Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 7:12 Nový

Smrt cenzorům

celé vlákno
Nejen, že operátora, kterej cenzuruje (a přitom mu do mých packetů vůbec nic není), si sám nevyberu, zároveň ho budu všem vymlouvat, hanět ho a házet na něj špínu (protože si to zaslouží) až do mrtě. Jestli se i naši operátoři chtěj opičit po Číně, amících nebo UK idiotech (který bohužel komanče nezažili - teď bych jim to setsakra přál), ať se tam přestěhujou, a přestanou nám tu otravovat vzduch se svejma pseudoochranama a svejma chorejma mozkama.
Hoween aura:61
16. 12. 2008 8:37 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Smrt cenzorům? Vy snad to dětské porno sledujete a stahujete, že Vám vadí, že ho TMo bude blokovat?

Jistě, případy typu Wikipedia jsou dost extrémní, ale jde tady o princip. O ten pitomý princip, že pokud dětské porno nesledujete, tak Vám přece nemůže vadit, že se k němu ani nedostanete.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 12. 2008 8:48 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ano, jde tady o princip. Ale o úplně jiný, než jaký uvádíte. Jde o princip, že pod vlajkou boje proti dětské pornografii (proti kterému si přeci slušný člověk nemůže dovolit protestovat) provádí cenzura a prodávají služby, které nejsou tím, za co jsou vydávány.
Ondřej Kučera aura:90
16. 12. 2008 8:59 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Především ovšem jde o to, že blokovat http protokol není jen tak.

Je nutné nainstalovat nějaké zařízení, které prohlíží kompletní proud paketů, detekuje protokol http, pakety skládá do celých http dotazů, tyto dotazy rozebírá a sleduje adresy, na které lidé přistupují.

Teprve když operátor má toto, může tyto adresy prohánět nějakým kontrolním zařízením, které říká: toto ano, toto ne.

V okamžiku, kdy je tato v podstatě technologicky nepotřebná infrastruktura nainstalována, je možné jedním velmi jednoduše udělat cokoliv.

Dnes se může sledovat a blokovat dětské porno, zítra se můžou vyjíždět statistiky navštívených stránek, pozítří je možné vyjíždět statistiky stránek pro každého uživatele zlvášť a popozítří je možné prodat pojišťovně informaci, že Franta Vomáčka má nejspíš rakovinu, protože si o tom hledá informace Googlem.

Jenže tohle si uvědomuje málokdo, Místo aby se legislativně operátorům zakázalo lézt do přenášených dat, všichni jim tleskají, jak zatočí s dětskou pornografií.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 9:18 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Zakon operatorum zakazuje lezt do prenasenych dat uz ted.
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:22 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Strojove? Imho ne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:12 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
no pokud jste si cetl poradne predchozi clanky, tak pokud zablika cervene svetylko, tak co Vy si ctete prohlizi CIZI SMEJD (nikoliv stroj) z nejake cenzorske organizace a teprve posuzuje, zda to zablokuje
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:13 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Taky me docela prekvapuje, ze policie cumi jak puk a nic s tim nedela..
Ondřej Surý aura:80
16. 12. 2008 9:23 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Možná jste si mohl přečíst, jak ten systém CleenFeed funguje. Bylo to docela dobře popsané u toho případu s Wikipedií.

Standardně nikdo do HTTP nešahá. Pouze v případě, že je IP adresa webu na blacklistu, tak je datový provoz přesměrovaný na HTTP proxy, která pak blokuje konkrétní webové stránky na serveru, na který koncový klient přistupuje.

Tohle řešení je řádově jednodušší a levnější než něco, co popisujete vy.
Mard
Mard (neregistrovaný)
17. 12. 2008 8:34 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
CleenFeed je jedna věc a konkrétné blokování jiná. CleenFeed snadno obchází ti, kteřím blokování vadí využitím proxy. Proto se od něj odstupuje a skutečně se leze do paketů. Tj. Cílové IP je nezajímavé (může být nahrazeno IP proxyny) a kontrolují se buď IP adresy v hlavičce HTTP požadavku nebo doménové jméno. Tím pak nastane situace, že lze snadno zneužít tohoto hardware je slídění co uživatel hledá nebo dělá na internetu.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:41 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
No jestli spíš nejde o vaši paranoiu. Cenzura v nějaké podobě existuje takřka odjakživa a nikde není řečeno, že musí být nutně negativní. Ten pocit, že cenzura je z principu špatná, je především výsledkem toho, že nejběžnější podoba cenzury, na kterou jsme naráželi, byla ta politická, o jejíž škodlivostí není pochyb. Na blokování dětské pornografie nevidím nic špatného, a pokud tvrdíte, že se tím má maskovat něco jiného, dokažte to.
no Khon
no Khon (neregistrovaný)
16. 12. 2008 10:27 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
>Na blokování dětské pornografie nevidím nic špatného...
No přinejmenším je na tom špatné to, že to značně zvyšuje zisky výrobcům a distibutorům toho opravdu tvrdého dětského porna, které normální člověk na internetu nenajde. Ti co by se "spokojili" s tím co je "zdarma" si nyní budou platit šifrované kanály, které stejně žádná cenzura nedokáže zlikvidovat. Kde je poptávka tam vzniká nabídka - každá prohibice zvyšuje cenu zboží.

Další věcí je, že morálka,etika a pod je velmi subjektivní záležitostí, že záleží i na kultuře , na náboženství a tak dále.....BTW jak byste se tvářil na to, kdyby onu "cenzurní" společnost ovládli svými názory radikální muslimové ?

Proboha konečně už pochopte, že dětská pornografie je jeno zástěrka k prosazení možnosti ideologicky ovlivňovat svobodné šíření myšlenek.

Proti dětské pornografii se musí bojovat úplně jinak. Je nutné důsledně došlápnout na výrobce a distributory. Těm ovšem takováhle cenzura jen zvyšuje zisky.....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:15 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
ten naivka Ondra si mysli, ze ty firmy to preci buduji pro blaho lidstva :))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 10:47 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Existuje seznam blokovanych stranek, ktery letos na jare zverejnili hackeri, ktere tato organizace blokuje. Zavadnych stranek je v nem cca 2%.
xor
xor (neregistrovaný)
16. 12. 2008 11:29 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
prosim poslete link, rad bych vedel, co opravdu jejich experti vyhodnotili. diky
Mard
Mard (neregistrovaný)
17. 12. 2008 8:35 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ano. Třeba Wikipedie :-) WOW
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 8:51 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Volíte komunisty? Ne? Pak Vám určitě nebude vadit, když se nedostanete na jejich stránky. Nebo jíst mrtvá zvířata, fuj. Třeba na blacklist zavolá Benedikt, že našel někde polohy jiné než misionářské, případně sexshop. Sodoma Gomora!

Kdo bude rozhodovat o tom, co ještě je pro nás dobré? Princip svobody je v tom, že Vy si zvolíte, co chcete.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 9:32 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ano, konzumuji tepelně opracované tkáně usmrcených živých tvorů. Dělá to většina lidí.

Hodně se mluví o tom, jak Google zjišťuje až příliš mnoho informací o svých uživatelích, pro něj jsou to ale anonymní subjekty na které chce zacílit reklamu (anebo usnadnit práci s internetem a opravdu jim nabídnout pro každého ten nejrelevantnější obsah? - to je na jinou diskuzi)
Když se bude ISP hrabat ve vašich datech, tak o vás v krátké době bude vědět víc než Google, tato informace nebude anonymní - ví kdo se pod jakou IP schovává.

Terorismus a dětské porno je strašák, aby lidé souhlasili. Ani jedno z výše jmenovaných nemusím a nechci, ale taky nechci aby se mě o mě někde ukládaly veškeré informace (Když už ty http požadavky mají, tak proč je neskladovat, že?).
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:17 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
PŘESNĚ TAK,

TERORISMEM TO ZAČALO

PORNEM TO POKRAČUJE

A NECHTĚJME VĚDĚT, KDE TO SKONČÍ...

KAŹDY INTELIGENTNÍ JEDINEC BY MĚL POCHOPIT, O CO TADY JDE
(přece terorista i pedofil se umí už teď nebo se to naučí, šifrovat, běžný člověk dětské porno nikde nenajde a je to ruku v ruce zisk skupin - výrobců porna a výrobců technologií a spolu s tím šmírování lidí, které jednou skončí docela nepěkně, pokud se s tím něco neudělá)

DEJTE SI DO GOOGLE 911 A NA PRVNÍM MÍSTĚ NAJDETE PĚKNÝ WEB A ALESPOŇ TY FILMY TAM UVEDENÉ (END GAME ATP.) SI PROHLÉDNOUT...
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 12. 2008 13:23 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
A jeje, tady zas nekdo vysadil prasky :-(
popleta
popleta (neregistrovaný)
16. 12. 2008 8:52 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Tady nejde o dětské porno. To samozřejmě nevadí, že je blokováno. Vsadím se ale, že až si zvykneme, že normální je blokovat, začne se to postupně rozrůstat o další 'společensky nebezpečné obsahy'. Takže příjde na řadu násilí, rasismus a postupně dál a dál. Jenže kdo a co označí za násilí resp. rasismus....
Další a dle mého názoru dost nebezpečný fakt je, že blacklist je tajný. Takže ta dobrovolná organizace si vlastně může blokovat, co chce a nikdo to nezkontroluje. A vsadím se, že v takovýchto organizacích jsou zajisté lidé 'velmi uvědomělí' a velmi si jistí, co je pro nás dobré.
Takže za chvíli bude internet sterilní, korektní. Jako v Číně. Tak.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 12. 2008 8:57 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Tady nejde o dětské porno. To samozřejmě nevadí, že je blokováno.

Ale vadí. Už ten první příklad s Wikipedií ukazuje, že tan blacklist nikdy nebude spolehlivě fungovat, takže v rámci "boje proti dětské pornografii" se bude zakazovat i přístup na weby, které s ní nemají nic společného. Nebo vy snad věříte, že to byl zcela mimořádný a ojedinělý exces, a nic podobného už se nikdy nemůže stát?

zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:31 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Už se to stalo tisíckrát, akorát se o tom nepíše. Hezkej byl tuhle výzkum v Austrálii (kde vláda možná taky donutí operátory cenzorovat, co se zrovna těm chorejm mozkům nelíbí). Odborníci jasně poukázaly, že nejmíň 10% bude/vždy bylo zařazeno špatně. Buď technická chyba, lidskej debilní faktor, demence, hloupost, korupce... Prostě je to nejen amorální šmejd nehodnej ničeho jinýho než odsouzení a vulgárních nadávek, ale i nikdy nefunkční paskvil.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:32 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
* cenzurovat, poukázali
popleta
popleta (neregistrovaný)
16. 12. 2008 13:10 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Dobrá, uargumentovali jste mě i s tou pornografií. Je jasné, že to bude zneužito. Z různých důvodů, které uvádíte. Měl jsem se lépe vyjádřit. I já jsem proti tomuto blokování. Souhlasil bych s volitelným dětským/jakýmkoli zámkem. Volitelným. Opakuji. Volitelným.
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
16. 12. 2008 11:48 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
O ten pitomý princip, že pokud dětské porno nesledujete, tak Vám přece nemůže vadit, že se k němu ani nedostanete.

Já bych ten princip viděl jinak:

Pokud dětské porno nesledujete, tak Vám přece nemůže vadit, že se k němu můžete (po webu) dostat.

Jediné co vám může objektivně vadit, je, že se při výrobě zneužívají děti. Jenže to filtrováním přístupu k webu nevyřešíte.

Pokud vám subjektivně vadí, že při procházení webu náhodou na vás vykoukne nahý člověk, tak to je problém váš, nikoliv můj, a pak požádejte chůvu/poskytovatele, ať vám nainstaluje filtr. Ale nevnucujte jej ostatním lidem.

Povinné filtrování vede ke spoustě špatným věcem (zvyšuje náklady, zpomaluje přenos, blokuje nevinné adresy), kdežto nefiltrování žádné takové problémy nemá.

Zlosynus
Zlosynus (neregistrovaný)
17. 12. 2008 17:49 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Tady jde spíše o to, že génialní pracovníci IWF (většinou různí studentíci a brigádníci) přidávají na blacklist stránky hlava nehlava (viz wikipedie), nedivil bych se, kdyby se tam za chvíli objevil i eshop s dětskými dupačkami... Aby si člověk nemusel za chvíli pořízovat k internetu ještě služby jako cproxy, nebo vpn hosting, aby se dostal jinam než na lupu. :-)
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
17. 12. 2008 23:30 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Třeba jsou placení od kusu…
klaus
klaus (neregistrovaný) ---.gw4.pvfree.net
30. 6. 2009 23:59 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Hňupe! Nejedná se o dětské porno! Nelži! Censura blokuje
svobodné názory třeba na komunistického kolaboranta Klause,
který neprezentuje tuto zemi, naopak jí škodí, a dělá všechno pro to, aby prosazoval názory agenta kgb putina!
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 12. 2008 8:53 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Oni se tam nemusejí stěhovat, oni už tam jsou - žádný náš (český) operátor už dávno není náš (český). A v tom právě vidím problém: i když se česká veřejnost nedá oblbnout líbivými slogany, stejně to bude k ničemu, protože pro velkou nandnárodní společnost nebude příliš směrodatné, co si o její politice myslí zákazníci v jedné relativně malé a nepříliš bohaté zemi.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:37 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Pokud by hodně lidí přešlo na wifinu a na IP mobily, začalo by jim to setsakra vadit. A pak bychom je rovnou spláchli do záchoda. Chce to bojkoty, a jako odborník na nich nenechat nit suchou, a všem je rozmlouvat, známým, rodině, kamarádům, na Internetu v diskuzích, na chatech, na poradnách, jenom na ně nadávat a ukazovat, co jsou doopravdy zač. Tupý stádo to bude kupovat furt, ale i desítky procent by byly znát, a začalo by je to *rát. A my bychom se jim jenom smáli do ksichtu a kopli si do nich s gustem ještě jednou, aby měli brečet proč.
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:48 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Pokud pokud pokud.

Jsou to same kecy. Udelejte NECO VY SAM! Nepiste do diskusi!

