Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Stojí KPNQwest před krachem?

Jack
Jack (neregistrovaný)
24. 5. 2002 8:25 Nový

Sjednoceni a dělení

celé vlákno
Situace je ještě poněkud složitějši. Prodávání částí jako v případě GTS Int. není optimální. Časti v součtu mají podstatně nižší hodnotu než celek...(Po prodeji částí GTS, GTS v USA zkrachovala).
Právně existují stále TŘI společnosti v ČR (GTS,KPNQwest CZ, KPNQwest Asset) , takže problém oddělení v podstatě není, každá z těchto společností má i svůj majetek i své zákazníky i zaměstnance.
Jinak zkušenost ukazuje, že nákup krachující firmy za půjčené peníze není optimální krok. Takže všechno, co bude nebo nebude s KPNQwest jsou pouze dohady...
Marek
Marek (neregistrovaný)
24. 5. 2002 9:39 Nový

Zachování současných smluv s GTS

celé vlákno
Jenom doufám, že smlouva uzavřená s GTS na hosting našich serverů, bude platná i po případném krachu místní pobočky KPNQwest.Nerad bych se s nima zase hádal o cenách za připojení, datový přenos apod.Jinak služby GTS v Brně a odbornost zaměstnanců je bomba.Ocenili jsme to nedávno při pádu jednoho z našich serverů ve 23 hod. v noci.
Franta Jetel
Franta Jetel (neregistrovaný)
24. 5. 2002 9:45 Nový

Re: Zachování současných smluv s GTS

celé vlákno
Ale bozinku Vy jste ale naivni. GTS je soucasti KPNQwest :-)

Mimochodem, NIKDO nerika, ze "krach" bude vypadat jako v pripade Teleglobe, ktera proste nejpozdeji 30.6. vypne vsechny krabice. Krach muze znamenat rozprodej funkcnich celku jinym majitelum (jen nekdo musi mit prachy).

honza
honza (neregistrovaný)
24. 5. 2002 10:04 Nový

Re: Zachování současných smluv s GTS

celé vlákno
Po zkusenostech s Energis Carrier Services a BCE Teleglobe se obavam, ze potencialnich kupcu nebude mnoho. Myslim, ze se KPNQuest snazi prodat GTS Czech jiz nejakou dobu, zatim ovsem bez valnych vysledku..
Novak
Novak (neregistrovaný)
24. 5. 2002 11:24 Nový

Re: Zachování současných smluv s GTS

celé vlákno
Pokud vim, nekrachuje mistni pobocka KPNQwest, ta mela za
minuly rok asi 800 000 000,- obrat a asi 100 000 000,-
zisku ( taky diky domenam...)
Franta Jetel
Franta Jetel (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:36 Nový

Re: Zachování současných smluv s GTS

celé vlákno
Znas uslovi "dominovy efekt"? I kdyby mela KPNQwest 100.000.000 zisk, jak prikryje 500.000.000 dluhu GTS, ktera ji patri? A to nemluve o tom, ze globalni KPNQwest ma dluhy ve vysi 2.000.000.000 EUR :-)
Tomáš Brabenec
Tomáš Brabenec (neregistrovaný)
24. 5. 2002 10:55 Nový

Globe Internet

celé vlákno
Hmm, zdá se mi to celé nějaké pochybné. Myslíte, že kdyby bylo "ká-pé-enko" v krachu tak společnost Globe Internet, poskytovatel největší webhostingové služby v ČR Servery.cz - http://servery.cz bude měnit připojení svých serverů právě na KPNQwest ?
petr.paral
petr.paral (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:28 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Hmm, to je přece jasné, ty mi dáš síť a know-how a já tobě prachy(dokud tě nesežeru), pokud jsou v dluzích, můžou mit dumpingové ceny.
Ing. Karel Umlauf - co/CEO Globe Internet, s.r.o.
Ing. Karel Umlauf - co/CEO Globe Internet, s.r.o. (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:42 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Stanovisko Globe Internet s.r.o. k situaci kolem KPNQWest

Neočekáváme, že by se problémy finančního charakteru mateřské nizozemské společnosti KPNQWest N.V. sebeméně dotkly zákazníků služby SERVERY.CZ nebo dalších služeb poskytovaných společností Globe Internet, pro které zajišťuje konektivitu česká pobočka KPNQWest.

Situace centrály společnosti KPNQwest - vzhledem k oddělenému hospodaření - nemá přímý vliv na provozní ani finanční chod české pobočky, která vykazuje kladné hospodářské výsledky a potvrzuje poskytování služeb v nezměněné kvalitě.

KPNQWest disponuje v současnosti největší datovou infrastrukturou v Evropě. Jeho dluhy jdou právě na vrub budování systému Euroringu (25.000 km optických kabelů). Tato obrovská infrastruktutra, která zde díky investicím vznikla, ta nezmizí. Tisíce kilometrů optiky už nikdo ze země nevytrhá. Jedná se pouze o to, kdo zafinancuje splácení dluhů, ale provoz této sítě nikdo zastavovat nebude. Dluhy drží banky a zastavením činnosti společnosti KPNQWest rozhodně není v jejich zájmu. Společnost KPNQWest získá další prostředky na splácení dluhů, nebo ji někdo koupí. Ale data těmito kabely potečou dál.

Společnost KPNQWest (v ČR dříve EUnet) vždy nabízela služby nejvyšší kvality té nejbonitnější klientele a mezi její zákazníky v ČR dnes patří Česká pojišťovna, Coca-Cola, eBanka a další. To, že si Globe Internet mohla dovolit v současnosti vyjednat s KPNQWest dobré podmínky pro hosting svých serverů, je jedině naše plus.

Ing. Karel Umlauf - co/CEO
=========================
umlauf.karel@globe.cz
=========================
Globe Internet, s.r.o. - http://globe.cz
Planickova 1, 162 00 Praha 6 - http://mapa.globe.cz
Tel.: +420 2 35365000 - Fax: +420 2 35365009


Jan Veselka
Jan Veselka (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:57 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
> Tato obrovská infrastruktutra, která zde díky investicím
> vznikla, ta nezmizí.

no jasan, iridium satelity taky stale krouzi
okolo zeme... ;o)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
24. 5. 2002 14:25 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Prominte, ale verim, ze Vase nektera tvrzeni prameni ciste z neznalosti a to jak Vasi, tak mozna i moji. Jinak si nedovedu vysvetlit, proc timto zpusobem mlzite a problematiku odvadite jinam...

1. Budovani EuroRingu je financovano postupne. Byla zde na Lupe uverejnena informace (Peterka, Krsek, Satrapa - jeden z nich), ze EuroRing, ktery dorazil i do CR ma v tuto chvili ze 3/4 pokryty naklady na vybudovani z jiz nasmlouvanych kontraktu (to povazuji za velky kumst, ktery riziko vyrazne snizuje) a navic tato informace je vice jak 6 mesicu stara (za tu dobu se mohlo udat hodne, treba mesicnimi platbami doplnit tu 1/4). Vim, EuroRingu je vice, stejne jako ne kazdy kontrakt trva nekonecnou dobu. Stejne tak vime o krachu firem, ktere zamerily svuj bussiness pouze na budovani techto pateri a nasledne pronajimani (tech miliard USD je mi vazne lito:->). Je mi jasne, ze stejna situace neni u kazdeho EuroRingu. Nabizi se tedy otazka, proc to budovat hned a takto megalomansky... - ale mate pravdu, je to podnikatelske riziko, ktere muze a nemusi vyjit.

2. To, ze byvaly seversky monopilista a cela skupina okolo znacky KPN... je veliky nenazravec je znamo nekolik let. Tyto velike kolosy uridit je opravdu umeni a uprimne receno, snad vyjma AOL neznam jinou takto uspesnou firmu (mysleno tak rychle hltici cokoli a nebyt pohlcen) - myslim, ze cesky TH System a jeho nenazranost dopadla velice podobne...

3. Ke kvalite sluzby patri i plneni nasmlouvanych terminu, nemam pocit, ze by casto nekolikanasobne vyssi cena vyvazovala tento komfort, je to stejne jako u ostatnich ceskych ISP.

4. Aniz bych znal cele portfolio problemoveho KPN, nesouhlasim (dukazy nemam, ale zverejnene udaje o financni narocnosti budovani EuroRingu, ktere byly zverejneny mi k tomu nahravaji) s tim, ze za jeho financni problemy muzou prave ty EuroRingy, ale zcela jine investicni aktivity (napr. kupovani vzduchu apod.)...

5. Kde byla 'povestna' kvalita pri prekopnuti optickeho kabelu u ropovodu do Nemecka pred par lety? Vy jste byl schopen z CR pres sit (myslim, ze jeste tehda EUnetu) tak vysoke kvality a ceny komunikovat se svetem?

Nemam patent na rozum a mohu se v mnoha vecech mylit, popisuji sve znalosti a zkusenosti a pamet mi slouzi docela dobre (i kdyz stari se dostavuje:->), nemam vsak rad, kdyz ze mne dela nekdo vetsiho hlupaka nez sem.

