Taco Bell má na sociálních sítích problém s nevhodnou fotkou

Zaměstnanec nevhodně olizující jídlo v Taco Bell je hitem na sociálních sítích. U Taco Bell už ale prý nepracuje, dostal padáka.

O zaměstnanci Taco Bell olizujícím jídlo se toho v zahraničním tisku dočtete dnes dost. V konečné fázi o tom, že u Taco Bell  už nepracuje, protože společnost samozřejmě nemá pochopení pro něco takového. Je to asi totéž, jako kdyby vám někdo olízl kornoutek na zmrzlinu, nebo třeba ocucal předem brčko od mléčného koktejlu.

A v zásadě nejde o nic  nového, každý rok se sociální sítě baví nad fotografiemi zaměstnanců různorodých rychlých občerstvení, kteří neměli nic lepšího na práci, než šlapat do jídla, předvádět se a dělat vůbec věci, které rozhodně dělat neměli. Připomeňme loňský rok, ve kterém Burger King řešíl na sociálních sítích fotografii zaměstnance stojícího v salátu. Nebo rok 2009 kdy Domino řešilo katastrofální dopady videa s podtitulem „That's how we roll at Domino's“.

CIF16

U Taco Bell nejprve označovali fotografii za žert a slibovali vyšetření. Olizovač se nakonec ale dostal i do velkých médií a podle několik hodin starých zpráv už u Taco Bell (resp. u franšízy) nepracuje. Stejně tak jako jeho kolega, který olizování fotografoval. Taco Bell k celé situaci vyvěsili prohlášení na svém webu.

V tom je uvedeno, že předmětné skořápky byly určené k likvidaci poté, co byly použity pro trénink zaměstnanců (v březnu tohoto roku). A že předmětná fotografie byla pořízena v rámci interní soutěže, jejíž pravidla měla ovšem porušit. A poté se dostala na osobní účet na sociální síti. Taco Bell samozřejmě ujišťují, že olíznuté skořápky se v žádném případě nedostaly k zákazníkům. 

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 6. 2013 15:37

Školení web copywritingu

  •  
    Jak strukturovat text na webové stránce.
  • Tajemství atraktivního a úderného titulku.
  • Optimalizace webového textu pro vyhledávače.

Detailní informace o školení psaní pro web »