Odvaha, sestrelit sit a jeste se tim verejne pochlubit... :-)
http://www.mail-archive.com/cisco-nsp@puck.nether.net/msg35112.html
On se tim moc verejne nechlubi, spis upozornuje na problem.
Tezko rict, jestli to vlozeni novyho interface byl puvodni duvod padu routeru, nebo jim ten router spadnul z jinyho duvodu a tohle se jim prihodilo az kdyz se snazili marne zvysit kapacitu zalozniho routeru. To vi asi jen oni na SH.
Podle Vašeho názoru je tedy normální si problém zjištěný v zařízení evidentně mimo produkční ověřovat projistotu na produkční části sítě s platícími zákazniky? Toto může dle mého skromného názoru napadnout jen naprosto dokonalého magora :-) V normální firmě se podobná zjištění komunikují s výrobcem používaného síťového hardware či software. Pravdou je, že síť superhostingu je natolik amatérsky vybudovaná i spravovaná, že sic majíc nakoupený hardware od Cisca, tak tento si vozí ze šedých trhů v Holandsku a nemají k němu zaplacenou absolutně žádnou podporu od výrobce, tedy ani nemají standardní přístup k novým verzím software. Pan Cendra jen holt staví svůj marketing na honění si trička nad přenesenými a uměle vyšroubovanými gigabity v grafech a maximálně na tom, že v síti má nějaké krabice s Cisco samolepkou. Pořekadlo o dobrém sluhovi a zlém pánu je ale v tomto místě zcela na místě, absolutní neschopnost administrátorů superhostingu ani sebevícznačková technologie nezakryje.
Ja jsem v tom jeho prispevku necetl, ze by to overoval na produkcnim stroji a proto to cely spadlo. Spis z toho mam pocit, ze si az o den pozdeji po padu overoval, proc se to stalo.
Tim ale nechci SH obhajovat, kazdopadne ty vypadky ukazaly velky rezervy v redundanci a spolehlisvosti jejich site. Byl to proste pruser, kterej by si nemela takova firma vubec dovolit.