Vy jste ale take tupe stado. To, ze si to neuvedomujete, na tom nic nemeni.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:53 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
O čem to žvaníš? Samozřejmě, že sám dělám přesně to, co jsem popsal. A samozřejmě, že budu psát do diskuzí, to je součást toho, aby si tupý lidi uvědomili, komu chtěj cpát svoje prachy. Jestli ti to vadí, di si stěžovat, třeba na Hlavní nádraží. A nebo drž hubu sám a di dělat něco užitečnýho.
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 10:06 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ha ha :) A myslis, ze to nekoho ovlivni? To tvoje psani do diskusi? Kolik v diskusich bylo poprasku kolem "cenzury VF"? A nejenom, ze to nepomohlo, ale take to zavedl dalsi operator :))))))))))))))
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 10:26 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Že ty nedokážeš nikoho ovlivnit, je jenom tvůj problém.
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 10:34 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ja? To spise ty :)))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:27 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ty jsi tak opakovaně blbej, že jsi si ani nevšimnul, že VF už první krok zpět udělal. I když princip zůstává a proto se do VF bude kopat dál.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 16:23 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
:-)
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:24 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
tohle neni navod...

chcelo by to poradny hackersky DoS utoky na ty smirujici operatory, aby jim to cele kleklo a lidi utekli, ale kam?

jen zbozne prani


vsimli jste si, ze clenem Nix se stalo MVCR? A vite, ze vloni meli vyberove rizeni na smirovaci masiny za xxx milionu:!

co nas ceka? Za komance se sledovalo par lidi, za chvili technologie umozni sledovat a smirovat 100% obyvatelstva... bohuzel
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 7:37 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
a myslite si, ze takove ty vznikajici Narodni gardy apodobne, ze to je jen nahoda ? Ze stejna ceska televize, ktera delala zelenym (Dzamila - navrh pozitivni diskriminace cikanu) predvolebni protekci najednou dela protekci akcim tzv. neonacistu, ze to je jen nahoda? Ano mluvim o protekci, zamerne, protoze se skutecne o protekci jedna, kolikrat maji na titulni strane portalu ct24.cz i dva clanky nebo je na jejich akce tyden predem upozornovano, zatimco o nekterych jinych pocetnejsich akcich se tvrde mlci.

Vcera jsem si na blisty.cz precetl tohle:

České předsednictví z pohledu policie: příprava na občanskou válku

Vláda nařizuje podle § 14 odst. 3 zákona č. 219/1999 Sb., o ozbrojených silách České republiky, a podle § 22 odst. 1 zákona č. 273/2008 Sb., o Policii České republiky použití vojáků v činné službě k plnění úkolů Policie České republiky při zajišťování vnitřního pořádku a bezpečnosti na území České republiky se v období od 1. ledna 2009 do 31. července 2009 . Ti mají plnit úkoly pod velením příslušníka Policie České republiky. Se zbraní. Jestli s pistolí, s kulometem, nebo i s tankem, podle vyhlášky určí ministryně obrany Vlasta Parkanová. Potěš pánbu.

V minulých letech se součinnost armády a policie vázala na mimořádné události - na bezpečnostní opatření související s možnými teroristickými útoky, na jaderné havárie, živelné pohromy jako například povodně. I tehdy se jednalo maximálně o 100 vojáků. Nyní už se nejedná pouze o "plnění úkolů pořádkové služby". Topolánkovo evropské předsednictví si vyžaduje navíc nasazení dvojnásobku vojáků. Asi jako jaderná havárie, teroristický útok a povodeň dohromady...

Šťastný nový rok všem...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 7:45 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Vláda schválila přelety a průjezdy armád jiných států přes české území
Vláda schválila přelety a průjezdy armád jiných států přes české území (Ilustrační foto: sxc.hu)
Vláda schválila přelety a průjezdy armád jiných států přes české území (Ilustrační foto: sxc.hu)

*
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Do zemědělského výzkumu půjde přes miliardu korun, navrhl Gandalovič
Kabinet projedná registry, příspěvek na bydlení a munice pro Gripeny
Šéf liberálů Boc byl jmenován novým premiérem Rumunska
Langer navrhuje pozastavit činnost nebo zrušit 22 politických stran a hnutí
Vláda pomůže českým exportérům čelit krizi
[1]
PRAHA / 20:52, 16. 12. 2008

Vláda v úterý udělila souhlas jiným státům pro přelet a průjezd jejich ozbrojených sil přes území České republiky v roce 2009.

Souhlas vlády umožní realizovat požadavky na přelety a průjezdy ozbrojených sil jiných států bez zbytečných průtahů. Zároveň umožní českým ozbrojeným silám žádat na oplátku o povolení přeletů přes území těchto zemí. Obdobná praxe se osvědčila již v minulých letech, uvádí se v návrhu.

Každoročně se uskuteční velký počet přeletů a průjezdů ozbrojených sil členských států NATO, států programu Partnerství pro mír (PfP) a některých dalších států přes české území. Konají se v rámci výcvikových aktivit, vojenských misí a zahraničních operací.

Ministerstvo obrany navrhuje povolit přelety a průjezdy státům NATO, programu Partnerství pro mír a dalším několika desítkám evropským i mimoevropským státům. O konkrétních realizovaných průletech a přejezdech bude v příštím roce informovat obě komory parlamentu dvakrát ročně.

