Telefónica O2 a UPC: prvenství v anketě o „největší šmejd“

Telekomunikační operátoři Telefónika O2 a UPC mají sice silnou pozici na trhu, ale anketu o nejoblíbenějšího poskytovatele služeb by asi nevyhrály. Potvrzuje to i výsledek ankety, ve které zpravodajský server iDnes hledal za spolupráce se Sdružením obrany spotřebitelů „největší český šmejd“. I když se v anketě objevily opravdové perly, na prvním místě skončily smlouvy Telefóniky O2 a jejich podmínky. V těsném závěsu zůstalo zákaznické centrum UPC.

Telekomunikační operátoři Telefónika O2 a UPC mají sice silnou pozici na trhu, ale anketu o nejoblíbenějšího poskytovatele služeb by asi nevyhrály. Potvrzuje to i výsledek ankety, ve které zpravodajský server iDnes hledal za spolupráce se Sdružením obrany spotřebitelůnejvětší český šmejd“. I když se v anketě objevily opravdové perly, na prvním místě skončily smlouvy Telefóniky O2 a jejich podmínky. V těsném závěsu zůstalo zákaznické centrum UPC.

EBF6

S výsledky ankety rozhodně nesouhlasíme. Hlasovalo v ní příliš málo lidí na to, aby se z ní daly vyvodit nějaké závěry. Navíc hlasování v anketě bylo anonymní a tím i snadno zneužitelné, reagoval pro iDnes Martin Žabka, tiskový mluvčí Telefóniky O2. Částečně má pravdu. Na nelichotivé vítězství v anketě stačilo pouhých 249 hlasů. Nicméně mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů Ivana Picková k tomu říká: Nejvíce stížností máme od spotřebitelů právě na operátora Telefónica. Lidé totiž považují jeho reklamy za klamavé. Občas skutečné ceny uvádí, někdy zase ne. Určitě by se v této souvislosti dalo uvažovat o podezření z nekalých reklamních praktik.

Ke kritizovanému zákaznickému centru UPC se pro náš sesterský server DigiZone.cz vyjádřil František Malina, tiskový mluvčí největšího kabelového poskytovatele v zemi: UPC o tomto problému ví. Způsobily ho dvě příčiny: jednak budování nového klientského centra a pak také převzetí společnosti Karneval Media. Sami jsme o problémech s klientským centrem vydávali tři tiskové zprávy a každý měsíc jsme vyhodnocovali jeho práci na promo kanálu UPC Express. V této chvíli by už měly být potíže vyřešeny, otevíráme novou pobočku klientského centra s několika desítkami nových pracovních míst.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 5. 2008 19:11

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »