Hlavní navigace

T-Mobile zkouší prodej mobilů i na poštách

Jiří Macich ml.

T-Mobile by rád prodával mobily i na pobočkách České pošty. Zatím v rámci pilotního provozu lze v síti poboček České pošty koupit Twist sadu s low-endovým telefonem Samsung E1170 a předplacenou kartou, na níž je přednastaven tarif Twist Přátelé. Zmíněnou Twist sadu je možné od 12. července 2010 zakoupit na 784 pobočkách, které pro tento pilotní prodej vybrala Česká pošta. T-Mobile si od rozšíření prodejních kanálů slibuje lepší rozšíření pokrytí menších měst a obcí.

T-Mobile by rád prodával mobily i na pobočkách České pošty. Zatím v rámci pilotního provozu lze v síti poboček České pošty koupit Twist sadu s low-endovým telefonem Samsung E1170 a předplacenou kartou, na níž je přednastaven tarif Twist Přátelé. Zmíněnou Twist sadu je možné od 12. července 2010 zakoupit na 784 pobočkách, které pro tento pilotní prodej vybrala Česká pošta. T-Mobile si od rozšíření prodejních kanálů slibuje lepší rozšíření pokrytí menších měst a obcí.

Telefon Samsung E1170 lze v Twist sadě zakoupit za 549 korun. Tarif Twist Přátelé umožňuje volat na pět vybraných čísel do jakékoliv české sítě za tři koruny a padesát haléřů za minutu. Odeslání SMS na některé z těchto pěti vybraných čísel vyjde na korunu a padesát haléřů. Vyměnit kontakt ve vybrané pětici lze bezplatně až pětkrát měsíčně. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
22. 7. 2010 10:57
Ne, tohle bylo na pokladně, takže při počítání nákupu ve vozíku si řeknete ještě o mobil (stylem jako si u kasy s alkoholem řeknete o flašku whisky). Tesco řeší pouze to, je-li mobil nefunkční, tak vrátí peníze; vše ostatní se řeší přes Vodafone (stejně jako ty vykukové, co prodávají smlouvy na ulici, akorát tady si rovnou odnesu i škatuli s mobilem). Předpokládám, že to pošta bude mít ošetřeno podobně - tady máš škatuli, zaplať a zmiz ;-), podobně je v zahraničí možno koupit mobil v automatu. J…
21. 7. 2010 14:30
O to právě jde - pokladní sice akorát namarkovala zboží, ale v průběhu nákupu u regálu jste měl možnost si vyžádat předvedení výrobku, určitě tam postávalo pár "asistentů prodeje". Což je právě ten důvod, proč při nákupu přes internet máte zákonné právo na 14 denní vrácení zboží, kdežto v kamenném obchodě máte smůlu. Hypermarkety to maskují prohlášením, že zboží berou zpátky, ale nemá to oporu v zákoně. Pošťačka bude povinna na vyžádání Vám předvést funkčnost výrobku, aby jste se mo…