Hlavní navigace

Průzkum pro IBM: televize baví méně než Internet

Jiří Macich ml.

O útoku Internetu na pozice televize jsme na Lupě už několikrát psali a tento jev, o kterém se mluví stále častěji, potvrzuje anketa, kterou si nechala provést společnost IBM mezi americkými uživateli digitálních médií a zábavy. Surfování po webu zabaví více oslovených lidí než sledování televize. 19 procent dotázaných uvádí, že u Internetu tráví šest a více hodin denně. Podobně dlouho u televize vydrží jen devět procent respondentů. (IT News)

O útoku Internetu na pozice televize jsme na Lupě už několikrát psali a tento jev, o kterém se mluví stále častěji, potvrzuje anketa, kterou si nechala provést společnost IBM mezi americkými uživateli digitálních médií a zábavy. Surfování po webu zabaví více oslovených lidí než sledování televize. 19 procent dotázaných uvádí, že u Internetu tráví šest a více hodin denně. Podobně dlouho u televize vydrží jen devět procent respondentů. (IT News)

Našli jste v článku chybu?