Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Šťoura: Uživatelé Email.cz přišli o tisíce zpráv

petr hlozanek
petr hlozanek (neregistrovaný)
3. 3. 2000 9:45 Nový

neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
taky mam ten pocit, ze o fdata prislo vic lidi nez 10% u nas na kolejich a v celem okruhu mych znamych se nenasel nikdo, kdo by nepatril do onech 10% mam za to , ze krome zprav uzivatelu jim zkrat vzal jeste jednu nulu z cisla 100... :o)
Bilbo Hobbit
Bilbo Hobbit (neregistrovaný)
3. 3. 2000 9:59 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Ztratili. Vypadek se tykal s nejvetsi pravdepodobnosti cele sluzby, neni snad cloveka (mozna krome spravcu ;-) , kteremu by maily zustaly...
tomas hunka
tomas hunka (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:19 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
jo to mas docela pravdu, su taky z koleji, tu v Vostrave, a tu vsichni moji znami co tam meli (data) tak sou fuč!
Tom B.
Tom B. (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:48 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
I v obou mych schrankach chybi vsechny mejly z doby pred vypadkem... Asi mame vsichni smulu a jsme v tech 10ti procentech... Ale aspon mam ted v mailech trochu poradek...
Petr Humlíček
Petr Humlíček (neregistrovaný)
3. 3. 2000 12:51 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Ja ma zpravy bez poruseni vsechny, a co jsem se bavl s lidmi u nas ve firme (asi 15) tak se ztratili zpravy 2 lidem. Holt smula, kdyz je neco zadarmo ...
pkim@email.cz
pkim@email.cz (neregistrovaný)
3. 3. 2000 12:58 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Kdyby aspoň na Emailu nekecali. Nejen, že patřim mezi 10% a přišel jsem o všechny zprávy (mnohem horší je asi to,že jsem přišel i o všechny adresy), ale ještě nám lžou přímo do očí!
To už je trochu moc.
RoBOS
RoBOS (neregistrovaný)
3. 3. 2000 13:29 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Kamarad co je ted v anglii si taky zanadaval. Ovsem divny mu je hlavne to, ze na EMAILu mel 3 schranky, ktere vytvoril v prubehu asi roku a pul, tim je moznost ze by se vsechny 3 nachazeli na stejnem disku o mnoho mensi a presto mu byli "vytunelovany" vsechny tri.
Jenda
Jenda (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:44 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Nojo - "kupodivu" i ja mam tu smulu, ze patrim do tech "10%".
david.zlin@email.cz
david.zlin@email.cz (neregistrovaný)
4. 3. 2000 23:08 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Taky mam ten pocit. Nic mi nezbylo !
Marek
Marek (neregistrovaný)
5. 3. 2000 23:45 Nový

Re: neztratili nekde jednu nulu????

celé vlákno
Nulu ztratili. Mam tam 5 schranek, k ruznym ucelum, a vse je prazdne. Mel sem tam i zalohu mailu z prace a vsechno je fuc. Stve me to, ale asi u nich zustanu (tohle se snad stava maximalne jednou za 10 let). Jsou preci jen asi nejrychlejsi a nejkomfortnejsi freemail. email.seznam.cz je pomalej SHIT, hotmail jak kdy.
Petr Novotny
Petr Novotny (neregistrovaný)
3. 3. 2000 9:46 Nový

Placene?

celé vlákno
Ktera placena sluzba poskytuje zaruku? Ve vysi (podstatne) vetsi nez jeden mesicni poplatek? Hned se tam jdu prestehovat, staci mi jen rict jeji jmeno.
Bilbo Hobbit
Bilbo Hobbit (neregistrovaný)
3. 3. 2000 9:58 Nový

Re: Placene?

celé vlákno
Placena nevim. Vim ze VOLmail (na VOLNY.CZ) nic podobneho nezazil, ale muze to byt taky jen otazka casu...
Milan
Milan (neregistrovaný)
5. 3. 2000 8:55 Nový

Re: Placene?

celé vlákno
Nikdo. Žádné záruky neexistují ani u placených služeb, dokonce ani u mailboxů providerů. Pokud dojde k havárce, máte smůlu, pokud nemáte vlastní server. :-))))
EBE_CZ
EBE_CZ (neregistrovaný)
3. 3. 2000 10:15 Nový

Ja mam taky po vsech zpravach

celé vlákno
Ze bych mel takove stesti a byl jednim z 10% "vyvolenych"? Uzasne...spis jde o blamaz. IMHO kecaji. Vim z vlastni zkusenosti ve svem okoli, jak to v takovych pripadech chodi.
Honzy :o(
Honzy :o( (neregistrovaný)
3. 3. 2000 10:27 Nový

Vsechny zpravy sou pryc

celé vlákno
Nestalo se to 10 procentum, ale 100 procentum uzivatelu.
Mluvil jsem asi s 20 prately a vseichni prisli o vsechny zpravy.

To je vse - jsem ted na Hotmailu
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
3. 3. 2000 10:59 Nový

Placeni je jistota?

celé vlákno
Dodneska jsem nepochopil ten odedavna zakoreney nazor, ze kdyz za neco platim tak je to OK. To neni pravda. Stejne tak dobre mohlo (a dochazi) k necemu takovemu i u placenych sluzeb (obecne, nikoli jen v pripade mailu). To co se stalo (priznam se, ze jsem rad ze sve maily nemusim alespon mazat na emailu rucne :-)) se muze stat kdykoli jinde.
Franta Tomeček
Franta Tomeček (neregistrovaný)
3. 3. 2000 13:10 Nový

Re: Placeni je jistota?

celé vlákno
Nikde nemate zadnou 100% jistotu netyka se to jenom internetu
ale kdyz je neco zadrmo tak se k tomu nevaze takovy support jako
u placenych sluzeb. Placene sluzby davaji aspon nejakou jistotu
(95%). S vlastni zkusenosti muzu rict ze jsem jeste nepotkal zakaznika ktery by totalne ztratil postu.
A to je vyhoda placenych sluzeb, stejne si za ten pakatel co to stoji v obchode nic nekoupite.
ondon
ondon (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:09 Nový

Re: Placeni je jistota?

celé vlákno
Souhlasim, to ze za neco zaplatim prece neznamena, ze jsemsi koupil kvalitni vec. viz. napr. Windows(IMHO).
Why
Why (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:31 Nový

Re: Placeni je jistota?

celé vlákno
Naprosto souhlasím. Přesně totéž se mohlo přihodit i placené službě - odejdou disková pole a záloha není kompletní. Důležitá data si obvykle zálohuji sám - včetně mejlů. Jenom mě zaráží, že měli pouze jednu zálohu. Připadá mi normální, že pokud bych zálohoval např. každý týden, pak si uchovávám alespoň tři zálohy dozadu (a ne na stejném médiu :o). Takže v případě podobné nešťastné shody, mohli použít "starší" zálohu. Pokud ovšem vlastnili pouze jedinou zálohu, pak mi připadá chování správců tohoto serveru jako velmi nezodpovědné a v žádném případě neomluvitelné tím, že se jedná o free-mail.
Karel S. Fischl Jr.
Karel S. Fischl Jr. (neregistrovaný)
4. 3. 2000 17:07 Nový

Re: Placeni je jistota?

celé vlákno
Naprosto souhlasím. Je podivne, ze meli jen jednu sadu zaloznich pasek! Asi nejvic me mrzi ze jsem prisel i o neprectene zpravy. Asi dan na radu sveho kamarada forwardovat si zpravy po free serverech jako vlastni zalohu, pak vas to naprekvapi.
MaT
MaT (neregistrovaný)
4. 3. 2000 15:51 Nový

Re: Placeni je jistota?

celé vlákno
No on je taky docela rozdil, jestli nekdo spolehna na to, ze ma nekde neco na internetu a ze se mu nekdo o to stara, nebo jestli se o to pekne stara sam... At zije POP3 - pri vypadku prijdete maximalne o par mailu (nebo taky o zadny - vratej se treba odesilateli a ten je treba posle znova). Pokud prijdete o vsechny maily, je to obvykle vase vina... Proste co si clovek neudela sam, to jako kdyz nema... ;-)
t.w
t.w (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:01 Nový

Moje jsou taky ta-tam

celé vlákno
nezuslata ani jedna
Jaro
Jaro (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:31 Nový

Jeden

celé vlákno
Memu brachovi se nic nesmazalo, ale pri blizsim zkoumani sem zjistil, ze tam momentalne nemel zadnou zpravu (pouziva hlavne mejl ve skole).
Vubec email nepouzivam, ale pry se zmenil nejak ted image ...
Zrejme to byl ten zkrat, ale byl elektricky skutecne ...
Treba po vzoru postu taky chteli zrychlit ...

Jaro
Starej pes
Starej pes (neregistrovaný)
3. 3. 2000 21:19 Nový

Re: Jeden

celé vlákno
Nerekl bych , ze to bylo zmenou designu . K té doslo o víkendu 5. a 6. 2. Trochu dlouha doba na to aby se projevila teprve ted pripadna chyba programu. Podle ohlasu asi nebylo plnych 100 % uzivatelu postizeno , ale tech 10 % se mi zda take hrozne malo. Jsem mezi nimi a v okruhu znamych nevim o nikom , koho to nepostihlo.
Petr Poboril
Petr Poboril (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:39 Nový

Mame volno

celé vlákno
POP3 freemail www.kissmail.cz mame volno!!!!!!!!!!!!!!
Franta Tomeček
Franta Tomeček (neregistrovaný)
3. 3. 2000 12:58 Nový

Re: Mame volno

celé vlákno
moc hezky zpracovany web :-))
Machi
Machi (neregistrovaný)
3. 3. 2000 11:47 Nový

EMAIL.CZ

celé vlákno
Mohu jen souhlasit (100%).
Tady v Plzni na univerzite, jsem od vcerejska mluvil s hodne lidma a vsichni prisli o vsechny maily.
Robert Bosák
Robert Bosák (neregistrovaný)
3. 3. 2000 12:12 Nový

kombinace

celé vlákno
Pouzivam asi tri freemailove sluzby, jednu pro prijem, a nechavam posilat kopie na ostatni dve. Neni to jednodussi?
Why
Why (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:18 Nový

Re: kombinace

celé vlákno
Není. Musíš spravovat tři schránky, pokud ti hrozí vyčerpání kapacity schránek (obrázky, nějaké to video a schránka je full). Samozřejmě pokud k tomu dochází jednou za rok, je to jedno. Jinak souhlasím s tím, že je to bezpečnější.
Michael
Michael (neregistrovaný)
4. 3. 2000 13:25 Nový

Re: Re: kombinace

celé vlákno
Fór je v tom, že když je všechno v pořádku, tak tu záložní schránku vůbec spravovat nemusíš, stačí ji jednou za čas promazat. Já mám takovou záložní schránku právě u EMAIL.CZ, a žádnou práci navíc s tím nemám. A když se stane takováhle katastrofa (samozřejmě jsem taky v těch "deseti" procentech), je mi to srdečně jedno.
Takže záložní schránku jednoznačně doporučuji.
Robert Bosák
Robert Bosák (neregistrovaný)
3. 3. 2000 12:40 Nový

doporucuji

celé vlákno
Naprosto nezavisle mohu doporucit centrum.cz - nikdy zadny problem a POP3.
Pouzival jsem drive post.cz (pomale, placene POP3), email.cz (slozite, placene POP3), seznam.cz (prichozi zpravy chodivaji pozde, pomale), atlas.cz (spousta chybovych hlaseni - tyka se vice sluzeb, nespolehlive).
Mozna centrum.cz nema na starosti jeste tolik uzivatelu aby vznikaly problemy, kdo vi.
Nejlepsi je vsak jistit se vice nezavislymi ucty se vzajemnym presmerovanim kopii.
Lafayette
Lafayette (neregistrovaný)
6. 3. 2000 10:52 Nový

Re: doporucuji

celé vlákno
Taky mám ten dojem, že Centrum vypadá poslední dobou nejlíp. Bez problému POP3.
mirek
mirek (neregistrovaný)
3. 3. 2000 13:06 Nový

Me email.cz smazal uplne

celé vlákno
Vazeni kolegove,

dovoluji si vas upozornit, ze ani tvrzeni, ze vsichni uzivatele email.cz, vcetne jejich nastaveni, jsou v poradku obnoveni a ze ztrata postihla jenom jejich zpravy. Muj ucet na email.cz zmizel uplne ... momentalne jsem si ho musel zaregistrovat znovu.

Takze jako obvykle nam kecaji.

Mirek
Robert
Robert (neregistrovaný)
3. 3. 2000 14:06 Nový

Jsou to lháři !!

celé vlákno
Tedy taky se musím přidat. Osobně jsem měl 20 schránek na email.cz a všechny jsou prázdné.To je prostě skandál!! Ono to totiž tak úplně zadarmo není...přeci je zde prodávaná reklama a pokud tam nikdo nebude chodit, tak nic neprodají...takže doporučuji odejít jinam a ať se tam třeba zblázní:-)))) Toto prostě nemá obdobu!!!
Robert
Robert (neregistrovaný)
3. 3. 2000 14:14 Nový

Jsou to lháři !!

celé vlákno
Tedy taky se musím přidat. Osobně jsem měl 20 schránek na email.cz a všechny jsou prázdné.To je prostě skandál!! Ono to totiž tak úplně zadarmo není...přeci je zde prodávaná reklama a pokud tam nikdo nebude chodit, tak nic neprodají...takže doporučuji odejít jinam a ať se tam třeba zblázní:-)))) Toto prostě nemá obdobu!!!
Prokop
Prokop (neregistrovaný)
5. 3. 2000 14:24 Nový

Zachovej klid

celé vlákno
Zachovej klid a nekopej kolem sebe. Nic za to neplatis -> nemuzes nic narokovat. Jenom mas blby kecy. Oni to snad neudelali schvalne, ne ?
K. Dolezal
K. Dolezal (neregistrovaný)
3. 3. 2000 14:21 Nový

Ja mam vse

celé vlákno
No ja nevim, ale me i kamosum nic nechybi...
chadzi
chadzi (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:15 Nový

vsechy zpravy v ....

celé vlákno
me nezbylo taky nic. padam pryc z ATC
Pavel Patz
Pavel Patz (neregistrovaný)
3. 3. 2000 15:15 Nový

Nás desitiprocentních mužů(a žen) je celkem dost...

celé vlákno
Další do počtu. Tři maily, dva bez dat, třetí zmizel úplně. Co víc dodat. Jenom, že už jsem radši na atlase.
Jenom bych rád viděl ty statistiky.

Pavel

P.S.: Na škole nás učili asi pěkný kraviny, když nám paní učitelka tvrdila, že 10% je přesně jedna desetina. A že všechny desetiny jsou stejné. Možná by mělo ATC vydat novou učebnici (virtuální) matematiky, kde by vysvětlilo, proč je 10% tak široké rozpětí...
Petra
Petra (neregistrovaný)
5. 3. 2000 15:50 Nový

Re: Nás desitiprocentních mužů(a žen) je celkem dost...

celé vlákno
Email.cz jsem doporucila vsem svym znamym a ted toho hodne lituji. Vsichni mame "vytunelovano". Ja mela nastesti pred nedavnem spasny napad si vetsinu zprav vytisknout a tak se me zurive reakce , v nekterych pripadech i akce, ostatnich postizenych uzivatelu vyhnuly.
Souhlasim ale, ze tak ledabyle zalohovani dat byla od spravcu skolacka nezodpovednost.

Re: P.S.:Vyborny napad , Pavle.


Roman
Roman (neregistrovaný)
3. 3. 2000 17:06 Nový

Obnova ze zálohy je celkem problém

celé vlákno
Pokud vypadne diskové pole, je to fakt pech. Co se týká zálohy - existuje záloha online, ale domnívám se, že tu nepoužívají (nechť odpoví původci).
Záloha tedy může být 1 až několik dní stará. Jestliže se něco nepodařilo obnovit ze zálohy, znamená to, že jedna desetina NEMÁ MAILY VŮBEC a ostatní mají ty obnovené (1 až několik dní).
Nejlepší je Online záloha na nějaké opravdu spolehlivé medium, ale člověk stejně nikdy neví (platí Murphyho zákony). Je to opravdu chyba, která se stane maximálně jednou za 100 let ;-).
Uživatelům lze poradit. Mějte e-mail schránky 2 a na jednu si to přesílejte. Ale tu druhou, záložní, je třeba čistit ;-).
Mít placenou službu není řešení. HW se používá přibližně stejný ...
Patrik
Patrik (neregistrovaný)
3. 3. 2000 17:43 Nový

Na rovinu ...

celé vlákno
Jestiže nemají správci Email.cz odvahu říci svým "ovečkám" pravdu jak se věci mají, ať jdou od fochu. Lhát do očí (mejlu apod.) se nemá...
Alexandr Ruzha
Alexandr Ruzha (neregistrovaný)
3. 3. 2000 18:55 Nový

Pristup ATC je ubohy a to tak ze dost ubohy

celé vlákno
Nejvice me stev, s jakym lidem to snaseji \'lide\' z ATC. Maji se plazit, sypat si popel na hlavu a predhazovat nam obetni beranky. A mimoto neni pravda, ze by to bylo zadarmo. Tim, ze cumime a klikame na jejich reklamy, tim je zivime a tim jim vlastne platime. Nic neni zadarmo, ani email.cz ne. Mailoval jsem, jak je to s temi paskami a odpoved zadna. Pristup pana Pecinky je skutecne prazvlastni, naopak napriklad webmaster atlas.cz vzdy odpovida rychle a slusne. (mozna se email.cz snazi znicit sam sebe?) Proc se pan Pecinka sem nejde podivat? Nebo nemusi tak daleko, email chat je plny lidi, co jsou dokonale ********!
Velvet
Velvet (neregistrovaný)
6. 3. 2000 11:19 Nový

Re: Pristup ATC je ubohy a to tak ze dost ubohy

celé vlákno
Nic neni zadarmo...chyba se muze stat vsude, natoz v takovemhle gigantickem systemu.Kdyz se Vam ztrati dopis na obycejne poste - prestanete ji kvuli tomu pouzivat?? A domnivam se, ze za ni se plati pomerne vice. Stala se chyba, ale ted si myslim muzeme byt jisti, ze se nebude opakovat ...;-)
Yaroukh
Yaroukh (neregistrovaný)
3. 3. 2000 19:11 Nový

kliiid :o)

celé vlákno
Nenase_te se, ale opravdu je to tak bolestna ztrata ?
Ja osobne jsem si schranku pri reinstalaci systemu nezazalohoval asi dvakrat. Nejdriv jsem si strasne nadaval - ale pak jsem si uvedomil, ze spousta tech Kontaktu byla proste _mrtva_, (pokud jsou Kontakti _zivi_, ozvou se vetsinou sami) a drtivou vetsinu tech zprav uz jsem steyne prechovaval jenom _co kdyby_.
No pokud ti vasi Kontakti byli tak nepostradatelni, netlucte me, ale ruku na srdce - jak to je doopravdy ?
K tomu Centru - jak dlouho bezi ? ... a jak dlouho bezel Email ?
Je to sakra-smula a muze se to stat komukoli ... no ale tech 10% vypada opravdu na _blamage_ ...
Tak cau a nic ve zlym
Biges
Biges (neregistrovaný)
3. 3. 2000 19:56 Nový

Re: kliiid :o)

celé vlákno
Jestli chces do nosu, tak prijed do Prahy. Jinak nevopruzuj. (NIC VE ZLYM :>
Biges
Biges (neregistrovaný)
3. 3. 2000 19:56 Nový

Ze by vysvetleni?

celé vlákno
Kazdemu je jasne, ze o postu prisli vsichni uzivatele email.cz . Ovsem je zde dosti odpudiva moznost, ze zpravy byly smazany UMYSLNE, jednoduse protoze spolecnost ATC potrebovala vice mista pro jine, ziskovejsi aktivity. Potom se vymluva na vyhorele disky atd. hodi. :(
Michal Blaha
Michal Blaha (neregistrovaný)
3. 3. 2000 20:22 Nový

Re: Ze by vysvetleni? - pekna blbost

celé vlákno
Musim se zastat na obranu kolegu (konkurentu :-)) z emailu.
Ona sprava mailovskeho serveru se statisici schrankami neni zadna sranda, a totez zaloha desitek GB dat, ktere takovy system zabira.
Urcite bych ATC (provozovatel email.cz) nepodezrival z umyslneho smazani disku. To je naprosta pitomina, touto situaci ztraceji mnohem vice nez par desitek tisic za nove disky. Ztraceji duveru uzivatelu.

Pro uplnost dodavam, ze na ATLASu delame zalohy obvykle 1x denne (inkrementalni) a 1x tydne plnou. Vzhledem k mnozstvi dat (asi 70GB) jsme temer na hranici kapacity nasi paskove jednotky (DDS3, 8 vymennych pasek).
Biges
Biges (neregistrovaný)
3. 3. 2000 21:10 Nový

Re: Ze by vysvetleni? - pekna blbost

celé vlákno
Aha! A proc si tedy hraji na mrtve brouky? Proc nam lzive predhazuji nesmyslnych 10%, kdyz je jasnych 100%? Kdyz jim klekla akorat jedna z 10 pasek, proc se nikomu neobnovila posta? No vidite, sam tvrdite, ze jste na hranici kapacity. Co kdyz vsichni nejsou tak zodpovedni jako vy? Podnikatelske prostredi jeste neni v CR natolik vyzrale, aby pro kazdeho platilo 'Nas zakaznik, nas pan.' Buh vi, co se v ATC deje...
MK
MK (neregistrovaný)
5. 3. 2000 17:18 Nový

Re: Ze by vysvetleni? - pekna blbost

celé vlákno
Ahoj Michale,
co zkusit koupit vic mechanik a cele to nacpat do jednoho 'poolu' ? Jedna zalohovaci masina, dva adaptecy, par mechanik v zalohovacim toweru ... :-)))
FoG
FoG (neregistrovaný)
3. 3. 2000 22:06 Nový

Atlas je horší

celé vlákno
Podle mého mínění je na tom Atlas.cz ještě hůře. Nyní už možná ne tak často, ale stávalo se, že e-mailový server vypadl na několik dní a do pošty se nedalo dostat.
Biges
Biges (neregistrovaný)
3. 3. 2000 23:12 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
No, neco jineho je se rozcilovat ze se nemuzes nekam docasne dosta, a neco jinyho je prihlasit se a zjistit, ze's prisel o vsechny maily a adresy :((( A jeste s takovou drzosti ti podavaji naproste kecy!
FoG
FoG (neregistrovaný)
4. 3. 2000 20:03 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Myslím, že je to pochopitelné, proč se tak zachovali. Každému se někdy stane havárie. I když to vypadá dost zvláštně, že se jim poškodily 2 disky a optické médium najednou. Na tom něco asi bude. Ale já e-mailu věřím dál, je to doposud nejspolehlivější a nejvíce rozvinutý server.
Biges
Biges (neregistrovaný)
5. 3. 2000 11:28 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
"nejspolehlivejsi", cha!
Velvet
Velvet (neregistrovaný)
6. 3. 2000 11:26 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Abyste se z toho nepo...:-( Posta je pryc, nema cenu se nad tim rozcilovat a dohadovat se co bylo.., proc... Kdyz e-mailu neverite, bezte pryc, nikdo VAs tam nedrzi.
Biges
Biges (neregistrovaný)
6. 3. 2000 14:51 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Abysme se v budoucnu vyvarovali chyb, je nutne zjistit priciny. TEBE mozna nazajima CO se stalo, ale jsou lide ktere priciny zajimaji. Nekdo holt pouze pasivne prijima co prichaza a nekdo ne...
Velvet
Velvet (neregistrovaný)
6. 3. 2000 16:52 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Jo, timhle zpusobem nepochybne zjistis priciny a urcite to vyresis...
Biges
Biges (neregistrovaný)
6. 3. 2000 21:07 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Rika se tomu zkusenosti. Tebe nikdy nezajimaly priciny neceho? Jestli ne, tak te lituju, protoze s lidma co jen pasivne prijimaji co by lidstvo porad lezlo po stromech.
velvet
velvet (neregistrovaný)
7. 3. 2000 11:30 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Samozrejme, ze zajima a zajimalo. Ale pokud me neco opravdu zajima a mam zajem se dozvedet pravdu, obratim se rovnou na puvodce. Co Ti branilo do zvednout telefon a do ATC zavolat? A ne se tady dohadovat jak babka na trhu?
Michal Aichinger
Michal Aichinger (neregistrovaný)
4. 3. 2000 12:34 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Tak to teda ne, atlas mi chodi uplne bez problemu. Hlavne se mi libi IMAP.
FoG
FoG (neregistrovaný)
4. 3. 2000 20:09 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Nevím, jak je teď spolehlivý atlas.cz, ale v minulosti mě několikrát dost nasral.
Já IMAP nepotřebuju, mám předplacený POP3 u e-mailu.

Už jste někdy zkoušeli na atlas.cz nastavit přesměrování ?
Já ano, pomocí fitrů a byla to hrůza, nastavení bylo asi takové:
Všechny zprávy přesunout na mnebel@email.cz, kromě [nic], i přesto na serveru některé zprávy zůstávaly.
Biges
Biges (neregistrovaný)
5. 3. 2000 16:02 Nový

Re: Atlas je horší

celé vlákno
Atlas.cz ma rozhodne intuitivni a kvalitni presmerovani. To o email.cz rict nelze, tam ani neexistuje kvalitni ochrana proti spammingu.
Ken
Ken (neregistrovaný)
4. 3. 2000 12:28 Nový

90 procent ne 10

celé vlákno
Myslim si, ze v ATC to maji chudacci nejake popletene. Tvrdili, ze 10 procent uzivatelu prislo o sva data, ale ja, podle zprav ze sveho okoli, bych rekl, ze je to naopak. Deseti procentum uzivatelu data zustala. Odchazim ke konkurenci.
Biges
Biges (neregistrovaný)
4. 3. 2000 16:07 Nový

Re: 90 procent ne 10

celé vlákno
Tak to se pletes, zpravy zmizly 100% uzivatelum! Zatim se nenasel ani jeden clovek, co by o zpravy neprisel.
Chauncey Leopardi
Chauncey Leopardi (neregistrovaný)
4. 3. 2000 14:39 Nový

Neztratilo se mě nic, ale...

celé vlákno
Musím konstatovat, že mě se neztratil ani jeden majlík... Možná je to tím, že si všechny zprávy nechávám pro jistotu forwardovat na jiný email a staré průběžně odmazávám :-))
Jinak souhlasím s názory většiny přispěvovatelů do této diskuze - lhát se nemá, i když se jedná "jen" o freewarovou službu (POP3 přístup z toho samozřejmě vyjímám).
Biges
Biges (neregistrovaný)
4. 3. 2000 16:09 Nový

ATC se vyjadri v pondeli!

celé vlákno
Tohle se mi podarilo vyziskat:

vyjádříme se v pondělí tiskovým prohlášením

Děkujeme za Váš zájem o náš server a jsem s pozdravem

Roman Franc

ředitel společnosti
======================================================
ATLANTIC TRISTAN COMPANY s.r.o. - Internet server
Kameníčkova 31 Tel. 05/41246063
616 00 B R N O fax. 05/41246064
CZECH REPUBLIC http://www.email.cz
*************** http://www.ladymail.cz
*ICQ: 36085749* http://www.atc.cz
***************
======================================================
menj
menj (neregistrovaný)
5. 3. 2000 12:04 Nový

svetle zitrky ATC

celé vlákno
Kdo prisel o vsechny kontakty je idiot. Kazdy soudny clovek by nikdy nedopustil, aby se stal zavislym na nejakem serveru o kterem nic nevi. Firma ATC (stejne jako jakakoliv jina firma) muze zkrachovat, vyhoret, vyletet do vzduchu atd. Doufam ze vas to alespon nauci opatrnosti ;)

ATC je chronicky problemova firma. Rozhodne to neni poprve kdy jsem tam prisel o maily, ale jsem si jisty ze ted zacnou pouzivat vice nez jednu sadu pasek.
ulcer
ulcer (neregistrovaný)
5. 3. 2000 13:49 Nový

Duvera

celé vlákno
Nevim,jestli to ma cenu jeste komentovat,ale po tom,co jsem si precet rakci arogantniho Pecinky z ATC,ktery jen svym zakaznikum zdeluje - uz si nestezujte,stane se - coz musi kazdyho leda na...,
bych chtel jen napsat,ze si myslim,ze se zde jedna hlavne o duveru a ne o to,zda je to placeny,ci jestli si ma clovek vse zalohovat a preposilat atd.Jestli nekdo dela neco,co nezvlada,
mel by jit od fochu,protoze jinak-v tomto pripade-poskozuje cely Internet.A protoze tohle ATC samo od sebe neudela,nebot i kdyz je to vsechno zdarma,preci jen o penize jde,je na nas,abychom svym odchodem z ATC dali najevo,ze se preci jen asi neco stalo.Ja tedy-az najdu nekoho jinyho-z ATC odchazim.
PS:Na nejaky slavnostni tiskovy prohlaseni,ktery jim mimochodem trva sest dni,necekam,protoze po tom prohlaseni o 10% jim proste
neverim.
Melanie
Melanie (neregistrovaný)
5. 3. 2000 21:54 Nový

Re: Duvera

celé vlákno
...a tak nastala vec, ktera potesi jine provozovatele free-emailu:o) Spousta lidi se odebere jinam. Ale pozor, kazdy server je horlavy ;o)
Vetracek
Vetracek (neregistrovaný)
6. 3. 2000 8:30 Nový

Kdyz nejde o zivot jde o ho...

celé vlákno
... zdravim vsechny postizene, jsem tez v tech 99% co si starsi zpravy uz neprectou. Nevim proc, ale v tyhle spolecnosti se nejak rozmohlo heslo zatloukat, zatloukat a zase zatloukat... [politikou zacinaje prohlasenim emailu konce]. Myslim si ze kdyby pouzili vety "Vetsine uzivatelu.... mnoha uzivatelu... atp. " bylo by to preci jenom lepsi. V tiskove sprave by pak mohli hazet presnymi cisly. Skoda ze jsem nemel vlastni zalohu, inu moje chyba. To ze se obcas neco poradne pos... to je holt zivot, ted jsem jenom zvedav jestli si daji pozor aby se podobna udalost jiz neopakovala.
Hedvika
Hedvika (neregistrovaný)
5. 3. 2000 23:19 Nový

Ja se na postu nedostanu doposud!

celé vlákno
Jsem take uzivatelem email.cz a od zmineneho data se nemohu dostat ani na stranky email.cz, natoz se prihlasit, napsat ci precist nejakou postu (jestli mi tam nejaka zbyla) a zjistit co
a jak. Presmerovani mi chodi, ale treba kdy si mam vyzvednout kreditku nevim........ Denne se zkousim do sve posty dostat a to cca 3-4 hod, takze casu more. Drive vse slapalo bez problemu. A pekne rychle. Ted se mi stranky ani neotevrou. U poskytovatele vse OK, vse ostatni slape jak hodinky. Cim to??????
Zdenek Krajdl
Zdenek Krajdl (neregistrovaný)
6. 3. 2000 10:19 Nový

Jsem taky mezi 10%...

celé vlákno
Samozřejmě patřím taky mezi oněch 10%. Schránka dokonale prázdná, nastavení pryč, adresář zůstal.
david forman
david forman (neregistrovaný)
6. 3. 2000 10:57 Nový

nic neni zadarmo..

celé vlákno
Pozor,pratele.Jestlize ona firma,co provozuje post.cz,prohlasi ze jsou free a tudiz nasrat,lze.Nikdo nedela freeemail zadarmo,oni vydelavaji proste jinou formou(reklamou) a proto jim musi krute zalezet na spokojenosti/vysoke navstevnosti.Na druhou stranu je pravda,ze sance na obsazeni vydelecnou reklamou je miziva a proto vas vsechny varuji!!Pouzivejte stahovaciho email klienta,kde jen to jde!!Jedine tak neprijdete o svoje maily,kdyz ta firmicka pujde do kytek..
Necik
Necik (neregistrovaný)
6. 3. 2000 15:23 Nový

Tiskove prohlaseni

celé vlákno
Ted sem cetl to tiskovy prohlaseni a vypada to, ze je to skutecne mrzi a snad se z toho poucili. Na druhou stranu potvrdili, ze nakonec se ztratilo 100% zprav, coz je teda dost sila.
Mirek
Mirek (neregistrovaný)
7. 3. 2001 19:46 Nový

Re: Tiskove prohlaseni

celé vlákno
...no jo, 100 % ztracených - ale já mám všechno ?!? 195 zpráv, nejstarší z loňského června (používám forward na jinou adresu kvůli pop3, tak se mi to tam trošku hromadí...). Není to nakonec diskriminace, když se všem ostatním všechno ztratilo a mně ne? ;-))
Lubor Schwarz
Lubor Schwarz (neregistrovaný)
6. 3. 2000 15:52 Nový

Uprimnost nade vse!

celé vlákno
Zajimalo by mne, komu jeste se stalo nasledujici:

1) Zaverem minuleho roku mi "odbornici" z ATC umazali tela zprav u vetsiny e-mailu. Videl jsem jen hlavicky s adresou od koho to bylo a predmet sdeleni. Zajimave bylo, ze system indikoval obsazeni schranky, jakoby tam byly vsechny zpravy.

Reklamoval jsem to u WEBmastera a pak jsem si dopisoval s panem reditelem one brnenske firmy - jeho jmeno bohuzel zmizelo i s ostatnimi e-maily pri poslednim "zametani stop" minulou stredu - a bylo mi vysvetleno, ze jsem snad jediny, koho postihl omylem vydany prikaz osobne panem reditelem, ktery si "hral" s SQL prikazy s umyslem procistit databazi nepouzivanych accountu s velikosti nad 10MB. Musim podotknout, ze jsem na svuj ucet pristupoval minimalne jednou za 14 dni, v prumeru vsak jednou za 2-3dny. Timto "nedopatrenim" jsem prisel bratru o vice nez 10MB zprav. Na moje upozorneni, ze to hodlam zverejnit v odbornem tisku mi oba panove svorne vysvetlili, ze at jsem rozumny, atd.. Jako nahrada mi byla nabidnuta rada "odskodneni" (vyroba banneru zdarma, 50MB datoveho prostoru, atd.). Nechal jsem se ukecat. Bohuzel pan reditel na svuj slib pak nejak pozapomnel.

2) Prechodem na novy system e-mailu zacatkem tohoto roku se mi prevodem starych zprav ztratil zbytek. Tedy neztratil, opet tam bylo indikovano obsazene misto, jakoby tam ty zpravy opravdu byly a vsechny hlavicky zprav mely pro zmenu stejne datum.

To se mi jiz zacalo zdat o certech. Na WEBu ATC jsem nasel, ze hledaji administratora/webmastera. Mozna to s tim nejak souviselo. Pak mne vsak pracovni povinnosti zamestnaly tak, ze jsem se teto zalezitosti nemel cas venovat.

3) Treti rana a ze vsech nejvetsi. Dnes jsem otevrel svoji schranku - dlouho bylo "ticho po pesine" - a zjistil, ze take dlouho jeste bude. Nejstarsi zprava 2.3.2000!!! ... a v adresarich cisto a vymeteno. Tentokrat dokonale. No to je teda trefa nejvetsi.

Zaver:
Uznavam, ze FREE sluzby jsou nevdecna prace, za kterou zridka kdy dostanete pochvalu. Ale to si kazdy, kdo do takoveho podnikani nastupuje musi zhodnotit predem!

Prohlaseni, ze se okruh poskozenych zuzil na 10% uzivatelu tim, ze 1 z 10-ti zalohovacich medii bylo poskozeno, je hodne chaba vymluva. Rad bych se zeptal jak casto se provadelo zalohovani dat a nechci slyset, ze je to za behu aplikace nerealne.

Ted si muzu jen nadavat do kret..u, ze jsem se nechal tenkrat premluvit a nezverejnil svou prvni zkusenost s ATC. Mohlo to alespon nekterym - nyni take poskozenym - otevrit oci. Trestem pro mne je ztrata vsech dat.

Mohli by se mi, prosim, ozvat vsichni, kteri pred vanocemi - tusim, ze to bylo nekdy v polovine listopadu 1999 - prisli nahle o mnozstvi dat na svem uctu u E-MAIL.CZ? Rad bych totiz zjistil, jak velke cislo predstavuje slovo "jediny resp. ojedinely".

Budu take sledovat, co provozovatele sluzby EMAIL.CZ vymysli, aby si udrzeli sve klienty, kteri jim zajistuji pocty shlednuti reklamnich banneru?

Hezky den a lepsi zpravy preje

Lubor Schwarz
CharleE
CharleE (neregistrovaný)
6. 3. 2000 17:52 Nový

Fšechno mi zmizlo

celé vlákno
Na E-mailu.cz jsem měl cca 10 dopisů a celkem důležitých (podle zas. upozor. na mobil) a fšechny zmizely !!! -Není co dodat, ale jsou ještě pořád nejrychlejší. Zatím jim pořád věřím, ale příště...
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
6. 3. 2000 20:42 Nový

ReiserFS & RAID5

celé vlákno
Z tiskove zpravy:
Dne 1.3.2000 zhruba ve 13 hodin došlo k poruše jednoho disku v diskovém poli, na kterém jsou uloženy zprávy uživatelů serveru EMAIL.CZ. Vzhledem k tomu, že diskové pole
je typu RAID 5 a porušený byl jeden disk, bylo možné provést restaurování dat. K obnově dat došlo bez větších problémů, a to automaticky po vložení nového disku. Po ukončení
této obnovy vykazoval souborový systém několik chyb. Systém Email.cz ještě používal nový file systém REISERFS. Dle doporučení tohoto systému byl automaticky spuštěn
program "reiserfsck", který zcela poničil tuto strukturu. I přes tyto nesnáze pracovali programátoři na tom, aby zachránili alespoň část dat. V neděli večer bylo již jasné, že se
nepodaří tato data obnovit, a tedy byla definitivně ztracena. Z původního předpokladu 10 % poničených dat se stala černá realita 100 %.
V úhrnu tedy bylo ztraceno 7.500.000 zpráv. Data z databáze (registrační údaje, nastavení, apod.) kromě dat z dopoledne 1.3.2000 byla plně obnovena.
================================================================
vynatek z REISERFS FAQ
----------------------------------------
Can I use ReiserFS with RAID?
Not with raid5, our journaling and their raid code step on each other in the buffering code.
Also, you must use the mirror syncing tools with the FS unounted.
Otherwise, yes, you may do
striping and concatenating and mirroring.
----------------------------------------
Vlastimil Pečínka
Vlastimil Pečínka (neregistrovaný)
8. 3. 2000 18:21 Nový

Re: ReiserFS & RAID5

celé vlákno
Vážený pane,

po bitvě je každý generál, i ten ... Samozřejmě že jsem četl FAQ, ve kterých v té době nic nebylo. Samozřejmě jsem toto konultoval i s p. Reiserem, tvůrcem FS. Zmínka o "reiserfsck" a journalingu v te době ve FAQ nebyla. Zřejmě ji tam dali až poté, co jsem p. Reisera kontaktoval s mým problémem.

Zároveň však vím, že v ještě starších dokumentech toto uvedeno bylo, ale to jsem zjistil až poté na některých vyhledávačích, které měly ve svých databázích staré texty. V aktualizovaných (na devlinux.org) již tehdy nebyly.
tomas
tomas (neregistrovaný)
7. 3. 2000 0:12 Nový

neni to pravda,ze jen 10%

celé vlákno
Byl jsem nemile prekvapen,kdyz jsem zjistil,ze moje zpravy jsou pryc.
Mel jsem v nich ulozeny pro me dost dulezite zpravy.Myslim si podle meho
zjisteni,ze to nebylo jen pouhych 10%.At se prihlasi vsichni,kdo prisli o sve
cenne zpravy a pak se uvidi.
Majda
Majda (neregistrovaný)
7. 3. 2000 8:53 Nový

Re: neni to pravda,ze jen 10%

celé vlákno
neuvidi se nic, zpravy jsou proste totalne v pr... Mrzi me, ze po vic nez roce pohodoveho uzivani tohohle serveru budu muset prejit jinam, ale kdyz nekdo klade vetsi duraz na novy image a dopilovavani grafickych vychytavek misto na zalohovani dat.... sorry.
depky
depky (neregistrovaný)
7. 3. 2000 9:00 Nový

Re: neni to pravda,ze jen 10%

celé vlákno
... a co je uplne fantasticky - v poste na emailu mi krome jinych ftipnych hlasek naskakuje i "Nenech si nic libit!". Fajn, kdo se mnou pujde rozbit webmasterovi hubu? :-))
Tomika
Tomika (neregistrovaný)
9. 3. 2000 12:55 Nový

Re: neni to pravda,ze jen 10%

celé vlákno
Hele MAMKO!, nerozciluj se :) Prida ti to par vrasek. Vsichni prisli o vsechno a to je mozna lespi, nez kdyby o postu prisli jenom nekteri. Ale se priznam, o moc jsem neprisel, jelikoz si vsechno preposilavam na volny.cz a doma vybiram. Tak jestli chces, tak ti svoji postu poslu znovu :)))). See you ....
Lubor
Lubor (neregistrovaný)
7. 3. 2000 18:38 Nový

Re: neni to pravda,ze jen 10%

celé vlákno
S tim nelze nez souhlasit. Ozelel bych zebru, safari i ostatni rozptylujici (a refresh stranky spis zdrzujici) kravinky. Investici do grafika meli spis vrazit do nakupu sady zalohovacich medii.
Tatanka_Yotanka
Tatanka_Yotanka (neregistrovaný)
7. 3. 2000 17:39 Nový

A co s tím?

celé vlákno
Už se dokázalo,že 10 procent byl jen odhad.Jinak budu používat Email.cz pořád.Nejdříve jsem zkoušel seznam...byl pomalý nepřehledný,objednávka novinek nikdy nepřišla.Posílal jsem na něj jednou 5 zpráv,1 přišla za 1 týden,ostatní nepřišli vůbec...
Všude se může stát nějaká chyba a o dost horší by bylo propuštění zpráv cizím uživatelům.
ZombieX
ZombieX (neregistrovaný)
7. 3. 2000 19:04 Nový

Email me pekne nas***

celé vlákno
No jo, me to taky postihlo. Teda ne ze bych tam mela naky dulezity obchodni zpravy, jenom par dopisu od kamaradu, o ktery sem prisla, coz me fakt stve. Nevim jak se to mohlo stat, ja pocitacum houby rozumim, ale docela mam pocit, ze to nekdo zapek schvalne. Ach jo. No nic, co nadelam, ze?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem