Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Telefónica nabídne od dubna rychlejší ADSL, ale ne všem zákazníkům

cb
cb (neregistrovaný)
22. 3. 2007 7:21 Nový

Zajimave

celé vlákno
na www.zrychlujeme.cz jsem se dozvedel, ze ma linka nepatri O2. Proc jim potom platim? :-0
mat
mat (neregistrovaný)
22. 3. 2007 7:33 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
To samé: "Zvolená linka není pravděpodobně telefonní linkou společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s."

Alespoň se člověk po ránu pobaví...
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 3. 2007 8:19 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
No protože je přece tvoje na né nějakých Ó-cvaj.
cb
cb (neregistrovaný)
22. 3. 2007 11:21 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
Ten drat ve zdi neni muj. Moje je vsechno od zasuvky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 17:58 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
Tak to já jsem dostal naprosto vyčerpávající informaci: "Zrychlení internetu proběhne ve dvou vlnách, v dubnu a květnu" :)))))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 18:12 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
mam stejnou zkusenost
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:12 Nový

Re: Zajimave

celé vlákno
Protože seš blbej?
doctor.X
doctor.X (neregistrovaný)
22. 3. 2007 7:24 Nový

O2

celé vlákno
Internet, ktery nabizi O2 nevyuzivam a vyuzivat ani nebudu, mam lepsi (vlastni).

Co sleduju z reakci ve svem okoli (znami, kolegove, atd atd), tak nekdo je s tim relativne spokojen, ale prevlada dost "nastvanych". Hlavne, co se kvality tyce a pak s pristupem O2.

K rychlostem bych chtel jen rici, ze to neni zase tam spatny. Ale:
Jejich omezovani (FUP) je ale asi tak jako kdyz vam nekdo da do ruky porsche s moznosti libovolneho pouziti, ale jet muzete pouze po kilometrove dalnici.
U uploadu bych to zase prirovnal k tomu, ze to porsche ma nadrz jen na 10l.
Zaver? ... (ten si udelejte sami)
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 3. 2007 8:22 Nový

Re: O2

celé vlákno
Ne, ale je to jako koupit si porsche s maximálkou 300 km/hod a pak s překvapením zjistit, že u nás stejně nesmíš na silnici jet víc jak 130 km/hod...
doctor.X
doctor.X (neregistrovaný)
22. 3. 2007 8:26 Nový

Re: O2

celé vlákno
to mas recht, FUP bych prirovnal k te 10l nadrzi, pak to muzes jen tlacit (64/64)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 3. 2007 12:10 Nový

Re: O2

celé vlákno
U mně je s FUP (Internet Express 2048) rychlost oficiálně 128/128, ve skutečnosti 128/256.
Hlas
Hlas (neregistrovaný)
31. 3. 2007 15:09 Nový

Re: O2

celé vlákno
Tady bych si dovolil zareagovat, je to škoda, O2 by mohli zvednout na 256/256.
stoural
stoural (neregistrovaný)
22. 3. 2007 9:52 Nový

Re: O2

celé vlákno
To prirovnani pokulhava, protoze nesmis jet vice nez 130, nicmene fyzicky ti v tom nic nebrani.Jakmile ovsem vycerpas FUP, mas utrum. Takze prirovnani ke kilometrove dalnici je presne (s tim, ze pak po zbytek mesice jezdis po okreskach)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
22. 3. 2007 11:11 Nový

Re: O2

celé vlákno
Rychlost, byť sebevětší, je při agregaci 1:50 a FUP 6G na měsíc leda k naštvání. Ale to je u vodoprdů normální. Dělají senzaci z toho, že mimo špičku se několik vyvolených vyškrábe na 1,8 MB, ale o nehorázné agregaci a FUPu, který vystačí tak na tři dny plného provozu taktně mlčí.
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 3. 2007 11:24 Nový

Re: O2

celé vlákno
Mám Nextru 2048/256, 1:50. Pod 1,8 mi to klesne málokdy. A limit 10 GB nebo kolik to vlastně je mi stačí, a to jsou k tomu připojeny 2 PC na kterých se každý den pracuje na netu. navíc u Nextry si jednak můžeš sám FUP zapnout (pokud víš že budeš něco velkého stahovat a nezáleží ti na rychlosti) a pak zase vypnout když potřebuješ normální rychlost.

Nebreč že O2 má špatné podmínky, vybral sis to sám! To že O2 není zrovna nejslušnější firma na světě snad ví každý, kdo aspoň jednou narazil na telekomiky. Tak se nediv, že ani jejich připojení není zrovna nejlepší ze všech...
falen
falen (neregistrovaný)
22. 3. 2007 19:09 Nový

Re: O2

celé vlákno
Omg chlape každej nemůže mít GTSsko nebo nextru nebo czech line !
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 3. 2007 19:46 Nový

Re: O2

celé vlákno
Cože? Na to jsi přišel jak? Pokud ti jde na lince ADSL, tak si můžeš vybrat providera jakého chceš. Já nemluvil o tom, jestli si můžeš vybrat síť. Já taky nemám dostupnou jinou síť než telekom, ale internet mám na té lince objednaný od Nextry. Kvalita a úroveň služeb nesrovnatelná s internetem od O2...
falen
falen (neregistrovaný)
22. 3. 2007 22:30 Nový

Re: O2

celé vlákno
Víš jak , trocha se o to zajímam, a je mi k prdu když budu na telekomácký síti, páč budu muset platit paušál těm šmejdům za linku a NEt je napr. v siti Telenooru o dost levnejsi a vyhodnejsi nez v siti dusiku ............
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 22:59 Nový

Re: O2

celé vlákno
A proč jim za tu linku platíš paušál? Proč ti linku nepřivede tvůj provider?
falen
falen (neregistrovaný)
23. 3. 2007 22:57 Nový

Re: O2

celé vlákno
Víš proč ? Protože tu nejsou .... proto .Proste tu nemaji svoji sit .U me je jen OO
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:01 Nový

Re: O2

celé vlákno
S Telekomiky naštěstí nemám nic společného. A limit 10G je pro mne max. na 4 dny. Jakou má Nextra agregaci nevím, ale 1:1, jako mám já, to určitě není. A za 500 měsíčně, vč. DPH nejspíš také ne, když jen paušál za dráty je přes tři stovky a bude se zcela určitě zvedat.
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:08 Nový

Re: O2

celé vlákno
Nikdo normální nepotřebuje domů liknu, kterou stáhne 10G za 4 dny. Pokud má někdo nepřekonatelnou touhu neustále stahovat filmy a soft, tak nepotřebuje rychlejší internet ale léčení.

A za 500 rozhodně nemáš linku bez agregace, nevěř všemu co ti tvrdí tvůj provider. Je to nesmysl, za tu cenu se slušná konektivita nedá velkoobchodně koupit a dál distribuovat.
jouda
jouda (neregistrovaný)
26. 3. 2007 9:32 Nový

Re: O2

celé vlákno
Souhlas, ten člověk potřebuje na kliniku (nebo do kriminálu) a není typickým uživatelem ADSL. 10G za 4 dny je fakt úlet :)
bk
bk (neregistrovaný)
27. 3. 2007 12:07 Nový

Re: O2

celé vlákno
Zapněte si P2P klienta, dejte nějaké soubory na sdílení a těch 10 GB dáte bez problémů. Ani nemusíte být duševně nemocný nebo kriminálník.
daweed
daweed (neregistrovaný)
1. 4. 2007 8:49 Nový

Re: O2

celé vlákno
looool tak ty jsi to rozlousk. kdyz das "nejake soubory na sdileni" tak to znamena co? Ze vystavujes svoje amatersky porno s manzelkou (i kdyz ty asi jeste manzelku nemas, hadam ze ti bude tak 12-14 let) nebo fotky z dovoleny? Pochybuju. To ze jsi stahnul film nebo sw, ktery uz pred tebou ukradl nekdo jiny neznamena, ze tebou provadene dalsi sireni neni porusovanim autorskeho prava a tudiz trestnym cinem. Vypada to tedy ze jsi kriminalnik ale dusevne nemocny asi nebudes, to si netroufam posuzovat, nejsem psychiatr. Ty budes asi jenom pekne blbej.
Moorr
Moorr (neregistrovaný)
19. 4. 2007 0:21 Nový

Re: O2

celé vlákno
10Gb za 4 dny? Kdyz se nekontroluju tak ty 10Gb dam za 2 hodiny. Jo holt voptika.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 3. 2007 13:28 Nový

Re: O2

celé vlákno
10 gb za 4 dny to mas pravdu to je divny za takovou dobu off ja to zvad za necelej den a sem nastvanej pristi den to uz neslo a PS nestaoval sem sft hry ani nic jinyho ale hraju WoW a ty zkurvove od o2 mi do fuck=fupu pocitaji i to co prohraju
A
A (neregistrovaný)
22. 3. 2007 19:21 Nový

Re: O2

celé vlákno
Celkem by mě zajímalo jak se konkrétně u Vás projevuje deklarovana agregace 1:50.
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:03 Nový

Re: O2

celé vlákno
Já bydlím daleko od ústředny, ale podle dsl.cz mám vždy přes 430kbps. Já to vidím v poho. Za poslední půlrok to spadlo jen jednou, když u nás vypadla elektrika = je to spolehlivější, dodávky ČEZu :-)
bk
bk (neregistrovaný)
24. 3. 2007 12:15 Nový

Re: O2

celé vlákno
Mám Internet Express 2048, agregace 1:50, ve špičce je rychlost 1.8 Mbps, mimo špičku 1.9 Mbps (nominální rychlost před agregací 2.0 Mbps).
trAble
trAble (neregistrovaný)
22. 3. 2007 7:47 Nový

chyby a chybičky

celé vlákno
A další chybu mají v tiskové zprávě:

"Od 2. dubna 2007 automaticky navyšuje nejnižší rychlost na standardní 2048/256 kb/s, a to jak novým, tak i stávajícím zákazníkům. Noví zákazníci, kteří si službu zřídí na 12 měsíců, dostanou jako benefit modem za 1 Kč s aktivací služby za 1 Kč."

V tabulkách už mají správně uvedeno 2048/128 kb/s - stejnou chybu jste od nich převzali i do svého článku - v úvodu máte 2048/256 a pak už správně. No co - 128 kb/s sem, 128 tam... ;-)
Martin Vyleťal aura:99
22. 3. 2007 17:00 Nový

Re: chyby a chybičky

celé vlákno
Chybu jsme nepřevzali, v úvodu se jedná ještě o původní službu s rychlostí 2048/256 kbit/s, která bude nabízena do 31.3.2007.
MartinezZ
MartinezZ (neregistrovaný)
22. 3. 2007 8:46 Nový

No jo, to je ta Evoluce

celé vlákno
Evoluce = od Žlutého moru > po Španělskou chřipku ;)
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:06 Nový

Re: No jo, to je ta Evoluce

celé vlákno
Á zas jeden závistivec, co není schopen překousnout, že někdo umí vydělat peníze a přitom nemá zájem o neschopné :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 8:49 Nový

LOL

celé vlákno
No hlavne ze jsme s nima v beSpeci :-))))
jozin
jozin (neregistrovaný)
22. 3. 2007 9:05 Nový

Opravdový internet začíná na 2 Mb/s

celé vlákno
Najednou :-)
doctor.X
doctor.X (neregistrovaný)
22. 3. 2007 14:37 Nový

Re: Opravdový internet začíná na 2 Mb/s

celé vlákno
bohuzel 3/4 zakazniku O2 ale netusi, ze si stale plati jen linku 64/64
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:07 Nový

Re: Opravdový internet začíná na 2 Mb/s

celé vlákno
???
kirby
kirby (neregistrovaný)
22. 3. 2007 9:22 Nový

Sagem 840

celé vlákno
Myslíte, že Sagem 840 zvládne 6144/384 kbit/s ?
stoural
stoural (neregistrovaný)
22. 3. 2007 9:53 Nový

Re: Sagem 840

celé vlákno
bacha na upload - ta zavratna rychlost by mu mohla uskodit.
kumbayo
kumbayo (neregistrovaný)
22. 3. 2007 20:47 Nový

Re: Sagem 840

celé vlákno
Chudinka malá to nevydýchá.Mám doma jeden od loňska co jsem s O2 skončil.Nechceš do zálohy?
maco
maco (neregistrovaný)
23. 3. 2007 18:38 Nový

Re: Sagem 840

celé vlákno
nezvládne
Boris D.
22. 3. 2007 10:53 Nový

CTU

celé vlákno
jak to vubec vypada s vyjadrenim CTU k povinnym poplatkum za pevnou linku ?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
22. 3. 2007 11:07 Nový

Re: CTU

celé vlákno
Nijak. A počítejte s tím, že se budou zvedat. Od května už vodoprdi nebudou smět ztráty z jejich provozu hradit ze zisků bývalého Erortelu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 18:19 Nový

Re: CTU

celé vlákno
Pak je to asi v pořádku ne? Když příjem ze služby nepokryje ani náklady, tak co byste dělal jiného?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:04 Nový

Re: CTU

celé vlákno
Rozhodně ne zdražoval. Už tak je to jejich ADSL, vzhledem k agregaci a FUPu předražené až hrůza.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 3. 2007 12:15 Nový

Re: CTU

celé vlákno
Milý Krakonoši, už jsem Vám psal na mail, co si o Vašich příspěvcích v těchto diskuzích myslím. Ale to je házení hrachu na stěnu...
josef
josef (neregistrovaný)
22. 3. 2007 11:21 Nový

Re: CTU

celé vlákno
Od duba 2006 nejsou regulovany a analyza relevantniho trhu je pomerne jednoznacna.
uzivatel
uzivatel (neregistrovaný)
22. 3. 2007 12:34 Nový

A co České radiokomunikace???

celé vlákno
No a proč se nepíše co největší konkurence O2? Volný přece není jediný...
Martin Vyle?al aura:99
22. 3. 2007 13:23 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
Je to jednoduché, Radiokomunikace ještě nezveřejnily žádné informace o tom, že by chystaly úpravu nabídky a aní ji v posledních měsících nikterak neměnily.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 15:16 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
Pane autore, púodívejte se na ceník Radiokomunikací a pak teprve něco komentujte. Jejich ceny jsou srovnatelné s cenymi na trhu, ale ta agregace je někde jinde - 1:20 s cenymi 1:50. Trochu objektivity by to chtělo, lepší nabídky na trhu než mají Radiokomun ikace není a je chyba jí neuvést.
Když ale GTS platí, že..... :o)
pd
pd (neregistrovaný)
22. 3. 2007 15:44 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
No, ja mam teda nove Premium 1024 od radiokomunikaci a celkem bida. Chodi to tak 600kbps, technik mi rekl ze to je asi normalni vliv agregace 1:20... Pak teda nevim jak by jela megabitova linka pri agregaci 1:50... nejspis tak 300 a to uz by se asi nikdo megabitem nazyvat neodvazil....

Popravde sem docela zklamanej, cekal sem ze to pujde v prumeru pres 700, tohle je mizerie (Praha-Strizkov)
Mája
Mája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:12 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
A co takhle 1:50 s tvrzením, že ti nabízím 1:20? Kdo to pozná?
Martin Vyleťal aura:99
22. 3. 2007 16:16 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno

GTS Novera platí, to máte pravdu, asi tak jako kterýkoliv jiný operátor: za služby svým dodavatelům, daně státu, mzdy zaměstnancům atd. Já nejsem v zaměstnaneckém ani jiném poměru s GTS Noverou a za články, ve kterých se společnost objevuje samozřejmě nejsem touto společností nikterak honorován. Honorář za články mi vyplácí pouze společnost Internet Info :)

To, že existuje na trhu výhodnější nabídka nikdo nezpochybňuje. Navíc je potřeba si uvědomit, že Radiokomunikace cílí spíše na domácnosti, kdežto GTS Novera naopak na firmy, u kterých nemusí být cena vždy tím nejdůležitějším kritériem pro výběr služby.

Článek se věnuje plánovanému navyšování rychlostí u ADSL připojení, nikoliv porovnávání nabídek jednotlivých operátorů. V článku jsou proto zmíněny pouze ty společnosti, které již oficiálně potvrdily navyšování rychlostí a změny ve svých nabídkách.

Žádné informace o novém portfoliu služeb Radiokomunikace ještě neuvolnily. Proto nevidím důvod abych tuto firmu v článku zmiňoval. Navíc čtenáři mají možnost si nabídky jednotlivých operátorů, včetně nabídky Českých Radiokomunikací na Lupě porovnat prostřednictvím databáze ADSL připojení.

Vaše nařčení proto beru jako bezpředmětné.

uzivatel
uzivatel (neregistrovaný)
24. 3. 2007 1:29 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
Ee, já nechtěl rozpoutat boj, fakt jsem jen chtěl vědět, co chystají. A tak jsem zavolal na call centrum Bluetone a milá dívka mi sdělila, že stejně jako u konkurence je možné si za příplatek rychlost zvýšit. Opakoval jsem tedy svůj dotaz ohledně navýšení rychlosti jako reakci Bluetone na dubnové plány konkurence. Nic. Nepochopila. Nebo nechtěla. Neva. Marketing Radiokomunikací má ještě tak 4 dny, pak už bude pozdě...
Hlas
Hlas (neregistrovaný)
31. 3. 2007 15:14 Nový

Re: A co České radiokomunikace???

celé vlákno
Nepochopil jste to Vy, protože ČRa zatím žádnou zprávu oficiálně nevydali, takže zatím platí to, co je uvedené na jejich webových stránkách, jinak tam mají i tiskové zprávy, kam je možné se také podívat :)
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
22. 3. 2007 13:56 Nový

2048/256 → 2048/128

celé vlákno
Jsou oblasti, kde nejvyssi nabizena rychlost downstreamu je 2048. Takze po dubnovem navyseni nebude kam navysovat downstream, takze upstream spadne na polovinu a cena na 2/3.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2007 17:09 Nový

Re: 2048/256 → 2048/128

celé vlákno
A FUP 4x
Basty
Basty (neregistrovaný)
22. 3. 2007 16:46 Nový

No super na bezdrat

celé vlákno
"TO2CR slibuje, že u zákazníků, kteří využívají takovou linku zvolí náhradní technické řešení, například připojení k Internetu na některé z mobilních technologií."

no tak to je paráda, jeste vam misto, uz tak spatneho adsl daji treba CDMA, nedej bože neco jeste horšího :) tomu se rika dobrej obchod.
PK
PK (neregistrovaný)
22. 3. 2007 22:44 Nový

Re: No super na bezdrat

celé vlákno
primárně má být jiné "náhradní technické řešení" - DSL se pustí na maximu co to umožňuje - tj. 512 nebo mego a zbývající parametry (datový limit a cena) budou jako nejnižší nabídka (2Mbit)
no neberte to když není jiná varianta....
madman
madman (neregistrovaný)
23. 3. 2007 8:42 Nový

Re: No super na bezdrat

celé vlákno
To nemá logiku
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 3. 2007 18:39 Nový

Re: No super na bezdrat

celé vlákno
Ale jo, má to logiku.
madman
madman (neregistrovaný)
28. 3. 2007 19:00 Nový

Re: No super na bezdrat

celé vlákno
Logiku to nemá, protože nemohou dvěma zákazníkům v lokalitách od sebe nepříliš vzdálených účtovat stejnou cenu za službu, jejíž parametry jsou v některém ohledu rozdílné. Že se o to pokusí je jiná věc. Nebude to snad ani tak zlý úmysl, ale to, že si prostě bilingové systémy našeho předního operátora nedokáží poradit s touto situací a účtovat za službu jež se stejně zove rozdílné ceny. Bohužel flexibilita nově vzniklého hybridu O2 je sešněrována interními směrnicemi, sw. řešeními a systémy a dodavatelským způsobem řešenými IT procesy až k tragikomickým projevům zkostnatělosti.
Takže záleží na konkrétním případu, zda si zákazník nechá cenu za degradovanou službu vnutit. Jinak by logicky mělo dojít k úpravě některého parametru služby, tedy např. ceny směrem dolů.
kája
kája (neregistrovaný)
22. 3. 2007 21:48 Nový

z 2048 na 64 - hrůza !

celé vlákno
jen pro úplnost článku, rychlosti po FUP se bohužel taky nemění, takže pády budou opravdu bolestné.
pavlík
pavlík (neregistrovaný)
23. 3. 2007 13:31 Nový

Re: z 2048 na 64 - hrůza !

celé vlákno
tvrdí že FUP stačí 90% zákazníků, takže pro těch zbývajících 10% mohli navýšit rychlosti taky 4x tzn. aspoň 256kbs a nic by se nestalo.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
27. 3. 2007 11:16 Nový

Re: z 2048 na 64 - hrůza !

celé vlákno
Hlavnim ucelem FUPu neni chranit sit pred stahovaci, ale poskytnout zakaznikum duvod k rpechodu na novy tarif. Ono realne stejne moc rozdil mez 2MBs a 6MBs nepoznate, ale mit mesicni limit treba 5GB a 30GB uz je hodne velky rozdil. Proto je kazde zmirnovani FUP pro poskytovatele velmi nevyhodne, protoze zvysuje sanci, ze mu zakaznici prejdou na nizsi levnejsi tarif.
tom
tom (neregistrovaný)
22. 3. 2007 22:20 Nový

rychlost na www.rychlostpripojen i.cz

celé vlákno
tak jsem to zkousel merit už od ledna a nic koupil jsem 2MB a ani jednou to nejelo max tak 450kb po 3 měsících reklamace jsem to zrušil a jedu na kabelovce a říkam si že jsem to neudělal dřív :-) O2 bych už nevěřil
Jozef
Jozef (neregistrovaný)
22. 3. 2007 23:01 Nový

Vysoké ceny internetu čínských komunistů

celé vlákno
Je to bordel,protože já používám vysokorychlostní internet od jedné asijské firmy sídlící v Pekingu a platím měsíčně 399,- Kč a rychlost připojení k internetu se pohybuje od 3 do 9 kb/s. Datový limit je 50 MB a při překročení limitu platím 35,- Kč za každý 1 MB dat.

Už jsem žádal o navýšení rychlosti, na 128 kb/s, jenže musel bych měsíčně platit 3 499,- Kč.
alternativec
alternativec (neregistrovaný)
23. 3. 2007 0:48 Nový

Dinosaurus Telekómika je fakt úplně mimo.

celé vlákno
Beru že se najdou lidi, kteří potřebují internet jen na surfování a emaily. Jenže takoví lidé zase nepotřebují 2mbit, postačí jim i 256-1024k, které jsou teď zrušeny. Nadto i pouhým surfováním jednoho člověka je za měsíc snadné překročit FUP nebo limit pokud je pouhé 3GB nebo 4GB. A jiné cenově srovnatelné alternativy Telekomunisti nenabízejí. Evidentně jejich marketing vůbec netuší, která bije. "Holé DSL" bez blbé hlasové služby taky v nedohlednu. Není divu, že se pomalu ale jistě Krávofónika H2SO4 mění ve vymírající druh, kterému nakonec možná zůstane jen mnoho tisíc mrtvých drátů v zemi a ani jeden zákazník :) Protože ta trapnost jménem O3 TV je rozhodně nezachrání. Přeju jim, ať je už brzy zahubí optika a Wimax!
kolemjdoucí
kolemjdoucí (neregistrovaný)
23. 3. 2007 13:17 Nový

Re: Dinosaurus Telekómika je fakt úplně mimo.

celé vlákno
Spíš je to (min. 2Mb/s) velice rozumný nápad - prostě dráty budou "přirozeně" rychlejší, než bezdráty.
emba
emba (neregistrovaný)
23. 3. 2007 21:12 Nový

Re: Dinosaurus Telekómika je fakt úplně mimo.

celé vlákno
Jako propuštěný technik od O2 mám na Vás dotaz : Vy osobně to vlákno položíte ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 3. 2007 0:59 Nový

Re: Dinosaurus Telekómika je fakt úplně mimo.

celé vlákno
Nekdo to vlakno polozi, situace k tomu smeruje. Telefonika to nebude, ale nekdo se najde a Telefonika zkrachuje.

Je jasne ze je tu poptavka, po zestihlujici se Telefonice zbyva spousta pracovnich sil. Stat bude setrit, zase to znamena propousteni a omezeni investicni cinnosti statu. Ceny optokabelu jsou nize nez ceny medi. Lide bohatnou, cim dal vice lidi plati u kabelovek HBO, HBO2 a dalsi premium programy, to jsou velmi perspektivni klienti. Bydli v Praze, kde je velka hustota lidi a tak bude sit za hubicku.

Ale jednou budeme na Telefoniku vzpominat v dobrem. Protoze bez povinnosti postavit sit do posledni chalupy v Krkonosich skonci vystavba siti zhruba v mistech kde dneska kabelovky. O ridce osidlene oblasti nikdo nestoji. Nova spolecnost pripoji statni instituce a lidi v Praze a dal nic, pak uz bude jen vydelavat a zadny rozvoj se konat nebude.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 3. 2007 19:28 Nový

Proč?

celé vlákno
Může mi někdo normálně,slušně a věcně odpovědět proč se v naší republice neustále stojí na brzdě s rozvojem internetu? Proč se všude ve světě maximálně podporuje rozvoj internetu a tady ne ?
fake
fake (neregistrovaný)
23. 3. 2007 20:17 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Aby si mohl kyslik mastit kapsy ?
mungo
mungo (neregistrovaný)
23. 3. 2007 22:21 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
A ještě přidám: proč žádný z našich poslanců, bojujících za rozvoj informačních technologií, nenavrhne přesun DPH za internet do nižší sazby (5%) místo nynější vysoké sazby (19%)?
...
... (neregistrovaný)
24. 3. 2007 12:40 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
Kvůli EU? Směrnice Rady 92/77/EHS vyjmenovává, co může být předmětem snížené sazby DPH — přístup k Internetu tam není.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31992L0077:CS:HTML
potkanus
potkanus (neregistrovaný)
25. 3. 2007 0:47 Nový

Re: Proč?

celé vlákno
protoze malo lidi je ochodtno vzit monterky, ukecat ourad a polozit si optiku pro sebe (freenety atd), tj. pro zadnou komerci a chechtat se komercnim shitum jako se chechtam ja :)
petr
petr (neregistrovaný)
24. 3. 2007 6:27 Nový

reakce

celé vlákno
Zdravim vsechny. Kdyz se tu narazilo na ty obrovsky rychlosti 8-10 Mbit , nevite nekdo ,jaka muze byt na adsl ,nebo te adsl 2+ maximalni rychlost vubec, kde ma adsl konec?

taky jsem se zasmal odpovedi :
Nikdo normální nepotřebuje domů linku, kterou stáhne 10G za 4 dny. Pokud má někdo nepřekonatelnou touhu neustále stahovat filmy a soft, tak nepotřebuje rychlejší internet ale léčení.

s tim plne souhlasim, takove lidi znam, stahnou mesicne 30 Gb hudby, neprodavaji ji dal, pry jen poslouchaji, tak to je chci videt, proste je to nemoc,stahnou X tisic skladeb, poslechnou 20 a zbytek zmazou, ani to nepali pro sebe,nepochopim takovy lidi,fakt ne.

Podle me ,normalnimu cloveku staci uplne bohate 2048, chtel bych videt ty domacnosti,kde budou mit 8 Mbit a k cemu to vyuziji..

Petr.
Kybernet
Kybernet (neregistrovaný)
24. 3. 2007 21:02 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Nekteri to s prehledem vyuzivaji uz ted - na VoIP, video na Internetu, poslech radia.
Proc by nekdo nemohl stahnout 30 GB hudby a vetsinu smazat? Porusuje tim snad podminky ISP nebo zakon? Vy dodrzujete nejaky predpis (jaky?) na co muzete vyuzit svoji pripojku? Pak neni divu, ze nechapete, co lide "s tim Internetem" delaji :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 3. 2007 10:51 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Pak se neni cemu divit ze ISP nabizeji 5Mbit 2Mbit apod a pritom to realne jsou schopni splnit sotva par procentum ci kdyz by vsichni zacli sosat spadlo by to na 256Kbit neznamena to hned ze to musime vsichni vyuzit nebo naopa nevyuzit ale proc odsuzovat ty kteri to vyuziji, ti kteri to nevyuziji vlastne zvysuji hodnotu nabizene rychlosti.
Honza
Honza (neregistrovaný)
25. 3. 2007 1:50 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Je videt, ze vubec nechapete, ktera bije. Dnesni HD filmy maji radove 4-8GB nektere i vice jeden dil HD serialu ma radove 1-2GB tak je tak tezke pochopit, ze stahnout 4dily serialu za mesic a k tomu 2 filmy udela traffic 30GB jen na downloadu ? (tzn. +30GB upload)
MaxGrunfig
MaxGrunfig (neregistrovaný)
27. 3. 2007 13:40 Nový

Re: reakce

celé vlákno
ADSL má max. 12 Mbit/s
ADSL2 mám max. 24 Mbit/s
po anexu M až. 24 Mbit/s

to jsou však teoretické rychlosti. V praxi záleží zejména na vzdálenosti od ústředany tedy DSLAMu. A na kvalitě kabelu - tedy zda se mění průřez, jak je naspojkovaný nebo není a jak kvalitně máte udělaný vedení doma (např. podvjka děla divy :-).
dzejar
dzejar (neregistrovaný)
24. 3. 2007 21:03 Nový

Chudoba?

celé vlákno
Ja mam od o2 ADSL 2mbit Extreme bez dat. limitu a klidne jim ty prachy dam. Chci sluzbu, tak za ni musim platit. Vtyhle zemi kazdej jenom breci a knoura a vsechno by chteli nejlip zadarmo. Kdyz neco chci musim proto neco udelat.
Ondřej Mirtes
24. 3. 2007 23:13 Nový

Re: Chudoba?

celé vlákno
A co když by vám někdo nabídl stejnou službu za daleko menší peníze? O2 má vše předražené. LastHunter.cz
PK
PK (neregistrovaný)
25. 3. 2007 14:39 Nový

Re: Chudoba?

celé vlákno
No tak nebreč a běž jinam, když je to tam levnější.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
27. 3. 2007 11:20 Nový

Re: Chudoba?

celé vlákno
Samozrejme. Spravny drson preci rad zaplati petinasobek toho co stoji podobna sluzba v sousedni zemi. ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 4. 2007 9:31 Nový

Re: Chudoba?

celé vlákno
pokud mas na to platit si extreme se divim ze si za ty prachy nekoupis nejakejch 5Mbit od CRA. no kdyz muzu mit za 300 000 skodu 120 proc ji nekoupit, kdyz vedle v obchode maj za ty prachy oktavku.
Mr_THX
Mr_THX (neregistrovaný)
25. 3. 2007 19:41 Nový

CDMA stálé lagy

celé vlákno
EHM jak se tak koukam na ty rychlosti až 8Mbps tak si tak řikam že mé vylagované CDMA za 850kč měsíčne bych asi měl zahodit. Jenomže když neni pokrytí tak mi asi nezbyde než si ho nechat. Byl bych aspoň vděčnej za jakykoliv vylepšení latence případně i rychlosti, protože už to skutečně začíná bejt dost pozadu. Kdybyste někdo měl nějaké podrobnosti o novém CDMA operátorovi U:fon tak bych byl rád. Díky. Ztrápený uživatel vylagovaného internetu.
drak
drak (neregistrovaný)
30. 3. 2007 14:04 Nový

směšný

celé vlákno
Jsem zvědav jak na mém ADSL Extreme 512/128 od O2 pojede to jejich navýšení,když teď mám maximální rychlost 350 Kbit/s z důvodu zastaralého vedení.
muf
muf (neregistrovaný)
3. 4. 2007 11:42 Nový

UPC - se pochlapilo

celé vlákno
Tak mi přišel mejlík od UPC. Rozhodli se přidat pod kotlík a do června přidají downl. třeba u easy z 1 na 3Mb, light na 5 atd. az k profi se 16.
Osobne jedu pres easy za 555Kc mam fup 20GB a pak pripadne pribrzdeni na 64kb, ale uprimne zatim staci.
Dan
Dan (neregistrovaný)
4. 4. 2007 22:39 Nový

Re: UPC - se pochlapilo

celé vlákno
To je spíše k smíchu :-)))UPC se snaží rejžovat stejně jako O2...ja jsem naštěstí u tuzemské kabelovky a za 580Kč mám 3072/512kb/s a s FUP50GB s případným přibržděním na 256kb/s.Tak nevím kdo se pochlapil :-)
muf
muf (neregistrovaný)
10. 4. 2007 14:50 Nový

Re: UPC - se pochlapilo

celé vlákno
To co píšeš je jistě super (tichá závist). Bohužel volím z toho na co dosáhnu a co dosáhne ke mě. Proto je to ADSL v. UPC (wifiny nepočítám neb to co nabízí u nás to je bída).
Jsem rád, že UPC přidalo na rychlosti. Je dobře, že závodí alespoň s ADSL, protože nějaké lokální poskytovatele bohužel neřeší.
111
111 (neregistrovaný)
14. 4. 2007 13:30 Nový

Ryclost atd.

celé vlákno
Já si myslím že by nebylo na škodu kdyby O2 zrušila paušál za pevnou a FUP(nebo alespoň zvedla)měla by taky zvednout rychlost na 2048/256 jako má Volný je fakt že i já používám tuhle rychlost a stahuju o 50%víc.bude mít potom ještě víc zákazníku ne?takže to zvedněte a bude
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 4. 2007 14:09 Nový

Re: Ryclost atd.

celé vlákno
no kdyz by zvedli rychlost bylo by to sice hezky ale zase je to jak prijit k nekomu kdo ti nabidne 20 DVD filmu a ty mas sebou disketu, popr CDcko co si odneses vlastne nic, a cela jejich rychlost ti je jen k tomu aby jsi si nahral jeho systemovy soubory. Jak sem jiz zminoval ono zruseni fub by bylo krasny jenze.... prave diky tomu zruseni by to bylo jak vypusteni zvere z ohrady, ty co jsou mimo ohradu normalne tem to proste neprijde ale kdyz by "je (vas)" pustili z ohrady tak by se jim upekly draty. A ti co maji 2 a vice Mbit by razem meli asi znatelne mene.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem