Hlavní navigace

Studie webů českých bank

Petr Weida

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web připravilo studii, která porovnává weby 15 největších českých bank. Nejlépe jsou na tom Živnostenská banka, GE Money Bank a Česká spořitelna. Alarmující je skutečnost, že 73 % z analyzovaných webů obsahuje nedostatky z hlediska použitelnosti v případě, že uživatel chce najít základní kontaktní údaje o bance, poznamenává k výsledkům studie Luboš Plotěný, konzultant Dobrého webu. (Tisková zpráva)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web připravilo studii, která porovnává weby 15 největších českých bank. Nejlépe jsou na tom Živnostenská banka, GE Money Bank a Česká spořitelna. Alarmující je skutečnost, že 73 % z analyzovaných webů obsahuje nedostatky z hlediska použitelnosti v případě, že uživatel chce najít základní kontaktní údaje o bance, poznamenává k výsledkům studie Luboš Plotěný, konzultant Dobrého webu. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
18. 1. 2006 16:04
Nerozumím tomu, co se Vám nelíbí, Martine. Za studií je hodně práce a dáváme z ní velkou část volně ke stažení (celé shrnutí). Každý může na základě shrnutí zvážit, zda pro něj bude studie užitečná. Cena studie navíc není závratná a klidně si ji může koupit i každé webdesignerské studio, které o zakázky od bank stojí. Pokud si cenu studie přepočítáte na běžnou hodinovou sazbu, nejspíš byste těžko tak výhodně pořídil testování uživatelských scénářů, desk-analýzu použitelnosti, přístupnosti, o…
18. 1. 2006 13:48
Jaromír (neregistrovaný)
Nepochybuju o záměru upozornit hlavně na sebe. Chytré. Nicméně pro banky by to bylo z bláta do kaluže,...