Hlavní navigace

Telefónica O2 spustila novou mobilní samoobsluhu

Jiří Macich ml.

Telefónica O2 je často kritizována, že nemá pro zákazníky připraveny samoobslužné systémy např. pro změnu nastavení služeb na takové úrovni jako konkurenční telekomunikační poskytovatelé. Dominantní telekomunikační operátor v zemi nyní představil novou samoobsluhu pro uživatele své mobilní sítě. Přístup k ní lze získat přes adresu http://m.o2mobil.cz zadanou do webového prohlížeče přímo v mobilním telefonu. Zatím lze přes mobilní samoobsluhu například aktivovat datový tarif, zjistit výši…

Telefónica O2 je často kritizována, že nemá pro zákazníky připraveny samoobslužné systémy např. pro změnu nastavení služeb na takové úrovni jako konkurenční telekomunikační poskytovatelé. Dominantní telekomunikační operátor v zemi nyní představil novou samoobsluhu pro uživatele své mobilní sítě. Přístup k ní lze získat přes adresu http://m.o2mobil.cz zadanou do webového prohlížeče přímo v mobilním telefonu. Zatím lze přes mobilní samoobsluhu například aktivovat datový tarif, zjistit výši kreditu u předplacených karet, nastavit uvítací melodie a informační SMS zprávy, nastavit mobil pro MMS a internetové připojení nebo spravovat roaming.

Telefónica O2 chce záběr samoobsluhy postupně rozšiřovat a do budoucna plánuje například nastavení datového roamingu, aktivaci výhod předplacených tarifů nebo zobrazování nedoručených MMS zpráv. Nová mobilní samoobsluha přichází spolu s novou verzí mobilního portálu Telefóniky O2 s podporou personalizace hlavní stránky a upraveným uživatelským rozhraním. Uživatelům je nyní k dispozici vyhledávač Seznam.cz. Dřívější vyhledávání fungovalo jen v rámci mobilního portálu operátora. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?