T-Mobile novým tarifem umožní sdílení dat až mezi šesti lidmi

Většina zákazníků T-Mobile prý FUP u neomezených tarifů nevyčerpá. Operátor teď zkouší jeho sdílení pro dalších pět karet s neomezeným tarifem za 449 korun.

T-Mobile od příštího týdne umožní prostřednictvím nového tarifu sdílet nevyčerpaná data až mezi pěti dalšími lidmi.

„Třeba celá rodina získá výhodnou možnost neomezeného volání a smskování do všech sítí v České republice, a navíc se může dělit o internet v mobilu vázaný k mateřskému tarifu, za nějž zaplatí pouze jednou,“ popisuje nový tarif marketingová šéfka operátora Dana Tomášková.

Nový sdílený tarif si zákazníci mohou pořídit k paušálům S námi síť nesíť, S námi bez hranic nebo S námi bez hranic+. Využít mohou až pět tarifů S námi sdílený, což je v podstatě tzv. neomezený tarif bez dat. Ta se sdílí s tím, kdo celou akci rozjel – v rodině pravděpodobně jeden z rodičů.

Co se vyplatí

Operátor v komunikaci nového tarifu využívá fakt, že podle jeho statistik většina zákazníků nevyčerpá svůj FUP. U tarifu S námi síť nesíť je to prý až 94 % a jeho průměrný uživatel vyčerpá přibližně 435 MB měsíčně, uvádí T-Mobile. O zbytek se může klidně podělit, argumentuje.

V součtu ovšem částka za základní tarif plus několik sdílených může vyjít i o několik set korun dráž, než když má každý člen rodiny svůj vlastní. Řečí čísel to znamená: minimálně 749 korun měsíčně za základní tarif s daty a 449 za neomezené volání a SMS pro každého člena rodiny nebo firmy. Samozřejmě – pokud dnes několik členů skupiny má svůj samostatný tarif za 749 Kč a nepoužívají příliš data, přechod na sdílené tarify by se jim mohl vyplatit.

Všichni si ale musí vystačit s jedním přídělem mobilních dat podle mateřského tarifu (1,5 – 3 GB). Nastavit limity pro jednotlivé SIM karty přitom nelze. Zároveň se všechna čísla navázaná na to mateřské připisují na jednu fakturu. Cena 449 Kč přitom platí jen při dvouletém úvazku, bez úvazku je o 150 Kč měsíčně vyšší.

Content

T-Mobile zatím oslovil svou neomezenou nabídkou tarifů S námi kolem 900 tisíc zákazníků. Nejrozšířenější je pak právě verze S námi síť nesíť. Vodafone na své „neomezeno“ nalákal zatím necelých 600 tisíc lidí. O2 na neomezené tarify Free povinně převedlo všechny své klienty se smlouvou – 3,25 milionu. 

Zdroj: Tisková zpráva

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 8. 2015 21:27
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »