Hlavní navigace

Telefónica O2 představuje inzerentům mobilní reklamu

Jiří Macich ml.

Telekomunikační operátor Telefónica O2 spustil nové webové stránky petmilionu.cz, které potenciálním inzerentům ukazují, jaké Telefónica O2 nabízí typy mobilních reklamních kampaní pro oslovení udávaných pěti milionů zákazníků. Díky novým internetovým stránkám jsme nyní schopni zadavatelům nabídnout pohromadě veškeré informace o dostupných formách mobilní reklamy u O2 včetně interaktivních ukázek konkrétních příkladů, říká Tereza Hubičková, manažerka pro prodej mobilní reklamy v Telefónice O2.

Telekomunikační operátor Telefónica O2 spustil nové webové stránky petmilionu.cz, které potenciálním inzerentům ukazují, jaké Telefónica O2 nabízí typy mobilních reklamních kampaní pro oslovení udávaných pěti milionů zákazníků. Díky novým internetovým stránkám jsme nyní schopni zadavatelům nabídnout pohromadě veškeré informace o dostupných formách mobilní reklamy u O2 včetně interaktivních ukázek konkrétních příkladů, říká Tereza Hubičková, manažerka pro prodej mobilní reklamy v Telefónice O2.

Telefónica O2 v oblasti mobilní reklamy nabízí klasické bannerové kampaně na portálu o2mobil.cz, hromadné MMS a SMS zprávy nebo kampaně v rámci služby Kvído. Nový informační web pro potenciální inzerenty je dost možná reakcí na spuštění komerční nabídky mobilní reklamy konkurenčního T-Mobilu. Mobilní reklamě jsme se věnovali i v článcích Mobilní marketing v české praxi pro rok 2010, T-Mobile si brousí zuby na příjmy z reklamy nebo Seznam spustil mobilní reklamu – evoluce nebo revoluce? (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?