Preji prijemny den.

Jakub Ditrich
Jakub Ditrich (neregistrovaný)
24. 5. 2002 18:15 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Nebudu komentovat ostatni body, ale:

5. Kde byla 'povestna' kvalita pri prekopnuti optickeho kabelu u ropovodu do Nemecka pred par lety? Vy jste byl schopen z CR pres sit (myslim, ze jeste tehda EUnetu) tak vysoke kvality a ceny komunikovat se svetem?

Redundance spojeni do NIXu (2 x 1 Gbps) a hlavne do zahranici byl jeden z primarnich duvodu volby KPNQwest jako dodavatele konektivity. Pred 2 lety nebyla Praha pripojena v ramci EuroRingu. Nyni je prazske datove centrum KPNQ soucasti 6. vetve EuroRingu, v ramci nehoz je propojeno s Vidni, Mnichovem a Nuremburgem. Proto ani expoloze ropovodu nebude mit na kvalitu zahranicniho spojeni zadny vliv.

Bozena Chuda
Bozena Chuda (neregistrovaný)
26. 5. 2002 17:22 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Hm ... Vy jste to vybirali az pote, co KPNQwest pohltil GTS? Vy jste to vybirali v dobe, kdy mel KPNQwest jednu stovku :-)))
Jakub Ditrich
Jakub Ditrich (neregistrovaný)
26. 5. 2002 19:36 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Mila Bozenko,

je videt, ze jste jeste nikdy neumistovala hostingove centrum citajici desitky serveru a slozitou infrastrukturu.
Spojeni GTS a KPNQ bylo oznameno 2.5.2002. Pro vasi informaci bych rad uvedl, ze rozhoduti o umisteni padlo po slozitem vyberovem rizeni v lednu 2002. Stale se domnivame, ze se jedna o nejlepsi reseni zajistujici nejvyssi kvalitu sluzeb, ktere Servery.cz poskytuji svym klientum.
Petr Novacek
Petr Novacek (neregistrovaný)
26. 5. 2002 20:59 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Nechci komentovat nebo zpochybnovat proc si GLOBE vybralo KPNQWEST jako sveho noveho partnera, ale pro upresneni:

Akvizice GTS (a Ebone) KPNQWESTem byla oznamena 18.10.2001 tiskovou zpravou.

Dale byl 6.1.2002 oznameno schvaleni akvizice evropskou komisi zde.

Zminovane datum bylo 1.5.2002 a tehdy bylo skutecne oznameni o slouceni KPNQWESTu a GTS v CR zde.

Zaver z toho je, ze se o skutecnosti, ze GTS byla koupena KPNQWESTem vedelo jiz dlouho pred 2.5.2002 (resp. 1.5.2002).
Bozena Chuda
Bozena Chuda (neregistrovaný)
27. 5. 2002 0:08 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Mas pravdu mladiku. Jelikoz jsem Chuda, jeste nikdy jsem nevlastnila "slozitou infrastrukturu" - nekolika ethernetovych prepinacu a nekolika (mozna nekolika desitek) PCcek. Ale zeptam se Franty odvedle, treba uz neco takovyho delal.

Pokud je mi znamo, duvodem vyberu byla cena :-) Ale muzem se zeptat Pepicka, on nam to treba potvrdi.

Chapu, ze ty kecy o kvalite musis ke kazdy reakci prilozit. Takze se budem tvarit, ze je to balast, ne?

Jakub Ditrich
Jakub Ditrich (neregistrovaný)
27. 5. 2002 8:48 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Utikej Bozo za Pepikem, schvalne co ti rekne. Myslim, ze se dozvis, ze KPNQWest je pravdepodobne nejdrazsi ISP v teto zemicce. Mozna doda, ze to ma svuj duvod a ze za kvalitni sluzby se vetsinou take plati.

Na ekonomicky prodej konektivity jsou specializovany trochu jine firmy, namatkou zminim treba spolecnost Dum-bily.

Petr Maly
Petr Maly (neregistrovaný)
27. 5. 2002 13:08 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
> Myslim, ze se dozvis, ze KPNQWest je pravdepodobne
> nejdrazsi ISP v teto zemicce. Mozna doda, ze to
> ma svuj duvod a ze za kvalitni sluzby se vetsinou
> take plati.

myslim si, ze to jsou pouze kecy. a ze jsou nejdrazsi ?
podle ceho ? podle 'oficialnich' ceniku ? hohoho,
kazdej prece vi, ze alternativni operatori a isp jdou
s cenou i na ctvrtinu puvodni nabidky. zvlast, pokud
jsou pred krachem... tak obchodnik klidne odkyve
jakoukoliv cenu, mala provize taky provize, co bude
za pul roku, neresi... ;o)
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
27. 5. 2002 8:48 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Dobry den!

