T-Mobile nabídne mladým lidem stahování hudby zdarma

Mobilní operátor T-Mobile přišel se zajímavým tahákem pro mladé lidi. Zákazníci, kteří se v období od 1. září do 31. prosince tohoto roku rozhodnou aktivovat nebo prodloužit tarifní program Bav se nebo Bav se s Mých 5, bude umožněn bezplatný přístup k více než 300 tisícům skladeb z katalogu hudebního vydavatelství Universal Music. Nabídka platí i pro zákazníky, kteří přejdou na zmíněné tarify z předplacené karty. Je však věkově omezena. Pokud je vám více než 26 let, tak máte smůlu.

Mobilní operátor T-Mobile přišel se zajímavým tahákem pro mladé lidi. Zákazníci, kteří se v období od 1. září do 31. prosince tohoto roku rozhodnou aktivovat nebo prodloužit tarifní program Bav se nebo Bav se s Mých 5, bude umožněn bezplatný přístup k více než 300 tisícům skladeb z katalogu hudebního vydavatelství Universal Music. Nabídka platí i pro zákazníky, kteří přejdou na zmíněné tarify z předplacené karty. Je však věkově omezena. Pokud je vám více než 26 let, tak máte smůlu.

CIF16

Písničky bude možné stahovat dvanáct měsíců. Nejdříve pouze do mobilního telefonu, kdy však T-Mobile nebude účtovat nic za datový přenos skladeb. Během září se pak má objevit i možnost stahovat skladby i na počítači přes portál t-music.cz. Skladby budou chráněné DRM ochranou, která však nebude omezovat dobu, po kterou je mohou uživatelé přehrávat. Ve výsledku by tedy mělo být možné již stažené písničky přehrávat i po uplynutí zmíněných dvanácti měsíců.

Podle našich průzkumů zejména mladí lidé ve věku od 6 do 26 let patří mezi vůbec nejaktivnější posluchače hudby. Ta je jim společníkem cestou do školy, při sportování i ve volných chvílích či při učení. Hudba je zkrátka součástí jejich každodenního života, říká Petr Dvořák, ředitel marketingu českého T-Mobilu. Otázkou však je, jestli právě v této věkové skupině, která si s Internetem tyká, má podobná služba hodnotu nějakého skutečně významného benefitu. I dnes jsou tu legální způsoby jak si hudbu z Internetu zdarma stáhnout (bez DRM) nehledě na věk, hudebního vydavatele, mobilního operátora či tarif. Co myslíte? (tisková zpráva)

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 8. 2009 22:40

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»