SugarSync podporuje odstranění synchronizovaných dat z odcizeného počítače

Služba SugarSync umožňuje dálkově odstranit z odcizeného počítače všechna synchronizovaná data z jiných počítačů. Její desktopový klient přináší i další novinky. Jaké?

SugarSync, ambiciózní cloudové úložiště, vylepšuje svou aplikaci pro osobní počítače, která se stará mj. o synchronizaci souborů mezi různými počítači. Výraznou novinkou je podpora vzdáleně smazání všech synchronizovaných souborů z odcizeného počítače spolu s jeho vyřazením ze synchronizačního procesu. Funkce se obsluhuje z webového administračního rozhraní.

Háček je v tom, že nová funkce je dostupná jen v rámci varianty služby pro firmy. Navíc je otázkou, jestli v době komplexnějších Anti-Theft řešení bude nová funkce takovou konkurenční výhodou, jak si provozovatel služby SugarSync zjevně slibuje. Zvláště pak při jejím zaměření na firemní sektor.

Všech uživatelů služby se pak týkají další novinky. V jednom případě jde ovšem spíše o odstranění nedodělku. Nově se SugarSync integruje do systémového správce souborů natolik, že u ikony synchronizovaných složek zobrazuje indikátor řádně dokončené synchronizace nebo probíhající synchronizace, což je u konkurence běžná funkce.

UX16

Přibyly také nové možnosti nastavení virtuálního pevného disku, který reprezentuje cloudové úložiště SugarSync. Nově je možné nastavit kapacitu jeho offline vyrovnávací paměti a případně zakázat automatické vytvoření virtuálního disku vždy po přihlášení k systému. Disk je pak vytvořen až v případě potřeby.

V neposlední řadě jsou nově složky synchronizované z jednotlivých počítačů označovány štítky nesoucími název právě toho počítače, ze kterého pocházejí. SugarSync totiž umožňuje pružně synchronizovat různé složky z různých umístění s cloudovým úložištěm, což někdy ale může způsobovat zmatek. Štítky, které si lze přejmenovat, mají být řešením.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 6. 2013 18:00
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »