Uvedete svůj globální startup na TechCrunch Disrupt v Berlíně?

Na přihlášky na „Startup Battlefield“ už není mnoho času — jen do pondělí 24. 6. Potřebujete přitom ukázkové video.

Máte slibný startup s mezinárodním potenciálem? Budete mít produkt hotový do října? A jste schopni ho již nyní přesvědčivě předvést aspoň jako demo? Pak byste měli zvážit přihlášku na „Startup Battlefield“, nedílnou součást konference TechCrunch Disrupt, která se koncem října sejde poprvé také v Evropě, a to v Berlíně.

O víkendu 26. až 27. října počíná Hackathonem; hlavní program následuje v pondělí a úterý 28. a 29. října. (Disrupt se jen těsně míjí s vídeňským Pioneers Festivalem, který se koná 30. a 31. října.)

„Startup Battlefield“ bude v pondělí a v úterý vždy v podvečer následovat po denním konferenčním programu. Pořadatelé pozvou asi dvacet až třicet startupů. Přihlásí se jich však obvykle stovky. Měly by to být projekty, které budou na Startup Battlefield uvedeny na trh, veřejně spuštěny. V minulosti se prý takto uvedly například Yammer, Dropbox, FitBit nebo Swype.

Formát je obvyklý: prezentace a otázky od odborné poroty. Do finále na závěr konference postoupí šest nejlepších. Na vítěze čeká mimo jiné €40 000, a na všechny finalisty samozřejmě hromada publicity a možnost potkat spoustu investorů.

Content

Na přihlášku už není moc času, přijímají se jen do pondělí 24. června do 23.59. A pořadatelé doporučují, abyste se přihlásili co nejdříve — sejde‑li se přihlášek hodně, je možné, že těm posledním už prostě nebude věnován dostatek pozornosti. Vyhodnocují se totiž průběžně, jak docházejí.

Pozor na to, abyste omylem neodeslali ‚draft‘. Každá přihláška bude posouzena pouze jednou. A velmi se doporučuje přiložit prezentaci a video. Při větším množství přihlášek si pořadatelé dokonce vyhrazují právo vůbec neposoudit přihlášky bez ukázkového videa.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »