Názory k článku
Taťána le Moigne: chceme být nejoblíbenějším vyhledávačem v ČR
Pavel Hroneš (neregistrovaný)
16. 3. 2007 7:12
Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Doufám že paní nemlží a data vypadají pro Google opravdu dobře. Protože budu rád, až pan namyšlený a neomylný potáhne i se svou firmou tam kam patří. Do zapomnění.
16. 3. 2007 10:23
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
ten kdo se pokousi jezdit na lvu, skonci v jeho brise :-)
seznam mozna deformuje mistni trh, ale do google ma preci jen porad jeste daleko
ze studenti nechteji jezdit ven ma samozrejme vic duvodu - skola je v tom nepodporuje, jsou lini, ti lide nakonec nejsou ochotni zavest do vzdelavaciho procesu zpetnou vazbu ve forme placeni a dalsim duvodem muze byt, ze google pro ne neni zajimavy, seriozni apod. partner.. PR je jedna vec, realita druha
seznam mozna deformuje mistni trh, ale do google ma preci jen porad jeste daleko
ze studenti nechteji jezdit ven ma samozrejme vic duvodu - skola je v tom nepodporuje, jsou lini, ti lide nakonec nejsou ochotni zavest do vzdelavaciho procesu zpetnou vazbu ve forme placeni a dalsim duvodem muze byt, ze google pro ne neni zajimavy, seriozni apod. partner.. PR je jedna vec, realita druha
Petr (neregistrovaný)
16. 3. 2007 10:51
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Správně! Ať mu ta jeho koza chcípne!
16. 3. 2007 14:28
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Uz jste premyslel o kurzu porozumeni ctenemu textu...?
jakub2 (neregistrovaný)
16. 3. 2007 17:30
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Petr k prvnimu zavistivemu prispevku pouze pripojil poznamku o jedne hnusne ceske vlastnosti. Tak jsem to pochopil ja...
17. 3. 2007 11:27
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Nesmis soudit druhe podle sebe. Ja budu take rad, kdyz nekdo Seznam smaze z trhu. A se zavisti to rozhodne nema nis spolecneho.
jakub2 (neregistrovaný)
17. 3. 2007 16:31
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
U některých lidí to není závist, omlouvám se, každopádně společná česká vlastnost je, že úspěch se neodpouští z principu. A to právě vystihuje ta věta "Ať mu ta jeho koza chcípne"..
17. 3. 2007 16:35
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Ta koza je výraz závisti spojené s rezignací na vlastní přínos. A nemá to nic společného s tím, když vyjádřím názor, že budu rád, když jednoho hráče na trhu porazí druhý. Je to prostě jen preference hráče G před hráčem S.
jakub2 (neregistrovaný)
17. 3. 2007 20:44
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Já osobně také preferuji G před S, ale příspěvek od Pavla Hroneše prostě za závistivý a nepřejícný považuji a poznámku o koze jako vtipnou ironii na něj
hm (neregistrovaný)
17. 3. 2007 20:34
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Mě se zdá, že míra závisti je v čr viceméně stejná jako kdekoliv jinde - žil jsem déle než několik měsíců ve třech západních zemích, takže si to dovoluji tvrdit. Nálepkování závistivcem slouží spíše organizovanému zločinu k označování těch, kteří ukáží na nečestnou cestou získaný majetek. Nic víc, nic míň.
jakub2 (neregistrovaný)
17. 3. 2007 20:55
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
Já léta ztrávil ve skotsku, španělsku, usa a mexiku nikde jsem takovou míru závisti neviděl, opravdu ani v Mexiku, kde jsou sociální rozdíly propastné. Ale je jasné, že moje zkušenost může být vyjímečná. O jakých zemích hovoříte vy?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 3. 2007 2:29
Re: Seznam potáhne s ostudou, konečně
celé vlákno
VFB (neregistrovaný)
16. 3. 2007 7:35
titulek
celé vlákno
hloupější anketu jsem neviděl, copak používá někdo na vyhledávání něco jiného než Google?
VFT (neregistrovaný)
16. 3. 2007 8:39
Re: titulek
celé vlákno
Jasně, kluci z IT třeba Tejkíííít :-) lol
Bobo (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:14
je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Někdo nevidí dál než na špičku svého nosu.
Je mnoho vyhledávačů, které mají výhody proti Google - pro češtinu je lepší Jyxo, pro obtížně nalezitelné věci třeba Exalead kvůli výrazně inteligentnějším možnostem dotazování, pak jsou specializované či oborové hledače (lékařské, technologické, hledače cen...). Řadu věcí jde s nimi hledat mnohem rychleji než s Googlem, řada je Googlem nenalezitelná, často kvůli jeho stupidnosti - neumí hvězdičky a otazníky (nahrazující část slova/znak), neumí ohýbat slova, neumí stanovit pořadí hledaných slov, jeho parametr pro omezení vzdáleností hledaných slov dává podivné výsledky (a také nikde není publikovaný). Strašné.
Je mnoho vyhledávačů, které mají výhody proti Google - pro češtinu je lepší Jyxo, pro obtížně nalezitelné věci třeba Exalead kvůli výrazně inteligentnějším možnostem dotazování, pak jsou specializované či oborové hledače (lékařské, technologické, hledače cen...). Řadu věcí jde s nimi hledat mnohem rychleji než s Googlem, řada je Googlem nenalezitelná, často kvůli jeho stupidnosti - neumí hvězdičky a otazníky (nahrazující část slova/znak), neumí ohýbat slova, neumí stanovit pořadí hledaných slov, jeho parametr pro omezení vzdáleností hledaných slov dává podivné výsledky (a také nikde není publikovaný). Strašné.
StandaT (neregistrovaný)
16. 3. 2007 17:24
Re: je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Díky za Exalead... lepší než google :)))
mmm (neregistrovaný)
16. 3. 2007 20:48
Re: je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Který vyhledavače kromě Exalead jsou ještě dobrý? Poraďte
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 3. 2007 21:17
Re: je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Exalead fakt dobrej, díky.
` (neregistrovaný)
18. 3. 2007 13:58
Re: je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Minimalne hvezdicky google umi, ale souhlasim, ze je to strasne a velice. Google by uz mel konecne umet parsovat regularni vyrazy, pomoci kterych bychom nalezli skutecne to, co jsme hledali.
so (neregistrovaný)
18. 3. 2007 22:56
Re: je řada lepších vyhledávačů
celé vlákno
Já používám na české stránky hlavně morfeo a jyxo. Raději teda morfeo, protože neprudí s těmi hrůznými překlady z navaja na prvních místech (pane Illichu a spol., to Vám to nepřipadá trapné?) Google je obecně dobrý, ale jeho implicitní ignorování diakritických znamének je, na rozdíl od vyhledávačů omezených na české stránky spíše kontraproduktivní (při hledání českého textu, samozřejmě). Sklonování apod. po něm snad nikdo nemůže ani chtít.
Ten Exalead musím vyzkoušet. Google podle mě v poslední době vcelku málo účinně bojuje se spamem v některých oblastech.
Ten Exalead musím vyzkoušet. Google podle mě v poslední době vcelku málo účinně bojuje se spamem v některých oblastech.
Hurvajs (neregistrovaný)
16. 3. 2007 8:49
nejoblibenejsi,
celé vlákno
to uz take je, ne? On nekdo snad pouziva nekdo neco jineho nez Google? :-O
Nevermind (neregistrovaný)
16. 3. 2007 9:05
Nepodstatné
celé vlákno
Může Taťána vůbec něco ovlivnit? Stejně jako u ostatních přerostlých korporací (Taťána je důvěrně zná z předchozího působení) je možnost cokoliv ovlivnit malá. Jsme prostě takový malý banánový háj.
Frantisek (neregistrovaný)
16. 3. 2007 9:40
Re: Nepodstatné
celé vlákno
Ano pochopitelne, ze muze. V Excelovske tabulce ANNUAL LOCAL REPORTING, ve kterem posila vykazy svemu nadrizenemu do Londyna muze zmenit barvu a velikost fontu. A muze takze misto kolacoveho grafu udelat sloupcovy.
Trautmberk (neregistrovaný)
16. 3. 2007 9:58
Re: Nepodstatné
celé vlákno
Změnu typu grafu korporátní předpisy zapovídají.
Kuba (neregistrovaný)
16. 3. 2007 20:22
Re: Nepodstatné
celé vlákno
Změnu grafu i barvu sice většinou korporátní předpisy upravují, ale ne zapovídají jak si myslí Trautmberk. Podle toho potom, ale korporátní materiály také vypadají!
Každopádně si myslím, že určitě něco změnit může. Rozhodně ne na globální úrovni, ale jako regionální vedoucí má určitě své pravomoce! Jinak by tam nebyla, kluci :-)
Měli byste taky nějakou korporaci poznat, než hloupě reagovat.
Každopádně si myslím, že určitě něco změnit může. Rozhodně ne na globální úrovni, ale jako regionální vedoucí má určitě své pravomoce! Jinak by tam nebyla, kluci :-)
Měli byste taky nějakou korporaci poznat, než hloupě reagovat.
so (neregistrovaný)
18. 3. 2007 23:00
Re: Nepodstatné
celé vlákno
Něco určitě rozhoduje, otázka je, jestli se to něco projeví i navenek.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 3. 2007 9:45
Nevim, nejak jsem si nezvykl pouzivat google na vyhledavani v CZ. Ani nemam potrebu ke googlu moc prechazet(jejich mail neumi ani IMAP). Snad jen vyuziti google maily jako "externi disk" (google fs) je to co pouzivam.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 8:04
Re: Google
celé vlákno
Nechápu proč by měl umět nějaký IMAP, který zná pět a půl uživatele. Google nabízí služby pro uživatele a ne par technických fanatiků, kteří budou stejně věčně nespokojeni.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 8:07
Re: Google
celé vlákno
a ještě dodám:
... a zneužívat jeho služby způsobem jakým je v licenčních podmínkách potvrdili, že ho využívat nebudou viz. google fs. můžete být rád, že vám ten účet ještě funguje a Google vás nechá na sobě parazitovat.
... a zneužívat jeho služby způsobem jakým je v licenčních podmínkách potvrdili, že ho využívat nebudou viz. google fs. můžete být rád, že vám ten účet ještě funguje a Google vás nechá na sobě parazitovat.
Trautmberk (neregistrovaný)
17. 3. 2007 8:54
Re: Google
celé vlákno
Nechápu proč byměl umět nějaký HTTP, který zná deset a půl uživatele ...
Koukám počet omezenců, co si myslej že Internet je jenom web, furt roste i na lupě.
Koukám počet omezenců, co si myslej že Internet je jenom web, furt roste i na lupě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 9:11
Re: Google
celé vlákno
HTTP nikdo nezná, všichni znají prohlížeč a umí ho použít. O nějakém IMAPu většina uživatelů ani neslyšela, neví k čemu by jí to bylo dobré a tudíž ji to ani netrápí.
IMAP je navíc určen jen pro poštu a o tom, že RFC IMAPu napsalo nějaké prase ani nemluvě.
Na všech freemailech IMAP používá minimum lidí.
To že jsi technik ještě neznamená, že tvé zbalosti tě neomezují. Opak je pravdou.
IMAP je navíc určen jen pro poštu a o tom, že RFC IMAPu napsalo nějaké prase ani nemluvě.
Na všech freemailech IMAP používá minimum lidí.
To že jsi technik ještě neznamená, že tvé zbalosti tě neomezují. Opak je pravdou.
Trautmberk (neregistrovaný)
17. 3. 2007 9:33
Re: Google
celé vlákno
IMAP nikdo nezná, všichni znají svýho poštovního klienta a umí ho použít.
Co ti vadí na tom, že IMAP se používá pro poštu? Nebo seš příznivec HTTP everywhere? Včetně smažení vajec, řízení atomovejch elektráren, komunikaci noudů v gridech a spojení MTA-MTA?
RFC IMAPu psal Mark Crispin. Esli je nebo neni prase, je na uvážení každýho a každej může přijít udělat lepší RFC. Pokud bys chtěl vidět, jak se takový RFC píše, zrovínka příští tejden je IETF ve stověžatý matičce.
Ale asi je míň namáhavý plácat si játro na lupě ...
Co ti vadí na tom, že IMAP se používá pro poštu? Nebo seš příznivec HTTP everywhere? Včetně smažení vajec, řízení atomovejch elektráren, komunikaci noudů v gridech a spojení MTA-MTA?
RFC IMAPu psal Mark Crispin. Esli je nebo neni prase, je na uvážení každýho a každej může přijít udělat lepší RFC. Pokud bys chtěl vidět, jak se takový RFC píše, zrovínka příští tejden je IETF ve stověžatý matičce.
Ale asi je míň namáhavý plácat si játro na lupě ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 10:22
Re: Google
celé vlákno
Pokud IMAP všichni umí použít, tak proč většina používá přístup přes web? Nepřijde ti to divné?
Mailového klienta hochu musíš nastavit a i když ty jsi IT guru, tak běžný uživatel pod pojmem IMAP, který mu vykoukne v Outlooku nepochopí vůbec nic.
Zkus myslet hlavou a sestup ze svých nebeských výšin. To nemá cenu vysvětlovat.
Mailového klienta hochu musíš nastavit a i když ty jsi IT guru, tak běžný uživatel pod pojmem IMAP, který mu vykoukne v Outlooku nepochopí vůbec nic.
Zkus myslet hlavou a sestup ze svých nebeských výšin. To nemá cenu vysvětlovat.
Michal Kára (neregistrovaný)
17. 3. 2007 10:38
Re: Google
celé vlákno
Protoze pres web je to jednodussi - dostane se tam odkudkoli, staci mi prohlizec a nemusim nic konfigurovat. Coz neznamena, ze ze IMAP nema sve vyhody - pokud mam pocitac, ktery stabilne pouzivam, tak je pristup pres Thundrebird / IMAP pohodlnejsi, nez pres web,
Trautmberk (neregistrovaný)
17. 3. 2007 10:44
Re: Google
celé vlákno
Lidi používaj to, co jim tlačí reklama a ne to, co je efektivní.
Už v dávnejch dobách nabízel Microsoft možnost automatickýho nastavení majlovýho (webovýho) klienta. IEAK se to tušim menovalo.
Jenže kdyby portály nabízely přístup přes IMAP, tak by přišly vo reklamu, kerá je živí.
Esli seš technik, tak Ti doporučuju zamyslet se na tim, že porovnáváš nesmysly. Porovnávej IMAP/HTTP a webovej/majlovej klient a nepleť sem hlouposti při porovnávání IMAP/webovej klient.
Už v dávnejch dobách nabízel Microsoft možnost automatickýho nastavení majlovýho (webovýho) klienta. IEAK se to tušim menovalo.
Jenže kdyby portály nabízely přístup přes IMAP, tak by přišly vo reklamu, kerá je živí.
Esli seš technik, tak Ti doporučuju zamyslet se na tim, že porovnáváš nesmysly. Porovnávej IMAP/HTTP a webovej/majlovej klient a nepleť sem hlouposti při porovnávání IMAP/webovej klient.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 11:06
Re: Google
celé vlákno
Efektivní je přístup přes web pro svoji snadnou použitelnost bez nutnosti instalace.
Že TECHNICKY může být pro NĚKTERA použití efeketivnější IMAP? To je možné, ale když všichni přestanou nabízet IMAP, nestane se nic. Když přestanou nabízet webmail, nebudou nabízet ani IMAP.
Takže si zopakuj původní komentář: "Nechápu proč by měl umět nějaký IMAP, který zná pět a půl uživatele. Google nabízí služby pro uživatele a ne par technických fanatiků, kteří budou stejně věčně nespokojeni."
IMAP s HTTP tu nikdo nesrovnává. Oba jsou na něco jiného a já vážně nechápu, proč by Google měl IMAP nabízet. Těch několik uživatelů, kteří ví k čemu IMAP je a jaké má výhody mu v ničem nepomůžou. Jednak se jim nikdy nezavděčí a jednak ho mají ještě tendenci používat v rozporu s licenčními podmínkami viz. komentář s google fs.
