Hlavní navigace

Telefónica O2 nasazuje elektronické vyúčtování

Jiří Macich ml.

Telefónica O2 je dalším tuzemským telekomunikačním operátorem, který přechází na elektronické vyúčtování. Zatím je jeho využívání dobrovolné. Od dnešního dne si každý zákazník může aktivovat službu Moje O2, která je určena jak pro mobilní, tak i fixní služby. Zahrnuje detailní výpis hovorů nebo třeba posílání vyúčtování e-mailem či upozornění na nové vyúčtování formou textové zprávy.

Telefónica O2 je dalším tuzemským telekomunikačním operátorem, který přechází na elektronické vyúčtování. Zatím je jeho využívání dobrovolné. Od dnešního dne si každý zákazník může aktivovat službu Moje O2, která je určena jak pro mobilní, tak i fixní služby. Zahrnuje detailní výpis hovorů nebo třeba posílání vyúčtování e-mailem či upozornění na nové vyúčtování formou textové zprávy.

První dva měsíce po aktivaci služby budou zákazníkům chodit ještě papírová vyúčtování. Dál si pak zákazníci mohou vybrat, jestli zůstanou u papírových vyúčtování putujících poštou nebo jestli raději přejdou na elektronickou verzi. Kdo by chtěl oba způsoby kombinovat i po uplynutí prvních dvou měsíců, zaplatí měsíčně poplatek ve výši 20 korun. 

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
1. 2. 2011 13:38
Honza (neregistrovaný)

elektronicke vyuctovani nechci, papirove mi staci. Musim taky platit 20Kc? Pise se tam 20Kc jen pokud budu chtit oba typy vyuctovani.

1. 2. 2011 12:30
Ivo (neregistrovaný)

Povinným přechodem pro fyzické osoby z e-účtu na mojeO2 u fixních připojení byla zrušena možnost průběžně sledovat v aktuálním účetním období, které ještě neskončilo, množství přenesených dat v jednotlivých dnech, délku připojení a množství provolaných minut. Teď je to možné zjistit už jenom zpětně z podrobného výpisu až při vyúčtování.Tak zase jeden skrytý podraz O2 na zákazníky s fixní linkou a e-účtem.