Hlavní navigace

Telecom povede kampaň na broadband převážně online

Martin Kopta

Český Telecom plánuje na konec roku na podporu kampaně pro širokopásmové připojení. Převážná část kampaně by měla proběhnout online. Kampaň by měla kromě jiného konečně začít propagovat také StarZone. Nepřekvapuje mě, že Telecom pustí kampaň hlavně online, protože mu půjde o přetáhnutí uživatelů Internetu k nové službě. Předpokládám, že v hledáčku plánovačů kampaně se objeví modemisti. Ale celkem mě překvapuje, že kampaň proběhne před Vánocemi. To je reklama nejdražší a Telecom v hlavních…

Český Telecom plánuje na konec roku na podporu kampaně pro širokopásmové připojení. Převážná část kampaně by měla proběhnout online. Kampaň by měla kromě jiného konečně začít propagovat také StarZone. Nepřekvapuje mě, že Telecom pustí kampaň hlavně online, protože mu půjde o přetáhnutí uživatelů Internetu k nové službě. Předpokládám, že v hledáčku plánovačů kampaně se objeví modemisti. Ale celkem mě překvapuje, že kampaň proběhne před Vánocemi. To je reklama nejdražší a Telecom v hlavních cílech návštěvníků ceny jistě vyžene ještě výš – možná je na čase nakoupit impresse. Na druhou strnu, kdy jindy než na konci roku lidé utrácejí za rodinnou zábavu.

Našli jste v článku chybu?