Stěhování skladu Mall.cz nejede bez problémů. Zákazníci trestají na Heurece

Mall opět, podobně jako před lety, bojuje s přechodem na nový systém. Teď to ještě posunul o krok dál, když zároveň ještě přesouvá stovky tisíc položek do nových skladů.

Mall už si sice zkouší tričko s logem Rockaway, ale problémům, které přineslo stěhování do nových skladů, neutekl. Komplikace při dodávání objednaného zboží připravily e-shop o hodnocení „Ověřeno zákazníky“ na srovnávači Heureka, když hodnocení spokojenosti s nákupem na Mallu kleslo na 92 procent.

„Mall.cz přestal splňovat podmínky programu Ověřeno zákazníky, proto mu byl certifikát odebrán. Je to standardní postup dle pravidel programu Ověřeno zákazníky, která se vztahují na všechny e-shopy. Záleží plně na Mallu a spokojenosti zákazníků s jejich službami, jak rychle získají certifikát zpět,“ tvrdí šéf Heureky Tomáš Braverman.

„Změna na Heurece je daná zpožděními v expedici v souvislosti se stěhováním našeho distribučního centra. Jde o největší logistickou operaci v naší historii, kdy za provozu přesouváme 900 000 ks zboží a postupně spouštíme a ladíme potřebné technologie. Ze všech sil pracujeme na tom, aby bylo vše co nejdřív v pořádku,“ komentuje situaci mluvčí obchodu Michala Gregorová.

EBF16

Mall si při změně systému prožil mnohem větší komplikace před šesti lety, kdy přecházel na SAP a provoz e-shopu se na několik týdnů v podstatě zastavil. Tehdejší vedení firmy pak rozesílalo zákazníkům omluvný e-mail podepsaný tehdejším předsedou představenstva Markem Liškou

Letos už podle Bravermana přišla o certifikát Ověřeno zákazníky zhruba pětistovka e-shopů. „Nejčastěji se tak stane na základě nedostatečného počtu hodnocení. Druhým důvodem bývá pokles spokojenosti zákazníků s realizovanými nákupy. U modrého certifikátu Ověřeno zákazníky potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán. Podmínky zlatého certifikátu Ověřeno zákazníky jsou ještě přísnější,“ dodává Braverman.

21 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 11. 2015 14:38

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »