T-Mobile testuje digitální televizi pro mobilní telefony

Mobilní operátor T-Mobile dnes oznámil, že společně s Českými radiokomunikacemi zahajuje veřejný testovací provoz digitálního televizního vysílání DVB-H pro mobilní telefony. Takzvanou „Televizi v kapse“ nyní na území Prahy během října a listopadu otestuje 250 uživatelů z řad zákazníků i zaměstnanců obou telekomunikačních operátorů. Signál bude šířen prostřednictvím sítě Radiokomunikací ze strahovského vysílače.

Mobilní operátor T-Mobile dnes oznámil, že společně s Českými radiokomunikacemi zahajuje veřejný testovací provoz digitálního televizního vysílání DVB-H pro mobilní telefony. Takzvanou „Televizi v kapse“ nyní na území Prahy během října a listopadu otestuje 250 uživatelů z řad zákazníků i zaměstnanců obou telekomunikačních operátorů. Signál bude šířen prostřednictvím sítě Radiokomunikací ze strahovského vysílače.

Cílem je otestovat jednotlivé prvky služby i preference a chování zákazníků před komerčním spuštěním služby. V nabídce je celkem deset televizních programů. Sedm volně dostupných a tři kódované. V nabídce naleznete například Filmbox, Euronews, ČT24, Óčko nebo National Geographic. Služba počítá i se zavedením elektronického programového průvodce. Zájemci si budou moci službu vyzkoušet i v prezentační místnosti v sídle T-Mobilu.

T-Mobile chce komerční provoz spustit už v roce 2007. To však podle T-Mobilu vyžaduje mimo jiné změnu mediálního zákona. (Tisková zpráva)

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »