Telefónica bude zrychlovat VDSL až na 40 Mbit/s

Po roce od uvedení VDSL2 na český trh přichází Telefónica Czech Republic s prvním zrychlením služeb poskytovaných s využitím této technologie. V pátek 1. června totiž uveřejnila aktualizovanou velkoobchodní nabídku služeb Carrier Broadband a Carrier IP Stream. Zatímco v předchozích letech bývalo zvykem zveřejňovat velkoobchodní nabídku alespoň s měsíčním předstihem před začátkem platnosti, nová velkoobchodní nabídka platí zpětně již od 1. června. Maloobchodní nabídka obvykle následuje do měsíce…

Po roce od uvedení VDSL2 na český trh přichází Telefónica Czech Republic s prvním zrychlením služeb poskytovaných s využitím této technologie. V pátek 1. června totiž uveřejnila aktualizovanou velkoobchodní nabídku služeb Carrier Broadband a Carrier IP Stream.

Zatímco v předchozích letech bývalo zvykem zveřejňovat velkoobchodní nabídku alespoň s měsíčním předstihem před začátkem platnosti, nová velkoobchodní nabídka platí zpětně již od 1. června. Maloobchodní nabídka obvykle následuje do měsíce po začátku platnosti nové velkoobchodní nabídky, vyšší rychlosti by tedy měly být dostupné již během léta.

EBF16

Jedinou změnou v celé nabídce je zvýšení rychlostí u dvou nejvyšších VDSL2 tarifů. Z tarifu 16384/1024 kbit/s se stává 20480/2048 kbit/s, tarif 25600/2048 kbit/s se mění na 40960/2048 kbit/s. V obou případech bude tedy rychlost uploadu od zákazníka rovna 2048 kbit/s. Další dva VDSL2 tarify, stejně tak jako všechny ADSL2+ tarify, zůstávají v platnosti ve stávající podobě.

Ke konci dubna měla Telefónica 173 tisíc klientů, kteří využívali VDSL služeb. Ti tedy jako jediní mohou dosáhnout na vyšší rychlosti. Pro stávající zákazníky, kteří jsou v dosahu VDSL, ale stále využívají technologii ADSL, nabízí Telefónica řadu možností, jak na VDSL zmigrovat.

53 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 10. 2012 18:46

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »