Ušetřete

Názory k článku
Tarifgate: proč se ČTÚ odzbrojuje sám?

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.ext.gts.cz
20. 12. 2010 8:43 Nový

Specifika ČR

celé vlákno

Podle mne existuje personální propojení ČTÚ a jednotlivých operátorů, většina pracovníků dříve pracovala u operátorů. Podobné propojení existuje i mezi operátory, kde cirkulují stejní lidé. Ale to je jen obraz celkové situace ve společnosti, všude jinde v ČR to funguje podobně. Benzínky, EU fondy apod. No a pokud není žalobce, není ani soudce. Občas někdo dostane málo nebo je blázen (Michálek), pak něco občas praskne. A to je tak vše.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) 95.173.94.---
20. 12. 2010 10:44 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Ano, jistou úroveň dobře odráží už to, že pana Michálka označujete za blázna :(
Doufám, že jde pouze o úroveň Vaši, nikoli o úroveň situace ve společnosti...

Rohlik
Rohlik (neregistrovaný) ---.infos.cz
20. 12. 2010 11:11 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Troufam si tvrdit, ze Milan obraz společnosti.
Za sebe snim naprosto souhlasím, že Michálek je bud blázen, nebo už chtěl odejít do důchodu a zvolil tu nejčestnější cestu.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) 95.173.94.---
20. 12. 2010 11:21 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Aha. Takže varianta, že s něčím takovým prostě nechtěl mít nic společného (ať už proto, že by si pak nemohl sám sebe vážit, nebo proto, že si umí spočítat, že by si za to mohl v horizontu 10 let jít sednout), nepřipadá v úvahu?
Smutné :(
Já spíš považuju za blázny lidi, co si myslí, že jim to projde a nikdy se na to nepřijde, na věky věků amen... na to totiž žijeme trochu moc dlouho.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
20. 12. 2010 12:22 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Nejcestnejsi cestu? To mel spachat harakiri :)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 12. 2010 12:11 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Michálek je v naší politice bílá vrána a měl by dostat státní vyznamenání. Škoda, že jich není víc.

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
21. 12. 2010 17:04 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

A od koho ? Vy by ste prijal vyznamenani od cloveka, ktery to vsechno spachal ?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
22. 12. 2010 11:55 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Počkal bych na jeho nástupce. Pochybuji, že bude stejný darebák, jako ten současný, i když tady je možné úplně všechno.

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 12. 2010 18:29 Nový

Re: Specifika ČR

celé vlákno

Aha, vidím, že někteří pořád věří na to divadlo, které je nám předváděno. Ale "pravda" a chrochtání u korýtka z Vašich peněz jsou různé věci. Doufám, že Váš život bude dost dlouhý na to, aby jste to pochopili...
Možná nebude. Buďte šťastni ve své nevědomosti.

I.Fišer
I.Fišer (neregistrovaný) 77.78.116.---
20. 12. 2010 8:46 Nový

analýz relevantních trhů

Dobrý den,

je tristní, když na jedné straně ČTÚ nutí všechny poskytovatele e-komunikací neustále podávat rozsáhlé statistické výkazy a na druhé straně nedokáže správně vyhodnotit postavení českého trhu. Kdo jiný než ČTÚ by měl mít naprosto jasno o úrovni ceníků hovorného českých i zahraničních operátorů, a to i bez potřeby dělat jakékoli speciální studie či porovnání ?

Ivo Fišer
www.xphonet.cz

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.237.80.212.static.versanetonline.de
20. 12. 2010 9:45 Nový

ČTÚ se odzbrojuje sám dlouhodobě

celé vlákno

Především ČTÚ se v roce 2006 zbavil nástroje na regulaci tím, že prohlásil trh č. 15 (mobilní volání) "efektivně konkurenčním trhem, neboť na něm nepůsobí žádný podnik s významnou tržní silou".

ČTÚ v roce 2009 "rozdal" stávajícím oligopolním operátorům GSM frekvence bez dalších podmínek. Přitom jednoduchou podmínkou pro získání dalších frekvencí mohlo být vytvoření podmínek pro vznik alespoň 1 virtuálního operátora v každé síti. Nemluvě o tom, že takto rozdané frekvence teď chybí v uvažovaném tendru na 4. operátora.

Manipulace ČTÚ s měsíční monitorovací zprávou není záležitostí jen roku 2010. Manipulovalo se už se zprávou za rok 2009 a manipulována byla i data, která ČTÚ předalo jako podklady pro zprávu EK.

Všechny tyto manipulace jsou prováděny pod vedením Pavla Dvořáka, který byl na návrh tehdejšího ministra průmyslu a obchodu Vladímíra Tošovského 27. dubna 2010 vládou Jana Fišera opětovně jmenován do funkce předsedy rady ČTÚ na další 3 roky.

http://www.facebook.com/Nechceme.predrazene.mobilni.volani

gremlin
gremlin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 12. 2010 10:28 Nový

Re: ČTÚ se odzbrojuje sám dlouhodobě

celé vlákno

Jak může ČTÚ efektivně regulovat, když v samotné Radě tohoto úřadu sedí člověk, o němž je známo, že jako lobbista "přiohýbal" současně platný Zákon o elektronických komunikacích ve prospěch bývalého monopolu, stejně jako to, že pan předseda se na veřejnosti a v přítomnosti zástupců (velkých) alternativních operátorů údajně celkem bez skrupulí vyjádřil v tom smyslu, že podle jeho názoru by v ČR plně postačovali na celý telekomunikační trh (tedy mobilní i pevné služby včetně dat) maximálně tři operátoři ..... (Slyšeno z úst jednoho ze zástupců mobilní "velké trojky" a dalšími výroku přítomnými odkýváno...) Pak je sice možná oficiální linie úřadu "nějaká", ale pokud se liší od názorů vedení, tak mám celkem důvodné pochyby o jeho snaze skutečně podporovat konkurenci.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
20. 12. 2010 11:23 Nový

Re: ČTÚ se odzbrojuje sám dlouhodobě

celé vlákno

Zbytečný úřad, páchající za peníze daňových poplatníků zbytečné věci! Jenže vtip je v tom, že u nás státní úřady nehájí zájmy občanů, ale zájmy státu, tedy co nejvyšší výběr DPH a tudíž co nejvyšší ceny a ,,výhodné" paušály (pro koho asi), které opům zaručí spolehlivý příjem i tehdy, když zákazník poskytnutou službu nevyužije na 100%. O zlodějské tarifikaci, kdy za pětisekundový hovor zaplatíte minutovou sazbu ani nemluvě.

Vašek
Vašek (neregistrovaný) 77.48.14.---
21. 12. 2010 8:27 Nový

Re: ČTÚ se odzbrojuje sám dlouhodobě

celé vlákno

Nejde jen o licence, problém je i s pokrytím, práce na zkvalitnění pokrytí prakticky ustaly. Rozumím tomu, že pro obyvatele měst to není podstatné ale pro konfort lidí na venkově je to otázka velmi podstatná. Proč operátoři nemají povinnost postupně rozšiřovat a zkvalitňovat pokrytí? Nemělo by se co se tohoto týká na věc hledět jen z tržního pohledu, stát prostřednictvím ČTÚ by měl tlačit na operátory pro zajištěního určitého standardu v telefonování. To že u nás "nedokáže" správně pracovat s daty myslím nikoho nepřekvapuje.

limit_false
limit_false (neregistrovaný) 62.168.13.---
20. 12. 2010 12:37 Nový

Kde soudruzi udelali chybu: neudrzitelny "rozvoj"

Vyborny clanek, jako obykle.

"Samotné operátory ale nemůžeme vinit z toho, že se snaží vydělat co nejvíce."

Muzeme. Je jedna vec vydelavat, nikdo neceka od operatoru ze by delali charitu. Na druhe strane nicim nerizena honba za ziskem vypada presne takhle. Oligopol, ovplyvnovani CTU, soudni masinerie, kdy T-Mobile na Andelu nahani nove ovecky rovnou na nejdrazsi tarif, ktery sice lze zrusit, ale pocitaji s tim, ze vetsina lidi na to zapomene alespon do prvni faktury. Pak prijde druha faktura nez to clovek vypovi, nakopnou se smluvni penale a hele...uz je to nad 5kKc, jdeme se soudit.

O2 nema ani smysl komentovat. Oskar byla celkem decentni firma nez ji koupil Vodafone (ted se to tam taky vic a vic zmrdovati).

Vse kvuli "mantre", ze zisky museji rust.

Josef K aura:96

Vodafone

celé vlákno

Cesky Vodafone ma povinnost vysledky sveho hospodareni zverejnovat, ale v rozporu se zakonem tak necini. Z poslednich zverejnenych vysledku (FY 2009 - do 31.3.09) mi jeho EBITDA vychazi na (v kontextu clanku neprekvapivych) 39,5 %.

Jiri Hlavac aura:72
20. 12. 2010 21:34 Nový

Re: Vodafone

celé vlákno

Podle čeho usuzujete, že své finanční výsledky nezveřejňuje?

insekticid
insekticid (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 12. 2010 12:35 Nový

Re: Vodafone

celé vlákno

proc pokladat tak hloupy dotaz a neposlat rovnou patricne informace, pokud o nich vite?

Pablo Nechuta

ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Je evidentní,že ČTÚ je s mobilními operátory úzce spjat a jde jim velmi na ruku.Nehájí vůbec zájmy zákazníků ale pouze zájmy operátorů.Zve­řejněné výsledky neodrážejí skutečný stav ,protože přemrštěné ceny o kterých každý ví,každý na ně poukazuje a které vyplývají ze všech možných srovnání v EU,jsou zde prezentovány jako ceny průměrné až podprůměrné.Me­todika byla záměrně upravena tak,aby výsledky vyzněly příznivě pro operátory.Stačí si však porovnat naše tarify se zahraničím(i v rámci jednoho operátora) a rozdíly jsou zcela markantní na první pohled.Za srovnatelný tarif dostanete v zahraničí mnohem více volných minut,sms,a levnější volání.O mobilním internetu darmo mluvit-předražené paušály a u těch levnějších směšně nízký FUP z něj činí věc u nás téměř nepoužitelnou...ČTÚ je zde úplně na nic,neplní svou funkci a nečinně přihlíží tomu jak si zde tři největší operátoři vytvořili kartel.Téměř na vlas stejné ceny předplacenek,ne­rozlišování hovorů do vlastní sítě a mimo ni,nerozlišování hovorů ve špičce a mimo špičku,zlodějské účtování hovorů po 30 sec(někde i po 1 min.)atd...

tom
tom (neregistrovaný) 78.24.10.---
20. 12. 2010 22:40 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

souhlasím s Vámi.

Snad jenom:
"nerozlišování hovorů do vlastní sítě a mimo ni,nerozlišování hovorů ve špičce a mimo špičku"

tak o to už v dnešní době vážně nestojím :)

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
21. 12. 2010 8:50 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Proč? Jen byste si pomohl. To "sjednocení cen aby se v tom zákazník lépe vyznal" zpravidla dopadlo tak, že se na vše nasadila ta vyšší cena nebo cena k této se blížící. Takže nestojíte o možnost volat levněji a chcete volat jen draze.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 12. 2010 12:07 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Kecy, kecy, kecičky! To jako když bude X tarifů s Y podtarify a se Z dalších podmínek, tak se přemrštěné ceny sníží? Tomu může věřit jen idiot! Správně by to mělo být tak, že všichni operátoři budou povinně účtovat hovorné pouze v sekundách a jediná cena, která bude uváděna, bude cena za minutu vč. DPH u beztarifních služeb, t. j. předplacený kredit. U paušálů by se zveřejňovala koncová cena za měsíc a počet volných minut, ovšem ty volné minuty by byly také tarifikovány v sekundách! A každý operátor, tedy i Telekomika u pevných linek by měl povinně nabízet bezpaušálový tarif.

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
21. 12. 2010 22:33 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Jaký kecy, vždyť takhle to kdysi bylo. Dokud bylo X tarifů s Y podtarify, tak bylo možné za splnění Z podmínek volat levněji bez placení přemrštěného paušálu s minutami "zdarma" nebo "výhodného balíčku" jako dnes. Do vlastní sítě bylo tušim třeba za 3,5Kč/min, do cizí 6,5Kč/min. A "v zájmu zákazníků", protože měli chaos v tom, kdy lze volat levněji to sjednotili na 6,5Kč/min. Tedy dřív to zvýhodnění bylo automatické při dodržení určitých podmínek, dnes si ho musíte zaplatit. Když si někdo rád připlatí za to, že se nemusí ohlížet na to, kdy volá levněji a chce za každou cenu volat jen za draho a navíc odmítá možnost nižších cen za splnění určitých podmínek, tak je to jen důkaz dobré práce oddělení marketingu jednotlivých operátorů. Jakékoliv zjednodušení znamenalo vždy začít platit tu nejdražší možnou variantu. Před cca 9 lety ještě za Paegasu byl na předplacence možný krátký hovor do 30s (často stačilo) tušim za něco kolem 2Kč v základní ceně bez nutnosti jakýchkoliv "výhodných balíčků" jen díky různým podtarifům - vlastní síť mimo špičku účtování 30+něco. A dnes po všech těch zjednodušeních?

tom
tom (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
21. 12. 2010 13:39 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

ja osobne neresim, zda volam tam nebo tam a kdy, ale verim, ze spousta lidi si to pocita a tohle by jim to pouze komplikovalo.

treba ja osobne mam zrusenou otravnou hlasku, ze to a to cislo jiz je i jineho operatora a blabla. Predevsim proto, ze mam stejnou cenu do vsech siti. Resit, zda je ta cena vyssi nez kdyby to bylo rozdelene je irelevantni....to uz je u kazdeho individualni, za jakou cenu "nakoupi".

to same je spicka/mimo spicku. Uzadna vec pak ve fakturaci, kdy srovnani s pripadnou jinou nabidkou pouze komplikuje.

pro me osobne je proste jasne transparentni nabika, kterou dnes vyuzivam. Respektive ve firme platime za SIM 1,-Kc. Mame jasne danou cenu za minutu a nic vic nas netrapi. Zadne optimalizace nejakych tarifu a nebo volani tam nebo tam a tenhle čas atp. Zadne nadstavbove balicky a podobne hity, ktere jsou vetsinou vyhodne pouze pro operatora....

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
22. 12. 2010 12:02 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Předplacená SIM mne stojí 200 Kč ročně a těch 200 Kč ani neprovolám. 99% aktivních volání vedu z notebooku přes VoIP s utajeným číslem, čili nedostupným pro telemarketing. Takže za ostatní aktivní volání další 300 - 400 ročně, (většina hovorů ve vlastní síti, t. j. zdarma) a na mezistátní volání do Austrálie a p. Skype, čili rovněž zdarma. A ,,výhodné" tarify mobilních operátorů mi jsou u zadku, protože internet mám zdarma rovněž!
Jediné, čemu nerozumím, jsou nářky majitelů firem, jak je telefonování drahé, když existují mnohem levnější alternativy, jen se jich nebát.

tom
tom (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
22. 12. 2010 14:14 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Můžete mluvit více konkrétně než se jenom takle "vytahovat"? ;))

Co je internet zdarma? Mluvíte tedy o free wifi? Je nekde nejaká mapa o free wifi, abych vedel, kde se případně mohu pohybovat? Na venkove si asi nezavolam ze?

Abych mohl telefonovat tak exkluzivne jako vy, tak tedy s sebou musim nosit notas? To zní "lákavě".

Utajene cislo? Jak uzasne! Jsem ovsem laik, takze co si podtim mam predstavit? Jake tedy mam cislo...dovolaji se mi pratele a nebo DOKONCE klienti? Co si mam dat na vizitku? Pouze email? Nebo ten mate taky specialne "utajeny"?

"Takže za ostatní aktivní volání další 300 - 400 ročně, (většina hovorů ve vlastní síti, t. j. zdarma) "
Co si podtim mam zas představit? Jako, ze vase celorocni volani zahrnuje vetsinou volani pouze ve vase VOIP siti? Mohu se optat co to je konkretne za sit? Na mobil tedy predpokladam vubec nevolate.....
Nechte me hadat, vy delate nejakejho IT v nejake díře, kterému se nikdo nikdy nemůže dovolat a on totálně odsuzuje jakýkoli kontakt s civilizací :)) nebo neco podobneho, protože mám pocit, že totálně netušíte jak také mohou mít potřebu na volání jiní uživatelé, než jste vy :)

Ještě reakce na poslední větu. Jaké SUPER a VYHODNE alternativy doporučíte? Dnes má obrovská většina firem třeba obchodníky (volat přes VOIP?haha..) nebo řidiče v logistických firmách (opět haha) respektive "mobilní" zaměstnance, kteří potřebují být stále na přijmu.

Berte něco s nadsázkou. Já vůbec nehaním VoIP. Mě prostě přijde úsměvné, jak to tu vychvalujete jako věc, přes kterou je dnes možné volat pomalu v každém případě....imo ano, ale tak za 5-10 let.

ViR
ViR (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 12. 2010 23:16 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

VoiP naprosto rutinně používám pro firemní účely už několik let. Ale je potřeba mít kvalitního (hlasového) operátora a kvalitní Internetovou přípojku. A to tak, že současně :-). Což zatím více méně znamená, že VoIP je technologie vhodná jako alternativa ke klasické pevné telefonní lince, respektive jako jakýsi mezistupeň pro "omezenou mobilitu" v dosahu WiFi sítě. Pokud se týká 3G, CDMA atd., je situace zatím taková, že u žádného tuzemského mobilního operátora není kvalita (zejména latence a jitter) dostatečná tak, aby VoIP telefonie přes tato datová připojení odpovídala parametrům, požadovaným pro veřejnou telefonní službu. Nicméně, pro mnoho lidí a podniků (dokonce většinu) i současný stav může znamenat výrazné úspory nákladů na telefonování, neboť kolem 2/3 až 3/4 hovorů je vedeno buď z pracoviště, nebo z bydliště. Takže mnohdy stačí jen změnit chování, a místo po mobilu, tam kde to je možné, sáhnout po pevné (VoIP) lince....

tom
tom (neregistrovaný) 78.24.10.---
22. 12. 2010 23:53 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

jak se to říká? Já o voze a ty o koze? :)

v naší firmě používáme VoIP u pevných linek, ovšem já tu hovořil především o mobilních službách, kde bych zdůraznil tu položku "mobilní".
Mobilní VoIP díky nutnosti "nahánět" signál wifi nepovažuju zrovna jako dobrou alternativu mobilního telefonu. btw pan krakonoš hovořil o VoIP právě na mobilních telefonech (soudím dle toho, že má předplacenku).

debata o tom, zda je VoIP výhodnější než třeba kabel od bublin nemá ani moc smysl. Jak jsem řekl, tak VoIP na pevných sám využívám, ale že by to bylo zas tak výhodné? Jak jste nato přišel?
Při volání na mobilní telefon bude VoIP těžko někdy výhodnější, než když volám z mobilu. To především, že VoIP operator platí unás tak zatraceně vysoký propojovací poplatek a nikdy se nedostane na cenu mobilního operátora třeba na 0,80-1,50/min. Respektive dost pochybuji, že nějaký VoIP bude dotovat ze svého vaše volání pevná-mobil (snad pouze za předpokladu, že si je dle historie volání jistý, že se mu to na pevná-pevná a jiných službách mnohonásobně vrátí).
Takže ve VoIP bych nehledal "úsporu" v samotné ceně volání, ale spíš dejme tomu ušetření za HW atp. (btw nepočítám tady skype a podobny hity, co tu zmiňoval krakonoš....to prostě není věc na každodenní firemní využití)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
23. 12. 2010 21:56 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Zkuste, místo zdůvodňování, proč to, či ono nejde, dělat něco pro to, aby to šlo! Je fakt že přes humusoidní AžDSL od kohokoli není jakýkoli VoIP nic moc, ale jsou ISP, u kterých tyto služby fungují velice dobře, takže změnou ISP bych začal. Pro každodenní firemní využití, pokud máte intranet a ten snad máte, existuje SW pobočková ústředna a nikdo Vám nemůže zakázat, připojit na ni část VoIP telefonů i mimo firmu. U klasických linek to nejde (neseženete dráty), ale u VoIP no problem. Takže intranet s VoIP pobočkovou ústřednou, několik GSM bran pro volání z venku a internet a pobočkový VoIP v mobilu pro mimo firmu působící zaměstnance. A pak si zkuste spočítat náklady na telefonování.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
23. 12. 2010 21:45 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

Nejde o vytahování, ale používání ,,selské logiky". Každý z nás má volání rozdělitelné do dvou kategorií a sice na hovory ,,paravidelné", t. j. sada čísel na které se volá opakovaně a více či méně často a hovory ,,náhodné" tedy takové, kterých je jen několik do roka. Pak už jen stačí se s pravidelně volanými účastníky domluvit a zřídit si VoIP účet u stejného operátora; při použití Skype není problém takto komunikovat i se zahraničními obchodními partnery! Úspory si snad už dokážete spočítat sám. S internetem je to tak, že mám v bytě AP a tidíž mi ISP dává internet zdarma, jako protislužbu za to, že mu AP napájím a hlídám. Žádného IP nedělám, jsem důchodce se ZTP ven chodím max. do samoobsluhy na nákup. Na mobil nevolám, protože to nemám zapotřebí a mobilní číslo na mne znají jen lidé, se kterými komunikuji. Být stále na příjmu... Není to tak dlouho, kdy mobily byly naprosto neznámé a svět přesto fungoval, navíc používání mobilů za jízdy je řidičům zakázáno, HAHA, ale to si uvědomíte teprve tehdy, až někoho naboříte, nebo až nějaký telefonující pitomec naboří vás. Navíc je možno provozovat VoIP i v mobilu a opět je to mnohem levnější, než přímé volání. To, že neznáte možnosti současné techniky vás rozhodně neopravňuje k šíření podobných blábolů. Jenže ono je mnohem jednodušší blbě kecat (a ještě za to být opem placen), než se snžit hledat alternativní řešení. A to si představte, že pokud máte ve firmě slušný internet, není problém si zřídit vlastní VoIP pobočkovou ústřednu a brány k ní nasadit ke všem obchodním partnerům, jediné, co potom všichni platíte, jsou poplatky za konektivitu. Příchozí volání z ,,venku" lze řešit několika GSM bránami s předplacenými kartami (po 200 Kč/rok) a mobilní zaměstnance řešit VoIP mobily. A dalších možností je dost a dost, chce to přestat psát nesmysly a začít přemýšlet, jestli ovšem víte, jak se to dělá.

tom
tom (neregistrovaný) 78.24.10.---
23. 12. 2010 22:27 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

moc dekuji za reakci a za vysvetleni, proc jste uplne mimo realitu :)
v podstate jste si odpovedel sam, akorat vubec netusite, ze melete jeden nesmysl za druhym....místo konkrétních reakcí odpovíte úplně zcestně a nebo totální nesmysl.

Jak píšete, tak jste důchodce a žijete někde v noře (a vycházky do sámošky). Dle mého už to bude asi hodně dlouho že? Protože venku to chodí trošku jinak, než za doby, kdy to "šlo" všechno bez mobilů :)

Reagovat na to, abych všem našim partnerům zřídil stejného VoIP je aprílovej žert a veřím, že jste ho řekl jenom v nějakém záchvatu :)) netuším, jaký je váš "vysněný" business, kde tohle lze zrealizovat, ale vážně mě to dost pobavilo. Ono když už bych měl třeba těch vašich "pár čísel" kam volám stále, tak bych snimi třeba komunikovat přes skype a tomu podobné, ale co čert nechtěl, tak tito obchodní partněři nesedí pouze za PC v kanclu jako vy, ale cestují i více než jenom do samoobsluhy. Dokonce si představte pane krakonoš, že ve velké většině mají tzv. handsfree a to "zakázané není" ;))
Vlastně na konci postup píšete, že bychom si ke každému partnerovi dali svůj VoIP telefon (dáme mu třeba červenou barvu!!) a všude mu ve firmách vyhradí unikátní prostor a pokaždé kněmu bude běhat ten, s kým budem chtít hovořit (asistenktka nebo ředitel, to je fuk, že :))

Jediná špetka možné pravdy je, že třeba Skype velmi dobře poslouží při komunikaci se zahraničními partnery. Problém je v tom, že například německého partnera nebudu nutit používat skype, který oni nepoužívají a nebudu si dělat ostudu...tak často snimi slovně nemluvíme.

"Na mobil nevolám, protože to nemám zapotřebí a mobilní číslo na mne znají jen lidé, se kterými komunikuji."
Po tehle vetě nechápu, že sem ještě píšete. Dáváte tu své volání za vzor, jak by to mohlo vypadat a přitom si neuvědomujete, že takto volají pouze vaši přátelé, které potkáváte ráno v supermarketu při hledání slev. V podstatě jsem s tím IT zakopaným někde v díře nebyl až tak daleko od pravdy :)

"Není to tak dlouho, kdy mobily byly naprosto neznámé a svět přesto fungoval,"
vážně? 15 let už je pane nějaká doba, takže si rozhrňte rolety a koukněte, jak to venku vypadá....

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 12. 2010 12:09 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

A proč ne? Jednotná cena znamená, že si snadno spočítám, kolik za službu zaplatím. Když budu vědět, že za minutu hovoru zaplatím 0,60 Kč a za půl minuty 0,30 Kč, kde je problém? (Takto vypadají tarify jednoho z VoIP operátorů).

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
23. 12. 2010 21:49 Nový

Re: ČTÚ,jedna ruka s operátory

celé vlákno

A volání ve vlastní síti zdarma, což je pro veškeré ostatní opy noční můra!

marty
marty (neregistrovaný) ---.trnet.cz
20. 1. 2011 7:11 Nový

Re: Tarifgate: proč se ČTÚ odzbrojuje sám?

Zajímavé názory a doporučení. Dozvěděl jsem se, co všechno by se dalo dělat lépe a jak toho dosáhnout, ale závěrečný tah na branku jsem nenašel.
Což se odpoutat od akademické diskuze a zkusit něco udělat. Existují stránky s peticí:

http://www.stopdrahemuvolani.cz

a je to jeden z kroků jak dát najevo svou nespokojenost a může to mít větší účinek, než když vystupujeme každý sám se svým soukromým názorem.

Zkusme to a pokud nás bude dost, třeba se to podaří.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem