Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jan Vetyška: 100% úspěch při fiktivním nákupu je pro e-shopy motivací od Pavel Riedl - Zatím jsem pochopil, že je na vlastníkovi obchodu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 10. 2007 8:04

    Pavel Riedl
    Zatím jsem pochopil, že je na vlastníkovi obchodu, jak bude prezentovat skutečnost, že prošel certifikací.
    Jako zákazník bych však uvítal 'ikonu' (třeba medaili s procenty uprostřed) na jednotném místě v záhlaví/patičce el. obchodu. Pak stačí mrknout a podle toho se zařídit. A třeba po kliknutí na tuto ikonu se může zobrazit detail certifikátu či stručný popis, oč se vlastně jedná.

    Přeji pěkný den.
  • 25. 10. 2007 15:31

    Adam (neregistrovaný)
    Jako zákazník byste spíše měl vědět, že jakýkoli obrázek Vám ve skutečnosti nic neřekne, respektive obchody bez obrázku ať už s procenty či bez mohou být daleko lepší (a často jsou) než obchody s nějakým rádoby pseudorazítkem za 20 tisíc na rok... Selský rozum říká, že obchod, který si musí to, že mu někdo opuncuje, že se chová tak jak má, draze platit k tomu má asi důvod... Naopakseriozní obchody si tyto obrázky/razítka dávat nikdy nebudou ani kdyby byly zadarmo, protože je to toněco jako známá reklamní kampaň "myslíme to upřímně" Ano, upříměn, ale ne pro zákazníka ani pro eshop, ale pro "povedenou" asociaci složenou právě z těch největších s cílem vytlačit či skasírovat ty menší, tedy svou konkurenci... něco jako výpalné... Bylo by dobré, aby si i toto zákaníci uvědomili... Pozorný a nehloupý čtenář jistě umí číst mezi řádky a udělá si na asociaci svůj názor...

    Potažmo takový asociacích, které chtějí parazitovat na eshopech je celá řada stejně jako jejich "razíte", "punců", a nevím čeho co za různě velké poplatky vystavují, pardon "testují" (strašný test, zjistit otevírací dobu, telefon, rychlost apod. Imho když je to všude stejné... prostě neznalí zákazníci poslouží těmto asociacím jako nástroj svého zisku... uš se těším, na nářky zákazníků, typu: "jak to, že obchod měl razítko a já nebyl spokojen" :-))) Celou situaci to naopak zhorší, protože takový člověk si řekne, že když je špatný ten s "razítkem", jak asi špatný bude ten bez razítka a na další nákup na netu zanevře... Čili asociace paradoxně nákupům nových lidí na netu škodí... Ale své vlastní kapse nikoli, a o tu jde přece až v první řadě. :-)))
  • 25. 10. 2007 18:26

    bez přezdívky
    Znám jednoho majitele obchodu, který si nechal od grafiků navrhnout vlastní certtifikační ikonu, k tomu připsal "obchod splňuje nejpřísnější kriteria této certifikace" a další velkolepé řeči a má hotovo.

    Zákazníci jsou spokojení, jeho to moc nestálo a že to je možná podvod? Pche, na to on nehraje :)
  • 26. 10. 2007 12:36

    Adam (neregistrovaný)
    Drtivou většinu zákazníků toto stejěn nezajímá a na webu nehledá... to se jen tito "samopasovaní spasitelé" snažím svým dojným ovečkám namluvit... :-)

    A navíc ta deklarovaná metodika, že má velkou váhu PRO INTERNETOVÝ obchod velikost jejich callcentra nebo to zda má kamenný obchod bezbariérový přístup mluví samo za sebe...

    Proboha, co má co do činění kamenný obchod na posouzení obchodu internetového, který kamenný obchod vůbec nepotřebuje a posuzovat bezbariérovost je tedy zcela mimo mísu... Tito vyžírkové mají v názvu slovo "elektronická komerce".může mi někdo z jejich představitelů sdělit, co je nakamenném obchodu elektronického??? :-))

    To je něco jako hodnotit pěstitele mrkve dle toho jaké má jabloně...:-))) Už tento aspekt by měl každého rozumného člověka varovat, ať už ze strany zákazníků tak z potenciálních provozovatelů eshopů aby se povedenému sdružení vyhnuli obloukem...

    A to nemluvím o tom, že chtějí parazitovat násobně, tím, že když firma provozuje prodej různého zboží na více doménách, tak že musí platit za každou zvlášť. Proč proboha??? CO je jim do toho, zda eshop prodává vše na jdené doméně si rozdělí na domény? Proč by jim měl někdo platit kvůlitomu za 1 věc několikrát??? Vím o co jim jde vyvolat dojem, potlačovat sovu vlastní konkurenci (připomínám, že členi a zakladatelé povedené rádoby "asociace" jsou provozovatelé největších eshopů) a když už tonejde tak alepsoň na nich trochu parazitovat... Divím se, že se jim Lupa vůbec věnuje... inu asi také pro penízky udělají lecos... Přitom jde v podstatě o PR článek, rádoby formou rozhovoru, který jako PR článek není označen..
  • 26. 10. 2007 12:46

    Quincy (neregistrovaný)
    Myslím, je velkou výhodou, když má internetový obchod kamennou prodejnu. Zboží si může zákazníák vyzvednout, má ho kam odnést na reklamaci atd. atd.. Jako jabloně a mrkve mi to nepřijde
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).