Hlavní navigace

Názor k článku Tarifgate: proč se ČTÚ odzbrojuje sám? od ViR - VoiP naprosto rutinně používám pro firemní účely už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 12. 2010 23:16

    ViR (neregistrovaný)

    VoiP naprosto rutinně používám pro firemní účely už několik let. Ale je potřeba mít kvalitního (hlasového) operátora a kvalitní Internetovou přípojku. A to tak, že současně :-). Což zatím více méně znamená, že VoIP je technologie vhodná jako alternativa ke klasické pevné telefonní lince, respektive jako jakýsi mezistupeň pro "omezenou mobilitu" v dosahu WiFi sítě. Pokud se týká 3G, CDMA atd., je situace zatím taková, že u žádného tuzemského mobilního operátora není kvalita (zejména latence a jitter) dostatečná tak, aby VoIP telefonie přes tato datová připojení odpovídala parametrům, požadovaným pro veřejnou telefonní službu. Nicméně, pro mnoho lidí a podniků (dokonce většinu) i současný stav může znamenat výrazné úspory nákladů na telefonování, neboť kolem 2/3 až 3/4 hovorů je vedeno buď z pracoviště, nebo z bydliště. Takže mnohdy stačí jen změnit chování, a místo po mobilu, tam kde to je možné, sáhnout po pevné (VoIP) lince....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).