Ze se Telecom prejmenoval z jiz nesmyslne zkratky SPT je mi jasny. Mnohem horsi je to ovsem z Telecomackym populismem. A jeste horsi to je ze jim (Telecomu) vzdycky lidi skoci na spek. A tak si Telecom vesele zdrazuje a lidicky si akorat zanadavaji... (vzdycky jsme si prece zvykli, a proc tedy ne i ted? :-) a nadava se a jinak nic se nedeje.
Hmm, řešení to je, dokonce je ten mail slušný.
Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že když už monitorují došlou poštu, mohli by informovat i její příjemce ve vlastních řadách.
Nejlíp podle mě přeposláním zpráv z SPT.CZ na CT.CZ s přidaným "změňte si adresu". To by pak ale zaměstnanci-adresáti museli vyvinout činnost, že. Jenže oni mají všichni moc práce, makají na nových ceníkách.
Takhle je to jenom pokus o pohodlné zaúkolování cizích lidí, které skoro nic nestojí.
Ale klidně to za ně udělejte. Jo, a když už jste v tom, podívejte se prosím, jestli nemám v nejakém vašem mail-listu zapomenutou svojí starou adresu lenoch@post.cz a změňte jí na lenoch@centrum.cz ... Kdo se ještě přidá? (Omlouvám se oběma lenochům za zneužití adresy k nejapnému žertu)
Naprosto souhlasím. Opravdu, proč by za ně někdo nemohl udělat práci, kterou mají udělat sami. Asi ještě přepočítávají těch pár miliard zisku po zdanění!!!
Dovolim si reagovat jako pracovnik spolecnosti, ktera CT s prejmenovanim domeny pomaha. Zprava ktera jde ven je jen jedna z akci, ktere se po zjisteni domeny spt v adrese provadeji. Samozrejme ze obdobny mail jde i adresatovi posty. Bohuzel ne vzdy jsou tito adresati technicky zdatni natolik, aby se sami odebrali z mailing listu.
Tak to jste mne pane Arbete vazne rozesmal... - takze uzivatel je schopen se prihlasit do konference, ale na odhlaseni si uz musi nekoho najmout, ze? Nehlede k tomu, ze vetsina konferenci ma pravidla nebo alepson odkaz v paticce kazdeho mailu... navic, kdyz se clovek nekam prihlasi, pak v prvnim mailu z konference ma uvedeno jak se odhlasit, zmenit udaje pripadne jakym zpusobem si zajistit napovedu...
To je jako byste rekl, ze uzivatel umi roznout zarovku, ale na zhasnuti potrebuje asistenci vyrobce zarovky... - skutecne myslite, ze je ta primera tak pritazena za vlasy?
Inu, já mám takovou zkušenost, že se skutečně často umí přihlásit sami, ale s odhlášením mají problémy. Už jenom proto, že spousta přihlašovacích formulářů je velmi triviální, zatímco při odhlašování musí systém nějak zkontrolovat identitu odhlašujícího se. No, a v případě změny domény je to ještě horší - ten člověk se ani nechce odhlásit, tak co ho nutí vůbec něco dělat? :)
Obecne s Vami souhlasim - pro vetsinu uzivatelu je odhlaseni se z mailing listu bezna zalezitost. Jsou vsak lide, kteri nekde klikli na nejaky button a dodnes se divi, co jim to vlastne do posty chodi :-(.
Ale jeste jednou - mate pravdu - nejvetsi problemy jsou s laxnosti uzivatelu. Sam asi vite, kolik se Vam vraci mailu jako nedorucitelnych, protoze se uzivatele "zapomneli" z konference odhlasit atd. Cilem bylo provest prechod na novou domenu co nejmene bolestne, proto jiz nejakou dobu upozornujeme adresaty a nyni jsme se obratili i na odesilatele. Radi bychom co nejvice omezili dopad na odesilatele po expiraci domeny.