Muzete verit cemu uznate za vhodne, ale duvodem vyberu nebyla cena.

Nabidka spolecnosti KPNQWEST nebyla nejlevnejsi ze vsech shromazdenych nabidek, ale z vysledku multikriterialniho hodnoceni vysla jako nejlepsi. V nastaveni tohoto hodnoceni hrala cena vyznamnou, nikoliv vsak rozhodujici roli. Dalsi kriteria jako spolehlivost, zazemi a technicka uroven byla velmi vyznamna.

V kratkosti lze vyber zhodnotit tak, ze byl vybran partner, ktery poskytuje sluzby spickove kvality za odpovidajici cenu.
Muzete to samozrejme povazovat za dalsi "marketingovy blabol", ale ja na rozdil od svych kolegu odpovidam za technickou stranku Globe a akci spojenych se stehovanim jsem se ucastnil osobne. Tu kvalitu a profesionalitu ze strany KPNQWESTu/GTS mohu skutecne potvrdit - vysli nam ve vsem vstric a vsechno probehlo a stale probiha bez jakychkoliv problemu. Pokud si to muzete dovolit, tak lze jejich sluzby jen doporucit.
zkusenost
zkusenost (neregistrovaný)
27. 5. 2002 9:06 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Bohuzel je ale skutecnost, ze po slouceni KPNQwestu s GTS (u nas lokalne) celkem podstatnou merou klesla kvalita technickych sluzeb.

Bohuzel je to rozdil markantni, na sale KPNQwestu byly vsechny hostovane pocitace pripojeny na MasterSwitche od APC a byla zde moznost dalkoveho resetu, oproti tomu na novem spolecnem sale (v byvalem GTS) nic takoveho nehrozi a kdyz mate problem a potrebujete reset, musi se nejaka osoba sebrat a jit zmacknout cudlik na vasem stroji. Bohuzel casto nedokaze pochopit ze muze existovat case bez tlacitka reset, pouze s vypinanacem, a take leckdy nedokaze vas server ani najit. Tudiz jestli drive u KPNQwestu byla reakcni doba 1-2 minuty, ted je to 10-20 minut. To mi prijde jako markantni rozdil. A je zde i rada jinych problemu supportu, o kterych jiz ale taktne pomlcim.

Tudiz vas chapu, pokud jste si noveho partnera vybirali na prelomu roku, byly technicke sluzby KPNQwestu opravdu vynikajici a jednoznacne tou spravnou volbou. Mam ale obavu, abyste ted ponekud nevystrizliveli.
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
27. 5. 2002 9:41 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Dobry den!

O teto skutecnosti vime, ale prilis nas netrapi.. Nase servery nepadaji a neni je treba resetovat - tedy ve vetsine pripadu. Kdyz je to skutecne potreba, tak HW ktery pouzivame ma moznost dalkove spravy (pres COM port) a pres ni lze samozrejme provest reset nebo uplne vypnuti/zapnuti serveru.. Pro nas se reakcni doba nemeni.

Pro zajimavost odkazy na pouzivane intel servery: SR1200, SR2200 a ISP2150.
subjexe
subjexe (neregistrovaný)
27. 5. 2002 10:27 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
subjektivni dojem je, ze nyni je zahranicni konektivita pomalejsi. mam u globe server a konkretne z nemecka je nyni horsi ping i prenos nez byl drive. nevim jestli je to stehovanim, ale tracert vypada celkem "hotove". v euroringu se ztraci asi 400ms. to se mi nelibi, pred cca dvema tydny kdy jsem zkousel naposled vse bylo ok...

Poradite?
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
27. 5. 2002 12:03 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Bylo by mozne ziskat konkretni data - ktery server, odkud je spojeni pomale? Bez toho nelze bohuzel nic resit..
subjexe
subjexe (neregistrovaný)
27. 5. 2002 14:17 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
to neni rozhodujici netyka se to jednoho serveru. neslo mi o to resit to - zbytecne starosti. ted to vypada lepe asi o 100ms, zda se ze to bylo asi docasne navic to dle meho nazoru nema reseni.
ted tam mate delay 300-400ms, asi je to OK, ale ja jen proste ze jsem se tesil na lepsi kdyz se dela kolem euroringu takovy humbuk, 700km optiky a 300ms? by mohlo byt lepsi, uznejte.
Poznamka pro laiky: resime tu malickosti, ja jsem SPOKOJENY ZAKAZNIK GLOBE