(mediafax.cz)
astray
astray (neregistrovaný)
17. 12. 2008 17:51 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Jakmile se schválí Lisabon, tak stejně bude po suverenitě. Takže o nic nejde.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 18:00 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
No pokud se vzdáme suverenity české ve prospěch celoevropské, tak s tím nemám problém. Proti nám stojí velké mocnosti a pro nás bude výhodnější se také spojit. Samozřejmě se to nelíbí lidem blízkým těm mocnostem (tedy ODS a KSČM).
stoural
stoural (neregistrovaný)
17. 12. 2008 19:36 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
A kupodivu, ani CSSD. Ale protoze nejsou ve vlade...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 20:42 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
CSSD nechce prijmout lisabon ?
stoural
stoural (neregistrovaný)
17. 12. 2008 21:12 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Nenapsal jsem to jasne? Protoze NENI ve vlade, chce.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
17. 12. 2008 23:34 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Ona ta Lisabonská smlouva má platit jen do konce volebního období? Nebo počítáte s tím, že ČSSD už nikdy ve vládě nebude?
stoural
stoural (neregistrovaný)
18. 12. 2008 22:43 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Nevim, co na tom nechapes.

CSSD NECHCE lisabon. Ale protoze neni ve vlade, klidne muze verejne tvrdit, ze chce.
melkor
melkor (neregistrovaný)
16. 12. 2008 11:03 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
To je tedy fakt hrdinstvi, psat odsuzujici komentare jak [polo]anonym ...
Uz vidim, jak si jdes stoupnout na Vaclavak a tam se vyjadrujes :-) Jenze to by bylo nebezpecne - kdyby se to nekomu moc nelibilo, tak by ti poupravil fasadu. Takze radeji hrdinske pokrikovani ze tmy ... BLEEEE
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 11:26 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Známý, rodina a kamarádi mi ještě poděkujou. Že se to totalitním komančům nelíbím, je mi fakt u zadku :-)
JN
JN (neregistrovaný)
16. 12. 2008 14:47 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Verim ve Vase nadseni, ale nezlobte se, pokud presvedcite pet lidi ve vasem okoli (pokud je OPRAVDU presvedcite), zpusobite vodafonu ztratu zanedbatelnou. Rigidita lidske masy je neuveritelna a nekam se hnout musi znamenat hmatatelny prospech pro kazde individuum. Dokud nebudou mit uzivatele problem se dostat na weby jako seznam, google, idnes atd. nebo dokud nebude sluzba jinde VYRAZNE levnejsi, bude prechod lidi k jinemu poskytovateli jen pro nadsence a tech je mizive malo.

Uprimne by se mi libilo, kdyby se par hlavnich portalu domluvilo a treba vodafone zablokovalo, jako manifestace proti cenzurovani obsahu. Obavam se ale, ze ani to by nebylo dostatecne motivujici.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:30 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Nevim jak on, ale ve firmach na ktere ja mam vliv je vice nez 5 (dokonce radove vice) lidi.
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:27 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
no tak tedy ovlivnis 50 lidi protoze jim prenastavis komp, ´to je systemove reseni?


zablokovat vodafone a tmobile, kdyby se domluvil seznam+centrum/atlas a idnes dohromady, to by bylo slovo do pranice (zobnrazovat uzivatelum: "nesouhlasime s cenzurou"


no jo jenze vsichni vyse zminovani inzeruji u vyse zminovanych a tedy ekonomicky by to byla sebevrazda pro dotycne portaly, ze? A o prachy de v prvni rade :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:29 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
HAHA klasickej cenzor. Bojí se anonymů, protože jim neumí rozbít hubu a tím je umlčet. Lidi nedejme se oblbnout těmito xindly, kteří se schovávat nemusí, když stojí na té špatné straně. Slušní lidé totiž hubu nikomu za jiný názor rozbít nenechají.
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 12. 2008 13:27 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
A dalsi "hrdina" ...
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 12. 2008 13:44 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Pan je z ODS, ze?

Takovehle "hrdiny", kteri dokazi pouze mlit hubou, opravdu miluju. Obvykle se v situaci, kdy o neco jde a hrozi jakakoli ujma, skryji na WC a ex post hulakaji, ze ti, kteri se nebali a kuprikladu se nechavali zavirat, byli a jsou pitomci.
Roj aura:23
Roj
16. 12. 2008 10:50 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
S tim nepsanim do diskusi - to byl nejlepsi stouraluv napad, co jsem kdy cetl.
Stourale, jdi prikladem :-)
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 12:14 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Jedine, kdyz se pridas i ty :))))
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 12. 2008 13:31 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
OK, kdy a kde?

Ja se za sve nazory nestydim a klidne si je obhajim pred kymkoli. A problemy ustojim, neboj! Stejne je to dneska podstatne mirnejsi nez to byvalo ...
admin
admin (neregistrovaný)
17. 12. 2008 22:30 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
melkore ty seš vožralej co?:):):)
no Khon
no Khon (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:38 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
tak tak, jsme kolonizováni bez boje.... a ani ta zavšivená Lisabonská smlouva na tom nic nezmění...základní hřebík do rakve byl zatlučen již před lety v Mnichově......
mewe
mewe (neregistrovaný)
16. 12. 2008 11:45 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Jen klid, ono se to obrátí. Pak ten ksindl naženeme do oceánu a začneme znova. A když ne my, tak naše děti jistě. Na každou svini je někde řezník.
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:29 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
a kdo je ten xindl a kdo jsou ti správňáci?

Jak to bylo v 1948?

Shodou okolností psal orwel v tom roku román s názvem 1984...



myslím že je třeba nastavit trvale udržitelný systém, ale v mnoha oborech se to spirálou řítí do pekel a ...
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 12. 2008 9:32 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Jsem zvedavy, na co se zmuzete krome zbytecneho tlachani v diskusi.
náhodný čtenář
náhodný čtenář (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:21 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
chudáku..
náhodný čtenář
náhodný čtenář (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:23 Nový

Re: Smrt cenzorům

celé vlákno
Chudáku...
no Khon
no Khon (neregistrovaný)
16. 12. 2008 7:34 Nový

Už i T-mobile......

celé vlákno
No kdo snad čekal že zástupci vyvoleného a nedotkonutelného národa nezavedou cenzuru všude - pak se hluboce mýlil. Vodafone byl jenom zkušební balónek a teď to bude pokračovat. Žába se vaří pomalu... a po T-mobile přijde i O2 a věřte nebo ne zdůvodní to tím, že to po něm požadují zákazníci....a vykleštěná mainstreamová média jim budou přitakávat....


Nejvíce se nasměju vždycky v těhle debatách těm "spravedlivým", kteří cenzuru obhajují tím, že zabrání dětem sledovat dětské porno:) Jako kdyby o dětské porno stály zrovna děti :):):)
Přitom mám podezření, že tato cenzura spíše zvýší zisky výrobcům pedofilní pornografie neboť i ti co by se jinak spokojili s volně dostupným obsahem "zdarma" si nyní budou muset za šifrovaný kanál, nebo zásilku do domu zaplatit.....

Takže jako obvykle - cesta do pekel je lemována těmi nejušlechtilejšími ideály a zde v žádném případě nejde o nějakou ušlechtilou ochranu dětí, zde jde o moc, o vládu nad našimi myšlenkami, nad informacemi, o to mít možnost kdykoliv zabránit šíření jakékoliv myšlenky, která nebude "košér"......
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 10:11 Nový

Re: Už i T-mobile......

celé vlákno
"Přitom mám podezření, že tato cenzura spíše zvýší zisky výrobcům pedofilní pornografie neboť i ti co by se jinak spokojili s volně dostupným obsahem "zdarma" si nyní budou muset za šifrovaný kanál, nebo zásilku do domu zaplatit....."

Konečně to někdo napsal. Těším se, až se mimo pašování drog a zbraní, najednou jako nový fenomén objeví pašování dětského porna, později pašování zakázaných textů apod. Těším se, až nám budou na letištích kromě konečníku, genitálií a mozku prohlížet i všechny paměťové karty ve foťácích, disky v noteboocích, mobilní telefony a nevím co ještě, jestli se v nich náhodou neskrývá dětské porno, nebo fotka Usámy. Těším se, až budou lidé zatýkáni za to, že byl v cache jejich prohlížeče nalezen závadný obrázek (jako jsem už viděl trest za toto na jedné škole - chudák nic netušící student). Opravdu nevím, jak je možné, že tolik lidí nechápe, že tudy cesta nevede. Že namísto abychom trestali jednotlivce, kteří dělají špatné věci, jenom preventivně omezujeme celou společnost, zatímco podsvětí, na které tato omezení vliv nemají, vesele necháváme rozvíjet se.
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:35 Nový

Re: Už i T-mobile......

celé vlákno
to já se věru netěším...

a

"Takže jako obvykle - cesta do pekel je lemována těmi nejušlechtilejšími ideály a zde v žádném případě nejde o nějakou ušlechtilou ochranu dětí, zde jde o moc, o vládu nad našimi myšlenkami, nad informacemi, o to mít možnost kdykoliv zabránit šíření jakékoliv myšlenky, která nebude "košér"......"


to už je jak citát z bible, je to pravda. vrchnost vždy chce mít noc a moc ovlivňovat plébs, ať ro je 4000 př.n.l. nebo 2010 po kristu, a důvody si vždycky najde.

Pravda je, že my to tu nerozřešíme...

Asi bude lépe nepsat do diskusí ale navštícit své poslance... Co vy na to?
z
z (neregistrovaný)
17. 12. 2008 17:15 Nový

Re: Už i T-mobile......

celé vlákno
"Asi bude lépe nepsat do diskusí ale navštícit své poslance... Co vy na to?"

Ovsem pouze pokud "máme hole (v) ruce".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 17:56 Nový

Re: Už i T-mobile......

celé vlákno
:) asi tak
astray
astray (neregistrovaný)
16. 12. 2008 8:19 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
Změna názorů českého T-mobile není překvapením. Vždyť jsou to jen ocásci říšského T-mobile. Podobně to bylo s UMTS vs. EDGE.
TyyMobajl
TyyMobajl (neregistrovaný)
16. 12. 2008 13:23 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
Znalci si jiste vzpomenou na kauzu ClearSound tehdejsiho eurotelu/Paegase... to same... my to nebudeme zavadet, je to nanic... a hle ... najednou to zavedli
astray
astray (neregistrovaný)
16. 12. 2008 15:21 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
Ještě příznačnější je původní odmítání EDGE a sázení na UMTS.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:04 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
no spise to bude tim ze nejmonovany dodavatel pochazejici ze zeme ryzovych poli bude ted meni 2G sit Tmobilu a pri te prilezitosti se sklouzne i 3G ostatne nejsou u nas jedini :-)
Kozouš
Kozouš (neregistrovaný)
20. 12. 2008 11:49 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
Až na to, že T-Mobile používá od počátku UMTS FDD všude kromě ČR
Spokojený čtenář Lupy
Spokojený čtenář Lupy (neregistrovaný)
16. 12. 2008 13:48 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
Článků pana Peterky na Lupě přibývá, dobrá práce. Zdá se že pan Zandl v rozvoji Lupy vykročil správným směrem!
Když jsem si tu nedávno četl bezobsažné "glosy" blonďaté PR slepičky, už jsem se bál že je s Lupou ámen. Teď věřím v budoucnost.
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:36 Nový

RE: T-Mobile jde do UMTS FDD a do blokování nelegálního obsahu

celé vlákno
tak napiš něco obsažného než blondýnka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:23 Nový

řešení ?

celé vlákno
Pánové, je možné, že ti šmějdi to nakonec zavedou všichni. Co ale potom dál, jestliže policie a telekomunikační úřad spí? Budeme se muset nějak bránit. Proti všem zároveň to nepůjde. Takže si vybereme jednoho obětního beránka a na toho bojkot nasměrujeme. Bude to VODAFONE, protože s tím přišel první. Přidáme T-mobile, protože se přidal k VF, ale pokud se to rozroste i o O2, vrátíme se zpět pouze k Vodafone. A skutečně, jak bylo výše napsáno tvrdě budeme šířit o něm, co provádí, proč je to špatně a všechny naše známé odrazovat. Asi každý z nás zde na lupě je rádce svého širokého okolí osobního i firemního v těchto věcech. Máme šanci proti cenzuře něco udělat, udělejme to, dokud je čas.

To je můj návrh.
z
z (neregistrovaný)
16. 12. 2008 15:29 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
99% BFUcek necte Lupu a ani nema predstavu, co je to internet, to ze se nekam nedostanou (at uz proto, ze nemaji verenou IP nebo proto, ze jim to nekdo nedovoli) je jim bohuzel sumafuk.

No a i tech co vedi to povade jen k tomu, ze zacnou ve vetsi mire pouzivat tor a dalsi podobne site.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 15:35 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
Nejen ctenari lupy, ale i dalsich IT serveru by se mohli pridat. A pote uz se jedna o dost BFUcek, kteri se na tyto lidi obraci.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 16:35 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
Jako třeba Lupa by se mohla přidat. Říct, že uživatelé Vodafonu a T-Mobile jsou podporovateli morální pornografie a tímto je zablokovat :-)
Ale takovej celointernetovej (CZ) bojkot by byl zajímavej. Ať nějakej větší subjekt hodí datum a u mnou spravovaných několika webů klidně tyhle uživatele na pár dní taky bloknu.
Kdyby to takhle udělalo pár desítek procent českýho webu, ty dva operátoři by z toho asi lacino nevyšly. Btw, taky bych to dal třeba jako chybu 404, aby nebylo poznat, že to je blokace. Prostě 404 Not Found, no :-D
admin
admin (neregistrovaný)
16. 12. 2008 16:46 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
Nesouhlasím, jsem pro to aby se objevovala dobře zpracovaná stránka o nesmyslnosti a škodlivosti cenzury a aby tam bylo napsáno, že je to bojkot "na oplátku" a třeba po pěti minutách by se uživatle mohl pustit na původní obsah.
zombie
zombie (neregistrovaný)
16. 12. 2008 16:52 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
Ano, s počítadýlkem, a v rámci toho s textem spojení na Helpdesk Vodafone a T-Mobile, že "pokud se ti to nelíbí, zavolej jim do klubu" :-)
Přetížený Helpdesk linky, to by jim asi taky trošku vadilo.
1 984
1 984 (neregistrovaný)
17. 12. 2008 0:39 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
dobrý nápad!

ale - několik problémů:

kdo zařídí technologické řešení?

