Hlavní navigace

T-Mobile: Zájem o mobilní reklamu roste

Martin Vyleťal

Podle společnosti T-Mobile je reklama na Internetu v mobilu stále oblíbenější. Na vzestupu tak není jen klasické oslovení zákazníků prostřednictvím SMS a MMS zpráv, na vlně popularity se nese i propagace prostřednictvím bannerů na internetu v mobilu. Jen v loňském roce byla tímto způsobem realizována desetina ze všech kampaní.

Podle společnosti T-Mobile je reklama na Internetu v mobilu stále oblíbenější. Na vzestupu tak není jen klasické oslovení zákazníků prostřednictvím SMS a MMS zpráv, na vlně popularity se nese i propagace prostřednictvím bannerů na internetu v mobilu. Jen v loňském roce byla tímto způsobem realizována desetina ze všech kampaní.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
4. 3. 2011 16:54
V. Mlich (neregistrovaný)

Nebo ruším mobil úplně, stejně jen otravuje, když někdo něco chce, ať mi pošle email. A vydělávat začnou firmy tvořící antispamový firmware pro mobily :-)

3. 3. 2011 18:41
doctorX (neregistrovaný)

mozna ze strany zadavatelu reklamy, ale ze strany zakazniku, ani omylem . Naopak, vidim-li reklamu v televizi, prepinam programy. Na banery ze zasady neklikam. Reklama je vetsinou jen snuzka lzi, blablu a "podrazu".