T-Mobile spustí vlastního „virtuála“, značka Kaktus se zaměří na mladé

Mobilní operátor T-Mobile spustí novou značku Kaktus, v podstatě vlastního virtuálního operátora. Zaměří se na mladé uživatele, které chce nalákat na datové a internetové balíčky.

Novou značku Kaktus spustí T-Mobile v úterý 8. října. Jde fakticky o virtuálního operátora, který nabídne služby prostřednictvím předplacených karet. Operátor se jimi bude snažit cílit na mladé uživatele, oznámila firma na dnešním setkání s novináři.

Kaktus nabídne možnost vytvořit si vlastní balíček služeb (volání, SMS, data), který bude platit vždy 30 dnů. Pokud zákazník nebude mít žádný balíček aktivovaný, bude platit základní nabídka: volání za 2,90 za minutu hovoru (při tarifikaci 1+1), SMS za 1,50 Kč a 1 MB přenesených dat za 1 Kč.

Kromě volání a SMS si bude v balíčcích možné nadefinovat i data, možnosti jsou tři: 80 MB za 50 Kč, 200 MB za 100 Kč nebo 1 GB za 300 Kč.


Tabulka z tiskové zprávy

Služby budou jen ve formě předplacených karet, s tarify Kaktus nepočítá. Operátor bude šetřit na provozních výdajích: zákazníci budou odkázáni na tzv. „self care“ model, kdy si jakékoli změny budou zařizovat prostřednictvím speciální mobilní aplikace. Zákaznická podpora bude fungovat převážně na Facebooku.

CIF16

Kaktus se zaměří na mladé uživatele, tomu odpovídá i zaváděcí akce, ve které nabídne přístup na Facebook zdarma napořád – ovšem je pro SIM karty aktivované do března 2014.

Připravujeme podrobnosti.

23 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 11. 2013 21:50

Workshop: UX design v návrhu webu

  •  
    Rychlý a efektivní návrh rozhraní.
  • Metoda Design Studio.
  • Prototypy - proč a jak prototypujeme.

Detailní informace o workshopu UX designu »