Stream.cz dá milion za milion shlédnutí vašeho videa

Největší český videoportál Stream.cz spouští akci, v níž nabízí uživatelům odměnu jednoho milionu Kč za jejich video, které do 5.12.2010 přesáhne v návštěvnosti jeden milion přehrátí videa. Lákavá nabídka má své malé háčky. Tak především zmíněný milion dostane jen video s největším počtem přehrání s tím, že milion je minimum pro přiznání této částky. Existují zde záchytné stupně, například při 200 000 přehráních bude vyplaceno 15 000 Kč každému. Odměna je ovšem přislíbena jen pro videa autorská…

Největší český videoportál Stream.cz spouští akci, v níž nabízí uživatelům odměnu jednoho milionu Kč za jejich video, které do 5.12.2010 přesáhne v návštěvnosti jeden milion přehrátí videa. Lákavá nabídka má své malé háčky. Tak především zmíněný milion dostane jen video s největším počtem přehrání s tím, že milion je minimum pro přiznání této částky. Existují zde záchytné stupně, například při 200 000 přehráních bude vyplaceno 15 000 Kč každému. Odměna je ovšem přislíbena jen pro videa autorská, tedy nikoliv pro nahrané scény z televize, které jinak na videoportálech bodují. Záměr Streamu je jasný, podpořit autorský obsah.

CIF16

A největší zádrhel je asi možné najít v tom, že podobného výsledku se zatím v celé historii Streamu nikomu dosáhnout nepodařilo. Nejnavštěvovanější video Markéta Rudy z Ostravy má sice 1,1 milionu, ale publikováno bylo před dvěmi lety, k hranici jednoho milionu potřebovalo velikou propagaci také na homepage Seznamu, kde Stream svá videa propaguje. Bez nasazení videa na Seznamu by se k milionu jen tak nedostalo. Videa za poslední rok se stěží dostávají ke statisícovým počtům přehrání. Pro Stream to tedy spíše bude propagační akce, v níž je malá pravděpodobnost na vyplacení zmíněného milionu.

Zvláštní web věnovaný akci najdete na milionzamilion­.cz.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 5. 2010 8:52

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »