Vlákno názorů k článku
Telefónica skupuje lokální WiFi ISP. Co s nimi?
Filtr (neregistrovaný)
85.13.98.---
19. 2. 2010 10:09
Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Znamená to namísto internetu filtrovaný polointernet? http://www.lupa.cz/zpravicky/telefonica-o2-potvrdila-filtrovani-stranek/
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 2. 2010 11:55
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Přesně tak! Na stejnou rychlost Up i Down budete moci rychle zapomenout, nehorázná agregaci a pingy o délce holubí pošty vás také zcela určitě potěší. Na kvalitní a rychlý servis rovněž. Náhradou dostanete cenzuru a logování všeho, co na netu děláte! Stačí se podívat na statistiky všech možných speedmetrů, jak to je s rychlostmi. Pořadí je rychlostních průměrů je takovéto:
1/ optika, 2/ Wifi a kabelovka, potom dloooouho nic, pak AžDSL a pak paskvily, jménem mobilní internet.
1/ optika, 2/ Wifi a kabelovka, potom dloooouho nic, pak AžDSL a pak paskvily, jménem mobilní internet.
stope (neregistrovaný)
---.201.broadband3.iol.cz
19. 2. 2010 12:10
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Mno já mám net po lince od Kyslíku2 (tady v té díře to ani jinak nejde) a stabilně měřím 6,5Mbit ze zaplacených osmi... Kein problem...
19. 2. 2010 13:32
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
A co tím chcete říct? Že je to lepší než kabel nebo Wifi?
Já mám třeba na kabelu od UPC 100Mbit down a 10Mbit up. Kdy to budete mít na ADSL?
Já mám třeba na kabelu od UPC 100Mbit down a 10Mbit up. Kdy to budete mít na ADSL?
qqq (neregistrovaný)
---.ct.cz
19. 2. 2010 15:55
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
a k čemu využíváte takové rychlosti? Který server downuje 100Mb? Hezká velká čísla, ale prakticky k ničemu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.anonymouse.org
19. 2. 2010 16:20
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
To byste se divil. Kdyz ja z blbeho komercniho rapidshare na 50mbit lince za 999 Kc sosam cca 5,5 MB/s, nevidim duvod, proc by nekdo mel mit problem i s 12 MB/s
qqq (neregistrovaný)
---.ct.cz
19. 2. 2010 16:56
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
No jako Premium platitel Rapidshareu věřím že vám za ty prachy ten tok daj. Ale kde v běžném užívání internetu potřebujete 100MB??
Flasi (neregistrovaný)
---.ct.cz
19. 2. 2010 17:05
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Co na rychlém stahování souborů z placených serverů nepovažujete za běžné užívání?
Že musí mít infrastruktura vždy jistý náskok před službami, je přece logické.
Že musí mít infrastruktura vždy jistý náskok před službami, je přece logické.
----- (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
19. 2. 2010 21:36
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Typicka argumentace Telecomu. My to nemame, takze Vy to nepotrebujete. :)
Co treba tahani dat mezi domovem a firmou?
Co treba tahani dat mezi domovem a firmou?
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 2. 2010 23:18
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
A co takhle CD, nebo DVD přes Skype? Ono je rozdíl, jestli hudební CD (v plném formátu, ne MP 3) posílám 5 minut, nebo dvě či spíš tři hodiny a na několikrát!
22. 2. 2010 10:51
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
no ja zase uprednostnuju upload. z domu si taham data dle potreby kamkoliv, posilam vetsi data do fotolabu apod. na AzDSL bych cekal vecne a fakt nemam pres den tolik casu + nemam potrebu posilat do fotolabu fotky celou noc....
19. 2. 2010 23:22
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Tak treba zrovna mistni slunecnice by vam klidne 100M dala a myslim, ze i konkurenti maji download servery pripojene na gigabitovych linkach a nemaji duvod rezat rychlost pro jednotliva spojeni, protoze se realne nevyskytuji lide, kteri by dokazali takle rychle stahovat v takovem poctu, aby to servery omezilo.
Ale je pravda, ze postavit trvale skutecne 100Mbit kanal od koncoveho uzivatele treba na UPC k serveru na hausu se zpravidla nepovede.
Ale je pravda, ze postavit trvale skutecne 100Mbit kanal od koncoveho uzivatele treba na UPC k serveru na hausu se zpravidla nepovede.
20. 2. 2010 7:32
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Záleží Dane na tom, jestli mají tyto servery gigovou přípojku do switche, který je na gigové páteři, nebo na 10GE páteři. Dříve to bylo fuk, ale dnes u broadbandu fakt poznáte, když první 2 switche jsou na gigové páteři a až pak to jde na desítku (pak máte agregaci 1:24/48 na druhou)
astray (neregistrovaný)
193.247.150.---
19. 2. 2010 13:44
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Zaplatit 8 a dostat 6,5, to se vyplatí. To je skoro jako to prodávání vajíček v Hlavě XXII.
Flasi (neregistrovaný)
---.ct.cz
19. 2. 2010 14:03
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Původně byly tarify odstupňované po 2 Mb/s od 2 do 8. Pak došlo ke sjednocení a udělal se jeden tarif 8, za který se platí ta cena, co byla původně u toho nejnižšího tarifu a kde je rychlost až 8 - každý podle svého technického maxima.
Člověk by čekal, že takový krok nemůže vyvolat negativní reakce (nemluvím o reklamě na 8 Mbit/s, kde není jasně zdůrazněno, že té rychlosti mnoho lidí nedosáhne), ale to by se spletl.
V každém případě je na tom ten, kdo platí cenu 2 za tarif označený 8 a dostane 6,5, lépe než na tom byl předtím.
Člověk by čekal, že takový krok nemůže vyvolat negativní reakce (nemluvím o reklamě na 8 Mbit/s, kde není jasně zdůrazněno, že té rychlosti mnoho lidí nedosáhne), ale to by se spletl.
V každém případě je na tom ten, kdo platí cenu 2 za tarif označený 8 a dostane 6,5, lépe než na tom byl předtím.
Petr07 (neregistrovaný)
195.122.213.---
19. 2. 2010 19:40
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Ano to se necha pochopit. Take jsem platil v roce 1999 vysoke sumy (mysleno cena za minutu) za mobilni telefonovani. Pak doslo ale ke zleveni. Klasicka evoluce..... .
K rychlostem. Co je dnes ale 10Mb/s. Staci si pustit nejaky HD stream (treba olympiadu) a das si stahovat aktualizace a je vytizeno. O fullHD ani nemluve.
K rychlostem. Co je dnes ale 10Mb/s. Staci si pustit nejaky HD stream (treba olympiadu) a das si stahovat aktualizace a je vytizeno. O fullHD ani nemluve.
stope (neregistrovaný)
---.201.broadband3.iol.cz
19. 2. 2010 21:54
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Jen šílený masochista potřebuje sledovat FullHD stream a ještě k tomu stahovat...
A jestli tím chci říct, že je to lepší než WiFi? No to je snad jasné, že je to lepší, než WiFi. Když na nejbližším vysílači v zimě zasněžila anténa a technik neměl čas, mohli jít všichni bezdráťáci tam, kde končí záda...
A jestli tím chci říct, že je to lepší než WiFi? No to je snad jasné, že je to lepší, než WiFi. Když na nejbližším vysílači v zimě zasněžila anténa a technik neměl čas, mohli jít všichni bezdráťáci tam, kde končí záda...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 2. 2010 22:57
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Tak a teď ještě tu o Alibabovi a čtyřiceti loupežnících! Kdyby tohle byla pravda, tak by naši technici nedělali nic jiného, než lezli po střechách a odmetali sníh. Jenže když někdo dělá něco, co neumí a použije nevhodné komponenty, nebo nemístně šetří, tak má potom problémy. Jenže budoucnost je o tom, že nové služby budou vyžadovat stejnou rychlost Up i Down (už dnes by se rychlejší Up O2TV velmi hodil) a to bude pro AžDSL neřešitelný problém; tahle technologie už je dnes na absolutním maximu a její kvalita se bude už jen zhoršovat.
Zen (neregistrovaný)
---.eurotel.cz
22. 2. 2010 11:48
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
"... to bude pro AžDSL neřešitelný problém; tahle technologie už je dnes na absolutním maximu a její kvalita se bude už jen zhoršovat."
Nepisete presne tohle uz minimalne dva roky? :-)
Nepisete presne tohle uz minimalne dva roky? :-)
Derek (neregistrovaný)
---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
22. 2. 2010 12:17
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Z pohledu radoveho uzivatele xDSL je to ale fakt...
Jsem uz par let u CRa na jejich lince (tzn. zadny pausal Vodoprdu) a i tam to slo do riti neskutecne. Z 2Mbitu na 1:20 nas pod slibem navyseni rychlosti nahnali na 8M a 16M s agreagaci 1:50. Z 16M sla diky dratum a vzdalenosti od ustredny (pry nejsem daleko, ale holt nebydlim vedle ni) synchronizace asi jenom na 12M. A real? V absolutni mimoscpicce, vsedni den nad ranem a podobne - tak sotva 8M. Takze jsem se nechal sundat na 8M abych platil mene a z te vytahnu sest mega kdyz je hodne dobre pocasi a na lince visim sam... Prumerne jsem rad tak za ctyri mega a ve vecernich spickach musim pocitat i s pady ke dvoum a vypadky. Des a bida.
Bohuzel planovany prechod (respektive navrat) k UPC je podobne stupidni, protoze objednavka sluzby provedena zacatkem prosince a dosud se neozvali s terminem instalace..
A to jsem mel za to, ze na zakaznika se kali az kdyz ma podepsanou smlouvu a sype jim :)
Jsem uz par let u CRa na jejich lince (tzn. zadny pausal Vodoprdu) a i tam to slo do riti neskutecne. Z 2Mbitu na 1:20 nas pod slibem navyseni rychlosti nahnali na 8M a 16M s agreagaci 1:50. Z 16M sla diky dratum a vzdalenosti od ustredny (pry nejsem daleko, ale holt nebydlim vedle ni) synchronizace asi jenom na 12M. A real? V absolutni mimoscpicce, vsedni den nad ranem a podobne - tak sotva 8M. Takze jsem se nechal sundat na 8M abych platil mene a z te vytahnu sest mega kdyz je hodne dobre pocasi a na lince visim sam... Prumerne jsem rad tak za ctyri mega a ve vecernich spickach musim pocitat i s pady ke dvoum a vypadky. Des a bida.
Bohuzel planovany prechod (respektive navrat) k UPC je podobne stupidni, protoze objednavka sluzby provedena zacatkem prosince a dosud se neozvali s terminem instalace..
A to jsem mel za to, ze na zakaznika se kali az kdyz ma podepsanou smlouvu a sype jim :)
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
22. 2. 2010 16:39
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Tak tak. A takhle dopadnete časem všichni! Každý kabel má určitou míru penetrace, do které je jakž takž ochoten AžDSL provoz tolerovat. Pokud se tato míra překročí, byť i o jedinou linku, dojde k totálnímu kolapsu všech, což se projeví snížením rychlosti a výpadky. Takže pokud ještě někomu AžDSL jakž takž funguje, dělejte všechno pro to, aby k vám nikdo další nepřibyl, jinak budete mít všichni smůlu.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 2. 2010 22:52
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Takže když se ve vaší hospodě začne čepovat dva cenťáky pod rysku, místo do poloviny půllitru, tak budete hospodského taky chválit? Tohle je totiž vrchol ubohosti, být šťastný z toho, že mne osobně někdo okrádá o něco míň, zatímco hafo jiných okrádá mnohem víc! A pokud jde o cenu; To, co vám Vodoprd špendýruje, je i zadarmo drahé (cenzura, bonzování, kvalita servisu.)
FoDa (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
16. 3. 2010 20:18
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Hm.. A už jste někdy v životě slyšel o nutné režii, na kterou padne část paketů v síťovém provozu a jiných podobných věcech ? :-D
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 2. 2010 22:48
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
6,5 M up? Tak to jste unikát! A pokud je to down, tak dávejte pravidelně na modlení, aby vám to vydrželo, protože až se v té vaší díře připojí dalších deset nešťastníků, tak budete rádi, když se vyškrábete na 512, pokud to ještě bude vůbec fungovat.
stope (neregistrovaný)
---.opera-mini.net
20. 2. 2010 9:36
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Hehe jo a vaše WiFi je nafukovací... Já nežiju v centru Prahy abych si mohl vybírat z deseti konkurenčních poskytovatelů...
V okolí 3km neexistuje srovnatelné řešení, než linka od Kyslíku. Jestli někdo obhajuje svůj bezdrát použitím lepší technologie, co mně jako klientovi je do toho? Moje linka nikdy nevypadla, zatímco o sousedech s bezdrátem už jsem psal...
V okolí 3km neexistuje srovnatelné řešení, než linka od Kyslíku. Jestli někdo obhajuje svůj bezdrát použitím lepší technologie, co mně jako klientovi je do toho? Moje linka nikdy nevypadla, zatímco o sousedech s bezdrátem už jsem psal...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 2. 2010 11:39
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Naše Wifi je nadimenzované tak, že když se konektivita do páteře zatíží na 90% ve špičce, tak okamžitě zřizujeme další. A v rámci serveru, čili uvnitř vlastní sítě máme všichni standartně 100 Mb.
Trautmberk (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
20. 2. 2010 12:34
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Jo, 100 Mb/s po WiFi :-)
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
20. 2. 2010 13:11
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Proč ne? Zřejmě jedou na 802.11r (r jako Rübezahl draft). Ta je ještě rychlejší než 802.11m (Münchausen) a to i přesto, že 802.11m dokáže podle specifikace dokáže přenášet data v jakémkoliv směru jakoukoliv rychlostí, kterou diskutér potřebuje.
Trautmberk (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
20. 2. 2010 13:18
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
:-)
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 2. 2010 11:32
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Ano. A že to ty neumíš je jen tvůj problém. Na 5, nebo 10 Ghz to jde, zejména když nepoužíváme plošné pokrytí, ale point to point.
Trautmberk (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 2. 2010 12:50
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Jasne kazdej juzr ma na baraku desitkovy radio :-)
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
22. 2. 2010 16:41
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
U nás ano.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 2. 2010 11:47
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Připomínáš mi bezdomovce, který je šťastný, že sehnal dostatečně velkou polystyrenovou krabici, takže už mu není taková zima! Já mám raději kvalitní postel v dobře vytopeném bytě. A pokud jde o to tvé ,,dokonalé" AžDSL, modli se, aby ti to vydrželo aspoň takové, jaké to dnes máš! Protože pokud Vodoprd sežene ve tvém okolí nějaké další ovečky, budete se muset o konektivitu, kterou zatím využíváš sám hezky podělit, k tomu vzájemné zarušení a budete mít všichni po žížalkách! Uvědom si jednu velmi podstatnou věc! Kabely, po kterých ti Vodoprd AžDSL posílá, jsou konstruovány pro přenos pásma 300 Hz až 3,4 kHz A AžDSL potřebuje mnimálně 800 kHz! Takže to, že ti na modem něco dorazí, je v podstatě jen shoda šťastných okolností a stačí málo a z toho něčeho bude okamžitě nic.
stope (neregistrovaný)
---.201.broadband3.iol.cz
21. 2. 2010 11:24
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Shoda šťastných okolností trvající bez přestávky od aktivace připojení =D
I've gotta be one lucky bastard. Or is it you, who's living in his own paranoic nightmare...
I've gotta be one lucky bastard. Or is it you, who's living in his own paranoic nightmare...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 2. 2010 11:34
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Opakuji znovu: Jsi výjimka, potvrzující pravidlo! Buď rád, že na tom nejsi stejně, jako hafo těch, kteří od Vodoprdu velmi rádi a při první příležitosti utekli a modli se, aby ti to vydrželo.
stope (neregistrovaný)
---.opera-mini.net
21. 2. 2010 20:37
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Až mi někdo nabídne stabilní bezdrát 10Mb up/down, nebo až se přestěhuju někam kde bude páteřní síť blíž, než by DRath Reflexem dohodil, určitě budu o změně uvažovat.
Nemysli si - cenová politika kyslíku je poněkud frustrující, ale tady prostě neexistuje náhrada... Kdokoliv by tu nabízel WiFi, stejně by přeposílal signál z kyslíkovské linky...
Nemysli si - cenová politika kyslíku je poněkud frustrující, ale tady prostě neexistuje náhrada... Kdokoliv by tu nabízel WiFi, stejně by přeposílal signál z kyslíkovské linky...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
22. 2. 2010 16:46
Re: Proti nevhodnému obsahu vás uchráníme, i kdybyste nechtěli!
Ty časy, kdy se telekomunikační služby daly nakupovat jen od předchůdce dnešního Vodoprdu už jsou dávno pryč. Dnes jsou i jiní, např. Transgas, ČEZ, ČD, a t. d. My máme své připojení na Vodoprdu také naprosto nezávislé a, jako celou síť, vzduchem. Nedávno jsme namontovali třetí parabolu. Dnešní technika je o tom, že není problém pustit konektivitu až na 35 km, pokud je přímá dohlednost a mít ji v takovém objemu, že můžes nabízet každému 10 Mb ve špičce obousměrně.