Telefónica opravuje: jako BLESKmobil nefunguje většina, ale jen čtvrtina virtuálů

Minulý čtvrtek vydala Telefónica tiskovou zprávu (včetně názorné infografiky), ve které se vyjadřovala ke způsobu fungování nového BLESKmobilu. Tvrdila v ní, že „BLESKmobil funguje na principu „branded reseller“ – stejným způsobem poskytuje své služby většina virtuálních operátorů v Evropě: například Tesco Mobile na Slovensku, popřípadě Aldi Talk, Tchibo mobil nebo BILDmobile v Německu.

Minulý čtvrtek vydala Telefónica tiskovou zprávu (včetně názorné infografiky), ve které se vyjadřovala ke způsobu fungování nového BLESKmobilu. Tvrdila v ní, že

„BLESKmobil funguje na principu „branded reseller“ – stejným způsobem poskytuje své služby většina virtuálních operátorů v Evropě: například Tesco Mobile na Slovensku, popřípadě Aldi Talk, Tchibo mobil nebo BILDmobile v Německu.

Dnes Telefónica rozeslala novinářům upozornění na chybu a odkaz na opravenou tiskovou zprávu: nejde o většinu, ale pouze o čtvrtinu

Inu, chybička se vloudila. Ale zrovna na dost citlivém místě :-)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 12. 2012 18:55

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »