenářům Lupy v jejich bitech samé jedničky. Nul je všude kolem dost.

Pavel Satrapa

Chtěl bych všem a zejména těm, kteří se více či méně starají o Internet a zvelebují ho, aby měli dostatek energie na vše, co si do Nového roku předsevzali a aby se jim dařilo realizovat všechny dobré nápady.

Je to sice už staré a chlupaté, přesto také přeji všem hlavně hodně zdraví, štěstí a lásky, protože to se zatím na Internetu získat nedá a v budoucnu se s tím, pokud je mi známo, moc nepočítá. Nevyhýbejte se ani dobrým skutkům. Nikdy totiž nevíte, kdy můžete potřebovat pomoc od jiných.

Přeji úspěšný a pohodový rok 2005.

Eduard Hlava

Ani v roce 2005 se svět nezastaví a stále bude o čem psát. Přeji všem čtenářům, aby to nebyly jen samé negativní a kritické články, ale aby bylo naopak co nejvíce článků pozitivních, povzbudivých a optimisticky laděných. K tomu přeji i hodně zdraví, štěstí, pohody a úspěchů všeho druhu, ať máte sami co zapisovat do knihy vlastního života …

Jiří Peterka

Přeju čtenářům Lupy minimum srážek s hňupy – a když už je potkat ráčí, tak ať je moc nevytáčí jejich výraz tupý.

Petr Staníček

Všem čtenářům Lupy bych do nového roku přál neomezený vysokorychlostní Internet, ze kterého se posadí na zadek.

KL_NOMINACE

František Fuka

K výše proneseným přáním se samozřejmě připojuje celá redakce Lupy i veškeré osazenstvo společnosti Internet Info, s. r. o. Do nového roku vám přejeme hodně svižného Internetu, štěstí, klidu a splněných snů, přiměřeně uspokojivé práce a co nejméně životních i jiných problémů.

Anketa

Jaký bude rok 2005?

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »