Už brzy začne první Summer of Startups

V pondělí 23. 7. v šest večer je možné přijít do smíchovského Node5 na veřejnou informační schůzku před chystaným Summer of Startups 2012 — prohlédnout si prostory a potkat se s jinými možnými účastníky.

Summer of Starups 2012 přijímá přihlášky do 26. 7. a vybere nejvýše asi 25 lidí, kteří se později rozdělí do zhruba osmi týmů. Zájemci nemusí mít vlastní nápad, mohou se přidat k uskutečnění nápadu někoho jiného. Musí však mít užitečné dovednosti — ať už jako programátor nebo grafik, tvůrce obsahu, obchoďák nebo marketér. A musí být schopni po příští tři měsíce naplno pracovat.

Summer of Startups se rozjíždí 2. srpna na setkání pro vybrané účastníky a pro investory a mentory. Ti všichni budou moci už neveřejně představit své nápady. Během následujícího pátku a víkendu se účastníci rozeskupí do týmů pracujících na vybraných nápadech.

Summer of Startups nebude obvyklým akcelerátorem s jednotně nastaveným programem pro všechny, ačkoli investoři a původci nápadů by si s týmem patrně měli domluvit určitá měřítka — ale jednotlivě, projekt od projektu.

EBF16

Petr Ocásek a Lukáš Hudeček, zakladatelé Node5, v Node5
Autor: Jan Schejbal

Petr Ocásek a Lukáš Hudeček, zakladatelé Node5, v Node5

Všechny týmy budou moci využít prostoru v Node5 po dobu tří měsíců a budou moci požádat o pomoc (mentoring) pořadatele kdykoli. Za prostory i pomoc si pořadatelé vezmou pětiprocentní podíl na projektu. Další vlastní náklady, například na ubytování v Praze, si musí každý účastník hradit ze svého, ledaže by se nějak jednotlivě dohodl s investorem…

Node5 se otevřelo letos na jaře a první startupy, vybrané na základě pohovorů, už v něm od té doby pracují. Summer of Startups je první větší, ucelený počin tohoto „střediska“, jež vzniklo jako méně honosná alternativa k TechSquare (a jeho akcelerátoru StartupYard), která chce na startupovou scénu přivést méně známé investory a startupům tak rozšířit možnosti.

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »