Telefónica opravuje: jako BLESKmobil nefunguje většina, ale jen čtvrtina virtuálů

Minulý čtvrtek vydala Telefónica tiskovou zprávu (včetně názorné infografiky), ve které se vyjadřovala ke způsobu fungování nového BLESKmobilu. Tvrdila v ní, že „BLESKmobil funguje na principu „branded reseller“ – stejným způsobem poskytuje své služby většina virtuálních operátorů v Evropě: například Tesco Mobile na Slovensku, popřípadě Aldi Talk, Tchibo mobil nebo BILDmobile v Německu.

Minulý čtvrtek vydala Telefónica tiskovou zprávu (včetně názorné infografiky), ve které se vyjadřovala ke způsobu fungování nového BLESKmobilu. Tvrdila v ní, že

„BLESKmobil funguje na principu „branded reseller“ – stejným způsobem poskytuje své služby většina virtuálních operátorů v Evropě: například Tesco Mobile na Slovensku, popřípadě Aldi Talk, Tchibo mobil nebo BILDmobile v Německu.

Dnes Telefónica rozeslala novinářům upozornění na chybu a odkaz na opravenou tiskovou zprávu: nejde o většinu, ale pouze o čtvrtinu

Inu, chybička se vloudila. Ale zrovna na dost citlivém místě :-)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 12. 2012 18:55
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »