reklama

Tablet CIUS od Cisco končí, není o něj zájem

Cisco představilo tablet s Androidem v červenci 2010. Měl sloužit pro firemní komunikaci, nabízet virtualizaci desktopů a přístup k nástrojům Cisco Collaboration (na trh uvedeno v dubnu 2011). Cius byl uveden na trh počátkem roku 2011. O necelá dva roky později Cisco oznámilo konec s odvoláním hlavně na měnící se trh. Tablety a mobilní telefony jsou stále častěji otázkou toho, co používá samotný zaměstnanec a co si „nosí do práce“.

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

reklama

Cisco představilo tablet s Androidem v červenci 2010. Měl sloužit pro firemní komunikaci, nabízet virtualizaci desktopů a přístup k nástrojům Cisco Collaboration (na trh uvedeno v dubnu 2011). Cius byl uveden na trh počátkem roku 2011. O necelá dva roky později Cisco oznámilo konec s odvoláním hlavně na měnící se trh. Tablety a mobilní telefony jsou stále častěji otázkou toho, co používá samotný zaměstnanec a co si „nosí do práce“.

Trend označovaný BYOD (Bring Your Own Device) je v USA natolik silný, že se mu musí přizpůsobovat řada firem. A řada z nich se potýká se zcela novými problémy.  Podle průzkumu, které si Cisco nechalo udělat, 95 % společností umožňuje zaměstnancům používat vlastní zařízení a 36 % pro ně poskytuje plnou podporu.

EBF15

       

Ještě v listopadu loňského roku Cisco uvažovalo o následovníkovi a upgrade na Android 4.0. Nutno dodat, že Cisco posledních letech ukončilo i další produkty – skončila Flip Camera i Umi video chat a Cisco poměrně obtížně hledá místo na rychle se měnícím trhu.

Zdroj: Empowering Choice in Collaboration

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení: Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »

       
Ušetřete