11 20 ms 30 ms 20 ms defra228-tc-r12-0.kpnqwest.net [213.174.68.17]
12 20 ms 30 ms 20 ms 213.174.71.138
13 10 ms 20 ms 20 ms r1-Se0-0-0.0.ffm-KQ1.DE.kpnqwest.net [134.222.23
0.105]
14 20 ms 20 ms 20 ms r1-Se0-3-0.0.hmbg-KQ1.DE.kpnqwest.net [134.222.2
30.110]
15 20 ms 20 ms 20 ms r1-Se0-1-0.0.Blnd-KQ2.DE.kpnqwest.net [134.222.2
30.37]
16 30 ms 30 ms 30 ms r1-SeX-Y-Z.0.Pra-KQ1.CZ.KPNQwest.net [134.222.23
0.46]
17 30 ms 30 ms 31 ms r1-POX-Y-Z.Pra-KQ2.CZ.KPNQwest.net [134.222.230.
86]
18 30 ms 30 ms 30 ms r3-Gi9-0-0.Pra-KQ2.CZ.KPNQwest.net [134.222.22.3
4]
19 30 ms 30 ms 30 ms r14-Vn11.pra-KQ2.CZ.KPNQwest.net [193.85.200.66]

20 30 ms 30 ms 41 ms r1-Fe2x.kq.servery.com
21 30 ms 30 ms 40 ms uvirt2.globe.cz
MK
MK (neregistrovaný)
27. 5. 2002 14:56 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Kde vidite tech 300 ms proboha? Ja tam vidim 30 ms :-)
subjexe
subjexe (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:07 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
soucet
Hynek Med
Hynek Med (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:47 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Coze?! Soucet? Hodnoty v traceroute jsou cela cesta od vas k prislusnemu hopu, copak byste chtel scitat? Kdo neveri at tam bezi, zkuste si pingovat na jednotlive hopy a uvidite, ze to bude porad ~30 ms, a ne 30, pak 60, pak 120..

(Presneji receno: traceroute ukazuje cestu tam a casy cesty od vas k n-temu hopu (ve smeru na cil) + zpet z toho n-teho hopu k vam..)

Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:11 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Ja tam take vidim odezvu do 30ms.. viz traceroute
subjexe
subjexe (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:41 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
ale ja mam na mysli soucet v cele ceste, ne tricet na jednom uzlu. nejsem technik, a proti vam asi lama ale pokud to chapu spravne tak je to ping z kazdeho uzlu na ten nasledujici. tedy 300ms v cele KPN, ok?
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:49 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Ne, udaj o case ve vypisu je doba doruceni paketu zpet k vam z daneho hostu. Scitani neni na miste - to je jako kdyby byly na primce za sebou body A, B a C, vzdalenost A-B byla 1, vzdalenost B-C byla 2 (vzdalenost od A-C tedy 3) a spocital byste vzdalenost od A-C jako 1+3=4.
Podle vseho to znamena, ze pripojeni je v poradku :-)
subjexe
subjexe (neregistrovaný)
27. 5. 2002 16:11 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
ok ok ;-) diky za vysvetleni, kazdy se necemu uci.
jen mi prisla moje linka az moc dokonala v tom kontextu:
polovina moji cesty je medena, polovina optika, rychlost min 10mbit full duplex max 100mbit full duplex

<10 ms <10 ms <10 ms LAN
<10 ms <10 ms <10 ms LAN
<10 ms <10 ms <10 ms ROUTER
<10 ms <10 ms <10 ms 30km

<10 ms 10 ms <10 ms 66km retran
<10 ms 10 ms <10 ms 66km retran na public
<10 ms 10 ms 10 ms 101km
<10 ms 10 ms 10 ms 125km

<10 ms 10 ms 10 ms router

tady leze moje VPN k vam
20 ms 30 ms 20 ms defra228-tc-r12-0.kpnqwest.net [213.174.68.17]

dekuji moc za vysvetlenou a tim padem jsem jeste spokojenejsi zakaznik ;-)

BTW: ale stejne mi to subjektivne prijde pomalejsi (kontrola emailu, ftp, www aplikace,...) ;-) ale asi jsem pomalejsi ja.ale i tak bych rad slysel: to je nesmysl, ted je to jiste rychlejsi all over europe. no starnu a taky vychovavat tolik deti da zabrat;-)
je muj subjektivni pocit urcite mylny?
Hynek Med
Hynek Med (neregistrovaný)
28. 5. 2002 17:07 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
No nemusi byt, kdovi kudy to ted vede. :-)

Vas traceroute je dost nepresny, poridte si treba visualroute nebo aspon neco co meri s presnosti na milisekundy a ne <10 ms..

MK
MK (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:54 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
jste lama :-)

Dostupnost finalni site je na poslednim hopu zobrazenem traceroute nebo zkuste ping :-)

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
27. 5. 2002 15:56 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Dobra, moje reakce bude zohlednovat vyse recene...:
  1. ten 'ping' je z Vasi destinace (stroje) na mereny stroj pri kazdem HOPu (prechod mezi 2 stroji v ceste)
  2. ICMP protokol (z ktereho je tato statistika) nema moznost udelat neco na zpusob, kontaktuj uzel X a zmer rychlost odezvy na stroj Y a az budes hotov, vrat mi vysledek prosim zpatky na A (z toho plyne, ze jedinne mereni, ktere jsem schopen delat je z A na X a z A na Y a ze statistik si dopocitat zbytek - toto ale traceroute nedela)

Snad jsem nebyl prilis jizlivy (obcas se mi to stane) a vec jsem vysvetlil po lopate...

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
27. 5. 2002 12:04 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Jinymi slovy jste rekl co ja a sice, ze drive (pred zprovoznenim ER) byla kvalita jinde (stejna jako u ostatnich) a tedy cena neprimerena...
kiwi-kinie
kiwi-kinie (neregistrovaný)
24. 5. 2002 20:36 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
add ...myslim, ze cesky TH System a jeho nenazranost dopadla velice podobne...
Ale THacko pokracuje a velice uspesne. Kdo je znaly vi, ze http://www.edcz.cz/ pokracuji vesele dale, jen nekoho odrbali o velke prasule, kryz mu prodali akcie a vesele pokracovali dale. Profici.


Den zápisu: 03.03.1993
Obchodní firma: TH' distributor, spol. s r. o.
Zapsáno: 03.03.1993 Vymazáno: 13.03.1996
TH' system Czech, spol. s r. o.
Zapsáno: 13.03.1996 Vymazáno: 17.03.2000
eD' system Czech, spol. s r.o.
Zapsáno: 17.03.2000
Sídlo: Ostrava 1, 28. října 86
Zapsáno: 03.03.1993 Vymazáno: 08.02.2000
Ostrava - Mariánské Hory, Novoveská 95, PSČ: 70900
Zapsáno: 08.02.2000 Vymazáno: 20.02.2002
Ostrava - Mariánské Hory, Novoveská 1262/95, PSČ: 70900
Zapsáno: 20.02.2002
Identifikační číslo: 47974516
Zapsáno: 03.03.1993
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Předmět podnikání:
- poradenství (kromě účetního, ekonom., organiz.) a konzultace

Zapsáno: 03.03.1993
- zprostředkování obchodu

Zapsáno: 03.03.1993
- poradenské služby ohledně elektronických zařízení na zprac. dat

Zapsáno: 03.03.1993
- koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej

Zapsáno: 03.03.1993
- poskytování software (smluvní prodej nebo vlastní)

Zapsáno: 03.03.1993
- automatizované zpracování dat

Zapsáno: 03.03.1993
Statutární orgán:
jednatel: Ing. Hynek Tyl
Vřesina u Bílovce 408
Jednatel jedná jménem společnosti samostatně

Zapsáno: 03.03.1993 Vymazáno: 19.01.2000

jednatel: Martin Schuster, r.č. 650521/0360
Havířov - Město, Pavlovova 2/583
den zániku funkce: 25.06.2001
Zapsáno: 19.01.2000 Vymazáno: 15.10.2001

Jednatel: Ing. Boris Blažej, r.č. 660613/0993
Ostrava - Hrabůvka, Oráčova 5a/1389
den zániku funkce: 25.06.2001
Zapsáno: 04.12.2000 Vymazáno: 15.10.2001

Jednatel: Ing. Radim Galvánek, r.č. 610211/1268
Ostrava - Slezská Ostrava, Keltičkova 46
Zapsáno: 04.12.2000

jednatel: Ing. Petr Slouka, r.č. 691106/5524
Ostrava - Zábřeh, Petruškova 18, PSČ: 70030
den vzniku funkce: 25.06.2001
Zapsáno: 15.10.2001

jednatel: Mgr. Robert Growka, r.č. 680224/1215
Ostrava - Proskovice, Jarkovská 12/324, PSČ: 70045
den vzniku funkce: 25.06.2001
Zapsáno: 15.10.2001

jednatel: Ing. Petr Maceček , r.č. 660218/0453
Ostrava - Slezská Ostrava, Keltičkova 1906/46, PSČ: 71000
den vzniku funkce: 25.06.2001
Zapsáno: 15.10.2001
Den zápisu: 03.03.1993
Obchodní firma: eD' system Czech, spol. s r.o.
Sídlo: Ostrava - Mariánské Hory, Novoveská 1262/95, PSČ: 70900
Identifikační číslo: 47974516
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Předmět podnikání:
- poradenství (kromě účetního, ekonom., organiz.) a konzultace

- zprostředkování obchodu

- poradenské služby ohledně elektronických zařízení na zprac. dat

- koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej

- poskytování software (smluvní prodej nebo vlastní)

- automatizované zpracování dat

Statutární orgán:
Jednatel: Ing. Radim Galvánek, r.č. 610211/1268
Ostrava - Slezská Ostrava, Keltičkova 46

jednatel: Ing. Petr Slouka, r.č. 691106/5524
Ostrava - Zábřeh, Petruškova 18, PSČ: 70030
den vzniku funkce: 25.06.2001

jednatel: Mgr. Robert Growka, r.č. 680224/1215
Ostrava - Proskovice, Jarkovská 12/324, PSČ: 70045
den vzniku funkce: 25.06.2001

jednatel: Ing. Petr Maceček , r.č. 660218/0453
Ostrava - Slezská Ostrava, Keltičkova 1906/46, PSČ: 71000
den vzniku funkce: 25.06.2001

Způsob jednání za společnost: Jménem společnosti jednají vždy
společně alespoň dva jednatelé. Podepisování za společnost se
děje tak, že k obchodnímu jménu společnosti připojí svůj podpis
vždy alespoň dva jednatelé.

Výše vkladu každého společníka a rozsah splacení:
eD system a.s.
Identifikační číslo: 25837940
Ostrava-Mariánské Hory, Novoveská 95
Vklad: 150000000,- Kč Splaceno: 150000000,- Kč

Základní kapitál: 150000000,- Kč

rouba
rouba (neregistrovaný)
27. 5. 2002 9:42 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
"Kde byla 'povestna' kvalita pri prekopnuti optickeho kabelu ..."

Odkazujete se na preruseni konektivity ktere postihlo E-Bone a ne KQ, ktery tuto infrastrukturu nevyuzival ani nevyuziva.
viz http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=709 a nasledna diskuse k tomuto tematu.
Bozena Chuda
Bozena Chuda (neregistrovaný)
27. 5. 2002 12:50 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
4. Aniz bych znal cele portfolio problemoveho KPN, nesouhlasim (dukazy nemam, ale zverejnene udaje o financni narocnosti budovani EuroRingu, ktere byly zverejneny mi k tomu nahravaji) s tim, ze za jeho financni problemy muzou prave ty EuroRingy, ale zcela jine investicni aktivity (napr. kupovani vzduchu apod.)...

Takze mladiku, ty nemas prehled o tom, v jakem stavu je ten, kdo Ti poskytuje sluzbu, na ktere zavisi Tvuj byznys? Ja sem enom hloupa roba, ale krachuje tady KPN nebo KPNQwest?

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
27. 5. 2002 13:32 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Mila Bozenko, ctete prosim poradne, opravdu nevim, jak jste dosla ke konstrukci ze jsem v jakemkoli obchodnim vztahu se jmenovanou spolecnosti?
Bozena Chuda
Bozena Chuda (neregistrovaný)
27. 5. 2002 13:47 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Vsak sam psala, ze tomu nerozumim. Ale tak velkej mag jako Ty by mel mit celou vec v hlave ... nebo ne?
MK
MK (neregistrovaný)
24. 5. 2002 16:16 Nový

Re: Globe Internet

celé vlákno
Hm ... to jste dobry partner, kdyz ani nevite, jak se pise spravne Vas dodavatel :-)
Pavel Kolesnikov
Pavel Kolesnikov (neregistrovaný)
24. 5. 2002 11:17 Nový

jak by se tato situace mohla projevit v českém Internetu.

celé vlákno
Vidim dobre, ze v uvodu avizovane "zkusme se proto podívat, jak by se tato situace mohla projevit v českém Internetu" je naplneno pouze poslednimi dvema vagnimi odstavecky pomerne dlouheho clanku? :-)
Roman Skalka
Roman Skalka (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:28 Nový

GLOBE

celé vlákno
Globe, webhostingova firma, ktera zaujima ve svem oboru jedno z prednich postaveni, nedavno spamovala, ze se presouva, v ramci zrychleni sluzeb atd. ke KPNQuest.
Franta Jetel
Franta Jetel (neregistrovaný)
24. 5. 2002 12:41 Nový

Re: GLOBE

celé vlákno
A to myslite, ze Dittrich vedel, ze za dva mesice po jejich vyberovem rizeni rezignuje dozorci rada materskeho kpnqwestu?

A slova o "vedoucich firmach" jsou sice vzletna, ale o nicem nevypovidaji :-)

Ros
Ros (neregistrovaný)
24. 5. 2002 13:16 Nový

Rozhodnou zákazníci

celé vlákno
O tom, jestli KPNQuest / GTS tady skončí, bude mít vliv několik věcí:
1. Současná jednání o odkupu společností eTel
2. Chuť k odkoupení společnosti, která prodávala za dumpingové ceny, aby za každou cenu zvýšila obrat (a převzetí zákazníků, které v současné době musí dotovat)
3. Postoj velkých zákazníků, jestli u této společnosti vydrží.
mi@postmaster.co.uk
mi@postmaster.co.uk (neregistrovaný)
27. 5. 2002 4:18 Nový

KPNQwest není sám v NEXTŘE to taky hnije

celé vlákno
KPNQwest není sám v NEXTŘE to taky hnije, zejména v té Ostravské. Masově porušili přístupové body a tvrdí že se nic neďeje. Když se podívate na výpis z obchodního rejstříku zjistíte, že zahraniční investor vycouval a PVT je opět ve hře a kupodivu si toho nikdo na Lupě nevšim. Co vy na to?
MK
MK (neregistrovaný)
27. 5. 2002 8:10 Nový

Re: KPNQwest není sám v NEXTŘE to taky hnije

celé vlákno
Co je to za blbost?

VYpis z obchodniho rejstriku rika, ze Telenor ma v te firme stale vklad 750 milionu Kc, zatimco PVT 5 milionu Kc. Tento sav trva od te doby, co PVT prodalo pvt.net NEXTRE.

Takze, o jakem vycouvani to mluvite?

Honza
Honza (neregistrovaný)
29. 5. 2002 0:06 Nový

tiskova zprava KPN CR

celé vlákno
Cetl jsem si tiskovou zpravu KPN Ceska republika a nevychazim z udivu jak si dovoluji prezentovat hosp. vysledek (udajne pres 300 mil.Kc zisku)bez uroku a odpisu, tak aby zmatli laiky. Urokove naklady patri totiz casto mezi vubec nejvetsi a s odpisy drahe, rychle starnouci techniky je rovnez treba kalkulovat. At zverejni vysledek po zapocteni urloku a odpisu a pak to bude mit nejakou vypovidaci schopnost, bez toho jsou to pouze P.R. bludy.
Honza
Honza (neregistrovaný)
29. 5. 2002 0:25 Nový

vazba KPN CR na zahr.centralu

celé vlákno
Zarazi mne, jak si KPN/GTS CR prezentuje jak jsou u nas dobri a ze situace v jejich zahr. centrale na ne nema primy vliv. Co je to za nehorazne lzi ? KPN/GTS uskutecnili znacnou cast trzeb take na zaklade toho, ze vyuzivali od svych predluzenych central za vyhodnych podminek pomerne kvalitni a rychle okruhy/site typu Euroring/EBONE. Financne vsak vybudovani a provoz techto okruhu/siti jejich centraly nezvladly, coz mimo jine znamena, ze si v CR KPN a GTS zili
znacne nad pomery a profitovali/profituji z neceho co je globalne ztratove, proto musi svuj pomer na ztrate/dluzich vztazeno k vyuziti techto siti/okruhu apod. rovnez nest.
Zamyslete se, jaka by byla v CR pozice a trzby GTska bez EBONE a KPNQWestu bez Euroringu ...
yale
yale (neregistrovaný)
1. 6. 2002 17:54 Nový

Re: vazba KPN CR na zahr.centralu

celé vlákno
Prekvapive, situace GTSka bez Ebone nebo KPNQwest-u bez Euroringu nemusi byt horsi, protoze to, co polozilo KPNQwest byly predevsim naklady na vystavbu Euroringu a prebytek kapacity na trhu, co vedlo k padu cen tranzitu pod uroven nakladu. Prebytek kapacity na tranzitu trva i nadale, mistni firmy si ji tedy mohou zajistit i levneji nez predtim a jestli se udrzi zakaznicka baze, spojeny subjekt GTS/KPNQwest ma velmi dobre sance na preziti.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem