Telefónica O2 má problém s e-maily (doplněno)

Náš čtenář nás informoval, že od noci ze soboty na neděli nefungují zákazníkům Telefóniky O2 přidělené e-mailové schránky. Zjišťujeme podrobnosti, ale u své osobní schránky, kterou jsem získal k ADSL připojení, pozoruji velmi dlouhou dobu načítání. I po několikaminutovém čekání odmítá webmail akceptovat mé přihlačovací údaje. Své aktuální pozorování můžete psát do diskuze pod zprávičkou.

Náš čtenář nás informoval, že od noci ze soboty na neděli nefungují zákazníkům Telefóniky O2 přidělené e-mailové schránky. Zjišťujeme podrobnosti, ale u své osobní schránky, kterou jsem získal k ADSL připojení, pozoruji velmi dlouhou dobu načítání. I po několikaminutovém čekání odmítá webmail akceptovat mé přihlačovací údaje. Své aktuální pozorování můžete psát do diskuze pod zprávičkou.

Doplnění z 12.03. v 16:10: Tiskové oddělení Telefóniky O2nám poskytlo následující vyjádření: Vzhledem k technicke chybe na systemu postovnich serveru nemuze priblizne 5 % zakazniku vyuzivajicich email na iol.cz a quick.cz pouzivat sve emailove schranky. V soucasne chvili se podarilo 100% zajistit funkcnost pro emailove schranky portalu O2 Active. Na obnoveni emailovych sluzeb pro ostatni zakazniky usilovne pracujeme ve spolupraci s dodavatelem platformy.

76 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 3. 2007 15:30

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »