O2
-
Mívali jsem všechny operátory v době kdy neomezené volání ještě v tuzemsku neexistovalo.
U O2 jsme přešli z předplacenky na tzv. nulový tarif, u kterého odpadly jakékoliv PRAVIDELNÉ poplatky, s vyjímkou nutnosti poslat čas od času SMS, nebo zavolat tak aby se číslo ověřilo jako živé, (s čímž rovněž nesouhlasím). Na druhé straně každá SMS, a každý hovor vycházely velmi draze. Pro případ kdy je taková zpráva životně důležitá, což nebývá zase tak často, nám to tolik nevadilo.
Jednoho krásného dne nám dorazila poštou změna smlouvy. Cena volání a SMS nám klesla na polovinu. Naskočil ale pravidelný měsíční tarif cca 50 Kč.
Výsledek číslo 1:
Původně 0Kč měsíčně x 12 = 0Kč
Souhrn všech hovorů a SMS za rok cca 20Kč
Za rok celkem cca 20Kč
Nově 50Kč měsíčně x 12 = 600Kč
Souhrn všech hovorů a SMS ponechávám na původní úrovni jako nevýznamný cca 20Kč
Porovnání:
Původně ročně 20Kč, nově 620Kč - čili zvýšení O 30 násobek.
Výsledek číslo 2:
Následující den jsme obě smlouvy zrušili.
Smlouvy byly motivovány především snahou zajistit si dovolání se v případě zdravotních obtíží, a jiných havárií. Za tuto novou cenu bohužel již nepřicházelo v úvahu v jakémkoliv smluvním vztahu s danou společností pokračovat, natož jakoukoliv další novou smlouvu uzavírat.