A jen pro pořádek: IEAK je Internet Explorer Administration Kit a ne každý mailový klinet automatickou konfiguraci umí. Ale to by jsi mohl vědět.
Že TECHNICKY může být pro NĚKTERA použití efeketivnější IMAP? To je možné, ale když všichni přestanou nabízet IMAP, nestane se nic. Když přestanou nabízet webmail, nebudou nabízet ani IMAP.
Takže si zopakuj původní komentář: "Nechápu proč by měl umět nějaký IMAP, který zná pět a půl uživatele. Google nabízí služby pro uživatele a ne par technických fanatiků, kteří budou stejně věčně nespokojeni."
IMAP s HTTP tu nikdo nesrovnává. Oba jsou na něco jiného a já vážně nechápu, proč by Google měl IMAP nabízet. Těch několik uživatelů, kteří ví k čemu IMAP je a jaké má výhody mu v ničem nepomůžou. Jednak se jim nikdy nezavděčí a jednak ho mají ještě tendenci používat v rozporu s licenčními podmínkami viz. komentář s google fs.
A jen pro pořádek: IEAK je Internet Explorer Administration Kit a ne každý mailový klinet automatickou konfiguraci umí. Ale to by jsi mohl vědět.
Michal Kára (neregistrovaný)
17. 3. 2007 11:13
Re: Google
celé vlákno
Jakozto clovek ktery IMAP server psal si dovoluji tvrdit, ze autor jeho RFC _je_ prase.
17. 3. 2007 12:02
Re: Google
celé vlákno
jakozto clovek, ktery implementoval vice RFC si dovoluji tvrdit, ze vetsina pozadavku ke komentari jsou psana prasaty
Michal Kára (neregistrovaný)
17. 3. 2007 12:13
Re: Google
celé vlákno
No, IMAP je na tom fakt dost bidne...
16. 3. 2007 10:16
Lokalni verze Google
celé vlákno
Nikdy bych neveril, ze lokalni verze maji az TAk rozdilne vahy dokumentu... Pred par dny jsem hledal neco o vyskach bunek tabulky v CSS, a na svuj dotaz jsem v ceskem Google (default na mem gToolbaru) to bylo uplne z cesty, vyhledal prosim hity v HTML strukture dokumentu: www.google.cz(html td css height) V nemeckem to bylo lepsi, ale porad nic moc www.google.de(html td css height), az google.com konecne vratil neco trochu zajimaveho:
www.google.com(html td css height)
Noname (neregistrovaný)
16. 3. 2007 10:45
Re: Lokalni verze Google
celé vlákno
jestli to nebude tím, že tam píšete anglicky. Zkuste zadat třeba 'výška buněk tabulky css' na google.cz. Myslím že takové chování je více než pochopitelné
16. 3. 2007 14:25
Re: Lokalni verze Google
celé vlákno
Opravdu? Jste si jist? Jiste, pisi anglicky a chci po lokalni verzi Googlu, aby mi k tomu dotazu nasla odpovidajici stranky. NEMAM zatrzeno, ze chci prednostne ceske stranky (jazykove, ani geograficky). Chci stranky, ktere odpovidaji memu dotazu. Predpokladam tedy, ze dostanu seznam anglicky psanych stranek, ktere mu odpovidaji.
Opravdu si myslite, ze je spravne lokalni chovani a v zajmu uzivatele najit mu zcela irelevantni stranky? Pochybuji.
Opravdu si myslite, ze je spravne lokalni chovani a v zajmu uzivatele najit mu zcela irelevantni stranky? Pochybuji.
17. 3. 2007 23:55
Re: Lokalni verze Google
celé vlákno
Ano, vámi popisované chování jsem také několikrát zjistil a vadí mi. Google skutečně v některých případech předkládá české stránky na prvních místech, přestože ve skutečnosti hledám v "celém světě".
` (neregistrovaný)
18. 3. 2007 14:10
Re: Lokalni verze Google
celé vlákno
Na konec URI v googlu staci pridat &hl=en a vysledne dotazy budou prednostne v anglictine.
Mard (neregistrovaný)
19. 3. 2007 23:33
Re: Lokalni verze Google
celé vlákno
Naprostý souhlas. Je to nechutné chování, vyhledávač se mi snaží pomáhat, ví lépe než já co vlastně potřebuji. Nevím jak to v nastavení vypnout, zřejmě to ani nejde.
Hany (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:10
Google x Seznam
celé vlákno
Drzim pani Tani pesti,
bojovat se Seznamem chce hodne odvahy.
Myslim si, ze jeho majoritu nezlomi, ovsem nejakou cast trhu ukousnout muzou.
Google ma specifickou cilovku podobne jako eBanka a s temi lidmi se ted potykam denne, vim o cem mluvim :-).
Pani Tano, hodne zdaru!
Hanycz@volny.cz
bojovat se Seznamem chce hodne odvahy.
Myslim si, ze jeho majoritu nezlomi, ovsem nejakou cast trhu ukousnout muzou.
Google ma specifickou cilovku podobne jako eBanka a s temi lidmi se ted potykam denne, vim o cem mluvim :-).
Pani Tano, hodne zdaru!
Hanycz@volny.cz
k212 (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:42
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Tady není co řešit, když se obchodník podívá do statistik přístupů třeba na svůj eshop, tak zjistí, že ze seznamu mu přichází ne zrovna zanedbatelné procento lidí, u některých to může být i 50% návštěvníků a tak má obchodník jasno, musí každý rok cpát seznamu bankovky, aby se tam udržel protože ví že bez seznamu ztratí velké množsví návštěvníků. Dokud bude velké množstí lidí využívat služby seznamu, tak se to nikdy nezmění a oni jsou nuceni je používat aby nepřišli o své přístupy.
Před nekolika málo týdny sem chtěl dát seznamu zbohem, kontaktovali mně a přemlouvali k jejich placeným službám, odmítl sem a dnes vím, že to byla chyba. Akorát mně vypršel placený zápis firmy, odmítl sem sklik a výsledkem je, že sem se po tomto odmítnutí všeho do 3 dný na seznamu zmizel z předních míst kamsi v zapomnění na 4 stranu a přitom sme se nacházeli do 5 místa neustále více jak 3 roky. Bohužel nejsem sám, kolega co též provozuje internetový obchod dopadl úplně stejně.
Před nekolika málo týdny sem chtěl dát seznamu zbohem, kontaktovali mně a přemlouvali k jejich placeným službám, odmítl sem a dnes vím, že to byla chyba. Akorát mně vypršel placený zápis firmy, odmítl sem sklik a výsledkem je, že sem se po tomto odmítnutí všeho do 3 dný na seznamu zmizel z předních míst kamsi v zapomnění na 4 stranu a přitom sme se nacházeli do 5 místa neustále více jak 3 roky. Bohužel nejsem sám, kolega co též provozuje internetový obchod dopadl úplně stejně.
Jan (neregistrovaný)
16. 3. 2007 18:12
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Coz znamena, ze Seznam radi vysledky podle toho kolik kdo zaplati a ne podle skutecne relevance. Coz pro me jako uzivatele, ktery chce neco najit, je jednoznacny duvod Seznam nepouzivat. Cili... je otazka, do jake miry je to pravda a jak rychle to jakemu procentu uzivatelu dojde.
Jenyk (neregistrovaný)
16. 3. 2007 21:19
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Co je seznam? Nebyl jsem tam už tak dva roky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 3. 2007 21:21
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Tím dokazujete svoji neznalost nebo ignoraci?
J (neregistrovaný)
19. 3. 2007 22:23
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Spis inteligenci, seznam byl pouzitelny tak nekdy pred 10ti lety, dneska ani nahodou, prvnich nekolik stran pri hledani naplneno nepouzitelnou reklamou ... naprosto irelevatni odkazy ... Nepouzivam jen to obcas vidim u nejakeho toho BFU. Kdyz se zeptam, tak na to taky nadava, kdyz ukazu neco jineho, tak chvili brbla ze to vypada tak ci onak, ale po 14 dnech na Seznam (a spol) zapomene.
Adam (neregistrovaný)
17. 5. 2007 13:50
Re: Google x Seznam
celé vlákno
tak zde si vedle jak ta jedle... nepochopil jsi příspěvek na který reaguješ... směšuješ dvě věci do jedné...
18. 3. 2007 7:39
Re: Google x Seznam
celé vlákno
Ale houbeles. To bych o tom musel něco vědět. Že nějaký z tisícovek klientů odmítnul zápis, se ve fulltextu ani nemáme jak dozvědět. Natož podle toho upravovat výsledky, to je pěkná blbost.
dejf (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:42
Jestli ta pani si vazi Autocontu a iDnes, tak to muze byt Lukacovic klidny...
celé vlákno
Autocont je dobre znam svoji roli v tunelu InDoS a iDnes se jiz stal ciste PRplatkem bez vlastniho obsahu.
Jestli se google.cz opira o takovehle giganty, muze si byt jist svym neuspechem.
Jestli se google.cz opira o takovehle giganty, muze si byt jist svym neuspechem.
hm (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:51
Re: Jestli ta pani si vazi Autocontu a iDnes, tak to muze byt Lukacovic klidny...
celé vlákno
ona ta paní je taková trošičku divná
so (neregistrovaný)
18. 3. 2007 23:08
Re: Jestli ta pani si vazi Autocontu a iDnes, tak to muze byt Lukacovic klidny...
celé vlákno
Váží si jich pro jejich význam na trhu a ne proto, že dělají kvalitní věci, pokud jsem dobře pochopil. Autocont za ten "tunel" BTW taky nemám rád, ale počítače podle mě montují poměrně slušné a pro firmy mají i slušný servis. iDnes je pak jenom ubohý bulvár. Ale většina českých médií se mění v žumpy, jejichž redaktoři neumí česky a píší nesmysly.
Pavel (neregistrovaný)
16. 3. 2007 11:56
Fakta
celé vlákno
A: "...a fakta ukazují, že česká populace ji přijala velmi pozitivně..."
Q: "Která fakta?"
A: "Naše fakta. My svá data nezveřejňujeme, ... "
ehm.. :-D
Q: "Která fakta?"
A: "Naše fakta. My svá data nezveřejňujeme, ... "
ehm.. :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 3. 2007 1:32
Re: Fakta
celé vlákno
Zdá se, že se na tý chudince opravdu podepsalo to, že dlouhá léta dělala pro Microsoft. Poslední dobou mě fakt rozčiluje že mé dotazy na google.com jsou přesměrované na google.cz a dostávám upravené výsledky. Jde to obejít nějak jednodušeji, než jak to dělám a to používáním proxy v USA?
J (neregistrovaný)
19. 3. 2007 22:26
Re: Fakta
celé vlákno
Jop, toto mi vylozene s prominutim sere, kdyz se to zacalo dit, myslel sem, ze se mi neco podelalo na DNS. CZ verze mi predhazuje v dobre 70% pripadu odkazy na firmy, ktere nabizeji cosi, co me vubec nezajima a k informacim se dostanu tak od 3ti stranky :/. Navic mam nekdy pocit, ze je to nejak cenzurovany.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 3. 2007 22:38
Re: Fakta
celé vlákno
Mně to taky dost seje a řeším to taky těma zahraničníma proxýkama, ale zpomaluje to. Nechápu, proč není možnost nějakého "bočního vstupu" do Googlu, který by ignoroval přístup z české kotliny a hledal takto nezatíženě. To tam tedy dost pohnojili ti "googložinýři".
Mard (neregistrovaný)
19. 3. 2007 23:36
Re: Fakta
celé vlákno
Kvůli tomu jsem nainstaloval Operu, která mi jede přes proxy v USA a používám jí pouze k vyhledávání. Jinak jedu ve Firefoxu. Kdyby někdo dovedl najít nějaké nastavení v query, které tohle "feature" ruší, tak by mně to _velmi: potěšilo.
19. 3. 2007 23:47
Re: Fakta
celé vlákno
Chápu, že návody čtou jen blbci. Ti chytřejší by však nemuseli přehlédnout dosti výrazný odkaz "Google.com in English".
Jinak ve Firefoxu (a asi ani kdekoli jinde) není problém mít oba Googly -- anglický i český.
Jinak ve Firefoxu (a asi ani kdekoli jinde) není problém mít oba Googly -- anglický i český.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 3. 2007 15:44
Úspěch adsence?
celé vlákno
Tak nevím, nevím. Webů, které zobrazují inzeráty, je sice mnoho (viz všelijací blogeři, dokonce i Lupa atd.), ale inzerentů je málo. Točí se stále dokola tytéž inzeráty.
mama (neregistrovaný)
16. 3. 2007 18:11
Re: Úspěch adsence?
celé vlákno
Potenciální chytří inzerenti ví, že reklamy běžný úživatel internetu nečte!
StandaT (neregistrovaný)
16. 3. 2007 17:30
lol
celé vlákno
lol...na google začínám mít poslední dobou podobnou alegrii jako na microsoft, obě firmy jso "všude"...už půl roku blokuju adsense a jsem spokojenější, stejně tam nikdy není nic relevantního.
16. 3. 2007 21:24
Re: lol
celé vlákno
ein search engine, ein internet ein google
kdyby meli alespon nejakou suggestion page aby uzivatele mohli doporucit co by google koupil a zmenil logo a pak rozjel PR, ze jde o revoluci
kdyby meli alespon nejakou suggestion page aby uzivatele mohli doporucit co by google koupil a zmenil logo a pak rozjel PR, ze jde o revoluci
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2007 14:35
vyhledávání
celé vlákno
je víceparametrová událost. nehodlám nic posuzovat, jsem uživatel
Před osmi lety jsem pracoval v lipsku, tam jsem se seznámil s googlem v anglické verzi, uspokojivě plnil mé požadavky.
při návratu do česka pak seznam a atlas a altavista
altavista skončil s bezplatnou službou, což je škoda, je to luxusní stroj
dnes mám paralelně seznam a google, pokud chci něco naprosto přesně zacílit, použiju bez výjimky google
Před osmi lety jsem pracoval v lipsku, tam jsem se seznámil s googlem v anglické verzi, uspokojivě plnil mé požadavky.
při návratu do česka pak seznam a atlas a altavista
altavista skončil s bezplatnou službou, což je škoda, je to luxusní stroj
dnes mám paralelně seznam a google, pokud chci něco naprosto přesně zacílit, použiju bez výjimky google
so (neregistrovaný)
18. 3. 2007 23:13
Re: vyhledávání
celé vlákno
No jo, jenomže se ukázalo, že většina lidí sofistikované výrazy Altavisty neuživí. Ale vzpomínám na její zlaté časy v dobrém, co se Google v relevanci pohoršil, by se mohla hodit. Hlavně mě ale mrzí, že Google neumí hledat přesné výrazy a to myslím Altavista uměla. Když napíšu "John Doe", tak tím rozhodně nemyslím, že hledám i "John. Doe", to bych to nedával do uvozovek.
Jano (neregistrovaný)
20. 3. 2007 15:02
Skloňovanie a diakritika googlu chýbajú
celé vlákno
Aj mne na google.sk, či google.cz chýba možnosť skloňovania a používania diakritiky. Skloňovanie je gramatický jav, ktorý má slovenčina aj čeština. Ignorovať ho znamená nenájsť relevantný obsah, ale obsah upravený podľa SEO. Takže ak by som do nadpisu tohoto príspevku nenapísal slová "skloňovanie" a "diakritika" v 1. páde, tak by ho google nikdy nenašiel, lebo v texte sa nachádza iba slovo "skloňovania" a "diakritiky". Jyxo a Morfeo to majú, Google ich musí dobehnúť, inak donúti ľudí prispôsobovať sa strojom a nie stroje prispôsobovať sa ľuďom.
Tiskni