Hlavní navigace

T-Mobile upozorní na opětovnou dostupnost neúspěšně volaného čísla

Jiří Macich ml.

T-Mobile nabídne zákazníkům v rámci své mobilní sítě bezplatné SMS upozornění na opětovnou dostupnost dříve neúspěšně volaného telefonního čísla. Nová služba bude v provozu od 2. prosince a bude fungovat jen pro případy, kdy volající i volaný jsou zákazníky T-Mobilu. Každý tu situaci minimálně jednou zažil – pokoušíte se někomu dovolat, ale ten či ta jsou momentálně nedostupní. Od nynějška už však není třeba volit metodu pokus-omyl a pokoušet se znovu a znovu o telefonát. Ve chvíli, kdy se…

T-Mobile nabídne zákazníkům v rámci své mobilní sítě bezplatné SMS upozornění na opětovnou dostupnost dříve neúspěšně volaného telefonního čísla. Nová služba bude v provozu od 2. prosince a bude fungovat jen pro případy, kdy volající i volaný jsou zákazníky T-Mobilu. Každý tu situaci minimálně jednou zažil – pokoušíte se někomu dovolat, ale ten či ta jsou momentálně nedostupní. Od nynějška už však není třeba volit metodu pokus-omyl a pokoušet se znovu a znovu o telefonát. Ve chvíli, kdy se adresát hovoru, respektive jeho mobil, přihlásí zpět do sítě, dostane volající informační SMS, že jeho kontakt už je dostupný, popisuje novinku tisková zpráva.

Novinka bude k dispozici všem uživatelům záznamových služeb jako je registr zmeškaných hovorů, MMS hlasový kurýr nebo klasická hlasová schránka. Pokud si přejete, aby neúspěšně volajícím nebyla reportován vaše dostupnost, musíte si tzv. informování o dostupnosti deaktivovat přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra. Notifikační SMS bude v tomto formátu: Vazeny zakazniku, telefonni cislo ‚+420603123456‘, kteremu jste se nedovolal, je opet dostupne. Hovor muzete zopakovat. Tuto SMS Vam zdarma zaslal T-Mobile. Zpráva bude odeslána až po nějaké kratší době pobytu v síti, čímž má být eliminováno zbytečné odeslání při náhodném chvilkovém připojení v místech s velmi špatným signálem.

Našli jste v článku chybu?
30. 11. 2009 19:11
Petr (neregistrovaný)
Další drobné automatické narušení soukromí a vyžadování aktivity pro jeho nenarušování.
1. 12. 2009 3:46
Mobil jsem nemel vypnuty uz minimalne rok a pravidelne telefonaty proste nezvedam. Asi je to fakt o tom jak mobil clovek pouziva. Ja ho pouzivam hlavne na to abych videl kdo se mne snazi sehnat. Kdyz mam chut se s danym clovek bavit, tak to zvednu, jinak ho kopnu do hlasovky.