Hlavní navigace

Telefónica O2 pokračuje v masivní propagaci své IPTV

Jiří Macich ml.

Telefónica O2 zvýšila obrátky své reklamní kampaně propagující IPTV službu O2TV, o jejíž úspěšnosti lze polemizovat. Po reklamách v masmédiích náš největší telekomunikační operátor začal obesílat své současné zákazníky. Ti ve svých poštovních schránkách nacházejí například reklamní pexeso nebo reklamu v podobě filmu na DVD. V plastovém obalu se však místo očekávatelného propagačního DVD média skrývá jenom papírek s informacemi o službě a odkazem na její webové stránky. Kuriozní je, že reklama…

Telefónica O2 zvýšila obrátky své reklamní kampaně propagující IPTV službu O2TV, o jejíž úspěšnosti lze polemizovat. Po reklamách v masmédiích náš největší telekomunikační operátor začal obesílat své současné zákazníky. Ti ve svých poštovních schránkách nacházejí například reklamní pexeso nebo reklamu v podobě filmu na DVD. V plastovém obalu se však místo očekávatelného propagačního DVD média skrývá jenom papírek s informacemi o službě a odkazem na její webové stránky. Kuriozní je, že reklama končí i ve schránkách klientů, kteří ještě O2TV nemohou využít.

Našli jste v článku chybu?
12. 3. 2007 7:24
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Jak kde je v plenkách - když srovnávám nabídku TO2 s tím, co je k mání v (telekomunikačně) nejrozvinutějších zemích, tak to je nebe a dudy. IPTV pro pořádné využití prostě potřebuje domácnost napojenou 100Mbps a to jaksi ADSL nezvládá. Takže až bude TO2 nabízet 100Mbps FTTH s flat rate internetem bez limitů, telefon s voláním po celé Praze v paušálu, TV v rozsahu 30 kanálů (4 souběžně přijímané), a to vše za 35 USD měsíčně a 100 USD za instalaci, pak bude moci oprávněně tvrdit, že její služby j…
11. 3. 2007 9:50
Hawkey (neregistrovaný)
Až v plenkách nebude, můžeme se o tom bavit. Výroky typu "jednou bude možné to a to" nemám rád. Až to bude možné, budu vědět za kolik a jaké to má chyby - přímo tady u nás v ČR tak je to argument... Co bude možné přes kabel za pár roků taky nikdo neví...