Hlavní navigace

T-Mobile testuje SMS reklamu za volné minuty a zprávy

Jiří Macich ml.

Mobilní operátor T-Mobile tento týden zahajuje testování reklamních SMS a MMS zpráv. Do testu budou zapojeni dvě skupiny: jednu tvoří mladí lidé do 26 let a druhou představují ženy od 26 do 50 let žijící ve městech. V rámci pilotního provozu jim budou každý týden chodit SMS a MMS zprávy s reklamou z oblastí jako je kosmetika, potraviny, móda a sportovní obuv, cestovní ruch nebo bankovnictví. Pro další informace o propagovaném výrobku pak budou odkázáni na infolinku nebo web.

Mobilní operátor T-Mobile tento týden zahajuje testování reklamních SMS a MMS zpráv. Do testu budou zapojeni dvě skupiny: jednu tvoří mladí lidé do 26 let a druhou představují ženy od 26 do 50 let žijící ve městech. V rámci pilotního provozu jim budou každý týden chodit SMS a MMS zprávy s reklamou z oblastí jako je kosmetika, potraviny, móda a sportovní obuv, cestovní ruch nebo bankovnictví. Pro další informace o propagovaném výrobku pak budou odkázáni na infolinku nebo web.

Lidé museli v historii vykročit z mnoha vyjetých kolejí, aby se posunuli dopředu. Stejně jako se v posledních letech stal běžnou součástí mediálního mixu internet, podobná pozice čeká na mobil. Již dnes je prokazatelné, že úspěšnost reklamy v mobilu je mnohonásobně vyšší než u klasických nosičů. Navíc, jedině mobil nabízí výjimečnou interaktivitu a přesnou měřitelnost udávající zájem konkrétních zákazníků o propagované zboží a služby. vysvětluje Michal Němec, ředitel portálových služeb společnosti T-Mobile.

Zákazníci, kteří se zapojí do testu, dostanou na oplátku volné SMS zprávy nebo minuty na volání. Do budoucna se dá se zákazníkovým souhlasem využít nejen znalosti jeho identity, ale i jeho geografické polohy a tím maximalizovat efektivitu reklamy formou regionálních kampaní. Spokojené pak budou obě strany – inzerent proto, že efektivně využije přesně zacílenou kampaň. Spotřebitel pak bude dostávat reklamní sdělení pro něj relevantní a vyhne se špatně cílené reklamě, která se na něj valí z masových médií, dodává Michal Němec. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
19. 3. 2009 23:09
MEGA Stoural (neregistrovaný)
V dobách komunistické totality byla největší výhodou to, že žádné reklamy, inzeráty a podobné hovadiny nebyly, nikoho nezatěžovaly a nic se nevalilo z médií. Normální zdravý člověk byl ušetřen. To byla jediná pozitivní věc co dělali komunisti.
19. 3. 2009 18:44
vlabra (neregistrovaný)
Do budoucna se dá se zákazníkovým souhlasem využít nejen znalosti jeho identity, ale i jeho geografické polohy ... Hmm, řekl bych, že s tím do budoucna počítají i bez souhlasu. Děkuji, nechci.