99% webů je hostovaných někde na hostingu a lidé vlastnící stránky tomu příliš nerozumí

většina komerčních webů si rozmyslí, jestli přijde o zákazníky
P
P (neregistrovaný)
16. 12. 2008 22:05 Nový

Re: řešení ?

celé vlákno
Zkusil bych jiné řešení, anonymní HTTPS proxy server mimo EU.
LP
LP (neregistrovaný)
16. 12. 2008 18:16 Nový

Změna názoru = peníze z Bruselu ?

celé vlákno
Někdy ke konci října prošlo médii, že Evropská unie připravila program pro boj proti nebezpečnému obsahu na Internetu. Hlavním cílem je chránit děti před škodlivým obsahem. V programu by mělo být asi 1,5 mld Kč. Že by si chtěl T-mobile z tohoto krajíce ukousnout?
A.S.Pergill
A.S.Pergill (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:55 Nový

Nejde o dětskou pornografii

celé vlákno
Peníze z brusele (=> podpořit strany, které jsou protibruselské a mají v programu vystoupení z EU), jinak si necháme házet na hlavu exkrementy bruselských úředníků.
Ochrana dětí je pitomost, to by nesměly bruselí nadiktované zákony obsahovat i "ochranu" pro ti kresbám, malbám, počítačem generovaným obrázkům, počítačem generovaným fotkám dospělých žen atd., tedy obrazovému materiálu, při jehož vytvoření žádné děti zneužity nebyly.
Pedofilové jsou démonizováni jako ještě před pár lety homosexuálové - prostě fašistoidní sebranka (kam IWF jednoznačně patří) uměle vytváří "hromosvod", na který se dá nasměrovat "hněv lidu".
Stejné bezcenné fašistoidní zrůdy dohnaly po WW2 k sebevraždě Turinga, přestože (nebo spíš právě proto - vzhledem k politickým sympatiím těchto pochybných aktivistů) měl velice zásadní podíl na vítězství spojenců ve WW2 (projekt Ultra, díky kterému mohli Spojenci číst v nacistických a částečně i japonských depeších jako v novinách).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 22:15 Nový

Re: Nejde o dětskou pornografii

celé vlákno
tak to ani omylem, naopak podporim strany, ktere se nestavi proti EU, nezbrzduji prijmani mezinarodnich trestnich soudu, nerusi ceskou financni policii, nepodporuji USA odkud tzv. boj proti terorismu a podobne napady prichazeji apod.
MB
MB (neregistrovaný)
17. 12. 2008 8:55 Nový

Co je dětská pornografie?

celé vlákno
Asi už bylo mockrát rozebíráno, zda je vůbec rozpoznatelná hranice pornografie, ale "každý" ví naprosto přesně, co je ta dětská.
Když si půjdu nafotit nahou "třináctiletou" Aničku Škrlovou do Klokánku? Na počátku 70. let vyšla v dětském časopise Větrník sexy-fotka malé asi 10 leté holčičky s vtipným textem Kovbojko nemáte krytá záda. Tehdy to bylo pro kluky víc, než kdyby tam přetiskli fotku z Playboye. Dnes by to byla nemyslitelná věc v časopise "pouze pro dospělé"! Ale bylo to porno? Fotka nahé ženy je akt. Fotka děvčátka hnus. Takže je jasné, že cenzura nám tu podstrkuje svůj obraz přípustného světa. No tak se holt spokojíme s tím redukovaným. Nebude distribuován většinovými médii a zabředneme do sterilní americké kultury. Ale pozor, současně, ten kdo bude hledat skulinky, bude bez pardonu kriminalizován, i když bude odlišnou kulturu konzumovat výhradně sám.
petrph
petrph (neregistrovaný)
17. 12. 2008 10:42 Nový

Trapné gesto

celé vlákno
Položme si otázku - nakolik blokování dětské pornografie na internetu zabrání vlastní pornografii, vlastnímu zneužívání dětí? Odpověď zní, obávám se, že nijak.

Tvrzení že jde o omezení šíření je pravda jen zčásti - tvrdé porno se distribuuje jinými cestami- a jak jsme viděli na příkladu s wikipedii, neblokují se pornoservery s placeným přístupem, ale kdokoliv může "udat" obrázek který se mu zdá nemravný.

Když už existuje taková nadnárodní organizace, očekával bych jiný přístup - zjistit si přesné uložení webového obsahu, a jeho registrovaného majitele,uvědomit příslušnou policii, a celý ten gang dát za mříže. Cokoliv jiného je trapný pokus o moralizovaní.
TECH
TECH (neregistrovaný)
17. 12. 2008 14:51 Nový

Neplodná diskuze

celé vlákno
Tak jsem si chtěl počíst názory na UMTS FDD a tady se řeší nějaké dětské porno.Příště prosím články rodělit, tohle je o ničem.
Jorge
Jorge (neregistrovaný)
30. 12. 2008 3:54 Nový

Prakticky navod jak proti cenzure bojovat..

celé vlákno
1. obratte se na reklamacni oddeleni T-mobile, pokud jste jeho zakazniky.

2. mam takovy pocit, ze telekomunikacni operator nema pravo menit obsah zpravy ani monitorovat provoz, pokud to neupravuje zvlastni zakon - na neco takoveho ma pravo jen policie - trestni oznameni, obcanskopravni zaloba, helsinsky vybor..

3. (a tohle by mohl udelat opravdu kazdy) - najdete si na webu T-mobile, seznamu, idnes, te britske cenzurni organizace apod. neco co vypada jako polonahe dite. pripadne tam nejake uploadujte.. nahlaste to na webu te britske cenzurni organizace. cekejte.. :-)


Jenze, chci videt, kdo neco takoveho udela. Vsichni jenom kecaji u Internetu a skutek utek..
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem