Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku T-Mobile si brousí zuby na příjmy z reklamy od Martin Vyleťal - Myslím si, že by operátor jednoduše oznámil, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 6. 2009 9:11

    Martin Vyleťal

    Myslím si, že by operátor jednoduše oznámil, že mění všeobecné podmínky. Například u poskytovatele, který mi dodává internetovou konektivitu se to už stalo a tuším, že ne jednou. Stále to ale mohou řešit tak, že zákazníkům rozešlou SMS zprávu, ve které se jich zeptají, zdali mají o podobné reklamní SMS zájem

  • 24. 6. 2009 8:01

    petrph
    Ty všeobecné podmínky by se měnily jak ?
    a) Každý klient T-Mobile by musel podepsat změnu své smlouvy
    b) T-Mobile oznámí, že mění své všeobecné podmínky, kdo s tím nesouhlasí, může svojí stávající smlouvu do xx dní zrušit...
    Která varianta je ta pravá ???
    Což zase není tak nepodstatná otázka, jestli tím klient dává souhlas nejen k tomu aby mu posílali sem tam nějakou reklamí smsku, ale hlavně kvůli tomu šmírovali jeho polohu...Venkoncem, termín "pro reklamní účely" nemusí znamenat jen zasílání reklam. Informace o tom, kde a jak se klienti během dne pohybují, může být z hlediska obchodu dost podstatná..
  • 24. 6. 2009 9:13

    Ritchie (neregistrovaný)
    Zákon vysloveně vyžaduje, aby byl dán souhlas, tedy aktivní jednání ze strany budoucího příjemce reklamního sdělení. Změnu všeobecných obchodních podmínek nelze ani při nejlepší vůli považovat za poskytnutí souhlasu. Tedy dle zákona přichází v úvahu jen varianta a.

    Ale to není velká komplikace: Určitý balíček volných minut lze bez problémů vázat na souhlas se zasíláním reklamních sdělení.
  • 24. 6. 2009 14:29

    robis (neregistrovaný)
    Ano tak to predpokladam i ja. Nicmene se uz nejednou T-Mobilu podarilo mi dat sluzbu k uzivani na tri mesice zdarma s tim at ji odmitnu SMS pokud ji nechci jen nejak se ke me ta SMSka nedostala (ja ani nevedel ze si platim internetovy tarif) pak mi strzene penize inkasem zpetne vraceli v provolanych minutach. Jak rekli nemuzeme vam to dat penezove musite si to vybrat v tarifu :)

    Tento rok mi konci tarif ... nesnasim reklamni veci
    SMS reklamy sem si nechaval vypinat 3* a nedavno mi zase dosla nejaka :)

    Naivni ze u konkurence to bude jine nejsem

    Co se tyce reklamniho obsahu kazdy ma pravo prejit ke konkurenci, ma pravo prejit na VoIP ma pravo nemit mobil ci jine varianty.

    T-Mobile urcite timto prijde o zakazniky ale verim tomu ze zase ziska nove prevazne mladsi zakazniky kterym to bude kompenzovat placenim SMS ci jinak. (necim mi to pripomina politiku teto zeme)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).