T-Mobile spustí vlastního „virtuála“, značka Kaktus se zaměří na mladé

Mobilní operátor T-Mobile spustí novou značku Kaktus, v podstatě vlastního virtuálního operátora. Zaměří se na mladé uživatele, které chce nalákat na datové a internetové balíčky.

Novou značku Kaktus spustí T-Mobile v úterý 8. října. Jde fakticky o virtuálního operátora, který nabídne služby prostřednictvím předplacených karet. Operátor se jimi bude snažit cílit na mladé uživatele, oznámila firma na dnešním setkání s novináři.

Kaktus nabídne možnost vytvořit si vlastní balíček služeb (volání, SMS, data), který bude platit vždy 30 dnů. Pokud zákazník nebude mít žádný balíček aktivovaný, bude platit základní nabídka: volání za 2,90 za minutu hovoru (při tarifikaci 1+1), SMS za 1,50 Kč a 1 MB přenesených dat za 1 Kč.

Kromě volání a SMS si bude v balíčcích možné nadefinovat i data, možnosti jsou tři: 80 MB za 50 Kč, 200 MB za 100 Kč nebo 1 GB za 300 Kč.


Tabulka z tiskové zprávy

Služby budou jen ve formě předplacených karet, s tarify Kaktus nepočítá. Operátor bude šetřit na provozních výdajích: zákazníci budou odkázáni na tzv. „self care“ model, kdy si jakékoli změny budou zařizovat prostřednictvím speciální mobilní aplikace. Zákaznická podpora bude fungovat převážně na Facebooku.

KL_NOMINACE

Kaktus se zaměří na mladé uživatele, tomu odpovídá i zaváděcí akce, ve které nabídne přístup na Facebook zdarma napořád – ovšem je pro SIM karty aktivované do března 2014.

Připravujeme podrobnosti.

23 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 11. 2013 21:50

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »