Hlavní navigace

Telefónica přináší samoobsluhu jako mobilní aplikaci

Martin Vyleťal

Měnit nastavení služeb či monitorovat čerpání datových limitů mohou prostřednictvím aplikace jak paušální zákazníci, tak předplacenkáři. K dispozici je verze pro iOS a Android.

Telefónica dnes zpřístupnila svoji internetovou samoobsluhu prostřednictvím mobilní aplikace pro telefony s operačním systémem iOS a Android (v budoucnu by měla být k dispozici i verze pro Windows Phone). Aplikace umožňuje přístup k vyúčtováním a stavu volných jednotek (volné minuty, FUP a další). Dále je možné v aplikaci aktivovat a spravovat doplňkové služby, například Internet v mobilu nebo roaming.

Aplikace je zdarma a není třeba se do ní nijak registrovat – identifikace zákazníka probíhá na základě přihlášení telefonu k mobilní síti. Umožňuje přístup ke správě mobilních hlasových i datových služeb, a to jak zákazníkům s předplacenou kartou, tak zákazníkům s paušálem.

Všechny změny jsou zákazníkovi potvrzené zasláním SMS. Aplikace pro chytré telefony je ke stažení zde.

Webovou samoobsluhu spustila Telefónica v pilotním provozu v srpnu 2011.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?